echt hequote:Op woensdag 18 april 2012 12:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik dronk dat op de middelbare school altijd.In de pauze standaard langs de Aldi.
Kaasbroodjes bij de appie.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:39 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
echt he
Goldenpower en worstenbroodjes is ook goddelijk trouwens
lol ik ben mbo student ik ga iedere pauze nr de appie etc voor eten en drinken routine is fijn en t gaat zo simpel, mn portomonee huilt zichzelf alleen wel in slaap 's avondsquote:
Die haalde ik altijd ja toen ik nog op school zatquote:
Bekendquote:Op woensdag 18 april 2012 12:41 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
lol ik ben mbo student ik ga iedere pauze nr de appie etc voor eten en drinken routine is fijn en t gaat zo simpel, mn portomonee huilt zichzelf alleen wel in slaap 's avonds
Echt hequote:Op woensdag 18 april 2012 12:47 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
arme wijde kids hebben maar mazzel met hun betalende ouders
paupertinent om een paupertentquote:Op woensdag 18 april 2012 12:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
als een arme sloeber iets categorisch zit af te wijzen, dan is hij paupertinent.
en dan heb ik ook nog wajong en pgbquote:Op woensdag 18 april 2012 12:54 schreef -Datdus- het volgende:
Scumbag MBO studend: Krijgt studiefinanciering, betaald er frikandelbroodjes van.
Fixed that for you.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:41 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
ik ben mbo student scholier.
Lolquote:Op woensdag 18 april 2012 12:56 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
en dan heb ik ook nog wajong en pgb
dat heeft iedere fokker als het goed isquote:Op woensdag 18 april 2012 12:56 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
en dan heb ik ook nog wajong en pgb
Nee?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heeft iedere fokker als het goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |