abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 april 2012 @ 00:11:07 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110468739

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond, maar staar iedereen recht aan en geef ze een knipoog, vooral als je bananen eet.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, wat bestwel veel pijn kan doen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel.

9. Kom naar alle meets :D

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

O+ AVNZMG-tinychat!
Voor wanneer de slowchat niet zo slow meer is, chatten met of zonder webcam kan hier; klik.
Let op: meld je daar wel aan met dezelfde username als die je op FOK! gebruikt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_110468746
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Liever wel.
Neen.
pi_110468749
Trusten Heloef.
pi_110468757
Trusten heloef.
pi_110468773
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dit ehh... Vind ik niet heel tactisch geschreven.
Snappen doe ik het wel...

Trusten Heloef.
pi_110468802
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:12 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Snappen doe ik het wel...

Trusten Heloef.
Ja maar het komt over als: ''het maakt geen flikker uit als er iemand dood is, er zijn toch 6 miljard mensen dus kies gewoon een nieuwe vriend'', alsof het geen flikker voorstelt zegmaar.
Rustig aan.
pi_110468917
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja maar het komt over als: ''het maakt geen flikker uit als er iemand dood is, er zijn toch 6 miljard mensen dus kies gewoon een nieuwe vriend'', alsof het geen flikker voorstelt zegmaar.
Nee klopt, maar op zich kan ik er nog redelijk mee omgaan dat vrienden zijn heen gegaan op uitzondering van twee daar ga ik kapot aan.

Snap ook wel dat het onwerkelijk is als iemand even zegt al mijn vrienden zijn inmiddels dood..
pi_110468951
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:16 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Nee klopt, maar op zich kan ik er nog redelijk mee omgaan dat vrienden zijn heen gegaan op uitzondering van twee daar ga ik kapot aan.

Snap ook wel dat het onwerkelijk is als iemand even zegt al mijn vrienden zijn inmiddels dood..
Toch wel raar dat je dat nog niet verwerkt hebt, hoe speciaal die mensen ook waren.
Mja als je alles alleen moet verwerken en je hebt niet zoveel invulling meer voor je leven dan snap ik dat je snel blijft hangen in rouwgevoelens.
Rustig aan.
pi_110469000
Fuck ik krijg net een sms dat ze bepaalde gevoelens mist :'(
pi_110469021
Ik klink misschien als een bitch hoor, maar raar genoeg herken ik je punt enorm goed en juist daarom reageer ik zo.

En ik had gewild dat iemand me zo had aangesproken in plaats van het constante "het komt wel goed" "het ligt niet aan jou" of whatever, wat je slachtoffer gevoel alleen nog maar versterkt. En geloof me, dat heb je niet nodig.

Je denkt jezelf en de hele wereld al zo zwart en zo slecht, het enige dat je moet gaan inzien, is dat het niet zo zwart is. En je hoeft niet van andere te horen dat zij het helemaal begrijpen dat jij het zo slecht inziet. Wat ze niet zeggen omdat het de waarheid is, maar in de meeste gevallen omdat ze je zien als een zwak mens en je niet willen "belasten" of omdat ze zelf de goede kanten niet kunnen inzien van het leven.

Je bent geen zwak mens. De wereld is niet zo zwart. Je bent niet het slachtoffer van het leven.
  woensdag 18 april 2012 @ 00:19:15 #11
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110469022
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:18 schreef Faxie het volgende:
Crap.
C'est la vie
pi_110469028
quote:
Ah balen! :(
pi_110469031
Jammer fax..
Rustig aan.
pi_110469036
quote:
Noes. ;( Fax. :*
pi_110469037
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Toch wel raar dat je dat nog niet verwerkt hebt, hoe speciaal die mensen ook waren.
Weet je wat me echt nekt is de dood van mijn eerste liefde daar kan ik na zoveel jaren niet eens mee omgaan en nummer 2 maakt het nog erger :{

quote:
Om verder door te gaan?
pi_110469057
Om verder door te gaan ja :'(
pi_110469063
Das kut faxie :(
pi_110469093
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Weet je wat me echt nekt is de dood van mijn eerste liefde daar kan ik na zoveel jaren niet eens mee omgaan en nummer 2 maakt het nog erger :{

[..]

Om verder door te gaan?
Misschien dat aankaarten bij een of andere instantie en dat actief gaan verwerken.. Lijkt me een goede investering.
Rustig aan.
pi_110469107
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef Myraela het volgende:
Ik klink misschien als een bitch hoor, maar raar genoeg herken ik je punt enorm goed en juist daarom reageer ik zo.

En ik had gewild dat iemand me zo had aangesproken in plaats van het constante "het komt wel goed" "het ligt niet aan jou" of whatever, wat je slachtoffer gevoel alleen nog maar versterkt. En geloof me, dat heb je niet nodig.

Je denkt jezelf en de hele wereld al zo zwart en zo slecht, het enige dat je moet gaan inzien, is dat het niet zo zwart is. En je hoeft niet van andere te horen dat zij het helemaal begrijpen dat jij het zo slecht inziet. Wat ze niet zeggen omdat het de waarheid is, maar in de meeste gevallen omdat ze je zien als een zwak mens en je niet willen "belasten" of omdat ze zelf de goede kanten niet kunnen inzien van het leven.

Je bent geen zwak mens. De wereld is niet zo zwart. Je bent niet het slachtoffer van het leven.
Dat weet ik wel alleen ik kan die 2 gewoon niet vergeten als ze gewoon weg waren gegaan was dat prima snap je? Was dat maar gewoon gebeurd dan was het goed.
pi_110469181
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Misschien dat aankaarten bij een of andere instantie en dat actief gaan verwerken.. Lijkt me een goede investering.
KT met alle respect alle opties heb ik al aangehaald zelfs hypnose dat werkte niet eens :') Het sloopt zelfs heel mijn lichaam.
pi_110469217
Maar goed ik geef Faxie even de ruimte :@
pi_110469244
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:23 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

KT met alle respect alle opties heb ik al aangehaald zelfs hypnose dat werkte niet eens :') Het sloopt zelfs heel mijn lichaam.
:*
Ik weet het ook niet.
Rustig aan.
pi_110469277
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:21 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Dat weet ik wel alleen ik kan die 2 gewoon niet vergeten als ze gewoon weg waren gegaan was dat prima snap je? Was dat maar gewoon gebeurd dan was het goed.
Ik hoop al jaren dat mijn vader doodgaat, gewoon omdat afscheid nemen makkelijk is dan weten dat hij er is maar niet hier.

Je kan voor jezelf nog zoveel redenen verzinnen waarop het makkelijker was geweest of niet. Uiteindelijk is dit hoe het is gegaan en zul je zo verder moeten leven. Geef het een plek, want die plek is er. En ga daarna verder.

Ik zeg niet dat alles dan weg is, dat je nooit meer terug moet kijken of dingen moet vergeten. Maar je moet wel doorgaan. Niet stil blijven staan en alleen maar terug kijken. Want dan komt er inderdaad niets meer bij, dan zul je inderdaad niet gelukkig zijn en zul je jezelf het slachtoffer maken wat je nu al denkt te zijn.
  woensdag 18 april 2012 @ 00:28:28 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110469323
Hoe lang is het allemaal geleden, Sneezeechu?
pi_110469341
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef Faxie het volgende:
Had je een date via paiq? (mij lukt dat nooit, word altijd verwijderd als de foto's in beeld komen, of ik stuur oneliners die geaccepteerd worden om vervolgens na 4 dagen weer verwijderd te worden)
  woensdag 18 april 2012 @ 00:29:42 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110469361
quote:
Wel eerlijk van haar!

Kop op faxie, we zijn verdomde trots op je!! Je hebt drempels overwonnen, je uiterste best gedaan!! Dat kan niemand je afnemen!

Deze keer is het niet geworden wat we je gunnen. Wees trots op je zelf en op naar de volgende!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_110469367
Ze zei dat ze d'r even goed over nagedacht had, maar het ging niks worden want ze mistte bepaalde gevoelens bij mij...

Ik heb teruggestuurd dat dat niet zo fijn was om te horen, en dat ik toch al wel bepaalde gevoelens had. Vroeg waar het misgegaan was, en dat het ophoudt als ze me niet beter wilt leren kennen. En dat ik het toch heel leuk vond met d'r ...

:(
pi_110469391
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wel eerlijk van haar!

Kop op faxie, we zijn verdomde trots op je!! Je hebt drempels overwonnen, je uiterste best gedaan!! Dat kan niemand je afnemen!

Deze keer is het niet geworden wat we je gunnen. Wees trots op je zelf en op naar de volgende!
Ja fail nummer zoveel....

Vind je het heel erg als ik even niet optimistisch ga zitten doen? ...
pi_110469394
Faxie, baas :) Lieve man. En sexy.
Rustig aan.
pi_110469403
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
Faxie, baas :) Lieve man. En sexy.
Blijkbaar niet dus
pi_110469411
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Blijkbaar niet dus
Nou mijn mening is niet feitelijk, maar dat neemt niet weg dat ik zo over je denk.
Rustig aan.
pi_110469431
quote:

[..]

Blijkbaar niet dus
Op foto's zie je er in geval goed uit zover ik kan inschatten.
pi_110469433
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nou mijn mening is niet feitelijk, maar dat neemt niet weg dat ik zo over je denk.
Jij bent geen leuke mooie meid....
pi_110469438
Myr ik snap je echt geloof me maar dit lukt gewoon niet om het zeg maar om te schakelen. En er gaat geen minuut voorbij dat ik aan hun denk dat i nog het enge er van.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:28 schreef twi het volgende:
Hoe lang is het allemaal geleden, Sneezeechu?
Nu 11 jaar en iets meer dan 1 jaar. Mis de rest ook maar dat ligt zo anders vind het jammer maar kan er gewoon normaal mee omgaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geen probleem :)
  woensdag 18 april 2012 @ 00:32:33 #35
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110469443
Rot voor je Faxie, maar stel jezelf wel even de vraag of je 'r niet teveel aan het idealiseren was. Van 'een leuk meisje' naar iemand die je echt ziet zitten. Laat je niet gek maken, man. Waarschijnlijk was ze helemaal niet zo speciaal als je nu denkt. En gewoon doorgaan met de weg waar je bent ingeslagen, kijk eens hoe snel je deze leuke date geregeld hebt. Zo zijn er ongetwijfeld snel weer anderen.
pi_110469449
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jij bent geen leuke mooie meid....
Dat is wel jammer ja :(
Rustig aan.
  woensdag 18 april 2012 @ 00:33:28 #37
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110469470
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nummers zijn ook maar nummers, niet teveel van aantrekken.

Vind ik niet erg nee! Ga lekker paar dagen balen, schelden en als je wilt iets kapot gooien! Niks is menselijker dan dat. Maar niet in blijven hanger ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_110469502
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:32 schreef twi het volgende:
Rot voor je Faxie, maar stel jezelf wel even de vraag of je 'r niet teveel aan het idealiseren was. Van 'een leuk meisje' naar iemand die je echt ziet zitten. Laat je niet gek maken, man. Waarschijnlijk was ze helemaal niet zo speciaal als je nu denkt. En gewoon doorgaan met de weg waar je bent ingeslagen, kijk eens hoe snel je deze leuke date geregeld hebt. Zo zijn er ongetwijfeld snel weer anderen.
Ik ga nog eens goed nadenken over dat daten.....

Ik vond d'r wel aardig speciaal ja... als ik haar toevallig ergens tegengekomen was had ze flink m'n aandacht getrokken...
  woensdag 18 april 2012 @ 00:34:48 #39
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110469506
quote:

[..]

Blijkbaar niet dus
Ik bedacht me net wat.

Ik dramatiseer dat soort dingen ook als iemand jou afwijst is het niks meer eigenlijk dan dat iemand geen leuke tijd met jou wil hebben. Dat betekent niet dat jij niet leuk bent.

Kop op broeder.
C'est la vie
  woensdag 18 april 2012 @ 00:34:51 #40
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110469509
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:32 schreef Sneezeechu het volgende:
Nu 11 jaar en iets meer dan 1 jaar. Mis de rest ook maar dat ligt zo anders vind het jammer maar kan er gewoon normaal mee omgaan.
En had je er tot dat hetgeen wat een jaar geleden gebeurde ook al zoveel moeite mee? Of had je voor die tijd meer het gevoel dat je alles 'onder controle' had om 't zo maar te zeggen? Want na elf jaar is het inderdaad wel tijd om over het overlijden (toch?) van een geliefde heen te raken.

Wel kut joh, dat het je leven zo beheerst ;(
pi_110469513
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nummers zijn ook maar nummers, niet teveel van aantrekken.

Vind ik niet erg nee! Ga lekker paar dagen balen, schelden en als je wilt iets kapot gooien! Niks is menselijker dan dat. Maar niet in blijven hanger ;)
Ja, fail 100- win 0...
  woensdag 18 april 2012 @ 00:35:30 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110469524
quote:

[..]

Blijkbaar niet dus
Onzin, jullie pasde kennelijk niet bij elkaar. Kan gebeuren.
pi_110469538
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik bedacht me net wat.

Ik dramatiseer dat soort dingen ook als iemand jou afwijst is het niks meer eigenlijk dan dat iemand geen leuke tijd met jou wil hebben. Dat betekent niet dat jij niet leuk bent.

Kop op broeder.
Niet leuk genoeg voor vrouwen blijkbaar.... m'n hele leven al niet :(

En nu ik een ouwe lul aan het worden ben zie ik het voor de toekomst niet bepaald rooskleuriger in :(

Donderdag mag ik er weer een jaar bijtellen :(
  woensdag 18 april 2012 @ 00:36:22 #44
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110469541
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja, fail 100- win 0...
Nou en man, je hebt leuke momenten gehad met haar. Geniet er van!
  woensdag 18 april 2012 @ 00:37:00 #45
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110469556
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:34 schreef Faxie het volgende:
Ik ga nog eens goed nadenken over dat daten.....

Ik vond d'r wel aardig speciaal ja... als ik haar toevallig ergens tegengekomen was had ze flink m'n aandacht getrokken...
Niet doen man, en ook niet gaan vragen waar het mis is gegaan. Soms is dat gevoel er gewoon niet. Ik weet 't maar al te goed, dat je dat dan wilt weten. Ik ben ook zo'n hopeloos geval dat best snel iemand leuk vindt en als ik afgewezen word, ineens alles wil weten. Maar dat probeer ik inmiddels toch wel een beetje af proberen te leren, om er niet te lang in te blijven hangen. Their loss...
  woensdag 18 april 2012 @ 00:37:53 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110469579
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

En nu ik een ouwe lul aan het worden ben zie ik het voor de toekomst niet bepaald rooskleuriger in :(

zeg hey je kan ook te ver gaan :{w

Je bent 3 jaar jonger dan mij gek!
pi_110469587
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:37 schreef twi het volgende:

[..]

Niet doen man, en ook niet gaan vragen waar het mis is gegaan. Soms is dat gevoel er gewoon niet. Ik weet 't maar al te goed, dat je dat dan wilt weten. Ik ben ook zo'n hopeloos geval dat best snel iemand leuk vindt en als ik afgewezen word, ineens alles wil weten. Maar dat probeer ik inmiddels toch wel een beetje af proberen te leren, om er niet te lang in te blijven hangen. Their loss...
Nouja na de eerste date zag ze het wel zitten zei ze.... de 2e date vond ze minder....

En nu kapt ze het af...

Ik was op de eerste date meer mezelf dan op de 2e....
pi_110469635
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

zeg hey je kan ook te ver gaan :{w

Je bent 3 jaar jonger dan mij gek!
't Is dat ik 1 keer afgesproken had met een oud klasgenote waar ik eigenlijk al gelijk van wist dat het niks ging worden maar toch wat mee rommelde... anders was ik goed op weg naar de 40 jarige maagd....
pi_110469648
Hoe oud ben je nu faxie?
Rustig aan.
  woensdag 18 april 2012 @ 00:41:45 #50
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110469661
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je voelt nu kut dus dat je dit denkt is niet vreemd.

Er is geen link tussen een tof iemand zijn en een afwijzing van een aantal vrouwen.

Maar gooi het eerst allemaal uit.

En zo oud ben je ook alweer niet.
C'est la vie
pi_110469662
Mijn hoofd kan het van faxie echt maar niet begrijpen. Waar gaat dat nou fout telkens dan?
  woensdag 18 april 2012 @ 00:42:25 #52
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110469678
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:41 schreef Myraela het volgende:
Mijn hoofd kan het van faxie echt maar niet begrijpen. Waar gaat dat nou fout telkens dan?
Probeer het uit ;)
pi_110469694
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:34 schreef twi het volgende:

[..]

En had je er tot dat hetgeen wat een jaar geleden gebeurde ook al zoveel moeite mee? Of had je voor die tijd meer het gevoel dat je alles 'onder controle' had om 't zo maar te zeggen? Want na elf jaar is het inderdaad wel tijd om over het overlijden (toch?) van een geliefde heen te raken.

Wel kut joh, dat het je leven zo beheerst ;(
Absoluut niet even ernstig het beheerst alles je in ieder dingetje. na zolang wel bij mij veranderd niets.
  woensdag 18 april 2012 @ 00:43:41 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110469705
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nouja na de eerste date zag ze het wel zitten zei ze.... de 2e date vond ze minder....

En nu kapt ze het af...

Ik was op de eerste date meer mezelf dan op de 2e....
Dus de eerste dat was mhwa voor haar maar dacht, wie weet is de 2de leuker. Kennelijk niet geworden wT ze verwachte en geen 3de dat. Zeer kut maar wel eerlijk. Zo te lezen heeft ze je een eerlijke kans gegeven.'

quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

't Is dat ik 1 keer afgesproken had met een oud klasgenote waar ik eigenlijk al gelijk van wist dat het niks ging worden maar toch wat mee rommelde... anders was ik goed op weg naar de 40 jarige maagd....
Nou en! Leeftijd is maar een getal, hecht er niet zoveel waarde aan! Je maakr je zelf alleen maar gek, niks meer.
pi_110469709
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe oud ben je nu faxie?
Donderdag 29
pi_110469718
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Donderdag 29
4 jaar verschil maar met mij.
pi_110469735
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Donderdag 29
Nooit een vriendin gehad?
Rustig aan.
pi_110469739
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:42 schreef twi het volgende:

[..]

Probeer het uit ;)
Hij gaat maar niet in op al mijn versierpogingen.
pi_110469742
quote:
Tja als ik dat nou eens wist....
pi_110469780
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nooit een vriendin gehad?
Nooit een echte... iets wat ik een relatie kon noemen....

Keer een maand, maar dat was zoenen meer niet, en een stom wijf ook nog eens. Maar ik had tenminste iemand...

Daarna een week met die oud klasgenote, eigenlijk om dezelfde reden. Ze was wel leuker, maar totaal mijn type niet. Dumpte me na een week, gek genoeg nadat we een leuke avond gehad hadden :')
pi_110469786
quote:
8s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hij gaat maar niet in op al mijn versierpogingen.
Deed je die?
  woensdag 18 april 2012 @ 00:47:30 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110469787
quote:
Miss zoekt hij de verkeerde types met als gevolg dat de *klik* er niet is?
pi_110469795
Waar vonden beide dates plaats?
Rustig aan.
pi_110469820
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja als ik dat nou eens wist....
Waarschijnlijk nergens, hoe gek dat ook moge klinken.
Sommigen trouwen op hun 23e, anderen gaan eerst 20x op hun bek voordat ze überhaupt een vriendin krijgen. Doe je niets aan. In die zin is het ook niet handig daar te lang over na te denken want je hebt het zelf toch niet in de hand (mijn mening). Even diep ademhalen (en ja, je voelt je een paar dagen klote, so be it..) maar life goes on. Probeer jezelf niet teveel op te sluiten waardoor je teveel aan haar blijft denken.
I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
pi_110469821
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Miss zoekt hij de verkeerde types met als gevolg dat de *klik* er niet is?
Zij was toch wel het aardig goede type hoor....

Maar bij m'n hobbies kom ik ze niet tegen en verder in het dagelijks leven ook niet, vandaar maar een keer de datingsite....

Ze zal vast wel met een andere kerel daten die spannender lijkt in de eerste instantie ofzo...
  woensdag 18 april 2012 @ 00:49:29 #66
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110469826
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
Waar vonden beide dates plaats?
De vraag is beter, welke gezamelijke intresse hadden jullie waar de date plaats vond.
  woensdag 18 april 2012 @ 00:50:48 #67
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110469854
quote:
Ik ook oprecht boos dat het bij hem altijd fout gaat en ik kutmongolen ken met een leuke vriendin.
C'est la vie
pi_110469856
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

De vraag is beter, welke gezamelijke intresse hadden jullie waar de date plaats vond.
Zie boven, vrouwen met gezamelijke interesses kom ik niet tegen. Die zijn altijd al bezet als ze er al zijn. Of dan net mijn type weer niet.

De dates waren neutraal verder... eerste keer wat gedronken, tweede keer uitgegeten.
  woensdag 18 april 2012 @ 00:50:58 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110469859
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zij was toch wel het aardig goede type hoor....

Maar bij m'n hobbies kom ik ze niet tegen en verder in het dagelijks leven ook niet, vandaar maar een keer de datingsite....

Ze zal vast wel met een andere kerel daten die spannender lijkt in de eerste instantie ofzo...
Je zegt het goed, jou type. Maar was jij ook haar type? Kennelijk niet.
pi_110469862
quote:
8s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ook oprecht boos dat het bij hem altijd fout gaat en ik kutmongolen ken met een leuke vriendin.
Ja ik ken er ook maar zat....
pi_110469873
Wel geflirt verder?
Rustig aan.
pi_110469885
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je zegt het goed, jou type. Maar was jij ook haar type? Kennelijk niet.
Dat kan ze nog niet eens weten.... 2 dates komop zeg... ik was nerveus de 2e keer....

Ja ik ben een type dat nerveus wordt als hij iemand leuk vindt.... goede reden om de boel af te kappen :(
pi_110469897
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Deed je die?
Je was toch mijn valentijntje? ;(
pi_110469899
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
Wel geflirt verder?
Beetje.... 'k wil het er niet als een halve player te dik bovenop leggen... sowieso is dat mijn stijl niet....
  woensdag 18 april 2012 @ 00:53:05 #75
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110469901
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zie boven, vrouwen met gezamelijke interesses kom ik niet tegen. Die zijn altijd al bezet als ze er al zijn. Of dan net mijn type weer niet.

De dates waren neutraal verder... eerste keer wat gedronken, tweede keer uitgegeten.
Probleem gevonden dus. Geen gezamelijke intresse. Dan gaat het zeer moeilijk worden.

Of je wacht op de vrouw die dat wel heeft, of je gaat eens kijken of je een intresse kunt vinden die wat algemener is.
pi_110469903
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je was toch mijn valentijntje? ;(
Ja toen had je nog met Pala enzo :')
pi_110469914
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Beetje.... 'k wil het er niet als een halve player te dik bovenop leggen... sowieso is dat mijn stijl niet....
Veel oogcontact gehad? (typerend als ''speciaal'')
Rustig aan.
pi_110469922
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Probleem gevonden dus. Geen gezamelijke intresse. Dan gaat het zeer moeilijk worden.

Of je wacht op de vrouw die dat wel heeft, of je gaat eens kijken of je een intresse kunt vinden die wat algemener is.
Tja zij was van de typische vrouwendingen.... shoppen, drankje doen met vriendinnen.... verder had ze geen echte hobbies....
  woensdag 18 april 2012 @ 00:54:25 #79
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110469932
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat kan ze nog niet eens weten.... 2 dates komop zeg... ik was nerveus de 2e keer....

Ja ik ben een type dat nerveus wordt als hij iemand leuk vindt.... goede reden om de boel af te kappen :(
Geen gezamelijke intresse is zeer moeilijk. Als een vrouw niks interesants heeft voor mij wegens het ontbreken van een gezamelijke intresse houd het ook op. Kan ze zo weer vertrekken.
pi_110469933
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Veel oogcontact gehad? (typerend als ''speciaal'')
Continu....
  woensdag 18 april 2012 @ 00:54:50 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110469940
Maar Faxman je idealiseert haar waarschijnlijk ook wel een beetje.

Zo leuk is ze waarschijnlijk niet eens.
Trust me i know.
C'est la vie
pi_110469942
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja toen had je nog met Pala enzo :')
Oh, dus dat was niet echt? ;(
  woensdag 18 april 2012 @ 00:55:58 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110469963
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja zij was van de typische vrouwendingen.... shoppen, drankje doen met vriendinnen.... verder had ze geen echte hobbies....
Niks vrouwelijks aan drankje drinken en stappen. Dat zijn normale sociale dingen.

Maar mijn punt is dus bevestigt. Jij valt op de verkeerde type vrouw voor jou.
pi_110469977
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niks vrouwelijks aan drankje drinken en stappen. Dat zijn normale sociale dingen.

Maar mijn punt is dus bevestigt. Jij valt op de verkeerde type vrouw voor jou.
Je trekt te snel conclusies vind ik
pi_110469980
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh, dus dat was niet echt? ;(
Wel dan?

Dan ging ik vreemd met Joy :@
pi_110469983
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Continu....
Dan vind ik dat raar... Bij ''speciaal'' oogcontact is de interesse volgens mij altijd wederzijds.
Rustig aan.
pi_110469992
Ik ben niet zo van de gezamenlijke interesses eigenlijk.

Ik hoef niet dezelfde sport te doen, of dezelfde muziek te luisteren of whatever. Ik vind alles waar mensen iets over willen vertellen wel boeiend, en maak zelf ook genoeg mee om altijd wel iets te hebben om over te praten. Ik vind het juist leuk om verder te kijken dan wat ik al ken of leuk vind, en juist nieuwe dingen te proberen.
pi_110469997
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wel dan?

Dan ging ik vreemd met Joy :@
Godverdomme. Nee laat maar weer Faxie, laat maar weer. Jij bent er dus weer zo eentje he. :r
pi_110470003
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:57 schreef Myraela het volgende:

Ik hoef niet dezelfde sport te doen, of dezelfde muziek te luisteren of whatever. Ik vind alles waar mensen iets over willen vertellen wel boeiend, en maak zelf ook genoeg mee om altijd wel iets te hebben om over te praten. Ik vind het juist leuk om verder te kijken dan wat ik al ken of leuk vind, en juist nieuwe dingen te proberen.
Dat heb ik in principe ook. Je kan ook gewoon op iemands karakter en uitstraling vallen zonder daarbij dezelfde hobbies te hebben...
  woensdag 18 april 2012 @ 00:58:29 #90
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110470004
Dezelfde hobbies is wel overdreven, maar een beetje een overlappende muzieksmaak zodat je niet in de teringherrie van de ander zit is wel belangrijk voor me.
pi_110470008
quote:
13s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Godverdomme. Nee laat maar weer Faxie, laat maar weer. Jij bent er dus weer zo eentje he. :r
Je wist er van :(
  woensdag 18 april 2012 @ 00:59:21 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110470014
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je trekt te snel conclusies vind ik
Dat mag. Doe er mee wat je wilt. Maar als het 100x mis is gegaan zoals je zegt, en er geen gezamelijke intresse is kan je eens gaan nadenken ipv stug blijven volhouden.

Mijn tip, zoek een vrouw waar je een paar gezamelijke intresses mee hebt. Kom je een stuk verder mee dan nu.
pi_110470016
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:58 schreef twi het volgende:
Dezelfde hobbies is wel overdreven, maar een beetje een overlappende muzieksmaak zodat je niet in de teringherrie van de ander zit is wel belangrijk voor me.
Ze wilde nog meegaan naar dat festival na de eerste date....

Zoiets doe je ook niet zomaar overwegen lijkt me...
pi_110470025
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat heb ik in principe ook. Je kan ook gewoon op iemands karakter en uitstraling vallen zonder daarbij dezelfde hobbies te hebben...
Inderdaad.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:58 schreef twi het volgende:
Mja, dat is voor mij makkelijk. Ik luister alles wat andere luisteren en vind het altijd leuk. :')
pi_110470028
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat mag. Doe er mee wat je wilt. Maar als het 100x mis is gegaan zoals je zegt, en er geen gezamelijke intresse is kan je eens gaan nadenken ipv stug blijven volhouden.

Mijn tip, zoek een vrouw waar je een paar gezamelijke intresses mee hebt. Kom je een stuk verder mee dan nu.
Die zoek ik al m'n hele leven :')
pi_110470029
quote:

[..]

Je wist er van :(
Oh. :@ Zat er geen triootje in dan? :9
pi_110470033
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Inderdaad.

[..]

Mja, dat is voor mij makkelijk. Ik luister alles wat andere luisteren en vind het altijd leuk. :')
Je wilde niet met me mee naar de Worm anders ;(
pi_110470042
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh. :@ Zat er geen triootje in dan? :9
Kom je nu mee ;(
pi_110470061
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 01:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je wilde niet met me mee naar de Worm anders ;(
Dat was eigenlijk meer omdat ik die avond naar een vriend van me ging. :@
pi_110470065
Of ik had geen geld.
pi_110470066
Of een combinatie van beide.
  woensdag 18 april 2012 @ 01:02:27 #102
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110470069
quote:

[..]

Maar als zie persoon niet de inhoud heeft die ook maar iets op jou aan sluit houd het op of gaat het zeer moeilijk worden.

quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:57 schreef Myraela het volgende:

Zonder enig aanknopings punt gaat het lastig worden. Al zijn het maar 2 dingen, en je staat open voor andere intresses dan heb je in iederegeval een basis.
  woensdag 18 april 2012 @ 01:04:59 #103
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110470103
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die zoek ik al m'n hele leven :')
Ga je intresse eens verbrede. Iets meer algemeners. Zorg dat je iets algemeens hebt om over te praten. Simpel basis meer niet.

Hoeft natuurlijk niet, je kan ook lekker zo door gaan. Maar of je daar gelukkiger van gaat worden....
pi_110470109
SLaap lekker
Rustig aan.
  woensdag 18 april 2012 @ 01:08:04 #105
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110470160
* ook_gek gaat ook slapen.

Succes faxie
  woensdag 18 april 2012 @ 01:08:17 #106
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110470170
Je hoeft echt niet open te staan voor de specifieke interesses die iemand heeft, zolang je maar belangstelling hebt naar wat hun bezig houdt, of in elk geval begrip. Al die onzin dat je van dezelfde dingen moet houden :N
pi_110470182
*)
Rustig aan.
pi_110470192
Bedtijd. Kusjekroel.
pi_110470258
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 01:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ga je intresse eens verbrede. Iets meer algemeners. Zorg dat je iets algemeens hebt om over te praten. Simpel basis meer niet.

Hoeft natuurlijk niet, je kan ook lekker zo door gaan. Maar of je daar gelukkiger van gaat worden....
Vroeger was ik een heel stuk meer ongelukkig omdat ik zo goed als geen hobbies had. En toen moest ik maar eerst aan m'n eigen geluk werken en dingen doen die ik leuk vond zodat ik beter in m'n vel zou komen te zitten. Die liefde zou dan vanzelf wel een keer langskomen.

Nu zit ik heel lekker in m'n vel, heb nieuwe hobbies waar ik veel plezier in heb en nu zeg je dat ik daar maar mee op moet houden :')
pi_110470288
Haha, nee faxie, je bent gewoon moedeloos omdat het je nooit iets op lijkt te leveren...

Maar als je er echt mee zit, kan je altijd nog GO MAD gaan.

Gewoon de myr style: Meerdere dates regelen met meerdere dames. Gewoon hardcore daten dus.
Kan je kiezen tussen de dames als bijkomend voordeel! :)
Rustig aan.
pi_110470301
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
Haha, nee faxie, je bent gewoon moedeloos omdat het je nooit iets op lijkt te leveren...

Maar als je er echt mee zit, kan je altijd nog GO MAD gaan.

Gewoon de myr style: Meerdere dates regelen met meerdere dames. Gewoon hardcore daten dus.
Kan je kiezen tussen de dames als bijkomend voordeel! :)
Dat gaat tegen m'n principes in....
pi_110470327
Ik blijf het grappig vinden dat je maar terug blijft komen op die tip die ik ooit eens heb gegeven. :D
pi_110470339
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 01:16 schreef Myraela het volgende:
Ik blijf het grappig vinden dat je maar terug blijft komen op die tip die ik ooit eens heb gegeven. :D
Die vergeet ik nooit meer :P :s)
Rustig aan.
  woensdag 18 april 2012 @ 01:20:06 #114
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110470389
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 01:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vroeger was ik een heel stuk meer ongelukkig omdat ik zo goed als geen hobbies had. En toen moest ik maar eerst aan m'n eigen geluk werken en dingen doen die ik leuk vond zodat ik beter in m'n vel zou komen te zitten. Die liefde zou dan vanzelf wel een keer langskomen.

Nu zit ik heel lekker in m'n vel, heb nieuwe hobbies waar ik veel plezier in heb en nu zeg je dat ik daar maar mee op moet houden :')
Wijs even aan waar staat dat je moet stoppen met je hobbys?

Kennelijk zijn jou hobbys en intresses zo specifiek dat niet veel vrouwen daar wat mee kunnen. Dat zeg je zelf. Er is geen aanknopings punt voor hun. Wat verwacht je dan? Je bent dus in dat gevalen voor die vrouw niet interesant. Ja dan houd het op he. Kennelijk val je op de verkeerde vrouwen.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 01:08 schreef twi het volgende:
Je hoeft echt niet open te staan voor de specifieke interesses die iemand heeft, zolang je maar belangstelling hebt naar wat hun bezig houdt, of in elk geval begrip. Al die onzin dat je van dezelfde dingen moet houden :N
Al is het maar iets kleins waar je zamen over kunt praten. Je moet toch een gezamelijk onderwerp hebben om een gesprek op gang te krijgen.

Als er iemand tegen je over zit en je een heel verhaal zit te vertellen over iets wat jou totaal niet intereseert gaat het snel vervelen en irriteren.
pi_110470415
Je kan ook praten over mensen die je voorbij ziet komen, dingen die je gister hebt meegemaakt. Een nieuw product dat is uitgekomen. Weet ik veel, er is zoveel, dat moet je niet buiten jezelf gaan zoeken.
pi_110470421
Maar ik ging slapen.
pi_110470434
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 01:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wijs even aan waar staat dat je moet stoppen met je hobbys?

Kennelijk zijn jou hobbys en intresses zo specifiek dat niet veel vrouwen daar wat mee kunnen. Dat zeg je zelf. Er is geen aanknopings punt voor hun. Wat verwacht je dan? Je bent dus in dat gevalen voor die vrouw niet interesant. Ja dan houd het op he. Kennelijk val je op de verkeerde vrouwen.

[..]

Al is het maar iets kleins waar je zamen over kunt praten. Je moet toch een gezamelijk onderwerp hebben om een gesprek op gang te krijgen.

Als er iemand tegen je over zit en je een heel verhaal zit te vertellen over iets wat jou totaal niet intereseert gaat het snel vervelen en irriteren.
'Algemene hobbies zoeken' is voor mij hetzelfde. Ik ben niet van de 'algemene' dingen. En zo specifiek zijn mijn hobbies nou ook weer niet.

We hadden overigens wel veel dezelfde opvattingen.
  woensdag 18 april 2012 @ 01:23:32 #118
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110470437
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 01:22 schreef Myraela het volgende:
Je kan ook praten over mensen die je voorbij ziet komen, dingen die je gister hebt meegemaakt. Een nieuw product dat is uitgekomen. Weet ik veel, er is zoveel, dat moet je niet buiten jezelf gaan zoeken.
Ja leuk onderwerp maar na een date of 2 is dat ook wel uitgeput. En als er dan niks anders is houd het op.
  woensdag 18 april 2012 @ 01:32:52 #119
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110470559
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 01:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

'Algemene hobbies zoeken' is voor mij hetzelfde. Ik ben niet van de 'algemene' dingen. En zo specifiek zijn mijn hobbies nou ook weer niet.

We hadden overigens wel veel dezelfde opvattingen.
Of je gaat dus zelf enkele gedachtes toevoegen aan iets wat ik zeg. Ipv intresse verbreden maak jij er "mee stoppen" van. Dat lijkt me inderdaad de manier die perfect werkt. Als je dat bij die 100 dates ook doet snap ik het wel.

Lul toch niet zo dom. Kom op zeg. Ik geef je alleen het advies om mischien eens verder te kijken dan je huidige intresse. Niks over stoppen, dus gaat aub niet dingen bij zetten die ik niet gezegt heb.

Faxie het is heel simpel. Zal heel eerlijk zijn, mij boeit het niet of je de juiste vrouw gaat vinden. Ik slaap er geen seconde minder om.

Maar je moet toch eens gaan nadenken waarom het mis loopt. Je komt als zeer eigenwijs over. Is prima maar daar zitten consencuenties aan verbonden. Tevens bedenk je er dingen bij die er niet staan. Dat soort acties brengen je geen stap verder.

En als je al niet een gesprek interesant genoeg kan maken voor een 2de date keer op keer moet je het toch echt bij je zelf gaan zoeken. Of je zelf afvragen of je wel de juiste vrouwen date die bij jou kunnen passen.

Succes er mee.
pi_110470720
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 01:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Of je gaat dus zelf enkele gedachtes toevoegen aan iets wat ik zeg. Ipv intresse verbreden maak jij er "mee stoppen" van. Dat lijkt me inderdaad de manier die perfect werkt. Als je dat bij die 100 dates ook doet snap ik het wel.

Lul toch niet zo dom. Kom op zeg. Ik geef je alleen het advies om mischien eens verder te kijken dan je huidige intresse. Niks over stoppen, dus gaat aub niet dingen bij zetten die ik niet gezegt heb.

Faxie het is heel simpel. Zal heel eerlijk zijn, mij boeit het niet of je de juiste vrouw gaat vinden. Ik slaap er geen seconde minder om.

Maar je moet toch eens gaan nadenken waarom het mis loopt. Je komt als zeer eigenwijs over. Is prima maar daar zitten consencuenties aan verbonden. Tevens bedenk je er dingen bij die er niet staan. Dat soort acties brengen je geen stap verder.

En als je al niet een gesprek interesant genoeg kan maken voor een 2de date keer op keer moet je het toch echt bij je zelf gaan zoeken. Of je zelf afvragen of je wel de juiste vrouwen date die bij jou kunnen passen.

Succes er mee.
Ja en wat denk je dat ik al jaren aan het doen ben? Ik doe niks anders dan het bij mezelf zoeken. En continu 'verbeter' ik mezelf, zit beter in m'n vel, maar ondertussen faal ik steeds harder bij de vrouwen.

Als iemand brede interesses heeft ben ik het wel. Jij komt met die bullshit dat ik nieuwe hobbies moet gaan zoeken, want anders ga ik niemand tegenkomen. Nou vroeger was dat juist hetzelfde verhaal. Kom ik daarmee ondertussen iemand mee tegen? Nee! Onee wacht, als het heel sporadisch gebeurt dan worden de dates al afgekapt met een kutexcuus voordat ik nog maar een kans gehad heb. 'Ja je woont te ver' 'Ja ik heb nog teveel gevoelens voor een ander' 'Ja ik kon geen kaartje meer krijgen' (en die had nota bene mij uitgevraagd)

Ik ben al jarenlang allerlei tips aan het opvolgen, en nu word ik opeens eigenwijs genoemd :')

Nee je zei dat niet letterlijk, maar zo komt het wel op mij over. Dat had ik duidelijker mogen maken ja. Maar maak er maar lekker van dat ik woorden in jouw mond aan het leggen ben, prima wat jij wilt.

We hadden prima gepraat op de dates trouwens.
pi_110471374
Gemeenschappelijke interesses hebben is wel fijn.
pi_110471375
Ik heb een beetje een kutnacht gehad trouwens :')
pi_110471399
Da's mooi kudt dan. Hier was 'ie vooral kort.
pi_110471430
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 07:00 schreef Michel2GRFE het volgende:
Da's mooi kudt dan. Hier was 'ie vooral kort.
Het was raar. Ik ging om 1 uur slapen, ik droomde dat ik misselijk was, toen dacht ik dat ik wakker moest worden want dat lukt me meestal wel als ik droom, maar toen was het echt zo ;(
Dus om 1 uur ging ik slapen, anderhalf uur later hing ik boven het toilet en toen heb ik nog een uur of 3 geslapen :')
Vanavond ben ik waarschijnlijk kapot enzo.
pi_110471470
Ow da's zeker niet fijn. Niks vreemds gegeten ofzo ? Misschien een griepje op komst.. je zult niet de eerste zijn in de afgelopen week..
pi_110471484
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 07:16 schreef Michel2GRFE het volgende:
Ow da's zeker niet fijn. Niks vreemds gegeten ofzo ? Misschien een griepje op komst.. je zult niet de eerste zijn in de afgelopen week..
Zal mijn eten wel zijn geweest, ik was vorige week ook al de hele tijd misselijk (dat was griep volgens de huisarts), maar dit was zo weer over.
pi_110471807
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het heeft totaal niet met gemeenschappelijke interesses te maken. Je kunt gemakkelijk tot elkaar aangetrokken voelen als je beiden totaal verschillend bent.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_110471933
Faxie:

Waar het mis is gegaan is, is zoals het bij meer mis gaat:

Je was te zenuwachtig en deed daardoor te voorzichtig en volgde je gevoelens niet. Je dacht haar kwijt te raken als je te snel zou gaan, zoals ik al zei: Vooral zulke vrouwen willen weten waar ze aan toe zijn en willen gezoend worden en al die dingen meemaken.

En waarom zou je weer een sms sturen om bij het strand af te spreken, want ze zou toch een keer bij jou thuis komen? Wat moet je nu ook op het strand :/. Als je met zo'n omweg juist buiten de deur wilt afspreken weet ze ook niet wat ze met je aan moet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_110472551
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 08:13 schreef firefly3 het volgende:
Faxie:

Je was te zenuwachtig en deed daardoor te voorzichtig en volgde je gevoelens niet. Je dacht haar kwijt te raken als je te snel zou gaan, zoals ik al zei: Vooral zulke vrouwen willen weten waar ze aan toe zijn en willen gezoend worden en al die dingen meemaken.

En waarom zou je weer een sms sturen om bij het strand af te spreken, want ze zou toch een keer bij jou thuis komen? Wat moet je nu ook op het strand :/. Als je met zo'n omweg juist buiten de deur wilt afspreken weet ze ook niet wat ze met je aan moet.
Je maakt me aan het lachen. :D
pi_110472587
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 08:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het heeft totaal niet met gemeenschappelijke interesses te maken. Je kunt gemakkelijk tot elkaar aangetrokken voelen als je beiden totaal verschillend bent.
Mee eens, en ik vind het nog aparter dat er dan geadviseerd wordt andere/bredere interesses te zoeken om maar een vrouw te kunnen krijgen. Enorme onzin, interesses moeten vanuit jezelf komen en niet als poging om aan een relatie te komen.
En naast hobbies zijn er altijd genoeg andere denkbeelden etc. die overeen kunnen komen zodat er overlap is. Sowieso is het fijn je eigen ding te hebben en kunnen doen, zoiets moet je niet opzij schuiven omdat je er geen vrouwen mee regelt.

Ik denk eerder dat Fax zijn hoofd recht moet houden en verder gaan met daten, meer vrouwen spreken in het algemeen. En niet vrouwen zoeken die eenzelfde hobby hebben. Probeer over die zenuwen heen te groeien zodat je lekker los met ze om kan gaan.

Ook_gek, jij hebt wel een hoge pet van jezelf op lijkt het zo, maar volgens mij zit je hardstikke mis wat betreft je analyse van Faxie. En daar mag je zelf ook wel eens voor open staan in plaats van hem maar eigenwijs enzo te noemen omdat hij niet meteen naar buiten rent om jouw 'advies' uit te voeren. Bij wijze van spreke dus.
pi_110472957
Het is logisch dat Faxie zich kut voelt. Ik heb ook heel veel gedate, en wel 2 keer meegemaakt dat ik iemand zag zitten maar zij mij niet en dan voel je je altijd kut. Alleen hoe meer je date, hoe minder lang dat gevoel duurt. Je gaat dan ook mensen tegenkomen die JIJ uiteindelijk niet zo leuk vindt, en dan moet jij dus afwijzen. Dat helpt wel om je zelfverzekerdheid op te bouwen in het daten.

Wat ik je laatst al zei, als er eentje is die met jou wil daten dan zijn er dus veel meer. Gewoon hiermee doorgaan en probeer hier de positieve punten uit te halen!
pi_110473004
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
Het is logisch dat Faxie zich kut voelt. Ik heb ook heel veel gedate, en wel 2 keer meegemaakt dat ik iemand zag zitten maar zij mij niet en dan voel je je altijd kut. Alleen hoe meer je date, hoe minder lang dat gevoel duurt. Je gaat dan ook mensen tegenkomen die JIJ uiteindelijk niet zo leuk vindt, en dan moet jij dus afwijzen. Dat helpt wel om je zelfverzekerdheid op te bouwen in het daten.

Wat ik je laatst al zei, als er eentje is die met jou wil daten dan zijn er dus veel meer. Gewoon hiermee doorgaan en probeer hier de positieve punten uit te halen!
_O_
pi_110473278
Totaal met mfn eens. "Man up" is een goede uitspraak, kwestie van wennen aan meerdere vrouwelijke contact en waarbij ook fysiek contact bij komt kijken. Doet men het niet, dan leert men 10x zo langzaam.
pi_110473378
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:14 schreef Mystikvm het volgende:

^O^
pi_110473386
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 08:13 schreef firefly3 het volgende:
Faxie:

Ze wilde wel een keer komen kijken met kitesurfen. Want ik heb stoere interessante hobbies enzo.

Volgende keer zal ik ze half aanranden oke? En als er op de eerste date niet geneukt is dan kap ik het zelf wel af.
pi_110473414
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze wilde wel een keer komen kijken met kitesurfen. Want ik heb stoere interessante hobbies enzo.

Volgende keer zal ik ze half aanranden oke? En als er op de eerste date niet geneukt is dan kap ik het zelf wel af.
_O- :D _O_
Prachtig.
Overigens wil ik ook wel een keer kijken als je in de buurt gaat kitesurfen. :D
pi_110473538
Hoger dan Oostvoorne kom ik eigenlijk nooit....
pi_110473615
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O- :D _O_
Prachtig.
Overigens wil ik ook wel een keer kijken als je in de buurt gaat kitesurfen. :D
Ik eigenlijk ook wel :@

Natuurlijk om Mur en Fax in wetsuits te zien :9~ maar ook omdat ik dat soort dingen interessant vind.
pi_110473680
Mannen in wetsuits, waar? :9
pi_110473779
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:42 schreef Myraela het volgende:
Mannen in wetsuits, waar? :9
Over een kwartier op Rilland :*
pi_110473844
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook wel :@

Natuurlijk om Mur en Fax in wetsuits te zien :9~ maar ook omdat ik dat soort dingen interessant vind.
Ik doe niet mee hoor. :P Ik ga enkel kijken. :9~
pi_110473878
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als je het aanranden noemt, dan vind je jezelf minderwaardig. Een beetje strelen enzo noem je ook gelijk al aanranding? Hiermee belemmer je jezelf als je het allemaal al te ver vind gaan.

Fysiek contact is een groot onderdeel van "versieren". Zolang je dit niet erkend is de kans groot dat je alleen vrienden blijft.
pi_110473946
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je het aanranden noemt, dan vind je jezelf minderwaardig. Een beetje strelen enzo noem je ook gelijk al aanranding? Hiermee belemmer je jezelf als je het allemaal al te ver vind gaan.

Fysiek contact is een groot onderdeel van "versieren". Zolang je dit niet erkend is de kans groot dat je alleen vrienden blijft.
Het kan lastig zijn te bepalen wanneer een aanraking wel kan en wanneer niet. Ik kan me goed voorstellen dat mensen daar moeite mee kunnen hebben. Ik wil trouwens niet zeggen dat faxie dit ook heeft, want dat weet ik niet.

Tevens hoi
pi_110473959
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik doe niet mee hoor. :P Ik ga enkel kijken. :9~
Ik zou het wel willen proberen. Gewoon voor de try.
pi_110474007
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

dan kom ik filmen })
pi_110474022
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee het is aanranding als de vrouw er niet van gediend is.

Verder ben ik daar gewoon voorzichtig mee ja. Zoveel ervaring heb ik niet met fysiek contact....
pi_110474031
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:51 schreef Lot88 het volgende:

[..]

dan kom ik filmen })
Ik in een wetsuit. Rawr!

:')
pi_110474051
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Daar kan je lessen voor nemen he. Wel het verstandigste.
pi_110474064
Ik ga vertrekken... Ben er later nog wel even.
pi_110474081
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

sst dan is het filmen lang zo leuk niet meer ;)
pi_110474089
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het kan lastig zijn te bepalen wanneer een aanraking wel kan en wanneer niet. Ik kan me goed voorstellen dat mensen daar moeite mee kunnen hebben. Ik wil trouwns niet zeggen dat faxie dit ook heeft, want dat weet ik niet.

Tevens hoi
Het van tevoren bepalen wanneer je wel en niet haar mag aanraken betekend ook dat je haar boven jezelf zet, inplaats van dat je gelijkwaardig bent. Dan pas je je gedrag aan en ben je ook niet geheel jezelf.

Doe wat je zelf fijn vind om te doen op het moment, inplaats van te plannen wanneer iets wel/niet kan. Je zult zien dat zodra je je niet aanpast aan haar, maar je eigen ding blijft doen, dat het natuurlijk aan voelt voor haar en omdat jij je op je gemak bent, zij dat ook is.

Dat toestemming vragend gedrag is dus al haar boven jou plaatsen. Eerst actie, en daarna omgaan met de gevolgen.
pi_110474120
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tsja, maar ik wil er geen sport van maken. Ik houd namelijk helemaal niet van water, maar wel van nieuwe dingen doen.
  woensdag 18 april 2012 @ 09:55:31 #153
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110474132
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 08:58 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Mee eens, en ik vind het nog aparter dat er dan geadviseerd wordt andere/bredere interesses te zoeken om maar een vrouw te kunnen krijgen. Enorme onzin, interesses moeten vanuit jezelf komen en niet als poging om aan een relatie te komen.
En naast hobbies zijn er altijd genoeg andere denkbeelden etc. die overeen kunnen komen zodat er overlap is. Sowieso is het fijn je eigen ding te hebben en kunnen doen, zoiets moet je niet opzij schuiven omdat je er geen vrouwen mee regelt.

Ik denk eerder dat Fax zijn hoofd recht moet houden en verder gaan met daten, meer vrouwen spreken in het algemeen. En niet vrouwen zoeken die eenzelfde hobby hebben. Probeer over die zenuwen heen te groeien zodat je lekker los met ze om kan gaan.

Ook_gek, jij hebt wel een hoge pet van jezelf op lijkt het zo, maar volgens mij zit je hardstikke mis wat betreft je analyse van Faxie. En daar mag je zelf ook wel eens voor open staan in plaats van hem maar eigenwijs enzo te noemen omdat hij niet meteen naar buiten rent om jouw 'advies' uit te voeren. Bij wijze van spreke dus.
Ik heb nergens gezegt dat hij zijn eigen hobbys of intresse opzij moet schuiven. Ik spreek over verbreden. De reden dat ik dat gezegt heb is omdat hij zelf aan geeft tijdens zijn huidige hobbys geen vrouwen tegen komt, en weinig vrouwen dat leuk of interesat vinden. Om die reden is hij gaat internet daten. De vermoede dat hij dan uit gaat is klein, immers kom je genoeg vrouwen tegen tijdens het uitgaan.

Als je drankje doen en uitgaan bestempeld als echte vrouwen digen zit je in mijn ogen mis.

Als je dan ook nog eens een vrouw date die niks gemeens heeft met je ben je snel uitgepraat. De reden dat ik zeg van, zoek eens iets algemeners qua intresse of hobby is omdat je dan meer vrouwen tegen komt en je meer te bespreken hebt.

Maar zoals hij zelf al aangeeft, algemenw dingen trekken mij niet. Dan verklein je zelf de vijver waar je uit kunt vissen.

En ik heb geen hoge pet van me zelf op, wees niet bang. Zoals aangegeven, ik slaap er geen seconde minder om als een date wel of niet lukt bij faxie. Gun hem wel dat geen wat hij zoekt, wat op deze manier gewoon moeilijk gaat worden in mijn ogen.

Om even firefly3 zijn reactie er meteen bij te betrekken. Nee gedeelde intresse is niet nodig nee, god het is een lekker wijf maar meer heb ik er niet mee. Nou neuken dan maar? Voor een lange relatie gaat dat niet werken.

Een stukje gemeen schappelijke dingen helpen daar wel heel erg bij.
pi_110474179
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee het is aanranding als de vrouw er niet van gediend is.

Verder ben ik daar gewoon voorzichtig mee ja. Zoveel ervaring heb ik niet met fysiek contact....
Ze was er wel van gediend, totdat ze je beter leerde kennen ;)
pi_110474196
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het van tevoren bepalen wanneer je wel en niet haar mag aanraken betekend ook dat je haar boven jezelf zet, inplaats van dat je gelijkwaardig bent. Dan pas je je gedrag aan en ben je ook niet geheel jezelf.

Doe wat je zelf fijn vind om te doen op het moment, inplaats van te plannen wanneer iets wel/niet kan. Je zult zien dat zodra je je niet aanpast aan haar, maar je eigen ding blijft doen, dat het natuurlijk aan voelt voor haar en omdat jij je op je gemak bent, zij dat ook is.

Dat toestemming vragend gedrag is dus al haar boven jou plaatsen. Eerst actie, en daarna omgaan met de gevolgen.
Ik had het ook niet over planning (ik plan aanrakingen trouwens niet, even voor de duidelijkheid), maar over de momenten zelf.
Ik weet ook niet wanneer ik wel of niet een aanraking kan doen. Meestal gaat dat ook spontaan en zie ik later wel of het wel of niet goed valt. Wel is een aanraking van mijn kant altijd wel goed bedoeld, dus schuldig voel ik me daar niet over, behalve als de ander het ongepast vond. Dan weet ik eigenlijk niet wat ik fout deed.
pi_110474242
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegt dat hij zijn eigen hobbys of intresse opzij moet schuiven. Ik spreek over verbreden. De reden dat ik dat gezegt heb is omdat hij zelf aan geeft tijdens zijn huidige hobbys geen vrouwen tegen komt, en weinig vrouwen dat leuk of interesat vinden. Om die reden is hij gaat internet daten. De vermoede dat hij dan uit gaat is klein, immers kom je genoeg vrouwen tegen tijdens het uitgaan.

Als je drankje doen en uitgaan bestempeld als echte vrouwen digen zit je in mijn ogen mis.

Als je dan ook nog eens een vrouw date die niks gemeens heeft met je ben je snel uitgepraat. De reden dat ik zeg van, zoek eens iets algemeners qua intresse of hobby is omdat je dan meer vrouwen tegen komt en je meer te bespreken hebt.

Maar zoals hij zelf al aangeeft, algemenw dingen trekken mij niet. Dan verklein je zelf de vijver waar je uit kunt vissen.

En ik heb geen hoge pet van me zelf op, wees niet bang. Zoals aangegeven, ik slaap er geen seconde minder om als een date wel of niet lukt bij faxie. Gun hem wel dat geen wat hij zoekt, wat op deze manier gewoon moeilijk gaat worden in mijn ogen.

Om even firefly3 zijn reactie er meteen bij te betrekken. Nee gedeelde intresse is niet nodig nee, god het is een lekker wijf maar meer heb ik er niet mee. Nou neuken dan maar? Voor een lange relatie gaat dat niet werken.

Een stukje gemeen schappelijke dingen helpen daar wel heel erg bij.
Denken aan een lange termijn relatie terwijl er niet eens aantrekkingskracht is neigt naar wanhopigheid.
pi_110474329
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik had het ook niet over planning (ik plan aanrakingen trouwens niet, even voor de duidelijkheid), maar over de momenten zelf.
Ik weet ook niet wanneer ik wel of niet een aanraking kan doen. Meestal gaat dat ook spontaan en zie ik later wel of het wel of niet goed valt. Wel is een aanraking van mijn kant altijd wel goed bedoeld, dus schuldig voel ik me daar niet over, behalve als de ander het ongepast vond. Dan weet ik eigenlijk niet wat ik fout deed.
Dan ben je gewoon goed bezig. Er is altijd nog die willekeurigheid van het universum waarom zij niet aangeraakt wilt worden (ongesteld, vind jou niet leuk, wilt het wel maar zegt nee, voelt zich nog niet zo fijn bij je, ze wilt gewoon die dag door niemand aangeraakt worden etc etc). Maar over de lange termijn word je er wel steeds beter in, vanwege de ervaring is er geen ontkomen aan dat je er wat van opsteekt omdat het steeds natuurlijker aan voelt.
  woensdag 18 april 2012 @ 10:03:42 #158
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_110474362
Firefly, doe es rustig.
Je moeder is een hamster
pi_110474443
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon goed bezig. Er is altijd nog die willekeurigheid van het universum waarom zij niet aangeraakt wilt worden (ongesteld, vind jou niet leuk, wilt het wel maar zegt nee, voelt zich nog niet zo fijn bij je, ze wilt gewoon die dag door niemand aangeraakt worden etc etc). Maar over de lange termijn word je er wel steeds beter in, vanwege de ervaring is er geen ontkomen aan dat je er wat van opsteekt omdat het steeds natuurlijker aan voelt.
Naja, voor mensen die ik (goed) ken voelt het hartstikke natuurlijk. Bij het aanraken van onbekenden is het altijd een gok. Nou kun je natuurlijk ook gewoon op safe spelen door alleen de "veiligere" plekken aan te raken (bijvoorbeeld gewoon een schouderklopje). In elk geval in eerste instantie.

Binnen een relatie is het ook altijd gokwerk voor mij, al ben ik er wel wat beter in geworden.

Gek onderwerp wel, om zo over te praten. Een beetje klinisch :P
pi_110474663
Ik ben van mezelf wel aanrakerig, dus soms gaat er nog wel eens iets fout :@
  woensdag 18 april 2012 @ 10:25:21 #161
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110475003
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Denken aan een lange termijn relatie terwijl er niet eens aantrekkingskracht is neigt naar wanhopigheid.
Hij is duidelijk niet op zoek naar alleen maar zoveel als mogelijk neuken zoals jij dat bent. Dus een stukje inhoud is voor hem wel van belang.
pi_110475333
Ik ben weer weg, doei!
  woensdag 18 april 2012 @ 10:42:32 #163
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110475554
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben van mezelf wel aanrakerig, dus soms gaat er nog wel eens iets fout :@
Zoals :D
pi_110475899
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zoals :D
dat hij iemand een aai over het hoofd wil geven maar per ongeluk tussen de benen aait..

Nee ik vermoed dat hij iemand aanraakt en die persoon vrij afwijzend reageert?
  woensdag 18 april 2012 @ 10:57:40 #165
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110476042
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:52 schreef Lot88 het volgende:

[..]

dat hij iemand een aai over het hoofd wil geven maar per ongeluk tussen de benen aait..
een aai over de verkeerde krullenbol geeft :D

quote:
Nee ik vermoed dat hij iemand aanraakt en die persoon vrij afwijzend reageert?
ik ben wel benieuwd :D
pi_110476132
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

een aai over de verkeerde krullenbol geeft :D
*grinnik
pi_110476209
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:52 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Dan ben je óf heel erg gefixeerd op seks, of gewoon volkomen motorisch gestoord :')
pi_110476226
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 11:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dan ben je óf heel erg gefixeerd op seks, of gewoon volkomen motorisch gestoord :')
:9
pi_110476531
quote:
Klote, maar eigenlijk vind ik het wel netjes dat ze het zo doet.
pi_110476690
Crutch, waarom krijgt hij geen waarschuwing?:

Het is mijn mening dat het wanhopig is om gelijk al voor een langetermijn relatie te gaan als je iemand nog niet goed kent.

quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hij is duidelijk niet op zoek naar alleen maar zoveel als mogelijk neuken zoals jij dat bent. Dus een stukje inhoud is voor hem wel van belang.
  woensdag 18 april 2012 @ 11:22:54 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110476858
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 11:17 schreef firefly3 het volgende:
Crutch, waarom krijgt hij geen waarschuwing?:

Het is mijn mening dat het wanhopig is om gelijk al voor een langetermijn relatie te gaan als je iemand nog niet goed kent.

[..]

:D na al die maanden snap jij het nog altijd niet he :D
pi_110479442
Mensen die geen 138 notes hebben :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_110479510
Waar kon je dat ook alweer zien?
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_110479616
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 12:40 schreef Tangledup het volgende:
Waar kon je dat ook alweer zien?
http://www.fok.nl/shop/notes.php
pi_110479812
quote:
Ik heb geen notes :)

Maar ja, ik ben ook wel heel lief natuurlijk O-)
pi_110479880
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 12:48 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Ik heb geen notes :)

Maar ja, ik heb dan ook maar 621 posts O-)
  woensdag 18 april 2012 @ 12:53:31 #177
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110480028
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 12:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die geen 138 notes hebben :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er 29 :D
pi_110480178
Echte boefjes haha.
pi_110480203
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 12:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En hoeveel bans?
pi_110480268
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 12:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik 0. Ik ben braaf ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_110480299
Hier 1, maar dat is natuurlijk een mod die zijn waardering over me uitsprak. :7
pi_110480382
Quoten werkt niet, dus even zo.

@ook_gek
Ik zeg ook nergens dat jij het over opzij schuiven hebt, ik heb het namelijk ook gewoon over verbreden in die reactie.
Ik vind het gewoon onzin dat hij meer hobbies moet zoeken om maar aan een vrouw te komen. Weet zeker dat er nu al gewoon overlap bestaat met genoeg vrouwen. Alleen leren ze elkaar er niet goed genoeg voor kennen of hij is ze nog weinig tegengekomen.
Handiger is om meer vrouwen te ontmoeten, dan is er meer kans op een klik met eentje dan dat je hoopt dat een nieuwe hobby alles oplost.
En als iemand leuk over een passie kan vertellen is dat meestal al goed en hoeft de ander het echt niet per se ook als hobby te hebben voor een leuk gesprek.

Ja dat is duidelijk dat het je niet boeit, maar waarom je dat zou nodig moet vertellen is weer wat anders. Ik denk sowieso dat vooral Fax zelf ervan wakker kan liggen, logisch ook, maar verder vrij onnodig om te vertellen binnen die context dat jij dat absoluut niet hebt.

Verder ruk je het een beetje uit verband, punt was dat er prima een relatie of klik kan ontstaan zonder gelijke hobbies. Van een bepaalde overlap in denkwijze ontkent niemand het belang. Maar het kan juist heel tof zijn de ander te introduceren binnen jouw eigen ding. Nieuwe ervaringen opdoen dankzij de ander enzo. Dat kan best nadat je elkaar al leuk vindt en dan groei je er samen in. Een lekker wijf om alleen te neuken is meteen een uiterste wat echt niet de enige andere optie is hierin.
pi_110480514
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:00 schreef Murdera het volgende:
Hier 1, maar dat is natuurlijk een mod die zijn waardering over me uitsprak. :7
Ware liefde O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_110480662
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:02 schreef moneyfornothing het volgende:
En als iemand leuk over een passie kan vertellen is dat meestal al goed en hoeft de ander het echt niet per se ook als hobby te hebben voor een leuk gesprek.
Maar dan moet je er wel interesse in (kunnen / willen) tonen en dat kun je het beste als je tenminste tot op een bepaalde hoogte iets ervan weet.
pi_110480742
Tevens: vrouwen die theater doen. Instant slappe pener krijg ik daarvan ;(
pi_110481097
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Tevens: vrouwen die theater doen. Instant slappe pener krijg ik daarvan ;(
Wel als ze aan theatersport doen :') Van die gemaakt grappige roodharige vrouwen die rooibosthee drinken :')
pi_110481163
Ik kijk vooral of ze neukbaar is.

True story :')
  woensdag 18 april 2012 @ 13:27:29 #188
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110481512
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 12:57 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

En hoeveel bans?
Wat ik nog weet 1 ban
  woensdag 18 april 2012 @ 13:30:25 #189
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110481647
Mfn, dat stukje over een lekker wijf neuken was als reactie op firefly3 :)

Staat los van jou reactie.
pi_110481850
Goede middag.

Gezellig hier?
Do what you love, love what you do!
pi_110481968
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:35 schreef kree het volgende:
Goede middag.

Gezellig hier?
The usual..

Faxie heeft weer gefaald, MFN is nog steeds ongesteld en Drommel is trots op zijn notes.

En jij? Nog geneukt?
pi_110482014
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:37 schreef Tangledup het volgende:

[..]

The usual..

Faxie heeft weer gefaald, MFN is nog steeds ongesteld en Drommel is trots op zijn notes.

En jij? Nog geneukt?
ah ok.

Ja met m'n hand :')
pi_110482059
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:38 schreef kree het volgende:
Ja met m'n hand :')
Was het lekker?
pi_110482089
Altijd, beetje saai alleen.
pi_110482420
"Don't put all your eggs in one basket", niets is meer van toepassing op dating.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_110482468
36 notes, waarvan denk ik 1 of 2 in laatste half jaar :D :') En stuk of 3 bans, waarvan 1 R&Pban :D
En dan op iets van 7k posts :P
pi_110482487
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:48 schreef DigitalGirl het volgende:
"Don't put all your eggs in one basket", niets is meer van toepassing op dating.
Meerdere dates tegelijk gaat tegen m'n principes. Die heb ik ook nog namelijk.....he vervelend die principes :')
pi_110482520
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Meerdere dates tegelijk gaat tegen m'n principes. Die heb ik ook nog namelijk.....he vervelend die principes :')
En welke principes heb je het dan precies over?
pi_110482546
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:50 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dat die niet meerdere vrouwen tegelijk date :')
pi_110482583
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wel als ze aan theatersport doen :') Van die gemaakt grappige roodharige vrouwen die rooibosthee drinken :')
Verschrikkelijk ja. Het is niet eens theathersport zelf, maar die types die dat doen :')
pi_110482600
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:48 schreef DigitalGirl het volgende:
Hanteer je dit ook met seks mits geen relatie?
pi_110482605
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:50 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dat hoef ik verder ook niet toe te lichten. Ik verander m'n mening daarover toch niet.
pi_110482676
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat hoef ik verder ook niet toe te lichten. Ik verander m'n mening daarover toch niet.
Nee, ben benieuwd waarom jij denkt dat je al je aandacht moet vestigen op een vrouw?
pi_110482704
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:53 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Nee, ben benieuwd waarom jij denkt dat je al je aandacht moet vestigen op een vrouw?
Gewoon polygamie bedrijven inderdaad ;)
pi_110482917
Ik ben het eens met faxie.

In zoverre, dat je wel meerdere meiden leuk kan vinden en daar gezellig contact mee kan houden.
Maar dan zit er op een gegeven moment 1 leuke bij of meerdere misschien.

Maar je gaat toch niet week 1 op date met meid 1 en onderhand heb je ook al een date afgesproken met meid 2.

Of kies je dan daarna de leukste en dump je de ander weer.
Klinkt voor mij maar raar.
pi_110482956
quote:

[..]

Vroeger had ik het ook, en voelde ik me schuldig. Romantische hollywood films, valentijn totaan liefdesliedjes zorgen ervoor dat mensen eigenlijk liever niet met meer 1 tegelijk bezig wilt zijn, en dat die ene altijd de 'ware' is. Idd, hoe meer opties hoe beter eigenlijk. Vanuit die groep kan je dan vanzelf kiezen hoe ver je gaat, en anders hou je er een leuk contact aan over.
pi_110482978
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:59 schreef kree het volgende:
Ik ben het eens met faxie.

In zoverre, dat je wel meerdere meiden leuk kan vinden en daar gezellig contact mee kan houden.
Maar dan zit er op een gegeven moment 1 leuke bij of meerdere misschien.

Maar je gaat toch niet week 1 op date met meid 1 en onderhand heb je ook al een date afgesproken met meid 2.

Of kies je dan daarna de leukste en dump je de ander weer.
Klinkt voor mij maar raar.
Ook eens met de Fax hoor, komt het woord hoer in mijn hoofd... als je dat zo aanpakt.
pi_110483051
quote:

[..]

De vrouw waar je uiteindelijk voor gaat zou dan in de eerste instantie dus niet interessant genoeg zijn geweest want blijkbaar was het nodig om met meerdere vrouwen om te gaan en je aandacht te verdelen. Ik vind je dat je haar daar mee tekort doet, en vind dat geen basis voor een duurzame relatie.

Wat maakt het uit trouwens? Meer dan 2 dates zitten er blijkbaar toch niet in, kan je net zo goed een voor een doen :')
pi_110483062
Het probleem is vooral waarschijnlijk dat men het te snel "date" noemt, en zij gewoon een "afspraakje". Een normale vrouw heeft meerdere afspraakjes en is gewilt, al is het maar puur om te socializen.
pi_110483092
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:01 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Ook eens met de Fax hoor, komt het woord hoer in mijn hoofd... als je dat zo aanpakt.
Een hoer was goedkoper geweest overigens....
pi_110483190
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Snap mij dat als je meerdere afspraken erop na houd en ze gaat vergelijken wie het beste is dan krijg ik een vieze smaak in mijn mond ervan. Hoort gewoon niet en ja een hoer was goedkoper geweest maar je snapt wat ik bedoel toch?
  woensdag 18 april 2012 @ 14:06:48 #212
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110483221
quote:

[..]

Jammer dit te horen Faxman. Volgende keer beter. Je hebt al een grote stap gezet met deze date, volgende keer gaat het weer beter. Let maar op.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_110483335
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:05 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Snap mij dat als je meerdere afspraken erop na houd en ze gaat vergelijken wie het beste is dan krijg ik een vieze smaak in mijn mond ervan. Hoort gewoon niet en ja een hoer was goedkoper geweest maar je snapt wat ik bedoel toch?
Ja haha, maak maar een geintje ;)

quote:
99s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jammer dit te horen Faxman. Volgende keer beter. Je hebt al een grote stap gezet met deze date, volgende keer gaat het weer beter. Let maar op.
Tja en wanneer gaat dat zijn? Weer over 5 jaar zeker :')

Probleem is dat ik ook alleen maar kieskeuriger ga worden...
pi_110483345
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:03 schreef firefly3 het volgende:
Het probleem is vooral waarschijnlijk dat men het te snel "date" noemt, en zij gewoon een "afspraakje". Een normale vrouw heeft meerdere afspraakjes en is gewilt, al is het maar puur om te socializen.
Dat vraag ik me af.
Date = als je beiden meer ziet in elkaar en hoopt dat het een relatie word
afspraakje = gewoon een gezellige avond hebben met elkaar.

Vraag me af trouwens wat de meiden hierover denken.
pi_110483349
quote:

[..]

Waarom kostte dit zoveel geld dan?
  woensdag 18 april 2012 @ 14:11:00 #216
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110483428
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Waarom kostte dit zoveel geld dan?
Misschien is de prijs voor een hoer in 't zuiden een stuk lager?

Ik heb er trouwens ook moeite mee hoor, het idee van een date/afspraakje hebben met meerdere meiden. Ik vind het wel fatsoenlijk om dat uit elkaar te houden. Maar het schijnt bij het spel te horen, hè?
  woensdag 18 april 2012 @ 14:19:46 #217
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110483873
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef Faxie het volgende:

Je wordt ook alleen maar knapper. ;)
pi_110483932
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja haha, maak maar een geintje ;)

[..]

Denken dat je over 5 jaar pas je volgende date hebt :')
pi_110484058
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:03 schreef Faxie het volgende:

[..]
Ik vind je dat je haar daar mee tekort doet, en vind dat geen basis voor een duurzame relatie.
Spreek jij op dat moment al over een relatie?
pi_110484447
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef kree het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af.
Date = als je beiden meer ziet in elkaar en hoopt dat het een relatie word
afspraakje = gewoon een gezellige avond hebben met elkaar.

Vraag me af trouwens wat de meiden hierover denken.
Meeten kan ook nog. Heb ik een aantal keer gedaan met een meisje dat ik ken via Paiq en uitgaan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110484512
Zit er niemand in dit topic die je wilt daten fax?
Rustig aan.
pi_110484520
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Meeten kan ook nog. Heb ik een aantal keer gedaan met een meisje dat ik ken via Paiq en uitgaan.
Dat lijkt me dan onder afspraakje te vallen. (afspraakje klinkt alleen ook weer lomp ja, maar je snapt het idee) :)
pi_110484573
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef kree het volgende:

[..]

Dat lijkt me dan onder afspraakje te vallen. (afspraakje klinkt alleen ook weer lomp ja, maar je snapt het idee) :)
Denk ik ook wel. Helaas niets geworden met haar. Heb haar afgelopen weekend nog gezien en hoi gezegd verder niet.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110484645
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Denk ik ook wel. Helaas niets geworden met haar. Heb haar afgelopen weekend nog gezien en hoi gezegd verder niet.
Trouwens wat wel waar is, uit gewoon een afspraak of meet kan best weer wat leuks komen.

Maar de discussie ging over meerdere meiden daten tegelijk natuurlijk.
pi_110484723
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:34 schreef kree het volgende:

[..]

Trouwens wat wel waar is, uit gewoon een afspraak of meet kan best weer wat leuks komen.

Maar de discussie ging over meerdere meiden daten tegelijk natuurlijk.
Dat moet best kunnen :Y alleen dan kan je wel in moeilijke situaties komen
14 SHADES OF GREY
pi_110484778
Hoe meer "losjes" je over een afspraak/meeting denkt, hoe minder ze het opgedrongen voelt en hoe meer ze zich op haar gemak voelt. Waarom noem je het niet voor jezelf allemaal afspraakjes/meetings? Dat zet je de druk van de ketel af voor beiden en is het veel spontaner wat eruit voortvloeit.
pi_110484781
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mwah, zolang je niet meer dan 2 afspraakjes houdt per persoon totdat je je op 1 iemand richt vind ik dat het mag.
Rustig aan.
pi_110484806
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nou zie niet zo zeer in waarom je daarmee in moeilijke situaties kan komen.
Als je gewoon meet dan ga je er beiden zonder verdere bedoelingen in.

Bij een date juist weer wel.
pi_110484938
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef kree het volgende:

[..]

Nou zie niet zo zeer in waarom je daarmee in moeilijke situaties kan komen.
Als je gewoon meet dan ga je er beiden zonder verdere bedoelingen in.

Bij een date juist weer wel.
Allemaal leuk eerst maar eens iemand die met mij wil meeten/daten vinden
14 SHADES OF GREY
  woensdag 18 april 2012 @ 14:48:11 #230
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110485329
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef firefly3 het volgende:
Hoe meer "losjes" je over een afspraak/meeting denkt, hoe minder ze het opgedrongen voelt en hoe meer ze zich op haar gemak voelt. Waarom noem je het niet voor jezelf allemaal afspraakjes/meetings? Dat zet je de druk van de ketel af voor beiden en is het veel spontaner wat eruit voortvloeit.
Precies, een date heeft meteen zo een lading. Het is gewoon gezellig sappie doen en dan zie je wel. En op verschillende avonde met verschillende vrouwen afspreken is geen punt of slechtz je gaat toch alleen maar gezellig een sappie doen. En wat er ma komt is voor later. Niet gaan na denken over iets wat er nog helemaal niet is.

Kan ook spannende momenten opleveren als die verschillende vrouwen in 1 disco zijn waar jij bent :D
pi_110485377
Sappie doen, wat een smerige uitdrukking.
pi_110485447
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef kingtoppie het volgende:
Zit er niemand in dit topic die je wilt daten fax?
Er zit niemand die mij wilt daten nee :')
pi_110485478
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Cassandra deed oefendates ofzo :')
pi_110485489
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik wil wel met je daten mits ik mag rijden :@
pi_110485516
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Haha, echt? Dat heb ik dan zeker gemist :P
14 SHADES OF GREY
pi_110485564
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:22 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Spreek jij op dat moment al over een relatie?
Nee, over een basis.
pi_110485591
quote:

[..]

Dat klopt _O-
pi_110485595
quote:

[..]

Nee dat sla ik maar over denk ik :')
pi_110485627
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:51 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik wil wel met je daten mits ik mag rijden :@
Wat is je cupmaat?
pi_110485700
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee dat sla ik maar over denk ik :')
Oefenmeet dan?
14 SHADES OF GREY
pi_110485821
Meet? Waar?
pi_110485828
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat is je cupmaat?
A105 :@
pi_110485866
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Aantrekkelijk hoor.
pi_110485882
Overigens zag ik je ninja.
pi_110485888
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Da's voor mij te klein voor manboobs. Als je een vrouw was vond ik het prima :P
pi_110485901
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
Overigens zag ik je ninja.
Ik ook
pi_110485939
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef Lokasenna het volgende:
Meet? Waar?
C_M schijnt over 2 weken ofzo wat te willen drinken met een groep...

Hoe dat verder zit weet ik niet.
pi_110485963
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef Lokasenna het volgende:
Meet? Waar?
Geen idee lijkt mij wel een keer leuk. Wil van dit topic nog wel een aantal mensen ontmoeten.
14 SHADES OF GREY
pi_110485991
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

C_M schijnt over 2 weken ofzo wat te willen drinken met een groep...

Hoe dat verder zit weet ik niet.
Oh, waarschijnlijk kan ik niet, mijn weekenden zitten nogal vol ;(
pi_110485992
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Da's voor mij te klein voor manboobs. Als je een vrouw was vond ik het prima :P
Zeker weten? Beetje rare verhoudingen als een vrouw A105 zou hebben :')
pi_110486043
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet alleen je weekenden zitten dan vol volgens mij :P
pi_110486045
Volgens mij zijn 105A best wel grote tieten :')
pi_110486062
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik wil niet eens dat proberen te bevatten in een MI :X
14 SHADES OF GREY
pi_110486068
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Nouja weet ik veel hoe het werkt. Ik zie alleen die A staan.... de rest is abracadabra voor mij.
  woensdag 18 april 2012 @ 15:02:07 #255
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110486085
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

;(
pi_110486115
quote:
99s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

;(
Ga je nog naar EFF van het weekend?
  woensdag 18 april 2012 @ 15:03:07 #257
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110486144
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
Sappie doen, wat een smerige uitdrukking.
Hoezo?
pi_110486177
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nouja weet ik veel hoe het werkt. Ik zie alleen die A staan.... de rest is abracadabra voor mij.
Vraag eens aan een leuke meisje hoe het werkt ze wil je het vast wel uitleggen.
14 SHADES OF GREY
pi_110486242
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vraag eens aan een leuke meisje hoe het werkt ze wil je het vast wel uitleggen.
Cupmaten begrijpen, ik zal het nooit leren :')
  woensdag 18 april 2012 @ 15:06:14 #260
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110486313
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ga je nog naar EFF van het weekend?
Geen tijd, meid. ;(
pi_110486362
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Cupmaten begrijpen, ik zal het nooit leren :')
Je kan ook deze stelregel aanhouden:
More then a handfull is a waste and less then a handfull too.
14 SHADES OF GREY
pi_110486487
quote:
99s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Geen tijd, meid. ;(
;(

Even kijken of ik iemands camera kan lenen, dan kan ik pics posten.
pi_110486504
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je kan ook deze stelregel aanhouden:
More then a handfull is a waste and less then a handfull too.
Jij bent veeleisend zeg.
pi_110486505
Het nummer is net onder je borstomtrek als ik het goed heb :')
pi_110486526
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:09 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

;(

Even kijken of ik iemands camera kan lenen, dan kan ik pics posten.
Pics van je tieten?
pi_110486554
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jij bent veeleisend zeg.
Is niet mijn stelregel die heb ik ooit eens gehoord op mijn werk.
14 SHADES OF GREY
pi_110486591
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Het nummer is borstomtrek als ik het goed heb :')
Ja klopt, en dan was er iets van dat 80A dezelfde inhoud had als 70B ofzo, ik weet het allemaal niet.
pi_110486631
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Pics van je tieten?
Nee :')
Van mij op EFF, mijn tieten zitten onder mijn zelfgemaakte jurk dus ze staan er dan wel op.
pi_110486648
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Van mij op EFF, mijn tieten zitten onder mijn zelfgemaakte jurk dus ze staan er dan wel op.
Ow ja sorry ik vind het zo verwarrend allemaal ;(
pi_110486673
Tieten! *O*
Rustig aan.
pi_110486696
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:13 schreef kingtoppie het volgende:
Tieten! *O*
Hoe groot moet jij ze?
pi_110486738
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoe groot moet jij ze?
Handvol is prima. Minder mag ook wel. Groot is leuk, maar dat gaat zo snel hangen.
pi_110486747
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Heb je al een foto van jouw jurk?
14 SHADES OF GREY
pi_110486749
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoe groot moet jij ze?
Ehh, maakt niet super veel uit :@
Rustig aan.
pi_110486785
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Heb je al een foto van jouw jurk?
Nee, moet nog een camera vinden :P
Ik vraag mijn moeder wel.
pi_110486806
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:13 schreef kingtoppie het volgende:
Tieten! *O*
-O-
pi_110486829
Mijn maat is best wel gemiddeld, maar ze hebben zo'n rare ronde vorm zodat ze er vet klein uitzien ;(
pi_110486837
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee, moet nog een camera vinden :P
Ik vraag mijn moeder wel.
Newb kan ook foto's maken of gaat hij niet mee?
14 SHADES OF GREY
pi_110486872
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Newb kan ook foto's maken of gaat hij niet mee?
Ja, maar ik bedoel de camera van mijn moeder :P

Het zag er even uit dat ik alleen moest maar nu gaan we toch samen O+
pi_110486916
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn maat is best wel gemiddeld, maar ze hebben zo'n rare ronde vorm zodat ze er vet klein uitzien ;(
Rond is goed :D
pi_110486936
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
Als je zwanger wordt worden ze nog wel groter ;)
Rustig aan.
pi_110486953
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Rond is goed :D
Ik vind het wel mooi staan als vrouwen peervormige borsten hebben ofzo :P
In elk geval niet dat hele ronde van mij.
pi_110486964
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je zwanger wordt worden ze nog wel groter ;)

Laat maar dan.
pi_110487001
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Laat maar dan.
De pil slikken kan ook helpen soms. Of dikker worden, jij kan toch wel wat vet gebruiken.
Rustig aan.
pi_110487018
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vind het wel mooi staan als vrouwen peervormige borsten hebben ofzo :P
In elk geval niet dat hele ronde van mij.
Ik heb even moeite met de mindpictures.....

Help me eens :P
pi_110487041
quote:
4s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

De pil slikken kan ook helpen soms. Of dikker worden, jij kan toch wel wat vet gebruiken.
Idd, iets meer van die frikandellen snoepen :9
pi_110487051
quote:

[..]

Weet ik, dat heb ik al ondervonden.
pi_110487082
quote:

[..]

Ik weeg bijna 60 kilo man :o

Ik zit de hele tijd al in de spiegel te kijken nu met een dik gevoel :')
pi_110487097
quote:
6s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Weet ik, dat heb ik al ondervonden.
Jammer :(
Rustig aan.
pi_110487108
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik weeg bijna 60 kilo man :o

Ik zit de hele tijd al in de spiegel te kijken nu met een dik gevoel :')
Ga squaten, krijg je lekkere kont van. En je moet naar je vorm kijken, dat gewicht zegt niks.
Rustig aan.
pi_110487184
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, maar ik bedoel de camera van mijn moeder :P

Het zag er even uit dat ik alleen moest maar nu gaan we toch samen O+
Veel plezier :)
14 SHADES OF GREY
pi_110487203
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ga squaten, krijg je lekkere kont van. En je moet naar je vorm kijken, dat gewicht zegt niks.
Hoe moet dat?
Overigens is mijn vorm vrij gewoon volgens mij.
pi_110487264
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Inspiring all over the world
pi_110487268
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoe moet dat?
Overigens is mijn vorm vrij gewoon volgens mij.
Vraag Drommel, hij is de expert :P
pi_110487283
Loka, je kont is te klein :{w
pi_110487317
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Je wil zo'n bigmama kont?
14 SHADES OF GREY
pi_110487330
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Iedereen zeikt dat ik een dikke kont heb hier thuis.
pi_110487374
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Iedereen zeikt dat ik een dikke kont heb hier thuis.
Pics
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je wil zo'n bigmama kont?
Ik post wel wat pics in het volgende deel
pi_110487420
Godnondejuu, eerste al te bewonderen in mijn fobo :9~ :9~ :9~