Ja dat... omdat ik dus zei:: "Ooooo een half cruise........................... das met een boos"quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer een "No shit Sherlock"-moment gok ik.
Ik vond 'm mooi.quote:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
Goed... ik ga maar eens naar bed![]()
Truste chickies!
Goeden talenten you hazquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vriend becomplimenteerde me dit weekend weer met mijn vermogen alles naar de dood of andere morbide zaken toe te praten en a la minute vieze teksten te bedenken op liedjes![]()
Annnnnndddddd I'm proud of it
Goeden plan!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden talenten you haz
Zet het op je CV
pics please!quote:
Stuur Nick er naartoe voor picsquote:
Bij een swapquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Stuur Nick er naartoe voor pics
Heb je die dingen gewonnen trouwens? Of geswapt?
Veel plezier met batsen Spees & Nickquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij een swap![]()
Nu moet ik uitloggen van Nick
Ben gekke Henkie nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Stuur Nick er naartoe voor pics
Heb je die dingen gewonnen trouwens? Of geswapt?
Wel Naakte Nick?quote:
Lolquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Veel plezier met batsen Spees & Nick
Ik heb geen zin om te neuken, ik ga lekker mijn bedje opzoeken om te gaan slapen.quote:
Prioriteiten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nickkkkkk![]()
~
nee mijn nagels zijn nog niet droog genoeg
All inclusivequote:Op dinsdag 17 april 2012 23:24 schreef Diconnected het volgende:
Het wordt Bodrummama gaat morgen nog even checken op der werk of we 23 mei wegkunnen
all-inclusive
Wtf is er mis met all inclusivequote:Op dinsdag 17 april 2012 23:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
All inclusive
Ik ben daar vlak naast geweest vorig jaar![]()
In Bodrum hebben ze Starbucks
Ik zie genoeg mensen met all inclusive die het niet doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wtf is er mis met all inclusivenet alsof je dan niet je hotel uit kunt.
Ja, maar dat vind ik ook niet tof. All inclusive vind ik wel vet though, hoef ik gewoon niet meer te denken aan mijn eten, alleen wanneer het is. En dan tussendoor lekker naar het strand, of naar een stad in de buurt of lekker naar een leuk dorpquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zie genoeg mensen met all inclusive die het niet doen.
Hele vakantie in het resort blijven, hoef je zo min mogelijk met het betreffende land te maken te hebben![]()
Het roept gewoon bepaalde associaties op bij mij
En nu ga ik slapen
Nou m'n moeder en ik willen ook gewoon weg enzo, naar Bodrum zelf en naar Kos en dat soort dingenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zie genoeg mensen met all inclusive die het niet doen.
Hele vakantie in het resort blijven, hoef je zo min mogelijk met het betreffende land te maken te hebben![]()
Het roept gewoon bepaalde associaties op bij mij
En nu ga ik slapen
Goed.quote:
Dat had ik ook de eerste nacht op kamers. Dat is wel spannend, alleen in een vreemd huis. Je hoort dan ook allemaal vreemde geluiden enzo. Gelukkig went het meestal snelquote:Op woensdag 18 april 2012 00:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed.Ik durf er nog niet zo goed te slapen, vind het zo spannend.
Maar kast en bed zitten nu in elkaar, alleen bureau nog even en kastje onder wastafel + helmer. En dan kan ik uitpakken en inrichten.
Ik wist dat het een enorme caloriebom isquote:Op woensdag 18 april 2012 08:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik leer net dat een kapsalon 1800 calorieen bevat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |