Ik vanmiddag alquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond in de sportschool weer dik 2 en een half uur gewerkt aan mijn recht van spreken.
Ik loop ook altijd maar een beetje te kutten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik vanmiddag al
nog half maandje en dan ga ik cutten zodat ik mooi droog ben voor zomer straks
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd maar een beetje te kutten.
Droog zal ik nooit worden overigens.
Zeker, zeker. Lekker 3x per week dat luie karkas in beweging krijgen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
fitness is serieus wel chil man goed voor je lichaam en je geest
Moet zeggen sinds ik fitness combineer met 2/3 x in de week driekwartiert/uurtje meditatie voel ik me echt als herboren manquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Lekker 3x per week dat luie karkas in beweging krijgen.
gwn shakje en anders nog btje creatine en doorgaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
2 1/2 uur sportschool? Kom je dan niet in de catabole fase waardoor al je zorgvuldig opgebouwde spieren weer opgaan als brandstof voor je lichaam.
Hihi je zei rukken in een gay topic.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Over dingen uit zn verband rukken gesproken
Meid toch, het is allemaal wat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:39 schreef Moofasah het volgende:
De ''TS is homo'' comments zijn zo kansloos mensen. En de helft van jullie moet ook nog voor volwassen doorgaan
ben jij dat echt op je fobo?quote:Op woensdag 18 april 2012 01:44 schreef Saisai het volgende:
[..]
Bij TS vielen ze ook, ik dacht ik doe gezellig mee
P4quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Houd ook niet van die mannen met een zogenaamde ''sixpack'' doordat ze gewoon zo graatmager zijn dat de paar onderliggende spieren die ze hebben zichtbaar worden.
P3quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef Moofasah het volgende:
Daar heb je het dus al. Ik zit op 9%, dus heb veel minder vet dan jij. Heb vandaag een bak chips en een paar plakken cake gegeten. Dus dat dieet verhaal valt ook allemaal wel mee.
OPquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Daarbij heb ik zelf helemaal niet gezegd breed te zijn.
Bewijs - nonequote:Op dinsdag 17 april 2012 20:30 schreef Moofasah het volgende:
Zelfs ik ben gespierder dan dat, en ik bestempel mezelf bescheiden als ''redelijk gespierd''.
Dank voor de samenvatting, zo'n vuige ecto die klaagt op zichzelf.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:02 schreef Rick_dB het volgende:
TT - Mannen op internet die zichzelf gespierd noemen
P2
[..]
P4
[..]
P3
[..]
OP
[..]
Bewijs - none
debunked. TS klaagt op zichzelf
| Forum Opties | |