Ditquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:32 schreef Laat77 het volgende:
Moofasah... oeeeehhh say it again... Moofasahhhhh... oooooooooooeeehhoeoeoh.... Moofasah Moofasah Moofasah Moofasah Moofasah Moofasah .... oeeeeeeeeeeoehoehoehoehhehehehh
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:35 schreef Lithia het volgende:
Al is het wel een terechte klacht. Te veel zielige, magere mannen die een grote bek hebben.
Doordat mannen als Bill Goldberg de homo in mij hebben getriggerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echter minder terecht dan "Teveel arrogante, dikke wijven die een grote bek hebben".quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:35 schreef Lithia het volgende:
Al is het wel een terechte klacht. Te veel zielige, magere mannen die een grote bek hebben.
Het is geen wedstrijd welke klacht 'terechter' is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echter minder terecht dan "Teveel arrogante, dikke wijven die een grote bek hebben".
Ken aan de andere kant ook genoeg die niet zo zijn, dus als je zeker van je zaak bent, dan hoef je je echt niet aangesproken te voelen hoor.quote:
Ik val echt totaal niet op negersquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:40 schreef Devil010 het volgende:
TS is anaal geneukt, door een gespierde Nederlandse neger.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:41 schreef Laat77 het volgende:
Dit alles is van jou Koning. Is toch veel beter dan gespierde mannenlichamenBlijf wel weg van het olifantenkerkhof!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb een heel mooi kontje ts, pm me voor foto's.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:40 schreef Devil010 het volgende:
TS is anaal geneukt, door een gespierde Nederlandse neger.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:32 schreef Laat77 het volgende:
Moofasah... oeeeehhh say it again... Moofasahhhhh... oooooooooooeeehhoeoeoh.... Moofasah Moofasah Moofasah Moofasah Moofasah Moofasah .... oeeeeeeeeeeoehoehoehoehhehehehh
Gewoon lezen en genieten en uitlachen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:39 schreef Moofasah het volgende:
De ''TS is homo'' comments zijn zo kansloos mensen. En de helft van jullie moet ook nog voor volwassen doorgaan
In KLB vaak welquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:38 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd welke klacht 'terechter' is.
Ts jwz een halve is nog geen hele. Drupt het Nederlandse negerzaad al uit je naad?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:41 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik val echt totaal niet op negersBen zelf half neger btw.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:45 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ts jwz een halve is nog geen hele. Drupt het Nederlandse negerzaad al uit naad?
Klopt. Ik heb dus precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:42 schreef LittleLady het volgende:
Mmmm okee, ja ik zit veel op sites en zie inderdaad dat er een groot verschil zit tussen zeggen gespierd te zijn en daadwerkelijk gespierd zijn, maar goed ik vind al snel een man te ielig, ik wil echt iets om handen hebben en geen gratenpakhuis
Zit iets inquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
Gewoon lezen en genieten en uitlachen.
inderdaad, man manquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:44 schreef Schalks. het volgende:
De postgeschiedenis van TS schept wel een vreemd verontrustend beeld.
quote:
quote:
Lachen, gieren, brullen schijnbaar...quote:
Dan heb ik iets in mijn broek zitten voor je.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:42 schreef LittleLady het volgende:
Mmmm okee, ja ik zit veel op sites en zie inderdaad dat er een groot verschil zit tussen zeggen gespierd te zijn en daadwerkelijk gespierd zijn, maar goed ik vind al snel een man te ielig, ik wil echt iets om handen hebben en geen gratenpakhuis
Vertel?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:44 schreef Schalks. het volgende:
De postgeschiedenis van TS schept wel een vreemd verontrustend beeld.
Bullchat & Planet Romeoquote:
Sorry maar de TS is zo'n mongool dat ik er in blijf !!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lachen, gieren, brullen schijnbaar...
Zelfs als het andere 'terechter' is, dan maakt het deze klacht niet ineens onterecht hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |