Slaan ook een optie?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:40 schreef buddy1 het volgende:
zijn er vrouwen die durven te spugen???? of alleen mannen?
mag beide hoor.
wie durft te spugen????? in me gezicht?
Jammer. Ik vind mannen die "me" schrijven zo'n droogtrekker voor (o.a.) de keel, dat ik in je buurt met de beste wil van de wereld geen fluim zou kunnen ophalen. Anders had ik er wel voor in geweest.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:40 schreef buddy1 het volgende:
zijn er vrouwen die durven te spugen???? of alleen mannen?
mag beide hoor.
wie durft te spugen????? in me gezicht?
Ja ik wil op je tuffen als je maar niet gaat rukken danquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:44 schreef buddy1 het volgende:
gaat niet om te daten, ik zoek personen die graag op mij willen spugen?
quote:
beloofd hoeft ook nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik wil op je tuffen als je maar niet gaat rukken dan
dat is smerig ouwe
gelukkig maar, straks tuf je per ongeluk op mijquote:
quote:
ik doe het voor 20euro pik, een lekkere groenequote:Op dinsdag 17 april 2012 23:47 schreef buddy1 het volgende:
ik geef ook geld hiervoor als vergoeding dan hoor.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:47 schreef buddy1 het volgende:
hoeveel krijg ik?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:47 schreef buddy1 het volgende:
5¤ per spuugquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:48 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Hoeveel ga je me betalen om op je te spugen?
ik krijg er geld voor dus ga ergens anders janken piemelquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:48 schreef Trommeldaris het volgende:
Vorige kreeg een slotje dus hier maar verder? Wat een persoon ben je toch ook he TS. Echt om op te spugen
ik spuug de hele dag op je als je wilquote:
wat is dit voor gayshitquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:51 schreef borbit het volgende:
50 euro om een uurtje op je te spugen! Ik wil wel graag dat je je afrukt terwijl ik het doe. Misschien moet je me ook wel pijpen terwijl ik op je spuug, maar alleen als je daar mee akkoord gaat. Ik pijp zelf niet. Wel eerst foto per pm, ik hoef geen lelijke gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |