Slaan ook een optie?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:40 schreef buddy1 het volgende:
zijn er vrouwen die durven te spugen???? of alleen mannen?
mag beide hoor.
wie durft te spugen????? in me gezicht?
Jammer. Ik vind mannen die "me" schrijven zo'n droogtrekker voor (o.a.) de keel, dat ik in je buurt met de beste wil van de wereld geen fluim zou kunnen ophalen. Anders had ik er wel voor in geweest.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:40 schreef buddy1 het volgende:
zijn er vrouwen die durven te spugen???? of alleen mannen?
mag beide hoor.
wie durft te spugen????? in me gezicht?
Ja ik wil op je tuffen als je maar niet gaat rukken danquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:44 schreef buddy1 het volgende:
gaat niet om te daten, ik zoek personen die graag op mij willen spugen?
quote:
beloofd hoeft ook nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik wil op je tuffen als je maar niet gaat rukken dan
dat is smerig ouwe
gelukkig maar, straks tuf je per ongeluk op mijquote:
quote:
ik doe het voor 20euro pik, een lekkere groenequote:Op dinsdag 17 april 2012 23:47 schreef buddy1 het volgende:
ik geef ook geld hiervoor als vergoeding dan hoor.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:47 schreef buddy1 het volgende:
hoeveel krijg ik?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:47 schreef buddy1 het volgende:
5¤ per spuugquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:48 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Hoeveel ga je me betalen om op je te spugen?
ik krijg er geld voor dus ga ergens anders janken piemelquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:48 schreef Trommeldaris het volgende:
Vorige kreeg een slotje dus hier maar verder? Wat een persoon ben je toch ook he TS. Echt om op te spugen
ik spuug de hele dag op je als je wilquote:
wat is dit voor gayshitquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:51 schreef borbit het volgende:
50 euro om een uurtje op je te spugen! Ik wil wel graag dat je je afrukt terwijl ik het doe. Misschien moet je me ook wel pijpen terwijl ik op je spuug, maar alleen als je daar mee akkoord gaat. Ik pijp zelf niet. Wel eerst foto per pm, ik hoef geen lelijke gast.
waalwijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke omgeving woon je? Ik ga natuurlijk niet helemaal naar jou toe he.
Patje1987 komt ook wel dan, hij is mod dus dan heb je blauwe spuugquote:
Ok, maar dan moet je je ogen dicht doen zodat je deze smerige gebeurtenis niet kunt opslaan op je harde schijf om eventueel later op te gaan fappen.quote:
We gaan gewoon daarheen zeikerdquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ok. Wil je een hotel in Amsterdam boeken dan kom ik graag op je spugen.
Je kunt natuurlijk ook om reiskostenvergoeding vragen. Tis maar een idee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ok. Wil je een hotel in Amsterdam boeken dan kom ik graag op je spugen.
Dit moet ik ook maar eens gaan doen denk ik..quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Okeik ben er klaar met FOK!
* admiraal_anaal logt uit en komt misschien niet meer terug
Ja dat is waar maar hij wilt het toch dus moet ie er maar wat voor doen..quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook om reiskostenvergoeding vragen. Tis maar een idee.
makkelijk geld verdienen en dan nog zeurenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:57 schreef GroenerDanGras het volgende:
Het niveau daalt echt met de dag hier op FOK!
Gast, weet ik veel dat die mongool wil betalen voor spuugquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik krijg er geld voor dus ga ergens anders janken piemel
plus BTW natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:51 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Spugen 6,95
Diepe roggel 12,95
Vernederend kijken 4, 50
Natrappen 3,65
...............
...........
.....
neequote:Op dinsdag 17 april 2012 23:59 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
is het email adres niet; ikbenericengeilopspugenjijook@gmail.com
Shit dat vergeet ik steeds..Hoog tarief dacht ik he ?quote:
Lol, kk droog maar toch grappig.quote:
Wij zijn spuugbuddiesquote:
5euro per tuf, lees je eens in manquote:Op woensdag 18 april 2012 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil het best doen, wat krijg ik er voor terug?
heb je glaucoom aan je ogen ofzo?quote:
ja godverdomme ik tochquote:
Klopt het dat het 5 euro per spuug is? Hoeveel spugen gaat het om?quote:
ongelimiteerdquote:Op woensdag 18 april 2012 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klopt het dat het 5 euro per spuug is? Hoeveel spugen gaat het om?
ha ha ha oke barie30quote:Op woensdag 18 april 2012 00:03 schreef Marie30 het volgende:
Stevenzak26 je wilde toch je pegels in dat andere topic? Als al degene die zich daar hebben aangemeld deze pipo gaan onderspugen voor je... heb je zo je pegeltjes terug.
Jouw ui maakt me duizeligquote:Op woensdag 18 april 2012 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klopt het dat het 5 euro per spuug is? Hoeveel spugen gaat het om?
Onderhandel met die man gek 5 euro .quote:Op woensdag 18 april 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja godverdomme ik toch
ik wil het een keer of 80 doen, mail is onderweg
ik spuug er zelf al op losquote:
80x 5 euro is toch weer 400euroquote:Op woensdag 18 april 2012 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onderhandel met die man gek 5 euro .
is toch weer een grammetje sosquote:Op woensdag 18 april 2012 00:05 schreef buddy1 het volgende:
5¤ spuug max 10x spugen = 50¤
voor meer mail me maar, ik reageer via email alijd.
gast je hebt mijn adres toch al ontvangen? ik zie je morgen om 15:00quote:
Ik kom verkleed als Paashaas en breng heilige lamaspuug mee... Dubbel the price or nothing?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:05 schreef buddy1 het volgende:
5¤ spuug max 10x spugen = 50¤
voor meer mail me maar, ik reageer via email alijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |