Hij is altijd nog ouder dan jou dus is het meneer Mender en geen mendertje.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:57 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
beetje gemeen niet? stel er zijn mensen die pvp niet leuk vinden? zo verlies je crowd potential mendertjeen dat moet niet gebeuren
Op zich is het wel een idee om dat block met obsidian te omringen, als er maar op zijn minst een bordje is om te verduidelijken waar het staat.quote:
Ja, maar sowieso dat van jou dat je lang bezig bent om de kern kapot te maken zodat een team kan attacken/defencen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Op zich is het wel een idee om dat block met obsidian te omringen, als er maar op zijn minst een bordje is om te verduidelijken waar het staat.
tis gwn een koosnaampje en hij kan zichzelf wel verdedigen ga iemand anders handje vasthouden drumpiestickquote:Op woensdag 18 april 2012 15:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is altijd nog ouder dan jou dus is het meneer Mender en geen mendertje.
Niet zo happen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:03 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
tis gwn een koosnaampje en hij kan zichzelf wel verdedigen ga iemand anders handje vasthouden drumstick
Ja maar alles draait in principe goed op mijn server. De server draait stabiel. Dus je kan er gewoon spelen. Het enigste wat er is, is dat ik idd wat moet veranderen om de server interresant te houden. Je wilt niet weten hoeveel werk dat is. Ik kan niet twee servers tegelijk onderhouden helaas.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:57 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
beetje gemeen niet? stel er zijn mensen die pvp niet leuk vinden? zo verlies je crowd potential mendertjeen dat moet niet gebeuren
verwijderd.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vanwege copyrightschending is deze zomerhit verwijdert.
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En jij zit thuis te teren op andermans centen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En jij zit thuis te teren op andermans centen.
Neee, nu ben ik zo nieuwsgierig wat het was na al die reacties.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vanwege copyrightschending is deze zomerhit verwijderd.
Iets met zingen en bobbernaut.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:28 schreef Mender het volgende:
[..]
Neee, nu ben ik zo nieuwsgierig wat het was na al die reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |