Gezongen door Bobbernaut.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nummertje van Bruno Mars. Overschatte kutartiest die het is.
niiiiksquote:Op woensdag 18 april 2012 16:28 schreef Mender het volgende:
[..]
Neee, nu ben ik zo nieuwsgierig wat het was na al die reacties.
iddquote:Op woensdag 18 april 2012 16:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nummertje van Bruno Mars. Overschatte kutartiest die het is.
Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En jij zit thuis te teren op andermans centen.
Wat studeer jij dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?. Ik heb 2 baantjes, en ik studeer. Jij bent scholier die de staat alleen maar geld kost.
Ben ik al.quote:
Ga jij maar terug de fabriek in sjaakie.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet fatsoenlijk werken voor je geld
Nice, koop Messi voor Ajax dan.quote:
Sorry, ik luister niet naar mensen met een BMI van 16quote:Op woensdag 18 april 2012 16:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dit gesprek kan verder in DM.
/STINGmode off.
Nee man, dan moet ik Xavi en Iniesta ook kopen en dan moet ik Eriksen en Anita eruit halen. No fucking way.quote:
Very true. Messi zonder die 2 is Kinkladze.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:42 schreef TJV het volgende:
[..]
Nee man, dan moet ik Xavi en Iniesta ook kopen en dan moet ik Eriksen en Anita eruit halen. No fucking way.
Ow, Dit ben jij zeker?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry, ik luister niet naar mensen met een BMI van 16
Gabrich.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Very true. Messi zonder die 2 is Kinkladze.
Zit niks tussen inderdaad.quote:
Dos Santos.quote:
Lol daar waren ook nog geruchten over ja.quote:
Dat gaat moeilijk op FOK!.. FOK! en regels.. nee.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:59 schreef Euribob het volgende:
We kunnen natuurlijk ook een grote gladiatorarena maken, als iedereen zich dan netjes aan de regels houdt kan dat best leuk zijn.
Oh boy, oh boy, oh boyquote:Op woensdag 18 april 2012 17:41 schreef Euribob het volgende:
Nog 19 minuten en we gaan weer de lucht in!
Je hebt je strijd opgegeven he?quote:
I will have my vengeance, in this life or the nextquote:
ZOEK JE RUZIE JOH!?!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:03 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
tis gwn een koosnaampje en hij kan zichzelf wel verdedigen ga iemand anders handje vasthouden drumstick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |