Okee met die opmerking vind ik je eigenlijk wel een beetje hommo. Als je <10% wilt moet je toch echt heel erg op je dieet gaan letten en dat is wel weer gay. 13%-15% Is goed genoeg en bovendien gaat het meer om de verhoudingen dan hoe strak 't allemaal is.quote:
Nee idd je hebt gezegd dat je dat wilt, verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Daarbij heb ik zelf helemaal niet gezegd breed te zijn.
Daar heb je het dus al. Ik zit op 9%, dus heb veel minder vet dan jij. Heb vandaag een bak chips en een paar plakken cake gegeten. Dus dat dieet verhaal valt ook allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:21 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Okee met die opmerking vind ik je eigenlijk wel een beetje hommo. Als je <10% wilt moet je toch echt heel erg op je dieet gaan letten en dat is wel weer gay. 13%-15% Is goed genoeg en bovendien gaat het meer om de verhoudingen dan hoe strak 't allemaal is.
Even een vraagje nu ik toch een expert op deze forum zie; waar haal je dat "meetding" vandaan om je vetpercentage te meten?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Daar heb je het dus al. Ik zit op 9%, dus heb veel minder vet dan jij. Heb vandaag een bak chips en een paar plakken cake gegeten. Dus dat dieet verhaal valt ook allemaal wel mee.
Eigenlijk heb ik het gedaan met dezequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:29 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Even een vraagje nu ik toch een expert op deze forum zie; waar haal je dat "meetding" vandaan om je vetpercentage te meten?
Veel minder vetquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Daar heb je het dus al. Ik zit op 9%, dus heb veel minder vet dan jij. Heb vandaag een bak chips en een paar plakken cake gegeten. Dus dat dieet verhaal valt ook allemaal wel mee.
Oehhh, ik heb een gevoelige snaar geraaktquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:35 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Veel minder vet13% valt gewoon nog binnen het categorietje atletisch en ben prima tevreden. Je bent gewoon een überhommo als je dat al "te dik" of "niet strak genoeg" vindt.
Sorryquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Verandert nu wel erg in een Village People topic dit...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:29 schreef dustbrain het volgende:
Ik heb totaal geen spieren en ook geen vet. Het maakt me ook niet uit aangezien leren een prioriteit is. Gespierder worden wordt makkelijker na je 20ste terwijl leren juist lastiger wordt. Ik heb dus geduld, en mijn pikkie kan wel fftjes w8en. (sorry pikkie.)
Maar wel op Brad Pitt geilenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Als ik eerlijk ben moet ik ts hier wel gelijk in gevenTis dat straight als een waterpas ben maar als ik inderdaad 99% van de mannen hoor praten over vrouwen en dan kijk hoe ze er zelf uitzien ...
En inderdaad heel veel die hun lichaam verwaarlozen, al is dit voor vrouwen ook het geval trouwens bijna alleen maar ongezonde te dikke vrouwen hier
Ik associeer 'spieren hebben' met 'gespierd zijn'.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat raar, zit je dan in een rolstoel of zo?
Oh oké. Bizar!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:34 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik associeer 'spieren hebben' met 'gespierd zijn'.
Over dingen uit zn verband rukken gesprokenquote:
En het is ook niet gay om te spreken over verliefd kunnen worden op de desbetreffende man? Aight.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Het is niet gay om het lichaam van een knappe man op een non-seksuele manier te ambieeren.
Jij bent gay!!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:00 schreef Moofasah het volgende:
[..]
En het is ook niet gay om te spreken over verliefd kunnen worden op de desbetreffende man? Aight.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're slowly approaching inevitable death.
dat heb ik nooit gezegd vrindquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:00 schreef Moofasah het volgende:
[..]
En het is ook niet gay om te spreken over verliefd kunnen worden op de desbetreffende man? Aight.
Ik heb vanavond in de sportschool weer dik 2 en een half uur gewerkt aan mijn recht van spreken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Als ik eerlijk ben moet ik ts hier wel gelijk in gevenTis dat straight als een waterpas ben maar als ik inderdaad 99% van de mannen hoor praten over vrouwen en dan kijk hoe ze er zelf uitzien ...
En inderdaad heel veel die hun lichaam verwaarlozen, al is dit voor vrouwen ook het geval trouwens bijna alleen maar ongezonde te dikke vrouwen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |