Snappen doe ik het wel...quote:Op woensdag 18 april 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit ehh... Vind ik niet heel tactisch geschreven.
Ja maar het komt over als: ''het maakt geen flikker uit als er iemand dood is, er zijn toch 6 miljard mensen dus kies gewoon een nieuwe vriend'', alsof het geen flikker voorstelt zegmaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Snappen doe ik het wel...
Trusten Heloef.
Nee klopt, maar op zich kan ik er nog redelijk mee omgaan dat vrienden zijn heen gegaan op uitzondering van twee daar ga ik kapot aan.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar het komt over als: ''het maakt geen flikker uit als er iemand dood is, er zijn toch 6 miljard mensen dus kies gewoon een nieuwe vriend'', alsof het geen flikker voorstelt zegmaar.
Toch wel raar dat je dat nog niet verwerkt hebt, hoe speciaal die mensen ook waren.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nee klopt, maar op zich kan ik er nog redelijk mee omgaan dat vrienden zijn heen gegaan op uitzondering van twee daar ga ik kapot aan.
Snap ook wel dat het onwerkelijk is als iemand even zegt al mijn vrienden zijn inmiddels dood..
Crap.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:18 schreef Faxie het volgende:
Fuck ik krijg net een sms dat ze bepaalde gevoelens mist
Ah balen!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:18 schreef Faxie het volgende:
Noes.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:18 schreef Faxie het volgende:
Weet je wat me echt nekt is de dood van mijn eerste liefde daar kan ik na zoveel jaren niet eens mee omgaan en nummer 2 maakt het nog ergerquote:Op woensdag 18 april 2012 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch wel raar dat je dat nog niet verwerkt hebt, hoe speciaal die mensen ook waren.
Om verder door te gaan?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:18 schreef Faxie het volgende:
Misschien dat aankaarten bij een of andere instantie en dat actief gaan verwerken.. Lijkt me een goede investering.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Weet je wat me echt nekt is de dood van mijn eerste liefde daar kan ik na zoveel jaren niet eens mee omgaan en nummer 2 maakt het nog erger
[..]
Om verder door te gaan?
Dat weet ik wel alleen ik kan die 2 gewoon niet vergeten als ze gewoon weg waren gegaan was dat prima snap je? Was dat maar gewoon gebeurd dan was het goed.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef Myraela het volgende:
Ik klink misschien als een bitch hoor, maar raar genoeg herken ik je punt enorm goed en juist daarom reageer ik zo.
En ik had gewild dat iemand me zo had aangesproken in plaats van het constante "het komt wel goed" "het ligt niet aan jou" of whatever, wat je slachtoffer gevoel alleen nog maar versterkt. En geloof me, dat heb je niet nodig.
Je denkt jezelf en de hele wereld al zo zwart en zo slecht, het enige dat je moet gaan inzien, is dat het niet zo zwart is. En je hoeft niet van andere te horen dat zij het helemaal begrijpen dat jij het zo slecht inziet. Wat ze niet zeggen omdat het de waarheid is, maar in de meeste gevallen omdat ze je zien als een zwak mens en je niet willen "belasten" of omdat ze zelf de goede kanten niet kunnen inzien van het leven.
Je bent geen zwak mens. De wereld is niet zo zwart. Je bent niet het slachtoffer van het leven.
KT met alle respect alle opties heb ik al aangehaald zelfs hypnose dat werkte niet eensquote:Op woensdag 18 april 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien dat aankaarten bij een of andere instantie en dat actief gaan verwerken.. Lijkt me een goede investering.
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:23 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
KT met alle respect alle opties heb ik al aangehaald zelfs hypnose dat werkte niet eensHet sloopt zelfs heel mijn lichaam.
Ik hoop al jaren dat mijn vader doodgaat, gewoon omdat afscheid nemen makkelijk is dan weten dat hij er is maar niet hier.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:21 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat weet ik wel alleen ik kan die 2 gewoon niet vergeten als ze gewoon weg waren gegaan was dat prima snap je? Was dat maar gewoon gebeurd dan was het goed.
Had je een date via paiq? (mij lukt dat nooit, word altijd verwijderd als de foto's in beeld komen, of ik stuur oneliners die geaccepteerd worden om vervolgens na 4 dagen weer verwijderd te worden)quote:
Wel eerlijk van haar!quote:
Ja fail nummer zoveel....quote:Op woensdag 18 april 2012 00:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wel eerlijk van haar!
Kop op faxie, we zijn verdomde trots op je!! Je hebt drempels overwonnen, je uiterste best gedaan!! Dat kan niemand je afnemen!
Deze keer is het niet geworden wat we je gunnen. Wees trots op je zelf en op naar de volgende!
Nou mijn mening is niet feitelijk, maar dat neemt niet weg dat ik zo over je denk.quote:
Jij bent geen leuke mooie meid....quote:Op woensdag 18 april 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou mijn mening is niet feitelijk, maar dat neemt niet weg dat ik zo over je denk.
Nu 11 jaar en iets meer dan 1 jaar. Mis de rest ook maar dat ligt zo anders vind het jammer maar kan er gewoon normaal mee omgaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:28 schreef twi het volgende:
Hoe lang is het allemaal geleden, Sneezeechu?
Geen probleemquote:Op woensdag 18 april 2012 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja fail nummer zoveel....
Vind je het heel erg als ik even niet optimistisch ga zitten doen? ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |