Snappen doe ik het wel...quote:Op woensdag 18 april 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit ehh... Vind ik niet heel tactisch geschreven.
Ja maar het komt over als: ''het maakt geen flikker uit als er iemand dood is, er zijn toch 6 miljard mensen dus kies gewoon een nieuwe vriend'', alsof het geen flikker voorstelt zegmaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Snappen doe ik het wel...
Trusten Heloef.
Nee klopt, maar op zich kan ik er nog redelijk mee omgaan dat vrienden zijn heen gegaan op uitzondering van twee daar ga ik kapot aan.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar het komt over als: ''het maakt geen flikker uit als er iemand dood is, er zijn toch 6 miljard mensen dus kies gewoon een nieuwe vriend'', alsof het geen flikker voorstelt zegmaar.
Toch wel raar dat je dat nog niet verwerkt hebt, hoe speciaal die mensen ook waren.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nee klopt, maar op zich kan ik er nog redelijk mee omgaan dat vrienden zijn heen gegaan op uitzondering van twee daar ga ik kapot aan.
Snap ook wel dat het onwerkelijk is als iemand even zegt al mijn vrienden zijn inmiddels dood..
Crap.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:18 schreef Faxie het volgende:
Fuck ik krijg net een sms dat ze bepaalde gevoelens mist
Ah balen!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:18 schreef Faxie het volgende:
Noes.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:18 schreef Faxie het volgende:
Weet je wat me echt nekt is de dood van mijn eerste liefde daar kan ik na zoveel jaren niet eens mee omgaan en nummer 2 maakt het nog ergerquote:Op woensdag 18 april 2012 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch wel raar dat je dat nog niet verwerkt hebt, hoe speciaal die mensen ook waren.
Om verder door te gaan?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:18 schreef Faxie het volgende:
Misschien dat aankaarten bij een of andere instantie en dat actief gaan verwerken.. Lijkt me een goede investering.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Weet je wat me echt nekt is de dood van mijn eerste liefde daar kan ik na zoveel jaren niet eens mee omgaan en nummer 2 maakt het nog erger
[..]
Om verder door te gaan?
Dat weet ik wel alleen ik kan die 2 gewoon niet vergeten als ze gewoon weg waren gegaan was dat prima snap je? Was dat maar gewoon gebeurd dan was het goed.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef Myraela het volgende:
Ik klink misschien als een bitch hoor, maar raar genoeg herken ik je punt enorm goed en juist daarom reageer ik zo.
En ik had gewild dat iemand me zo had aangesproken in plaats van het constante "het komt wel goed" "het ligt niet aan jou" of whatever, wat je slachtoffer gevoel alleen nog maar versterkt. En geloof me, dat heb je niet nodig.
Je denkt jezelf en de hele wereld al zo zwart en zo slecht, het enige dat je moet gaan inzien, is dat het niet zo zwart is. En je hoeft niet van andere te horen dat zij het helemaal begrijpen dat jij het zo slecht inziet. Wat ze niet zeggen omdat het de waarheid is, maar in de meeste gevallen omdat ze je zien als een zwak mens en je niet willen "belasten" of omdat ze zelf de goede kanten niet kunnen inzien van het leven.
Je bent geen zwak mens. De wereld is niet zo zwart. Je bent niet het slachtoffer van het leven.
KT met alle respect alle opties heb ik al aangehaald zelfs hypnose dat werkte niet eensquote:Op woensdag 18 april 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien dat aankaarten bij een of andere instantie en dat actief gaan verwerken.. Lijkt me een goede investering.
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:23 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
KT met alle respect alle opties heb ik al aangehaald zelfs hypnose dat werkte niet eensHet sloopt zelfs heel mijn lichaam.
Ik hoop al jaren dat mijn vader doodgaat, gewoon omdat afscheid nemen makkelijk is dan weten dat hij er is maar niet hier.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:21 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat weet ik wel alleen ik kan die 2 gewoon niet vergeten als ze gewoon weg waren gegaan was dat prima snap je? Was dat maar gewoon gebeurd dan was het goed.
Had je een date via paiq? (mij lukt dat nooit, word altijd verwijderd als de foto's in beeld komen, of ik stuur oneliners die geaccepteerd worden om vervolgens na 4 dagen weer verwijderd te worden)quote:
Wel eerlijk van haar!quote:
Ja fail nummer zoveel....quote:Op woensdag 18 april 2012 00:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wel eerlijk van haar!
Kop op faxie, we zijn verdomde trots op je!! Je hebt drempels overwonnen, je uiterste best gedaan!! Dat kan niemand je afnemen!
Deze keer is het niet geworden wat we je gunnen. Wees trots op je zelf en op naar de volgende!
Nou mijn mening is niet feitelijk, maar dat neemt niet weg dat ik zo over je denk.quote:
Jij bent geen leuke mooie meid....quote:Op woensdag 18 april 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou mijn mening is niet feitelijk, maar dat neemt niet weg dat ik zo over je denk.
Nu 11 jaar en iets meer dan 1 jaar. Mis de rest ook maar dat ligt zo anders vind het jammer maar kan er gewoon normaal mee omgaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:28 schreef twi het volgende:
Hoe lang is het allemaal geleden, Sneezeechu?
Geen probleemquote:Op woensdag 18 april 2012 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja fail nummer zoveel....
Vind je het heel erg als ik even niet optimistisch ga zitten doen? ...
Nummers zijn ook maar nummers, niet teveel van aantrekken.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja fail nummer zoveel....
Vind je het heel erg als ik even niet optimistisch ga zitten doen? ...
Ik ga nog eens goed nadenken over dat daten.....quote:Op woensdag 18 april 2012 00:32 schreef twi het volgende:
Rot voor je Faxie, maar stel jezelf wel even de vraag of je 'r niet teveel aan het idealiseren was. Van 'een leuk meisje' naar iemand die je echt ziet zitten. Laat je niet gek maken, man. Waarschijnlijk was ze helemaal niet zo speciaal als je nu denkt. En gewoon doorgaan met de weg waar je bent ingeslagen, kijk eens hoe snel je deze leuke date geregeld hebt. Zo zijn er ongetwijfeld snel weer anderen.
Ik bedacht me net wat.quote:
En had je er tot dat hetgeen wat een jaar geleden gebeurde ook al zoveel moeite mee? Of had je voor die tijd meer het gevoel dat je alles 'onder controle' had om 't zo maar te zeggen? Want na elf jaar is het inderdaad wel tijd om over het overlijden (toch?) van een geliefde heen te raken.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:32 schreef Sneezeechu het volgende:
Nu 11 jaar en iets meer dan 1 jaar. Mis de rest ook maar dat ligt zo anders vind het jammer maar kan er gewoon normaal mee omgaan.
Ja, fail 100- win 0...quote:Op woensdag 18 april 2012 00:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nummers zijn ook maar nummers, niet teveel van aantrekken.
Vind ik niet erg nee! Ga lekker paar dagen balen, schelden en als je wilt iets kapot gooien! Niks is menselijker dan dat. Maar niet in blijven hanger
Onzin, jullie pasde kennelijk niet bij elkaar. Kan gebeuren.quote:
Niet leuk genoeg voor vrouwen blijkbaar.... m'n hele leven al nietquote:Op woensdag 18 april 2012 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedacht me net wat.
Ik dramatiseer dat soort dingen ook als iemand jou afwijst is het niks meer eigenlijk dan dat iemand geen leuke tijd met jou wil hebben. Dat betekent niet dat jij niet leuk bent.
Kop op broeder.
Nou en man, je hebt leuke momenten gehad met haar. Geniet er van!quote:
Niet doen man, en ook niet gaan vragen waar het mis is gegaan. Soms is dat gevoel er gewoon niet. Ik weet 't maar al te goed, dat je dat dan wilt weten. Ik ben ook zo'n hopeloos geval dat best snel iemand leuk vindt en als ik afgewezen word, ineens alles wil weten. Maar dat probeer ik inmiddels toch wel een beetje af proberen te leren, om er niet te lang in te blijven hangen. Their loss...quote:Op woensdag 18 april 2012 00:34 schreef Faxie het volgende:
Ik ga nog eens goed nadenken over dat daten.....
Ik vond d'r wel aardig speciaal ja... als ik haar toevallig ergens tegengekomen was had ze flink m'n aandacht getrokken...
zeg hey je kan ook te ver gaanquote:Op woensdag 18 april 2012 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet leuk genoeg voor vrouwen blijkbaar.... m'n hele leven al niet
En nu ik een ouwe lul aan het worden ben zie ik het voor de toekomst niet bepaald rooskleuriger in
Donderdag mag ik er weer een jaar bijtellen
Nouja na de eerste date zag ze het wel zitten zei ze.... de 2e date vond ze minder....quote:Op woensdag 18 april 2012 00:37 schreef twi het volgende:
[..]
Niet doen man, en ook niet gaan vragen waar het mis is gegaan. Soms is dat gevoel er gewoon niet. Ik weet 't maar al te goed, dat je dat dan wilt weten. Ik ben ook zo'n hopeloos geval dat best snel iemand leuk vindt en als ik afgewezen word, ineens alles wil weten. Maar dat probeer ik inmiddels toch wel een beetje af proberen te leren, om er niet te lang in te blijven hangen. Their loss...
't Is dat ik 1 keer afgesproken had met een oud klasgenote waar ik eigenlijk al gelijk van wist dat het niks ging worden maar toch wat mee rommelde... anders was ik goed op weg naar de 40 jarige maagd....quote:Op woensdag 18 april 2012 00:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zeg hey je kan ook te ver gaan
Je bent 3 jaar jonger dan mij gek!
Je voelt nu kut dus dat je dit denkt is niet vreemd.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet leuk genoeg voor vrouwen blijkbaar.... m'n hele leven al niet
En nu ik een ouwe lul aan het worden ben zie ik het voor de toekomst niet bepaald rooskleuriger in
Donderdag mag ik er weer een jaar bijtellen
Probeer het uitquote:Op woensdag 18 april 2012 00:41 schreef Myraela het volgende:
Mijn hoofd kan het van faxie echt maar niet begrijpen. Waar gaat dat nou fout telkens dan?
Absoluut niet even ernstig het beheerst alles je in ieder dingetje. na zolang wel bij mij veranderd niets.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:34 schreef twi het volgende:
[..]
En had je er tot dat hetgeen wat een jaar geleden gebeurde ook al zoveel moeite mee? Of had je voor die tijd meer het gevoel dat je alles 'onder controle' had om 't zo maar te zeggen? Want na elf jaar is het inderdaad wel tijd om over het overlijden (toch?) van een geliefde heen te raken.
Wel kut joh, dat het je leven zo beheerst
Dus de eerste dat was mhwa voor haar maar dacht, wie weet is de 2de leuker. Kennelijk niet geworden wT ze verwachte en geen 3de dat. Zeer kut maar wel eerlijk. Zo te lezen heeft ze je een eerlijke kans gegeven.'quote:Op woensdag 18 april 2012 00:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja na de eerste date zag ze het wel zitten zei ze.... de 2e date vond ze minder....
En nu kapt ze het af...
Ik was op de eerste date meer mezelf dan op de 2e....
Nou en! Leeftijd is maar een getal, hecht er niet zoveel waarde aan! Je maakr je zelf alleen maar gek, niks meer.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is dat ik 1 keer afgesproken had met een oud klasgenote waar ik eigenlijk al gelijk van wist dat het niks ging worden maar toch wat mee rommelde... anders was ik goed op weg naar de 40 jarige maagd....
Tja als ik dat nou eens wist....quote:Op woensdag 18 april 2012 00:41 schreef Myraela het volgende:
Mijn hoofd kan het van faxie echt maar niet begrijpen. Waar gaat dat nou fout telkens dan?
Nooit een echte... iets wat ik een relatie kon noemen....quote:
Deed je die?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij gaat maar niet in op al mijn versierpogingen.
Miss zoekt hij de verkeerde types met als gevolg dat de *klik* er niet is?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:41 schreef Myraela het volgende:
Waarschijnlijk nergens, hoe gek dat ook moge klinken.quote:
Zij was toch wel het aardig goede type hoor....quote:Op woensdag 18 april 2012 00:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Miss zoekt hij de verkeerde types met als gevolg dat de *klik* er niet is?
De vraag is beter, welke gezamelijke intresse hadden jullie waar de date plaats vond.quote:
Ik ook oprecht boos dat het bij hem altijd fout gaat en ik kutmongolen ken met een leuke vriendin.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:41 schreef Myraela het volgende:
Zie boven, vrouwen met gezamelijke interesses kom ik niet tegen. Die zijn altijd al bezet als ze er al zijn. Of dan net mijn type weer niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De vraag is beter, welke gezamelijke intresse hadden jullie waar de date plaats vond.
Je zegt het goed, jou type. Maar was jij ook haar type? Kennelijk niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zij was toch wel het aardig goede type hoor....
Maar bij m'n hobbies kom ik ze niet tegen en verder in het dagelijks leven ook niet, vandaar maar een keer de datingsite....
Ze zal vast wel met een andere kerel daten die spannender lijkt in de eerste instantie ofzo...
Ja ik ken er ook maar zat....quote:Op woensdag 18 april 2012 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook oprecht boos dat het bij hem altijd fout gaat en ik kutmongolen ken met een leuke vriendin.
Dat kan ze nog niet eens weten.... 2 dates komop zeg... ik was nerveus de 2e keer....quote:Op woensdag 18 april 2012 00:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je zegt het goed, jou type. Maar was jij ook haar type? Kennelijk niet.
Beetje.... 'k wil het er niet als een halve player te dik bovenop leggen... sowieso is dat mijn stijl niet....quote:
Probleem gevonden dus. Geen gezamelijke intresse. Dan gaat het zeer moeilijk worden.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zie boven, vrouwen met gezamelijke interesses kom ik niet tegen. Die zijn altijd al bezet als ze er al zijn. Of dan net mijn type weer niet.
De dates waren neutraal verder... eerste keer wat gedronken, tweede keer uitgegeten.
Veel oogcontact gehad? (typerend als ''speciaal'')quote:Op woensdag 18 april 2012 00:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje.... 'k wil het er niet als een halve player te dik bovenop leggen... sowieso is dat mijn stijl niet....
Tja zij was van de typische vrouwendingen.... shoppen, drankje doen met vriendinnen.... verder had ze geen echte hobbies....quote:Op woensdag 18 april 2012 00:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Probleem gevonden dus. Geen gezamelijke intresse. Dan gaat het zeer moeilijk worden.
Of je wacht op de vrouw die dat wel heeft, of je gaat eens kijken of je een intresse kunt vinden die wat algemener is.
Geen gezamelijke intresse is zeer moeilijk. Als een vrouw niks interesants heeft voor mij wegens het ontbreken van een gezamelijke intresse houd het ook op. Kan ze zo weer vertrekken.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan ze nog niet eens weten.... 2 dates komop zeg... ik was nerveus de 2e keer....
Ja ik ben een type dat nerveus wordt als hij iemand leuk vindt.... goede reden om de boel af te kappen
Continu....quote:Op woensdag 18 april 2012 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Veel oogcontact gehad? (typerend als ''speciaal'')
Niks vrouwelijks aan drankje drinken en stappen. Dat zijn normale sociale dingen.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja zij was van de typische vrouwendingen.... shoppen, drankje doen met vriendinnen.... verder had ze geen echte hobbies....
Je trekt te snel conclusies vind ikquote:Op woensdag 18 april 2012 00:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks vrouwelijks aan drankje drinken en stappen. Dat zijn normale sociale dingen.
Maar mijn punt is dus bevestigt. Jij valt op de verkeerde type vrouw voor jou.
Dan vind ik dat raar... Bij ''speciaal'' oogcontact is de interesse volgens mij altijd wederzijds.quote:
Dat heb ik in principe ook. Je kan ook gewoon op iemands karakter en uitstraling vallen zonder daarbij dezelfde hobbies te hebben...quote:Op woensdag 18 april 2012 00:57 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet zo van de gezamenlijke interesses eigenlijk.
Ik hoef niet dezelfde sport te doen, of dezelfde muziek te luisteren of whatever. Ik vind alles waar mensen iets over willen vertellen wel boeiend, en maak zelf ook genoeg mee om altijd wel iets te hebben om over te praten. Ik vind het juist leuk om verder te kijken dan wat ik al ken of leuk vind, en juist nieuwe dingen te proberen.
Je wist er vanquote:Op woensdag 18 april 2012 00:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme. Nee laat maar weer Faxie, laat maar weer. Jij bent er dus weer zo eentje he.
Dat mag. Doe er mee wat je wilt. Maar als het 100x mis is gegaan zoals je zegt, en er geen gezamelijke intresse is kan je eens gaan nadenken ipv stug blijven volhouden.quote:
Ze wilde nog meegaan naar dat festival na de eerste date....quote:Op woensdag 18 april 2012 00:58 schreef twi het volgende:
Dezelfde hobbies is wel overdreven, maar een beetje een overlappende muzieksmaak zodat je niet in de teringherrie van de ander zit is wel belangrijk voor me.
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik in principe ook. Je kan ook gewoon op iemands karakter en uitstraling vallen zonder daarbij dezelfde hobbies te hebben...
Mja, dat is voor mij makkelijk. Ik luister alles wat andere luisteren en vind het altijd leuk.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:58 schreef twi het volgende:
Dezelfde hobbies is wel overdreven, maar een beetje een overlappende muzieksmaak zodat je niet in de teringherrie van de ander zit is wel belangrijk voor me.
Die zoek ik al m'n hele levenquote:Op woensdag 18 april 2012 00:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat mag. Doe er mee wat je wilt. Maar als het 100x mis is gegaan zoals je zegt, en er geen gezamelijke intresse is kan je eens gaan nadenken ipv stug blijven volhouden.
Mijn tip, zoek een vrouw waar je een paar gezamelijke intresses mee hebt. Kom je een stuk verder mee dan nu.
Je wilde niet met me mee naar de Worm andersquote:Op woensdag 18 april 2012 00:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Mja, dat is voor mij makkelijk. Ik luister alles wat andere luisteren en vind het altijd leuk.
Dat was eigenlijk meer omdat ik die avond naar een vriend van me ging.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wilde niet met me mee naar de Worm anders
Maar als zie persoon niet de inhoud heeft die ook maar iets op jou aan sluit houd het op of gaat het zeer moeilijk worden.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik in principe ook. Je kan ook gewoon op iemands karakter en uitstraling vallen zonder daarbij dezelfde hobbies te hebben...
Zonder enig aanknopings punt gaat het lastig worden. Al zijn het maar 2 dingen, en je staat open voor andere intresses dan heb je in iederegeval een basis.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:57 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet zo van de gezamenlijke interesses eigenlijk.
Ik hoef niet dezelfde sport te doen, of dezelfde muziek te luisteren of whatever. Ik vind alles waar mensen iets over willen vertellen wel boeiend, en maak zelf ook genoeg mee om altijd wel iets te hebben om over te praten. Ik vind het juist leuk om verder te kijken dan wat ik al ken of leuk vind, en juist nieuwe dingen te proberen.
Ga je intresse eens verbrede. Iets meer algemeners. Zorg dat je iets algemeens hebt om over te praten. Simpel basis meer niet.quote:
Vroeger was ik een heel stuk meer ongelukkig omdat ik zo goed als geen hobbies had. En toen moest ik maar eerst aan m'n eigen geluk werken en dingen doen die ik leuk vond zodat ik beter in m'n vel zou komen te zitten. Die liefde zou dan vanzelf wel een keer langskomen.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga je intresse eens verbrede. Iets meer algemeners. Zorg dat je iets algemeens hebt om over te praten. Simpel basis meer niet.
Hoeft natuurlijk niet, je kan ook lekker zo door gaan. Maar of je daar gelukkiger van gaat worden....
Dat gaat tegen m'n principes in....quote:Op woensdag 18 april 2012 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
Haha, nee faxie, je bent gewoon moedeloos omdat het je nooit iets op lijkt te leveren...
Maar als je er echt mee zit, kan je altijd nog GO MAD gaan.
Gewoon de myr style: Meerdere dates regelen met meerdere dames. Gewoon hardcore daten dus.
Kan je kiezen tussen de dames als bijkomend voordeel!
Die vergeet ik nooit meerquote:Op woensdag 18 april 2012 01:16 schreef Myraela het volgende:
Ik blijf het grappig vinden dat je maar terug blijft komen op die tip die ik ooit eens heb gegeven.
Wijs even aan waar staat dat je moet stoppen met je hobbys?quote:Op woensdag 18 april 2012 01:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vroeger was ik een heel stuk meer ongelukkig omdat ik zo goed als geen hobbies had. En toen moest ik maar eerst aan m'n eigen geluk werken en dingen doen die ik leuk vond zodat ik beter in m'n vel zou komen te zitten. Die liefde zou dan vanzelf wel een keer langskomen.
Nu zit ik heel lekker in m'n vel, heb nieuwe hobbies waar ik veel plezier in heb en nu zeg je dat ik daar maar mee op moet houden
Al is het maar iets kleins waar je zamen over kunt praten. Je moet toch een gezamelijk onderwerp hebben om een gesprek op gang te krijgen.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:08 schreef twi het volgende:
Je hoeft echt niet open te staan voor de specifieke interesses die iemand heeft, zolang je maar belangstelling hebt naar wat hun bezig houdt, of in elk geval begrip. Al die onzin dat je van dezelfde dingen moet houden
'Algemene hobbies zoeken' is voor mij hetzelfde. Ik ben niet van de 'algemene' dingen. En zo specifiek zijn mijn hobbies nou ook weer niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wijs even aan waar staat dat je moet stoppen met je hobbys?
Kennelijk zijn jou hobbys en intresses zo specifiek dat niet veel vrouwen daar wat mee kunnen. Dat zeg je zelf. Er is geen aanknopings punt voor hun. Wat verwacht je dan? Je bent dus in dat gevalen voor die vrouw niet interesant. Ja dan houd het op he. Kennelijk val je op de verkeerde vrouwen.
[..]
Al is het maar iets kleins waar je zamen over kunt praten. Je moet toch een gezamelijk onderwerp hebben om een gesprek op gang te krijgen.
Als er iemand tegen je over zit en je een heel verhaal zit te vertellen over iets wat jou totaal niet intereseert gaat het snel vervelen en irriteren.
Ja leuk onderwerp maar na een date of 2 is dat ook wel uitgeput. En als er dan niks anders is houd het op.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:22 schreef Myraela het volgende:
Je kan ook praten over mensen die je voorbij ziet komen, dingen die je gister hebt meegemaakt. Een nieuw product dat is uitgekomen. Weet ik veel, er is zoveel, dat moet je niet buiten jezelf gaan zoeken.
Of je gaat dus zelf enkele gedachtes toevoegen aan iets wat ik zeg. Ipv intresse verbreden maak jij er "mee stoppen" van. Dat lijkt me inderdaad de manier die perfect werkt. Als je dat bij die 100 dates ook doet snap ik het wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Algemene hobbies zoeken' is voor mij hetzelfde. Ik ben niet van de 'algemene' dingen. En zo specifiek zijn mijn hobbies nou ook weer niet.
We hadden overigens wel veel dezelfde opvattingen.
Ja en wat denk je dat ik al jaren aan het doen ben? Ik doe niks anders dan het bij mezelf zoeken. En continu 'verbeter' ik mezelf, zit beter in m'n vel, maar ondertussen faal ik steeds harder bij de vrouwen.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of je gaat dus zelf enkele gedachtes toevoegen aan iets wat ik zeg. Ipv intresse verbreden maak jij er "mee stoppen" van. Dat lijkt me inderdaad de manier die perfect werkt. Als je dat bij die 100 dates ook doet snap ik het wel.
Lul toch niet zo dom. Kom op zeg. Ik geef je alleen het advies om mischien eens verder te kijken dan je huidige intresse. Niks over stoppen, dus gaat aub niet dingen bij zetten die ik niet gezegt heb.
Faxie het is heel simpel. Zal heel eerlijk zijn, mij boeit het niet of je de juiste vrouw gaat vinden. Ik slaap er geen seconde minder om.
Maar je moet toch eens gaan nadenken waarom het mis loopt. Je komt als zeer eigenwijs over. Is prima maar daar zitten consencuenties aan verbonden. Tevens bedenk je er dingen bij die er niet staan. Dat soort acties brengen je geen stap verder.
En als je al niet een gesprek interesant genoeg kan maken voor een 2de date keer op keer moet je het toch echt bij je zelf gaan zoeken. Of je zelf afvragen of je wel de juiste vrouwen date die bij jou kunnen passen.
Succes er mee.
Het was raar. Ik ging om 1 uur slapen, ik droomde dat ik misselijk was, toen dacht ik dat ik wakker moest worden want dat lukt me meestal wel als ik droom, maar toen was het echt zoquote:Op woensdag 18 april 2012 07:00 schreef Michel2GRFE het volgende:
Da's mooi kudt dan. Hier was 'ie vooral kort.
Zal mijn eten wel zijn geweest, ik was vorige week ook al de hele tijd misselijk (dat was griep volgens de huisarts), maar dit was zo weer over.quote:Op woensdag 18 april 2012 07:16 schreef Michel2GRFE het volgende:
Ow da's zeker niet fijn. Niks vreemds gegeten ofzo ? Misschien een griepje op komst.. je zult niet de eerste zijn in de afgelopen week..
Het heeft totaal niet met gemeenschappelijke interesses te maken. Je kunt gemakkelijk tot elkaar aangetrokken voelen als je beiden totaal verschillend bent.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Probleem gevonden dus. Geen gezamelijke intresse. Dan gaat het zeer moeilijk worden.
Of je wacht op de vrouw die dat wel heeft, of je gaat eens kijken of je een intresse kunt vinden die wat algemener is.
Je maakt me aan het lachen.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:13 schreef firefly3 het volgende:
Faxie:
Waar het mis is gegaan is, is zoals het bij meer mis gaat:
Je was te zenuwachtig en deed daardoor te voorzichtig en volgde je gevoelens niet. Je dacht haar kwijt te raken als je te snel zou gaan, zoals ik al zei: Vooral zulke vrouwen willen weten waar ze aan toe zijn en willen gezoend worden en al die dingen meemaken.
En waarom zou je weer een sms sturen om bij het strand af te spreken, want ze zou toch een keer bij jou thuis komen? Wat moet je nu ook op het strand :/. Als je met zo'n omweg juist buiten de deur wilt afspreken weet ze ook niet wat ze met je aan moet.
Mee eens, en ik vind het nog aparter dat er dan geadviseerd wordt andere/bredere interesses te zoeken om maar een vrouw te kunnen krijgen. Enorme onzin, interesses moeten vanuit jezelf komen en niet als poging om aan een relatie te komen.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het heeft totaal niet met gemeenschappelijke interesses te maken. Je kunt gemakkelijk tot elkaar aangetrokken voelen als je beiden totaal verschillend bent.
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
Het is logisch dat Faxie zich kut voelt. Ik heb ook heel veel gedate, en wel 2 keer meegemaakt dat ik iemand zag zitten maar zij mij niet en dan voel je je altijd kut. Alleen hoe meer je date, hoe minder lang dat gevoel duurt. Je gaat dan ook mensen tegenkomen die JIJ uiteindelijk niet zo leuk vindt, en dan moet jij dus afwijzen. Dat helpt wel om je zelfverzekerdheid op te bouwen in het daten.
Wat ik je laatst al zei, als er eentje is die met jou wil daten dan zijn er dus veel meer. Gewoon hiermee doorgaan en probeer hier de positieve punten uit te halen!
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
Het is logisch dat Faxie zich kut voelt. Ik heb ook heel veel gedate, en wel 2 keer meegemaakt dat ik iemand zag zitten maar zij mij niet en dan voel je je altijd kut. Alleen hoe meer je date, hoe minder lang dat gevoel duurt. Je gaat dan ook mensen tegenkomen die JIJ uiteindelijk niet zo leuk vindt, en dan moet jij dus afwijzen. Dat helpt wel om je zelfverzekerdheid op te bouwen in het daten.
Wat ik je laatst al zei, als er eentje is die met jou wil daten dan zijn er dus veel meer. Gewoon hiermee doorgaan en probeer hier de positieve punten uit te halen!
Ze wilde wel een keer komen kijken met kitesurfen. Want ik heb stoere interessante hobbies enzo.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:13 schreef firefly3 het volgende:
Faxie:
Waar het mis is gegaan is, is zoals het bij meer mis gaat:
Je was te zenuwachtig en deed daardoor te voorzichtig en volgde je gevoelens niet. Je dacht haar kwijt te raken als je te snel zou gaan, zoals ik al zei: Vooral zulke vrouwen willen weten waar ze aan toe zijn en willen gezoend worden en al die dingen meemaken.
En waarom zou je weer een sms sturen om bij het strand af te spreken, want ze zou toch een keer bij jou thuis komen? Wat moet je nu ook op het strand :/. Als je met zo'n omweg juist buiten de deur wilt afspreken weet ze ook niet wat ze met je aan moet.
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze wilde wel een keer komen kijken met kitesurfen. Want ik heb stoere interessante hobbies enzo.
Volgende keer zal ik ze half aanranden oke? En als er op de eerste date niet geneukt is dan kap ik het zelf wel af.
Ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 18 april 2012 09:33 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Prachtig.
Overigens wil ik ook wel een keer kijken als je in de buurt gaat kitesurfen.
Ik doe niet mee hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel
Natuurlijk om Mur en Fax in wetsuits te zienmaar ook omdat ik dat soort dingen interessant vind.
Als je het aanranden noemt, dan vind je jezelf minderwaardig. Een beetje strelen enzo noem je ook gelijk al aanranding? Hiermee belemmer je jezelf als je het allemaal al te ver vind gaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze wilde wel een keer komen kijken met kitesurfen. Want ik heb stoere interessante hobbies enzo.
Volgende keer zal ik ze half aanranden oke? En als er op de eerste date niet geneukt is dan kap ik het zelf wel af.
Het kan lastig zijn te bepalen wanneer een aanraking wel kan en wanneer niet. Ik kan me goed voorstellen dat mensen daar moeite mee kunnen hebben. Ik wil trouwens niet zeggen dat faxie dit ook heeft, want dat weet ik niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je het aanranden noemt, dan vind je jezelf minderwaardig. Een beetje strelen enzo noem je ook gelijk al aanranding? Hiermee belemmer je jezelf als je het allemaal al te ver vind gaan.
Fysiek contact is een groot onderdeel van "versieren". Zolang je dit niet erkend is de kans groot dat je alleen vrienden blijft.
Ik zou het wel willen proberen. Gewoon voor de try.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doe niet mee hoor.Ik ga enkel kijken.
dan kom ik filmenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen proberen. Gewoon voor de try.
Nee het is aanranding als de vrouw er niet van gediend is.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je het aanranden noemt, dan vind je jezelf minderwaardig. Een beetje strelen enzo noem je ook gelijk al aanranding? Hiermee belemmer je jezelf als je het allemaal al te ver vind gaan.
Fysiek contact is een groot onderdeel van "versieren". Zolang je dit niet erkend is de kans groot dat je alleen vrienden blijft.
Daar kan je lessen voor nemen he. Wel het verstandigste.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen proberen. Gewoon voor de try.
sst dan is het filmen lang zo leuk niet meerquote:Op woensdag 18 april 2012 09:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar kan je lessen voor nemen he. Wel het verstandigste.
Het van tevoren bepalen wanneer je wel en niet haar mag aanraken betekend ook dat je haar boven jezelf zet, inplaats van dat je gelijkwaardig bent. Dan pas je je gedrag aan en ben je ook niet geheel jezelf.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kan lastig zijn te bepalen wanneer een aanraking wel kan en wanneer niet. Ik kan me goed voorstellen dat mensen daar moeite mee kunnen hebben. Ik wil trouwns niet zeggen dat faxie dit ook heeft, want dat weet ik niet.
Tevens hoi
Tsja, maar ik wil er geen sport van maken. Ik houd namelijk helemaal niet van water, maar wel van nieuwe dingen doen.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar kan je lessen voor nemen he. Wel het verstandigste.
Ik heb nergens gezegt dat hij zijn eigen hobbys of intresse opzij moet schuiven. Ik spreek over verbreden. De reden dat ik dat gezegt heb is omdat hij zelf aan geeft tijdens zijn huidige hobbys geen vrouwen tegen komt, en weinig vrouwen dat leuk of interesat vinden. Om die reden is hij gaat internet daten. De vermoede dat hij dan uit gaat is klein, immers kom je genoeg vrouwen tegen tijdens het uitgaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mee eens, en ik vind het nog aparter dat er dan geadviseerd wordt andere/bredere interesses te zoeken om maar een vrouw te kunnen krijgen. Enorme onzin, interesses moeten vanuit jezelf komen en niet als poging om aan een relatie te komen.
En naast hobbies zijn er altijd genoeg andere denkbeelden etc. die overeen kunnen komen zodat er overlap is. Sowieso is het fijn je eigen ding te hebben en kunnen doen, zoiets moet je niet opzij schuiven omdat je er geen vrouwen mee regelt.
Ik denk eerder dat Fax zijn hoofd recht moet houden en verder gaan met daten, meer vrouwen spreken in het algemeen. En niet vrouwen zoeken die eenzelfde hobby hebben. Probeer over die zenuwen heen te groeien zodat je lekker los met ze om kan gaan.
Ook_gek, jij hebt wel een hoge pet van jezelf op lijkt het zo, maar volgens mij zit je hardstikke mis wat betreft je analyse van Faxie. En daar mag je zelf ook wel eens voor open staan in plaats van hem maar eigenwijs enzo te noemen omdat hij niet meteen naar buiten rent om jouw 'advies' uit te voeren. Bij wijze van spreke dus.
Ze was er wel van gediend, totdat ze je beter leerde kennenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee het is aanranding als de vrouw er niet van gediend is.
Verder ben ik daar gewoon voorzichtig mee ja. Zoveel ervaring heb ik niet met fysiek contact....
Ik had het ook niet over planning (ik plan aanrakingen trouwens niet, even voor de duidelijkheid), maar over de momenten zelf.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het van tevoren bepalen wanneer je wel en niet haar mag aanraken betekend ook dat je haar boven jezelf zet, inplaats van dat je gelijkwaardig bent. Dan pas je je gedrag aan en ben je ook niet geheel jezelf.
Doe wat je zelf fijn vind om te doen op het moment, inplaats van te plannen wanneer iets wel/niet kan. Je zult zien dat zodra je je niet aanpast aan haar, maar je eigen ding blijft doen, dat het natuurlijk aan voelt voor haar en omdat jij je op je gemak bent, zij dat ook is.
Dat toestemming vragend gedrag is dus al haar boven jou plaatsen. Eerst actie, en daarna omgaan met de gevolgen.
Denken aan een lange termijn relatie terwijl er niet eens aantrekkingskracht is neigt naar wanhopigheid.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegt dat hij zijn eigen hobbys of intresse opzij moet schuiven. Ik spreek over verbreden. De reden dat ik dat gezegt heb is omdat hij zelf aan geeft tijdens zijn huidige hobbys geen vrouwen tegen komt, en weinig vrouwen dat leuk of interesat vinden. Om die reden is hij gaat internet daten. De vermoede dat hij dan uit gaat is klein, immers kom je genoeg vrouwen tegen tijdens het uitgaan.
Als je drankje doen en uitgaan bestempeld als echte vrouwen digen zit je in mijn ogen mis.
Als je dan ook nog eens een vrouw date die niks gemeens heeft met je ben je snel uitgepraat. De reden dat ik zeg van, zoek eens iets algemeners qua intresse of hobby is omdat je dan meer vrouwen tegen komt en je meer te bespreken hebt.
Maar zoals hij zelf al aangeeft, algemenw dingen trekken mij niet. Dan verklein je zelf de vijver waar je uit kunt vissen.
En ik heb geen hoge pet van me zelf op, wees niet bang. Zoals aangegeven, ik slaap er geen seconde minder om als een date wel of niet lukt bij faxie. Gun hem wel dat geen wat hij zoekt, wat op deze manier gewoon moeilijk gaat worden in mijn ogen.
Om even firefly3 zijn reactie er meteen bij te betrekken. Nee gedeelde intresse is niet nodig nee, god het is een lekker wijf maar meer heb ik er niet mee. Nou neuken dan maar? Voor een lange relatie gaat dat niet werken.
Een stukje gemeen schappelijke dingen helpen daar wel heel erg bij.
Dan ben je gewoon goed bezig. Er is altijd nog die willekeurigheid van het universum waarom zij niet aangeraakt wilt worden (ongesteld, vind jou niet leuk, wilt het wel maar zegt nee, voelt zich nog niet zo fijn bij je, ze wilt gewoon die dag door niemand aangeraakt worden etc etc). Maar over de lange termijn word je er wel steeds beter in, vanwege de ervaring is er geen ontkomen aan dat je er wat van opsteekt omdat het steeds natuurlijker aan voelt.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over planning (ik plan aanrakingen trouwens niet, even voor de duidelijkheid), maar over de momenten zelf.
Ik weet ook niet wanneer ik wel of niet een aanraking kan doen. Meestal gaat dat ook spontaan en zie ik later wel of het wel of niet goed valt. Wel is een aanraking van mijn kant altijd wel goed bedoeld, dus schuldig voel ik me daar niet over, behalve als de ander het ongepast vond. Dan weet ik eigenlijk niet wat ik fout deed.
Naja, voor mensen die ik (goed) ken voelt het hartstikke natuurlijk. Bij het aanraken van onbekenden is het altijd een gok. Nou kun je natuurlijk ook gewoon op safe spelen door alleen de "veiligere" plekken aan te raken (bijvoorbeeld gewoon een schouderklopje). In elk geval in eerste instantie.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon goed bezig. Er is altijd nog die willekeurigheid van het universum waarom zij niet aangeraakt wilt worden (ongesteld, vind jou niet leuk, wilt het wel maar zegt nee, voelt zich nog niet zo fijn bij je, ze wilt gewoon die dag door niemand aangeraakt worden etc etc). Maar over de lange termijn word je er wel steeds beter in, vanwege de ervaring is er geen ontkomen aan dat je er wat van opsteekt omdat het steeds natuurlijker aan voelt.
Hij is duidelijk niet op zoek naar alleen maar zoveel als mogelijk neuken zoals jij dat bent. Dus een stukje inhoud is voor hem wel van belang.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Denken aan een lange termijn relatie terwijl er niet eens aantrekkingskracht is neigt naar wanhopigheid.
Zoalsquote:Op woensdag 18 april 2012 10:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben van mezelf wel aanrakerig, dus soms gaat er nog wel eens iets fout
dat hij iemand een aai over het hoofd wil geven maar per ongeluk tussen de benen aait..quote:
een aai over de verkeerde krullenbol geeftquote:Op woensdag 18 april 2012 10:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat hij iemand een aai over het hoofd wil geven maar per ongeluk tussen de benen aait..
ik ben wel benieuwdquote:Nee ik vermoed dat hij iemand aanraakt en die persoon vrij afwijzend reageert?
*grinnikquote:Op woensdag 18 april 2012 10:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
een aai over de verkeerde krullenbol geeft
Dan ben je óf heel erg gefixeerd op seks, of gewoon volkomen motorisch gestoordquote:Op woensdag 18 april 2012 10:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat hij iemand een aai over het hoofd wil geven maar per ongeluk tussen de benen aait..
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan ben je óf heel erg gefixeerd op seks, of gewoon volkomen motorisch gestoord
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij is duidelijk niet op zoek naar alleen maar zoveel als mogelijk neuken zoals jij dat bent. Dus een stukje inhoud is voor hem wel van belang.
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:17 schreef firefly3 het volgende:
Crutch, waarom krijgt hij geen waarschuwing?:
Het is mijn mening dat het wanhopig is om gelijk al voor een langetermijn relatie te gaan als je iemand nog niet goed kent.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen notesquote:Op woensdag 18 april 2012 12:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:48 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik heb geen notes
Maar ja, ik heb dan ook maar 621 posts
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die geen 138 notes hebbenIk heb er 29SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Ik 0. Ik ben braafquote:
Ware liefdequote:Op woensdag 18 april 2012 13:00 schreef Murdera het volgende:
Hier 1, maar dat is natuurlijk een mod die zijn waardering over me uitsprak.
Maar dan moet je er wel interesse in (kunnen / willen) tonen en dat kun je het beste als je tenminste tot op een bepaalde hoogte iets ervan weet.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:02 schreef moneyfornothing het volgende:
En als iemand leuk over een passie kan vertellen is dat meestal al goed en hoeft de ander het echt niet per se ook als hobby te hebben voor een leuk gesprek.
Wel als ze aan theatersport doenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Tevens: vrouwen die theater doen. Instant slappe pener krijg ik daarvan
Wat ik nog weet 1 banquote:
The usual..quote:
ah ok.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:37 schreef Tangledup het volgende:
[..]
The usual..
Faxie heeft weer gefaald, MFN is nog steeds ongesteld en Drommel is trots op zijn notes.
En jij? Nog geneukt?
Was het lekker?quote:
Meerdere dates tegelijk gaat tegen m'n principes. Die heb ik ook nog namelijk.....he vervelend die principesquote:Op woensdag 18 april 2012 13:48 schreef DigitalGirl het volgende:
"Don't put all your eggs in one basket", niets is meer van toepassing op dating.
En welke principes heb je het dan precies over?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meerdere dates tegelijk gaat tegen m'n principes. Die heb ik ook nog namelijk.....he vervelend die principes
Dat die niet meerdere vrouwen tegelijk datequote:Op woensdag 18 april 2012 13:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En welke principes heb je het dan precies over?
Verschrikkelijk ja. Het is niet eens theathersport zelf, maar die types die dat doenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel als ze aan theatersport doenVan die gemaakt grappige roodharige vrouwen die rooibosthee drinken
Hanteer je dit ook met seks mits geen relatie?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:48 schreef DigitalGirl het volgende:
"Don't put all your eggs in one basket", niets is meer van toepassing op dating.
Dat hoef ik verder ook niet toe te lichten. Ik verander m'n mening daarover toch niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En welke principes heb je het dan precies over?
Nee, ben benieuwd waarom jij denkt dat je al je aandacht moet vestigen op een vrouw?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat hoef ik verder ook niet toe te lichten. Ik verander m'n mening daarover toch niet.
Gewoon polygamie bedrijven inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2012 13:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, ben benieuwd waarom jij denkt dat je al je aandacht moet vestigen op een vrouw?
Vroeger had ik het ook, en voelde ik me schuldig. Romantische hollywood films, valentijn totaan liefdesliedjes zorgen ervoor dat mensen eigenlijk liever niet met meer 1 tegelijk bezig wilt zijn, en dat die ene altijd de 'ware' is. Idd, hoe meer opties hoe beter eigenlijk. Vanuit die groep kan je dan vanzelf kiezen hoe ver je gaat, en anders hou je er een leuk contact aan over.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, ben benieuwd waarom jij denkt dat je al je aandacht moet vestigen op een vrouw?
Ook eens met de Fax hoor, komt het woord hoer in mijn hoofd... als je dat zo aanpakt.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:59 schreef kree het volgende:
Ik ben het eens met faxie.
In zoverre, dat je wel meerdere meiden leuk kan vinden en daar gezellig contact mee kan houden.
Maar dan zit er op een gegeven moment 1 leuke bij of meerdere misschien.
Maar je gaat toch niet week 1 op date met meid 1 en onderhand heb je ook al een date afgesproken met meid 2.
Of kies je dan daarna de leukste en dump je de ander weer.
Klinkt voor mij maar raar.
De vrouw waar je uiteindelijk voor gaat zou dan in de eerste instantie dus niet interessant genoeg zijn geweest want blijkbaar was het nodig om met meerdere vrouwen om te gaan en je aandacht te verdelen. Ik vind je dat je haar daar mee tekort doet, en vind dat geen basis voor een duurzame relatie.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Een hoer was goedkoper geweest overigens....quote:Op woensdag 18 april 2012 14:01 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ook eens met de Fax hoor, komt het woord hoer in mijn hoofd... als je dat zo aanpakt.
Snap mij dat als je meerdere afspraken erop na houd en ze gaat vergelijken wie het beste is dan krijg ik een vieze smaak in mijn mond ervan. Hoort gewoon niet en ja een hoer was goedkoper geweest maar je snapt wat ik bedoel toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een hoer was goedkoper geweest overigens....
Jammer dit te horen Faxman. Volgende keer beter. Je hebt al een grote stap gezet met deze date, volgende keer gaat het weer beter. Let maar op.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja haha, maak maar een geintjequote:Op woensdag 18 april 2012 14:05 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Snap mij dat als je meerdere afspraken erop na houd en ze gaat vergelijken wie het beste is dan krijg ik een vieze smaak in mijn mond ervan. Hoort gewoon niet en ja een hoer was goedkoper geweest maar je snapt wat ik bedoel toch?
Tja en wanneer gaat dat zijn? Weer over 5 jaar zekerquote:Op woensdag 18 april 2012 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dit te horen Faxman. Volgende keer beter. Je hebt al een grote stap gezet met deze date, volgende keer gaat het weer beter. Let maar op.
Dat vraag ik me af.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:03 schreef firefly3 het volgende:
Het probleem is vooral waarschijnlijk dat men het te snel "date" noemt, en zij gewoon een "afspraakje". Een normale vrouw heeft meerdere afspraakjes en is gewilt, al is het maar puur om te socializen.
Waarom kostte dit zoveel geld dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien is de prijs voor een hoer in 't zuiden een stuk lager?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Waarom kostte dit zoveel geld dan?
Je wordt ook alleen maar knapper.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef Faxie het volgende:
Tja en wanneer gaat dat zijn? Weer over 5 jaar zeker![]()
Probleem is dat ik ook alleen maar kieskeuriger ga worden...
Denken dat je over 5 jaar pas je volgende date hebtquote:Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja haha, maak maar een geintje
[..]
Tja en wanneer gaat dat zijn? Weer over 5 jaar zeker![]()
Probleem is dat ik ook alleen maar kieskeuriger ga worden...
Spreek jij op dat moment al over een relatie?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind je dat je haar daar mee tekort doet, en vind dat geen basis voor een duurzame relatie.
Meeten kan ook nog. Heb ik een aantal keer gedaan met een meisje dat ik ken via Paiq en uitgaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af.
Date = als je beiden meer ziet in elkaar en hoopt dat het een relatie word
afspraakje = gewoon een gezellige avond hebben met elkaar.
Vraag me af trouwens wat de meiden hierover denken.
Dat lijkt me dan onder afspraakje te vallen. (afspraakje klinkt alleen ook weer lomp ja, maar je snapt het idee)quote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meeten kan ook nog. Heb ik een aantal keer gedaan met een meisje dat ik ken via Paiq en uitgaan.
Denk ik ook wel. Helaas niets geworden met haar. Heb haar afgelopen weekend nog gezien en hoi gezegd verder niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan onder afspraakje te vallen. (afspraakje klinkt alleen ook weer lomp ja, maar je snapt het idee)
Trouwens wat wel waar is, uit gewoon een afspraak of meet kan best weer wat leuks komen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Denk ik ook wel. Helaas niets geworden met haar. Heb haar afgelopen weekend nog gezien en hoi gezegd verder niet.
Dat moet best kunnenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:34 schreef kree het volgende:
[..]
Trouwens wat wel waar is, uit gewoon een afspraak of meet kan best weer wat leuks komen.
Maar de discussie ging over meerdere meiden daten tegelijk natuurlijk.
Mwah, zolang je niet meer dan 2 afspraakjes houdt per persoon totdat je je op 1 iemand richt vind ik dat het mag.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet best kunnenalleen dan kan je wel in moeilijke situaties komen
Nou zie niet zo zeer in waarom je daarmee in moeilijke situaties kan komen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet best kunnenalleen dan kan je wel in moeilijke situaties komen
Allemaal leuk eerst maar eens iemand die met mij wil meeten/daten vindenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef kree het volgende:
[..]
Nou zie niet zo zeer in waarom je daarmee in moeilijke situaties kan komen.
Als je gewoon meet dan ga je er beiden zonder verdere bedoelingen in.
Bij een date juist weer wel.
Precies, een date heeft meteen zo een lading. Het is gewoon gezellig sappie doen en dan zie je wel. En op verschillende avonde met verschillende vrouwen afspreken is geen punt of slechtz je gaat toch alleen maar gezellig een sappie doen. En wat er ma komt is voor later. Niet gaan na denken over iets wat er nog helemaal niet is.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef firefly3 het volgende:
Hoe meer "losjes" je over een afspraak/meeting denkt, hoe minder ze het opgedrongen voelt en hoe meer ze zich op haar gemak voelt. Waarom noem je het niet voor jezelf allemaal afspraakjes/meetings? Dat zet je de druk van de ketel af voor beiden en is het veel spontaner wat eruit voortvloeit.
Er zit niemand die mij wilt daten neequote:Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef kingtoppie het volgende:
Zit er niemand in dit topic die je wilt daten fax?
Cassandra deed oefendates ofzoquote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zit niemand die mij wilt daten nee
Ik wil wel met je daten mits ik mag rijdenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zit niemand die mij wilt daten nee
Haha, echt? Dat heb ik dan zeker gemistquote:
Nee, over een basis.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Spreek jij op dat moment al over een relatie?
Wat is je cupmaat?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil wel met je daten mits ik mag rijden
Oefenmeet dan?quote:
C_M schijnt over 2 weken ofzo wat te willen drinken met een groep...quote:
Geen idee lijkt mij wel een keer leuk. Wil van dit topic nog wel een aantal mensen ontmoeten.quote:
Oh, waarschijnlijk kan ik niet, mijn weekenden zitten nogal volquote:Op woensdag 18 april 2012 14:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
C_M schijnt over 2 weken ofzo wat te willen drinken met een groep...
Hoe dat verder zit weet ik niet.
Zeker weten? Beetje rare verhoudingen als een vrouw A105 zou hebbenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's voor mij te klein voor manboobs. Als je een vrouw was vond ik het prima
Niet alleen je weekenden zitten dan vol volgens mijquote:Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, waarschijnlijk kan ik niet, mijn weekenden zitten nogal vol
Ik wil niet eens dat proberen te bevatten in een MIquote:Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zeker weten? Beetje rare verhoudingen als een vrouw A105 zou hebben
Nouja weet ik veel hoe het werkt. Ik zie alleen die A staan.... de rest is abracadabra voor mij.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zeker weten? Beetje rare verhoudingen als een vrouw A105 zou hebben
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, waarschijnlijk kan ik niet, mijn weekenden zitten nogal vol
Hoezo?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
Sappie doen, wat een smerige uitdrukking.
Vraag eens aan een leuke meisje hoe het werkt ze wil je het vast wel uitleggen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja weet ik veel hoe het werkt. Ik zie alleen die A staan.... de rest is abracadabra voor mij.
Cupmaten begrijpen, ik zal het nooit lerenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag eens aan een leuke meisje hoe het werkt ze wil je het vast wel uitleggen.
Geen tijd, meid.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga je nog naar EFF van het weekend?
Je kan ook deze stelregel aanhouden:quote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Cupmaten begrijpen, ik zal het nooit leren
Jij bent veeleisend zeg.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook deze stelregel aanhouden:
More then a handfull is a waste and less then a handfull too.
Pics van je tieten?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Even kijken of ik iemands camera kan lenen, dan kan ik pics posten.
Is niet mijn stelregel die heb ik ooit eens gehoord op mijn werk.quote:
Ja klopt, en dan was er iets van dat 80A dezelfde inhoud had als 70B ofzo, ik weet het allemaal niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Het nummer is borstomtrek als ik het goed heb
Neequote:
Ow ja sorry ik vind het zo verwarrend allemaalquote:Op woensdag 18 april 2012 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Van mij op EFF, mijn tieten zitten onder mijn zelfgemaakte jurk dus ze staan er dan wel op.
Heb je al een foto van jouw jurk?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Van mij op EFF, mijn tieten zitten onder mijn zelfgemaakte jurk dus ze staan er dan wel op.
Nee, moet nog een camera vindenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je al een foto van jouw jurk?
Newb kan ook foto's maken of gaat hij niet mee?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, moet nog een camera vinden
Ik vraag mijn moeder wel.
Ja, maar ik bedoel de camera van mijn moederquote:Op woensdag 18 april 2012 15:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Newb kan ook foto's maken of gaat hij niet mee?
Rond is goedquote:Op woensdag 18 april 2012 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn maat is best wel gemiddeld, maar ze hebben zo'n rare ronde vorm zodat ze er vet klein uitzien
Als je zwanger wordt worden ze nog wel groterquote:Op woensdag 18 april 2012 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn maat is best wel gemiddeld, maar ze hebben zo'n rare ronde vorm zodat ze er vet klein uitzien
Ik vind het wel mooi staan als vrouwen peervormige borsten hebben ofzoquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je zwanger wordt worden ze nog wel groter
De pil slikken kan ook helpen soms. Of dikker worden, jij kan toch wel wat vet gebruiken.quote:
Ik heb even moeite met de mindpictures.....quote:Op woensdag 18 april 2012 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi staan als vrouwen peervormige borsten hebben ofzo
In elk geval niet dat hele ronde van mij.
Idd, iets meer van die frikandellen snoepenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De pil slikken kan ook helpen soms. Of dikker worden, jij kan toch wel wat vet gebruiken.
Weet ik, dat heb ik al ondervonden.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De pil slikken kan ook helpen soms. Of dikker worden, jij kan toch wel wat vet gebruiken.
Ik weeg bijna 60 kilo manquote:Op woensdag 18 april 2012 15:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jammerquote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik, dat heb ik al ondervonden.
Ga squaten, krijg je lekkere kont van. En je moet naar je vorm kijken, dat gewicht zegt niks.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weeg bijna 60 kilo man
Ik zit de hele tijd al in de spiegel te kijken nu met een dik gevoel
Veel plezierquote:Op woensdag 18 april 2012 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel de camera van mijn moeder
Het zag er even uit dat ik alleen moest maar nu gaan we toch samen
Hoe moet dat?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga squaten, krijg je lekkere kont van. En je moet naar je vorm kijken, dat gewicht zegt niks.
Inspiring all over the worldquote:Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga squaten, krijg je lekkere kont van. En je moet naar je vorm kijken, dat gewicht zegt niks.
Vraag Drommel, hij is de expertquote:Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe moet dat?
Overigens is mijn vorm vrij gewoon volgens mij.
Je wil zo'n bigmama kont?quote:
Picsquote:Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen zeikt dat ik een dikke kont heb hier thuis.
Ik post wel wat pics in het volgende deelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |