Ja dat... omdat ik dus zei:: "Ooooo een half cruise........................... das met een boos"quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer een "No shit Sherlock"-moment gok ik.
Ik vond 'm mooi.quote:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
Goed... ik ga maar eens naar bed![]()
Truste chickies!
Goeden talenten you hazquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vriend becomplimenteerde me dit weekend weer met mijn vermogen alles naar de dood of andere morbide zaken toe te praten en a la minute vieze teksten te bedenken op liedjes![]()
Annnnnndddddd I'm proud of it
Goeden plan!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden talenten you haz
Zet het op je CV
pics please!quote:
Stuur Nick er naartoe voor picsquote:
Bij een swapquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Stuur Nick er naartoe voor pics
Heb je die dingen gewonnen trouwens? Of geswapt?
Veel plezier met batsen Spees & Nickquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij een swap![]()
Nu moet ik uitloggen van Nick
Ben gekke Henkie nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Stuur Nick er naartoe voor pics
Heb je die dingen gewonnen trouwens? Of geswapt?
Wel Naakte Nick?quote:
Lolquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Veel plezier met batsen Spees & Nick
Ik heb geen zin om te neuken, ik ga lekker mijn bedje opzoeken om te gaan slapen.quote:
Prioriteiten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nickkkkkk![]()
~
nee mijn nagels zijn nog niet droog genoeg
All inclusivequote:Op dinsdag 17 april 2012 23:24 schreef Diconnected het volgende:
Het wordt Bodrummama gaat morgen nog even checken op der werk of we 23 mei wegkunnen
all-inclusive
Wtf is er mis met all inclusivequote:Op dinsdag 17 april 2012 23:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
All inclusive
Ik ben daar vlak naast geweest vorig jaar![]()
In Bodrum hebben ze Starbucks
Ik zie genoeg mensen met all inclusive die het niet doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wtf is er mis met all inclusivenet alsof je dan niet je hotel uit kunt.
Ja, maar dat vind ik ook niet tof. All inclusive vind ik wel vet though, hoef ik gewoon niet meer te denken aan mijn eten, alleen wanneer het is. En dan tussendoor lekker naar het strand, of naar een stad in de buurt of lekker naar een leuk dorpquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zie genoeg mensen met all inclusive die het niet doen.
Hele vakantie in het resort blijven, hoef je zo min mogelijk met het betreffende land te maken te hebben![]()
Het roept gewoon bepaalde associaties op bij mij
En nu ga ik slapen
Nou m'n moeder en ik willen ook gewoon weg enzo, naar Bodrum zelf en naar Kos en dat soort dingenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zie genoeg mensen met all inclusive die het niet doen.
Hele vakantie in het resort blijven, hoef je zo min mogelijk met het betreffende land te maken te hebben![]()
Het roept gewoon bepaalde associaties op bij mij
En nu ga ik slapen
Goed.quote:
Dat had ik ook de eerste nacht op kamers. Dat is wel spannend, alleen in een vreemd huis. Je hoort dan ook allemaal vreemde geluiden enzo. Gelukkig went het meestal snelquote:Op woensdag 18 april 2012 00:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed.Ik durf er nog niet zo goed te slapen, vind het zo spannend.
Maar kast en bed zitten nu in elkaar, alleen bureau nog even en kastje onder wastafel + helmer. En dan kan ik uitpakken en inrichten.
Ik wist dat het een enorme caloriebom isquote:Op woensdag 18 april 2012 08:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik leer net dat een kapsalon 1800 calorieen bevat
Over eten gesproken, in Gumbet zit echt een goddelijk restaurantquote:Op woensdag 18 april 2012 00:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou m'n moeder en ik willen ook gewoon weg enzo, naar Bodrum zelf en naar Kos en dat soort dingenwil wel wat zien behalve het hotel
En plus we willen ons geen zorgen maken over het eten enzo dus dan is dit wel handigaangezien we nog nooit zoiets hebben gedaan
Met een reden, of gewoon in het algemeen?quote:
Jupquote:Op woensdag 18 april 2012 08:05 schreef Stormqueen het volgende:
Niet!quote:Op woensdag 18 april 2012 08:05 schreef Stormqueen het volgende:
Welk hotel ga je naartoe?quote:
omdat het kan, denk ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met een reden, of gewoon in het algemeen?
Goeden redenquote:
Moet ik nou echt die website weer posten?quote:
Ja doe nog maar een keer of 20 vandaagquote:Op woensdag 18 april 2012 09:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet ik nou echt die website weer posten?
http://ishetal5uur.nl/quote:Op woensdag 18 april 2012 09:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja doe nog maar een keer of 20 vandaag
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Het is m'n dag niet
Mijn hoofd is te vol vandaag
Nog 6 dagen werken.. *telt (on)geduldig af*
Thehehe so true.. Alleen maar omdat dat wijf te stom was om tegen gewicht te bieden toen hij er op wou klimmen.quote:
Ja kijk, zo een fling is misschien wel leuk op zo een boot. Maar terug op het vaste land was hij toch duidelijk onder haar standquote:Op woensdag 18 april 2012 09:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe so true.. Alleen maar omdat dat wijf te stom was om tegen gewicht te bieden toen hij er op wou klimmen.
ZIJ WOU HEM DOOD OMG !!11!1!1!
ik hou niet voor niets mijn mondquote:Op woensdag 18 april 2012 09:43 schreef megamandy het volgende:
All Inclusive![]()
Op de middelbare had ik een vriendin die was daar heeeelemaal wegvan. Die zaten ook 's avonds bij die animatie als je de vakantiefoto's mag geloven
En ze praatte ook alleen maar over het hotel. Dus toen vroeg ik: "Gaan jullie dan ook eens een dag ergens anders heen behalve bij het zwembad te liggen."
"jaja, we gaan ook soms naar het strand!"toen heb ik haar uitgelachen.
Misschien heb ik daarom nu geen vrienden meer
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:43 schreef megamandy het volgende:
All Inclusive![]()
Op de middelbare had ik een vriendin die was daar heeeelemaal wegvan. Die zaten ook 's avonds bij die animatie als je de vakantiefoto's mag geloven
En ze praatte ook alleen maar over het hotel. Dus toen vroeg ik: "Gaan jullie dan ook eens een dag ergens anders heen behalve bij het zwembad te liggen."
Griekenlandquote:Op woensdag 18 april 2012 09:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ik bedoel: d'awwwwwww![]()
Ik wil nog wat verder kijken voor vakanties; maar heb eik keiveel te doen vandaag
Ik wil eik naar die villas in kreta dinges; maar cif is er nog niet van overtuigd tsss
All Inclusive![]()
Uhu uhu uhuquote:
Nee euh.. was ook niet kreta was euh.. kra.... ja... kutquote:Op woensdag 18 april 2012 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
bedoel je deez?
http://www.elizawashere.n(...)sia_beach_villas.htm
naar een turkse avondquote:Op woensdag 18 april 2012 09:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als ze dan wel het hotel uitkomen, is het op excursie met 20 andere Nederlanders![]()
Corfu?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee euh.. was ook niet kreta was euh.. kra.... ja... kut*even zoeken
*
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uhu uhu uhu
maar hij twijfelt door zijn voetbal...![]()
Die kunnen 'misschien' nog kampioen worden 6 mei.. en de vlucht vertrekt op 7mei... om 6u51 vanuit amsterdam
Zakynthos toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee euh.. was ook niet kreta was euh.. kra.... ja... kut*even zoeken
*
Mwah, in heb in Turkije in mei 45 graden gezienquote:Op woensdag 18 april 2012 09:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden prioriteiten![]()
Hou je er trouwens wel rekening mee dat je in Griekenland in mei geen garantie hebt op mooi weer?
Ik zou zo vroeg in het jaar voor de zekerheid wat Zuidelijker gaan zitten.
Nou ja, het ligt ook aan je prioriteiten, maar als je graag zon en warmte wil zou ik Griekenland en Turkije voor de zekerheid overslaan en meer richting de Canarische eilanden gaan
All Inclusive![]()
Er is meer kans dat het daar goed weer is dan spanje of florence (waar we eerst naartoe wilden).quote:Op woensdag 18 april 2012 09:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden prioriteiten![]()
Hou je er trouwens wel rekening mee dat je in Griekenland in mei geen garantie hebt op mooi weer?
Ik zou zo vroeg in het jaar voor de zekerheid wat Zuidelijker gaan zitten.
Nou ja, het ligt ook aan je prioriteiten, maar als je graag zon en warmte wil zou ik Griekenland en Turkije voor de zekerheid overslaan en meer richting de Canarische eilanden gaan
wat is je tegengevallen aan corfu?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Corfu![]()
Dat is mij wel zo tegengevallen...
Kreta![]()
Ik ging vroegah altijd in de meivakantie en heb in Turkije 1 vakantie volop regen en storm gehad en ook wel eens dat het was frisser was, rond de 20 graden.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwah, in heb in Turkije in mei 45 graden gezien
klopt, gran canaria is alleen leuk als je de hele dag bij het zwembad wil hangenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:56 schreef PriemGirl het volgende:
En daar hebben we dus problemen mee... Dat je alleen maar luxe oorden bij elkaar hebt en verder niks om echt te doen/bezichtigen etc etc.
Malta al bekeken? Weet niet in hoeverre het Zuidelijker is dan Griekenland, wel mooi eilandquote:Op woensdag 18 april 2012 09:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er is meer kans dat het daar goed weer is dan spanje of florence (waar we eerst naartoe wilden).
Maar we hebben ook gekeken voor canarische eilanden; maar dat is écht alleen maar zon/strandvakanties.........
Wij zaten echt in een stoffig stadje waar geen zak te doen was. Hadden we een beetje verkeerd ingeschat. En toen we auto gehuurd hadden om rond te rijden en zo, vonden we de natuur ed ook niet echt mooi of zoquote:Op woensdag 18 april 2012 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat is je tegengevallen aan corfu?
Ook niet zo warm; en nogal kleinquote:Op woensdag 18 april 2012 09:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Malta al bekeken? Weet niet in hoeverre het Zuidelijker is dan Griekenland, wel mooi eiland
Kan niet want ik heb geen paspoort !!!!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Doe anders reisje naar Amerika, SHOPPUH!![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook niet zo warm; en nogal klein
[..]
Kan niet want ik heb geen paspoort !!!!![]()
Tenerife moet jij dan echt niet heen als ik dit zo hoor...quote:Op woensdag 18 april 2012 09:56 schreef PriemGirl het volgende:
En daar hebben we dus problemen mee... Dat je alleen maar luxe oorden bij elkaar hebt en verder niks om echt te doen/bezichtigen etc etc.
Kloof?? Langs rand van berg? Dieptequote:Op woensdag 18 april 2012 10:02 schreef megamandy het volgende:
Ik ben een aantal naar geleden ook in de meivakantie naar Kreta geweest, was een fijne temperatuur toenalleen het zeewater was nog veel te koud.
En als je naar Kreta zou gaan moet je wel de kloof lopen! Veel mensen zeggen eens maar nooit meer, maar ik zou hem wel nog eens willen lopenprachtig
Ik denk dat we op dat moment ook een beetje een Griekse eilanden overkill hadden... Drie jaar achter elkaar is gewoon wat teveel, ook al is het elk jaar een ander eiland. Misschien als we dit als eerste hadden gehad, dat we er wel wat anders over hadden gedacht..quote:Op woensdag 18 april 2012 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond corfu juist prachtig! Heel groen eiland, lekker rustig, veel te zien!
the samariakloof almost killed mequote:Op woensdag 18 april 2012 10:02 schreef megamandy het volgende:
Ik ben een aantal naar geleden ook in de meivakantie naar Kreta geweest, was een fijne temperatuur toenalleen het zeewater was nog veel te koud.
En als je naar Kreta zou gaan moet je wel de kloof lopen! Veel mensen zeggen eens maar nooit meer, maar ik zou hem wel nog eens willen lopenprachtig
Ik durfde dat toen nietquote:Op woensdag 18 april 2012 10:02 schreef megamandy het volgende:
nope, in de kloof. Hoogtequote:Op woensdag 18 april 2012 10:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kloof?? Langs rand van berg? Diepte![]()
![]()
Ik mag heeeeeeeeeeeel misschien in oktober op congres naar Houston, Texasquote:Op woensdag 18 april 2012 09:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Doe anders reisje naar Amerika, SHOPPUH!![]()
![]()
Nee niet langs de rand, je loopt naar beneden. Moet je maar even googlen voor foto's (zit mobiel) op San Maria Kloof.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kloof?? Langs rand van berg? Diepte![]()
![]()
Maar niet met afrond oid? Dan durf ik het welquote:
SHOPPEN!quote:Op woensdag 18 april 2012 10:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik mag heeeeeeeeeeeel misschien in oktober op congres naar Houston, Texas![]()
![]()
![]()
Hoop ik echt zo op, lijkt me supervet!
Ik heb hem gewoon op mn gymschoenen gelopenquote:Op woensdag 18 april 2012 10:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik durfde dat toen niet![]()
Had ook geen fatsoenlijke schoenen bij me om dat te doen en conditie was kut en en en ik vond het te vroeg opstaan![]()
Achteraf wel beetje spijt van.
Alleen ander koppel in het complex had hem wel gedaan en die vrouw had de rest van de vakantie allemaal pleistertjes rond haar tenen want ze had alles kapot gelopen![]()
Dus toen was ik wel een beetje blij dat ik niet mee was geweest..
Hoe lang doe je daar nou over, over die kloof?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon op mn gymschoenen gelopen
Terwijl ik dedag daarvoor mijn kuiten had verbandmaar ik vond het echt prachtig
alleen de veerboot terug was een beetje hobbelig
Oeh en mijn roze koffert is aangekomen
Tussen de Rednecksquote:Op woensdag 18 april 2012 10:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vandaar dat ik heel erg hoop op dat congres, dan worden de reis en het verblijf vergoedquote:Op woensdag 18 april 2012 10:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat ik me nooit een reis naar Amerika kan veroorloven. Want dan moet ik de reis en het verblijf zelf betalen en dan ongeveer datzelfde bedrag meenemen voor buy ALL the things
.
(en dan nog extra voor de extra kilo's bagage die mee terug gaan)
Uhm volgens mij had ik er 4u over gedaan? In ieder geval was ik een half uur tot een uur sneller dan mijn ouders. Heb gewoon op mijn eigen tempo gelopen en thrust me, ik heb echt 0,0 conditiequote:Op woensdag 18 april 2012 10:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe lang doe je daar nou over, over die kloof?
Heb je merendeel van de tijd dan alleen gelopen? Was dat niet saai?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Uhm volgens mij had ik er 4u over gedaan? In ieder geval was ik een half uur tot een uur sneller dan mijn ouders. Heb gewoon op mijn eigen tempo gelopen en thrust me, ik heb echt 0,0 conditie
Oeh mijn koffer is echt knalrose haha
Nee er is zoveel te zien daar! En ik ben ook wel een einzelganger, toen ik bij mijn vriendin in Madrid op bezoek ging moet zij ook een dag gewoon nog stage lopen en toen heb ik ook de hele dag alleen door Madrid gelopen.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je merendeel van de tijd dan alleen gelopen? Was dat niet saai?![]()
Maar 4 uur valt wel mee eigenlijk, is nog wel te doen.
Valt wel lekker op dan, knalroze
Maar je kunt toch slapen tijdens de reis?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:27 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe die villa gevonden qua reis.. incl. huurauto.. vertrek op maandag 7 mei.... om 5u15 vanaf amsterdam.Veel beter dan die van zakynthos idd
![]()
Zei ik ook tegen hemquote:Op woensdag 18 april 2012 10:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar je kunt toch slapen tijdens de reis?of in 1x doorgaan
Ik heb volgens mij bij al mijn vakanties van die rot vliegtijden gahadquote:Op woensdag 18 april 2012 10:27 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe die villa gevonden qua reis.. incl. huurauto.. vertrek op maandag 7 mei.... om 5u15 vanaf amsterdam.Veel beter dan die van zakynthos idd
![]()
Ik ben juist absoluut geen einzelganger... Ik verdwaal ook overal, richtingsgevoel is minder dan 0 nog gewoon dus ik durf zelf ook niet goed in m'n eentje op pad te gaan. Hier in Nederland heb ik me er inmiddels van overtuigd dat mijn iPhone met z'n google maps mij altijd wel weer naar bekend terrein moet kunnen leiden, maar in het buitenland werkt dat niet echt.. Dus ik ga liever wel met iemand anders samen op pad. Ook voor de gezelligheid, ik kan ook heel slecht een dag 'niks zeggen'quote:Op woensdag 18 april 2012 10:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee er is zoveel te zien daar! En ik ben ook wel een einzelganger, toen ik bij mijn vriendin in Madrid op bezoek ging moet zij ook een dag gewoon nog stage lopen en toen heb ik ook de hele dag alleen door Madrid gelopen.
Dankzij die reis heb ik ook besloten dat ik wel vaker alleen weg kan gaan. Mijn vriend geeft liever geen geld uit aan dat, of vindt het niet nodig om vaker op vakantie te gaan maar ik wel. Heel erg juist! En nu heb ik dus mijn eigen opvallende koffer en kan ik makkelijk eens een paar dagen ergens heen als ik wil.
Als ik mijn camera bij heb is de dag zo voorbij
Waar zit je precies?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:46 schreef Diconnected het volgende:
Oh Nagel thanks voor de tips voor Bodrum enzo, loik![]()
Ja mama en ik hadden eerst zoiets van 'hmmm all-inclusive' maar nu hebben we zoiets van fuck it, lekker makkelijk
En we gaan 8 dagen, dus gaan ook een dagje naar Kos, en beetje shoppen daar, en misschien ook op safari enzo
Hier willen we heen: http://zon.sunweb.nl/turk(...)eviews&objectIndex=0quote:Op woensdag 18 april 2012 10:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waar zit je precies?
Dagje Kos is leuk!
Ja ik vond het heerlijk! Je hoeft met niemand rekening te houden en je kan lekker je eigen plan trekken. Ik zat in Londen in een heel leuk en gezellig hostel, dus je leert ook wat mensen kennen, en 's avonds zat ik vaak gewoon in de hostelbar, want er was iedere avond wel wat te doen daar, en anders gewoon lekker lezen op de bank daarquote:Op woensdag 18 april 2012 10:53 schreef princess-a het volgende:
Aah Dico hoe heb je dat ervaren: alleen op verkansie? Ik wil dat geloof ik ook eens ervaren
ik heb daar drie weken gezeten voor werk, wat een muffe stadquote:Op woensdag 18 april 2012 10:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wou net zeggen, Houston is echt boringquote:Op woensdag 18 april 2012 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb daar drie weken gezeten voor werk, wat een muffe stad
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb daar drie weken gezeten voor werk, wat een muffe stad
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, Houston is echt boring
Joh je zal je er vast wel vermaken, daar niet vanquote:Op woensdag 18 april 2012 11:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]![]()
Ja maar..![]()
Ik ben sowieso nog nooit in the US of A geweest dus mij lijkt het sowieso leuk om daar eens heen te gaan..
Als ik dat zo lees is het inderdaad precies iets voor mij! berlijn moet ook echt geweldig zijn, vriendinnetje van mij woont daarquote:Op woensdag 18 april 2012 10:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik vond het heerlijk! Je hoeft met niemand rekening te houden en je kan lekker je eigen plan trekken. Ik zat in Londen in een heel leuk en gezellig hostel, dus je leert ook wat mensen kennen, en 's avonds zat ik vaak gewoon in de hostelbar, want er was iedere avond wel wat te doen daar, en anders gewoon lekker lezen op de bank daaronwijs naar m'n zin gehad.
Moet ook dit jaar nog naar Berlijn, maar dan gaat Speeskees geloof ik mee
![]()
Maar echt, stedentrips in je eentje is echt heerlijk
Ja heb familie in Berlijn, dus dan kan ik daar blijven tukken enzo, scheelt al in de kostenquote:Op woensdag 18 april 2012 11:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees is het inderdaad precies iets voor mij! berlijn moet ook echt geweldig zijn, vriendinnetje van mij woont daar![]()
Ik dacht aan NY of juist een strandvakantie
Moet sowieso eerst nog afwachten of ik er uberhaupt naartoe mag.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
houston is zo groot als brabant en heeft geen centrum waar je kan shoppen. Wel een enorme megamall. Oh en je moet gaan bieren bij the flying saucer bar.
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
Woei fotolocatie staat vastToch kunnen overtuigen om in en rond het kasteel in Geldrop te doen
Haha dat heb ik dus met die vriendin.. freee holidaysquote:Op woensdag 18 april 2012 11:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja heb familie in Berlijn, dus dan kan ik daar blijven tukken enzo, scheelt al in de kostenMaar het is echt heerlijk, alleen op vakantie
![]()
NYC lijkt me ook zo tof! Alleen zou ik dan liever met iemand samen willen, evenals een strandvakantie, omdat je als vrouw alleen in zulke plekken toch wat meer kwetsbaarder bent imo.
Die van mij moeten ook allemaalquote:Op woensdag 18 april 2012 11:40 schreef RenRen- het volgende:
Hallo!
Alle verstandskiezen gaan eruit hoor.
Daar gaat je slimheidquote:Op woensdag 18 april 2012 11:40 schreef RenRen- het volgende:
Hallo!
Aah brrrr ik vrees voor die dag!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:40 schreef RenRen- het volgende:
Hallo!
Ik voel me al dommer worden!quote:
Waarom?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die van mij moeten ook allemaal
Oh men, dat is echt naar. Ik heb er 4, al echt jaren, maar er zit echt een gapend gat in mijn rechterbovenkies. Dus gaan ze er maar gelijk allemaal uit. Komt omdat daar altijd eten blijft hangen, en dat heb ik ook niet altijd door. Komt ook door die kies hoor, die duwt echt tegen mijn wang, verderheb ik er helemaal geen last van, maar hij vond het beter ze er gelijk allemaal uit te halenquote:Op woensdag 18 april 2012 11:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah brrrr ik vrees voor die dag!
Laatst heb ik foto's laten maken en toen heb ik gevraagd hoe het daarmee zat. Ik had de hoop dat ik voorop zou lopen in de evolutie maar helaas, ze zitten er alle 4 en zodra ze naar beneden gaan, zag jr op de foto dat ze meteen tegen mijn achterste kiezen gaan drukken ivm plaatsgebrek
Drukken ze bij jou ook al? En hoeveel?
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:40 schreef RenRen- het volgende:
Hallo!
Allemaal tegelijk ook?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik voel me al dommer worden!
[..]
Waarom?En wanneer?
[..]
Oh men, dat is echt naar. Ik heb er 4, al echt jaren, maar er zit echt een gapend gat in mijn rechterbovenkies. Dus gaan ze er maar gelijk allemaal uit. Komt omdat daar altijd eten blijft hangen, en dat heb ik ook niet altijd door. Komt ook door die kies hoor, die duwt echt tegen mijn wang, verderheb ik er helemaal geen last van, maar hij vond het beter ze er gelijk allemaal uit te halen
De vorige keer duurde het zo lang en was ik zo enorm bang dat wegelijk maar een afspraak bij de kaakchirurg hebben gemaakt, ook op aanraden van de tandarts. Voor een gaatje heb ik ruim 2 uur bij de tandarts gezeten... Verdoving werkt niet, bang, verdoving werkt weer niet, janken.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik ben er al twee kwijt en volgende week donderdag gaan de laatste 2.. Kunnen wel allemaal door de tandarts zelf gedaan worden dus hoef er niet voor naar de kaakchirurg. Hij was ook goed in het zo pijnloos mogelijk verdoven. En had niet eens een dikke wang of zo naderhand. Wel veel pijn helaas
nee, 2 om 2quote:Op woensdag 18 april 2012 11:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk ook?![]()
Ik dacht dat dat niet mocht, dat ze altijd per kant deden zodat je met de andere kant nog een beetje fatsoenlijk kan eten.
De behandeling zelf niet zo erg. Het zetten van de verdoving deed hij steeds tijdens het uitademen, dan voelde je er volgens hem het minste van (klopte ook wel). Hij heeft netjes beschreven wat ik wel en niet zou moeten voelen en toen dat nog niet het geval was, nog wat bijgezet. En daarna pas aan de gang gegaan. Mijn kaak werd wel beetje ontwricht tijdens het eruit trekken van die dingen maar dat was een paar seconden per kies. Daar heb ik naderhand nog wel paar dagen last van gehad.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De vorige keer duurde het zo lang en was ik zo enorm bang dat wegelijk maar een afspraak bij de kaakchirurg hebben gemaakt, ook op aanraden van de tandarts. Voor een gaatje heb ik ruim 2 uur bij de tandarts gezeten... Verdoving werkt niet, bang, verdoving werkt weer niet, janken.
Ja? Doet het echt veel pijn? Zeurende pijn zeker? Hoe lang duurt het?
Ik heb geen ruimte. En de tandarts wil zo snel mogelijk, maar ik heb er nog geen last van en ivm zorgverzekering wacht ik liever nog evenquote:Op woensdag 18 april 2012 11:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik voel me al dommer worden!
[..]
Waarom?En wanneer?
[..]
Oh men, dat is echt naar. Ik heb er 4, al echt jaren, maar er zit echt een gapend gat in mijn rechterbovenkies. Dus gaan ze er maar gelijk allemaal uit. Komt omdat daar altijd eten blijft hangen, en dat heb ik ook niet altijd door. Komt ook door die kies hoor, die duwt echt tegen mijn wang, verderheb ik er helemaal geen last van, maar hij vond het beter ze er gelijk allemaal uit te halen
Wow, klinkt wel heftig... Ik hoop dat het de volgende keer meer meevaltquote:Op woensdag 18 april 2012 11:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De behandeling zelf niet zo erg. Het zetten van de verdoving deed hij steeds tijdens het uitademen, dan voelde je er volgens hem het minste van (klopte ook wel). Hij heeft netjes beschreven wat ik wel en niet zou moeten voelen en toen dat nog niet het geval was, nog wat bijgezet. En daarna pas aan de gang gegaan. Mijn kaak werd wel beetje ontwricht tijdens het eruit trekken van die dingen maar dat was een paar seconden per kies. Daar heb ik naderhand nog wel paar dagen last van gehad.
De tandarts zei tegen mij dat ik niet mocht spoelen (met spoelen haal je eigenlijk steeds het korstje weg wat zich aan het vormen is en daardoor duurt genezing alleen maar lang volgens hem) en alleen paracetamol mocht pakken. En ik heb echt zo'n koppijn nog gehad van die maximale hoeveelheid paracetamol die ik in het begin nam, niet normaal. Dus ik doe volgende keer gewoon ibuprofen, werkt daar fijner voor vond ik.
Voor de rest een zeurende pijn in je kaak inderdaad en kon de eerste dagen niet fatsoenlijk eten omdat mijn mond niet ver genoeg open ging. Dus veel vla, soep, geprakte banaan. Met mini bestek
![]()
Duurde alles bij elkaar zo'n 2 weken voordat ik voor het eerst weer kon zeggen dat ik er echt geen last meer van had. Maar de ergste pijn was binnen een dag of 4-5 weg.
Maar ik hoor ook verhalen van mensen die vanuit de kaakchirurg meteen doorgaan naar werk, alles meteen weer eten en nergens last van hebben. Of ik dat helemaal moet geloven weet ik niet. Maar ik ben geloof ik nogal gevoelig voor alles wat met tanden te maken heeft, gaatje vullen vond ik ook vrij pijnlijk destijds. Maar alles bij elkaar is verstandskiezen eruit halen me wel meegevallen.
Ik laat het nu op donderdag doen, vrijdag blijf ik thuis, dan lang weekend. Vind ik wel prettig
Ohja, snap ik wel. Bij de kaakchirurg ben ik als het goed is geen geld kwijt.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb geen ruimte. En de tandarts wil zo snel mogelijk, maar ik heb er nog geen last van en ivm zorgverzekering wacht ik liever nog even
Bodrum is leuk! Ik ben er twee keer geweestquote:Op woensdag 18 april 2012 10:46 schreef Diconnected het volgende:
Oh Nagel thanks voor de tips voor Bodrum enzo, loik![]()
Ja mama en ik hadden eerst zoiets van 'hmmm all-inclusive' maar nu hebben we zoiets van fuck it, lekker makkelijk
En we gaan 8 dagen, dus gaan ook een dagje naar Kos, en beetje shoppen daar, en misschien ook op safari enzo
Gisteren mijn 40 liter tankje volgegooid (alvast voor Belgie, het kan er maar inzitten en ik weet niet wat de prijzen nog gaan doen plus dat ik die week ook mijn huur moet betalen - vooruitdenken, ik doe hetquote:
Dafuqquote:Op woensdag 18 april 2012 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gisteren mijn 40 liter tankje volgegooid (alvast voor Belgie, het kan er maar inzitten en ik weet niet wat de prijzen nog gaan doen plus dat ik die week ook mijn huur moet betalen - vooruitdenken, ik doe het)
75 euro!!!!
Ik moet vrijdag tankenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gisteren mijn 40 liter tankje volgegooid (alvast voor Belgie, het kan er maar inzitten en ik weet niet wat de prijzen nog gaan doen plus dat ik die week ook mijn huur moet betalen - vooruitdenken, ik doe het)
75 euro!!!!
Ja snap ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb geen ruimte. En de tandarts wil zo snel mogelijk, maar ik heb er nog geen last van en ivm zorgverzekering wacht ik liever nog even
Hoop het ook! Voor ons allebeiquote:Op woensdag 18 april 2012 12:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wow, klinkt wel heftig... Ik hoop dat het de volgende keer meer meevaltEn voor mij ook
![]()
Met mijn gaatje had ik niet veel last, ik ging slapen toen ik thuis kwam en toen ik wakker werd, was de verdoving uitgewerkt. Toen heb ik alleen die dag nog asperientjes geslikt. Misschien scheelt het ook wel dat het gaatje niet heel diep zat...
[..]
Ohja, snap ik wel. Bij de kaakchirurg ben ik als het goed is geen geld kwijt.
Zonder verdoving.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoop het ook! Voor ons allebei![]()
Gaatje deed naderhand ook geen zeer meer hoor, maar het vullen was vervelend (zonder verdoving). Toen dat eenmaal klaar was had ik er ook geen last meer van.
Jaquote:Op woensdag 18 april 2012 12:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zonder verdoving.Wat. Gingen ze ook boren?
Je had natuurlijk ook een halve tank kunnen doen en over de grens tanken.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
75 euro!!!!
Heb ik nu ook betaaldquote:Op woensdag 18 april 2012 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook een halve tank kunnen doen en over de grens tanken.staat morgen op 1,77 per liturrr
En dan nog niet een verdoving geven hequote:Op woensdag 18 april 2012 12:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar was maar een heel oppervlakkig gaatje volgens de tandarts. Daar zat ooit een seal-laag en die was weggesleten en daaronder zat dus blijkbaar een zwak plekje. Ik moest m'n hand opsteken als het vervelend werd met boren en dan zou hij even stoppen. Heb m'n hand heel vaak opgestoken dus het schoot niet erg op![]()
Naderhand zei hij dat ik best gevoelig was op m'n tanden en kiezen blijkbaar![]()
Toen werd ik heel bang voor de verstandskiezen
Tja..quote:Op woensdag 18 april 2012 12:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En dan nog niet een verdoving geven heWtf.
Voor alleen een gaatje? Doe ik ook nooit laten verdovenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En dan nog niet een verdoving geven heWtf.
Toen had ik wel nog vriendenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Een paardenmeisje zonder vrienden...![]()
![]()
Maar zonder gekheid, klinkt wel als een leuk aanbod!
Ik heb 5/6 verdovingen gehad voor 2 gaatjesquote:Op woensdag 18 april 2012 13:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Voor alleen een gaatje? Doe ik ook nooit laten verdoven
Lijkt me zo pijnlijk, want ik voelde die boor toen ik half verdoofd was en dat was zo enorm naar...quote:Op woensdag 18 april 2012 13:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Tja..
Bij mijn broer werd ook niet verdoofd trouwens. Daar zaten ons ma en ik op te kijken toen ie met hem bezig was. Zijn gaatje werd meteen na de controle gevuld en wij zaten er dus nog bij. Was blij dat ik voor mijn gaatje gewoon alleen was.
Oh, ik dacht dat je een geintje maakte over dat geen vrienden hebbenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toen had ik wel nog vriendenen mijn enige vriendin die ik nu nog heb ken ik al sinds de basisschool, we gingen naar verschillende middelbare scholen maar dankzij paardrijden wel contact gehouden en nu dus nog steeds
Ai, inderdaad... Daar zit je dan met je 4 taarten...quote:Op woensdag 18 april 2012 13:08 schreef RenRen- het volgende:
Mwehehemijn mentrix heeft 4 taarten gekocht, er is alleen niemand op komen dagen. Zuuur
Ik 3-4 verdovingen voor 2 verstandskiezen hahaquote:Op woensdag 18 april 2012 13:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb 5/6 verdovingen gehad voor 2 gaatjes
[..]
Lijkt me zo pijnlijk, want ik voelde die boor toen ik half verdoofd was en dat was zo enorm naar...
Ik snap het wel, ik ben ook niet gegaan,want ik zie het nut van op school zitten niet als ik al geslaagd ben... Maar vind het wel lief. Er is meer dan genoeg personeel voor die taarten, maar wel jammer dat ze niet naar de mensen gaan waar ze voor bedoeld zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 13:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ai, inderdaad... Daar zit je dan met je 4 taarten...
Nee serieusquote:Op woensdag 18 april 2012 13:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een geintje maakte over dat geen vrienden hebben![]()
![]()
Maar wel fijn dat je via paardrijden alsnog contact hebt kunnen houden![]()
Wij hebben met de vriendengroep van de middelbare school een carnavalsclub opgericht in 2002. Het is denk wel deels daardoor dat we elkaar nog steeds regelmatig zien, ook ging iedereen wat anders studeren/werken. En dat is toch wel leuk eigenlijk
Ik stond stijf van de spanning, dus ik denk dat de verdoving daardoor niet helemaal optimaal werkte.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik 3-4 verdovingen voor 2 verstandskiezen haha![]()
Die boor is naar ja.. Denk dat ik, als ik nog eens een gaatje heb, ook om een verdoving vraag. In de tussentijd maar heeeeeeel goed poetsen
Oh dat is wel heel vervelend, dat je mensen op die manier kwijtraakt.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee serieustijdens mijn 2e jaar in het hbo ben ik gestopt omdat ik bijna tegen een depressie ofzo aanliep. En toen ben ik eigenlijk iedereen kwijt geraakt. Alleen die vriendin dus nog, mijn
en twee vrienden die ik een keer in de 2/3 maanden zie.
Naja ben het een beetje zelf schuld maar mijn zelfvertrouwen is te laag om nieuwe vrienden te zoeken
http://zon.sunweb.nl/turk(...)ch.htm?objectIndex=0quote:Op woensdag 18 april 2012 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bodrum is leuk! Ik ben er twee keer geweest
Welk hotel ga je?
Ik vind het zelf alleen zo zonde om wel voor al het eten van all inclusive te betalen maar dan toch een groot gedeelte van de tijd buiten het complex te gaan eten. Dan betaal je effectief dubbel. Maar aangezien wij zelf ook graag andere stadjes bezoeken en graag buiten de deur eten, doen wij dus nooit all inclusivequote:Op woensdag 18 april 2012 13:43 schreef Lindytje het volgende:
All inclusive![]()
Lekker vreten 's ochtends, taxi pakken, naar een stadje gaan, beetje ronddwalen, kijken of je nog zin hebt om daar 's avonds te eten, dan daar blijven. En anders lekker nog even aan het strand ofzo liggen in de middag en dan 's avonds daar kanen of ergens anders en 's avonds een hele rits drank inslaan bij de bar en op je hotelkamer of aan het strand lezen ofzo![]()
Love it!
(maar wij eten dan ook wel vaker buiten de deur daar... het is gewoon makkelijk om de mogelijkheid te hebben om daar te eten als je strand hebt gehangen... heerlijk! )
Daarom hoop ik dat ik naar dat congres mag, dan kan ik er alvast een keer op kosten van de TU naartoequote:Op woensdag 18 april 2012 13:44 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik wil trouwens ook nog een keer naar de USA, maar sparen... ik kan het niet
Ja, dat zou echt briljant zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 14:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat ik naar dat congres mag, dan kan ik er alvast een keer op kosten van de TU naartoe
Ik vind het gewoon zo handig dat je altijd iets te drinken of te eten kunt halen áls je in het resort bent en daar zin in hebt zonder gedoe met geld enzoquote:Op woensdag 18 april 2012 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het zelf alleen zo zonde om wel voor al het eten van all inclusive te betalen maar dan toch een groot gedeelte van de tijd buiten het complex te gaan eten. Dan betaal je effectief dubbel. Maar aangezien wij zelf ook graag andere stadjes bezoeken en graag buiten de deur eten, doen wij dus nooit all inclusive
Is ook wel handig. Wij kiezen eigenlijk altijd voor een appartement met keukentje. Dan heb je ook altijd drinken en snacks/eten tot je beschikking en dat bevalt ons ook altijd primaquote:Op woensdag 18 april 2012 14:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zo handig dat je altijd iets te drinken of te eten kunt halen áls je in het resort bent en daar zin in hebt zonder gedoe met geld enzo
Ja man, boodschappen doen... me no likesquote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is ook wel handig. Wij kiezen eigenlijk altijd voor een appartement met keukentje. Dan heb je ook altijd drinken en snacks/eten tot je beschikking en dat bevalt ons ook altijd prima![]()
Je moet er alleen wel zelf boodschappen voor doen
Essie navigate herquote:
Afgelopen jaar zaten we in zo'n 4 sterren complex op Tenerife. Die hadden ook eigen restaurant en zo, maar wel wat boven het budget wat wij normaal (van Griekenland) gewend waren voor eten. En niet echt veel tentjes en terrassen om te eten in de buurt want die zaten allemaal in de 1- en 2-sterrenbuurt.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja man, boodschappen doen... me no likes
Vakantie = vakantie voor ons! Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders
Het zegt me echt helemaal niks, die namen hahahaquote:Op woensdag 18 april 2012 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Essie navigate her
Sinful colors zeus
Sinful colors neptune
Spoiled Good karma
Spoiled Paying with platinum
En wonka fun dip
Die van spoiled zijn een blauwe duochrome en een zilveren duochromequote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het zegt me echt helemaal niks, die namen hahaha
Ja, dat!!!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Afgelopen jaar zaten we in zo'n 4 sterren complex op Tenerife. Die hadden ook eigen restaurant en zo, maar wel wat boven het budget wat wij normaal (van Griekenland) gewend waren voor eten. En niet echt veel tentjes en terrassen om te eten in de buurt want die zaten allemaal in de 1- en 2-sterrenbuurt.
Dus toen wildeook een paar keer zelf koken
![]()
Dat doen we dus echt niet meer he, da vinnik geen vakantie
Ja!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat!!!
Dat vind ik ook geen vakantie... op vakantie moet er voor je gekookt worden
Behalve als je gaat kamperen, want dan moet je elke avond op je 2-pits-gasstel koken en dat is juist weer heerlijk kneuterig
Ik ook niet, dan moet er gewoon eten voor je gemaakt wordenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja!![]()
Bij kamperen kies je er ook bewust voor en dan is het okay![]()
Bij een luie-op-je-gat-lig-af-en-toe-een-stadstripje vakantie wil ik nie zelluf koken
Ik ben eigenlijk niet zo heel erg van de duochrome..quote:Op woensdag 18 april 2012 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die van spoiled zijn een blauwe duochrome en een zilveren duochrome
Jaquote:Op woensdag 18 april 2012 14:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan moet er gewoon eten voor je gemaakt worden
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:21 schreef Lindytje het volgende:
Oh, trouwens, ik ben geen oma, foto van heup was goed
Ja, dat weet niemand...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar wat is het dan welGeen slijmbeursontsteking?
Nou, dan krijg je wel meer voor elkaar! Dus, ga vooral zo doorquote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef RenRen- het volgende:
Ik walg van mezelf als ik op marktplaats mensen benaderIk gedraag me zo blont. Maar het werkt wel, zo heb ik destijds ervoor gezorgd dat mijn bed gratis werd gebracht (Kan een massief tweepersoonsbed in een Suzuki Alto?
".... Ik kom hem wel brengen.....")
Als de pijn nog dragelijk is kun je dat nog wel even overwegen, misschien wordt het minder als je meer afvaltquote:Op woensdag 18 april 2012 14:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat weet niemand...
Ik zou nu eigenlijk naar een fysio moeten, maar ik weet nog niet of ik daar wel zin in heb....
Deze man trapt er helaas niet inquote:Op woensdag 18 april 2012 14:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, dan krijg je wel meer voor elkaar! Dus, ga vooral zo door
Smerige liegende vrouwmensen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef RenRen- het volgende:
Ik walg van mezelf als ik op marktplaats mensen benaderIk gedraag me zo blont. Maar het werkt wel, zo heb ik destijds ervoor gezorgd dat mijn bed gratis werd gebracht (Kan een massief tweepersoonsbed in een Suzuki Alto?
".... Ik kom hem wel brengen.....")
Het was aan de telefoon, enhij wou er heel erg graag van af, dat hielp ook een hoopquote:Op woensdag 18 april 2012 14:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Smerige liegende vrouwmensen.![]()
Ik trap er nooit in.
Ah, kak...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Deze man trapt er helaas niet inJammer.
En jij weet ook wel dat dit ding echt onmogelijk te vervoeren isquote:Op woensdag 18 april 2012 14:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Smerige liegende vrouwmensen.![]()
Ik trap er nooit in.
Ja, dat zou ook goed kunnen idd!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als de pijn nog dragelijk is kun je dat nog wel even overwegen, misschien wordt het minder als je meer afvaltKan ook nog
dat dus....maar ook met de lokale boemel bus naar dichtstbijzijnde plaatsen gaan enzoquote:Op woensdag 18 april 2012 13:43 schreef Lindytje het volgende:
All inclusive![]()
Lekker vreten 's ochtends, taxi pakken, naar een stadje gaan, beetje ronddwalen, kijken of je nog zin hebt om daar 's avonds te eten, dan daar blijven. En anders lekker nog even aan het strand ofzo liggen in de middag en dan 's avonds daar kanen of ergens anders en 's avonds een hele rits drank inslaan bij de bar en op je hotelkamer of aan het strand lezen ofzo![]()
Love it!
(maar wij eten dan ook wel vaker buiten de deur daar... het is gewoon makkelijk om de mogelijkheid te hebben om daar te eten als je strand hebt gehangen... heerlijk! )
Ja, heerlijkquote:Op woensdag 18 april 2012 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat dus....maar ook met de lokale boemel bus naar dichtstbijzijnde plaatsen gaan enzo
Moddolsquote:Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef Mss het volgende:
Ik wil nog meer falen. Gisteren TD gefaald, maar ik heb besloten dat ik ook pastelkleurtjes wil. Nu twijfel ik tussen de Models Own collectie of de China Glaze Up & Away. Help me
.
modelsquote:Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef Mss het volgende:
Ik wil nog meer falen. Gisteren TD gefaald, maar ik heb besloten dat ik ook pastelkleurtjes wil. Nu twijfel ik tussen de Models Own collectie of de China Glaze Up & Away. Help me
.
k gebruik gewoon normale makeup removerquote:Op woensdag 18 april 2012 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
SCORE
ik kan goed cleanuppen en het voelt niet uitdrogend
Dan krijg ik niet goede strakke randjes, nu is het perfectquote:Op woensdag 18 april 2012 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k gebruik gewoon normale makeup remover
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:30 schreef Mss het volgende:
Dus de buit van de afgelopen 24 uur:
OPI DS-Magic
OPI-You Don't Know Jacques
OPI-Russian Navy
OPI-Excuse Moi !
OPI-Meep-Meep-Meep
OPI-Save Me
ORLY-Rock Solid
CG-Harvest Moon
CG-Riveting
Moddols - Pastel Pink, Jade Stone, Lilac Dream, Fuzzy Peach, Lemon Meringue, Beth's Blue
Nah, er was iemand die Iron Mermaiden wilde hebben en in principe aan alle prismatics kan komen dus we gaan even kijken of we de swap wat groter kunnen makenquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:21 schreef Lindytje het volgende:
Oh, trouwens, ik ben geen oma, foto van heup was goed
Welke verhouding?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb mijn aceton met glycerine vermengt, bent benieuwd
Ja ehquote:
En dan kun je nog steeds goed clean-uppen maar zonder uitdroging?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ehIk deed maar wat
En dan wat water erbij zodat het goed mengt.
100ml aceton en dan 1teaspoon of 1 1/2 teaspoon glycerine oid?
Mooie buit!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:30 schreef Mss het volgende:
Dus de buit van de afgelopen 24 uur:
OPI DS-Magic
OPI-You Don't Know Jacques
OPI-Russian Navy
OPI-Excuse Moi !
OPI-Meep-Meep-Meep
OPI-Save Me
ORLY-Rock Solid
CG-Harvest Moon
CG-Riveting
Moddols - Pastel Pink, Jade Stone, Lilac Dream, Fuzzy Peach, Lemon Meringue, Beth's Blue
Jaquote:Op woensdag 18 april 2012 15:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan kun je nog steeds goed clean-uppen maar zonder uitdroging?
Oh gaaf, wil ik ook nog heen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef megamandy het volgende:
Ik ga volgende werk kijken wat ze in Rome allemaal hebben![]()
Alleen lastig dat mijn loon pas na Rome komtdus dan moet ik maar even geld van mijn spaarrekening pakken en dan als mijn loon komt weer terugstorten
Het excuus is dat mijn ma zaterdag 50 wordtquote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh gaaf, wil ik ook nog heen.
Waarom ga je naar Rome?
Mooi excuusquote:Op woensdag 18 april 2012 15:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het excuus is dat mijn ma zaterdag 50 wordt
Goeden excuusquote:Op woensdag 18 april 2012 15:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het excuus is dat mijn ma zaterdag 50 wordt
picquote:Op woensdag 18 april 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een prismatic over revlon royal gelayerd maar ik knauw het het zelf af op mijn duim
Seriouslyquote:
ik wou dat ik dat geld had toen ik zo oud was als jijquote:Op woensdag 18 april 2012 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Ik had gisteren 2 untrieds weggewerkt, komen er vandaag 5 lakjes binnen
Dat ! maar ik spaarde ook echt praktisch alles vroegerquote:Op woensdag 18 april 2012 16:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wou dat ik dat geld had toen ik zo oud was als jij
BUY ALL THE POLISH
nu heb ik dat momenteel wel ruimschoots goedgemaakt overigens
Dit was een $14 budget swap mehehequote:Op woensdag 18 april 2012 16:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
BUY ALL THE POLISH
Sparen? Wat is datquote:Op woensdag 18 april 2012 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat ! maar ik spaarde ook echt praktisch alles vroegerWat wel handig kwam bij eigen huisje kopen
EN HET IS BIJNA 17U WHAOOOO !!! Wat een kutdag![]()
dit jaquote:Op woensdag 18 april 2012 16:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
BUY ALL THE POLISH
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ik gooide net een usb stick naar een vriend, kat sprint erheen, pakt snel dat ding, en brengt hem terug![]()
hond-kat
Mijn kat apporteert niet echt, hij komt wel het balletje brengen wanneer hij wilt spelen, maar als je hem dan gooit gaat hij er meestal een tijdje mee spelen, soms brengt hij hem terug. Maar dit was wel heel grappigquote:Op woensdag 18 april 2012 17:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Mijn kat apporteert altijd met propjes papier, ziet er ook wel grappig uit
Trollkat.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ik gooide net een usb stick naar een vriend, kat sprint erheen, pakt snel dat ding, en brengt hem terug![]()
hond-kat
hahahahaha OMG ik moet lollerenquote:Op woensdag 18 april 2012 17:48 schreef Mss het volgende:
Dafuq, ik wil iets googelen dat begint met de 'h'. Ik ben op het werk en ik zie dus dat iemand de zoekopdracht 'hot nigger porn' heeft uitgevoerd.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:48 schreef Mss het volgende:
Dafuq, ik wil iets googelen dat begint met de 'h'. Ik ben op het werk en ik zie dus dat iemand de zoekopdracht 'hot nigger porn' heeft uitgevoerd.
Ik ben de enige vrouwquote:Op woensdag 18 april 2012 17:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Straks is het 1 van je mannelijke collega's!
quote:
1 van de gays is verliefd op de negerquote:Op woensdag 18 april 2012 17:58 schreef Mss het volgende:
Ik heb 4 collega's. Allemaal man. Twee zijn er gay. En van de andere twee is er een neger.
oh de ene blanke gay geilt stiekem op de neger!quote:Op woensdag 18 april 2012 17:58 schreef Mss het volgende:
Ik heb 4 collega's. Allemaal man. Twee zijn er gay. En van de andere twee is er een neger.
GMTAquote:Op woensdag 18 april 2012 17:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1 van de gays is verliefd op de neger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |