Jij snapt toch wel dat met zo'n username niemand je serieus neemt ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik weet een ander geloof waat jij misschien wel bij past
Dat zal mij goed doen. Dan heb ik ineens heel veel vrije tijd en kan ik eens beginnen met sporten. Ik vind het wel goed van de moderators dat ze deze keuze hebben gemaakt.quote:
Bengel.quote:
Ach, mjah.. neuquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Terugzetten danDoen ze in R&P ook ;')
Dat valt vies tegenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Boh, jammer. Had net het idee dat het een leuke OP was...
Niks van aantrekken, Oerbeer doet wel vaker rare dingen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
Oerbeer heeft net mijn topic gesloten. Maar ik weet niet waarom want het was een waargebeurd verhaal en zelfs serieus voor ONZ.
Misschien ken ik de regels niet goed en dan sorry daarvoor Oerbeer.
Dat kwam omdat Beach dat in de TT had gezet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zeg udowu ging toch dicht? svp een status update. dank u!
gooi het maar dichtquote:Op zondag 13 mei 2012 01:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat kwam omdat Beach dat in de TT had gezet.
Nee.quote:
ow. die beach toch.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat kwam omdat Beach dat in de TT had gezet.
Ga weg.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:00 schreef Juicyhil het volgende:
Hoe verwijderen ik Fok!?
kan iemand deze reactie weghalen. dat is gewoon echt niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |