Dat zei mijn vriend ook al dat dat ging gebeuren. Denk je dat de schrijvers daaraan denken?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:49 schreef GLITCH. het volgende:
Het zou prachtig zijn als Aysen zwanger wordt van Bing.
Reken maar van yes!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:58 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriend ook al dat dat ging gebeuren. Denk je dat de schrijvers daaraan denken?
Kunnen die denken dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:58 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriend ook al dat dat ging gebeuren. Denk je dat de schrijvers daaraan denken?
De cliff van 2012;quote:
Het is een twijfelgeval. Waarschijnlijk denken ze straks;quote:
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:49 schreef GLITCH. het volgende:
Hier stem ik op met een duidelijk: JAquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:16 schreef loezzzje het volgende:
[..]
De cliff van 2012;Aysen is zwanger van Bing!
[..]
Het is een twijfelgeval. Waarschijnlijk denken ze straks;wat nou als we Aysen zwanger maken van Bing? Dit wordt de zomercliff mensen!
Ze zijn dan ook heel trots op zichzelf omdat ze dit bedacht hebben.
Of ze volgt haar zus, wordt devoot moslim en vertrekt naar de gebergten van Turkije, om over 5 jaar dr 20 jarige zoon weer terug naar zn biologische vader te sturen, die natuurlijk al die tijd van niks heeft geweten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 06:29 schreef lady-wrb het volgende:
en dan weer een abortus zodat bing weer geen eigen kind heeft
dit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 06:29 schreef lady-wrb het volgende:
en dan weer een abortus zodat bing weer geen eigen kind heeft
Lijkt me een geweldige wending!quote:Op zaterdag 21 april 2012 07:58 schreef totebel het volgende:
[..]
Of ze volgt haar zus, wordt devoot moslim en vertrekt naar de gebergten van Turkije, om over 5 jaar dr 20 jarige zoon weer terug naar zn biologische vader te sturen, die natuurlijk al die tijd van niks heeft geweten.
Van Danny, want voordat hij viel heeft ze zijn sperma eruit gesneden en ingevroren. En daarna bij zichzelf geinsemineerd om haar zus een hak te zetten. Omdat Aysen zelf al jaren verliefd is op Ri.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:36 schreef Frey het volgende:
Uiteindelijk blijkt het kind van die andere gozer te zijn.
GTST de Anime.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Van Danny, want voordat hij viel heeft ze zijn sperma eruit gesneden en ingevroren. En daarna bij zichzelf geinsemineerd om haar zus een hak te zetten. Omdat Aysen zelf al jaren verliefd is op Ri.
Die Craig David look a like?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:36 schreef Frey het volgende:
Uiteindelijk blijkt het kind van die andere gozer te zijn.
Ik hoop dat Nuran haar dan goed terecht wijst, maar helaas kan ze alleen dromerig kijken met haar bambiogen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:49 schreef GLITCH. het volgende:
Die altijd al plan van was om Bing een hak te zetten. Het lijkt er op dat zijn plannetje om Bing weer een kind af te pakken gaat lukkenquote:
Inderdaad, komt goed over.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het een leuk stel! Aysen past beter bij hem dan Sjors.
Nou, als sjors nou toch opeens door die klap van dat ongeluk of een misser in de narcose spontaan de reincarnatie van haar moeder begint te worden en een nog valser loeder wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |