Lees je eerst eens in voordat je dingen met elkaar gaat vergelijken. Je zit hier niet in je Sex And The City praatgroepje over relaties te lullen meid.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:13 schreef ad0rable het volgende:
Mensen zijn zo dom.Ondertussen wel leren schoenen dragen en vlees eten en eierkoeken van legbatterijkippies. En zich vol insmeren met Dove en meer van dat soort shit wat vol zit met dierlijke vetten.
Uit jouw post blijkt inderdaad hoe dom mensen kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:13 schreef ad0rable het volgende:
Mensen zijn zo dom.Ondertussen wel leren schoenen dragen en vlees eten en eierkoeken van legbatterijkippies. En zich vol insmeren met Dove en meer van dat soort shit wat vol zit met dierlijke vetten.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lees je eerst eens in voordat je dingen met elkaar gaat vergelijken. Je zit hier niet in je Sex And The City praatgroepje over relaties te lullen meid.
Mensen die bont dragen voor uiterlijk vertoon hebben een beperkt bewustzijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, ben het daar wel mee eens, vlees hebben we nodig, dat is voedsel voor ons lichaam.
4 graden is lange na niet koud genoeg om bont goed te praten, dat Inuits bont dragen kan ik compleet begrijpen, daar is het koud.
In Nederland is bont puur voor de mooi, wat naar mijn mening een nutteloze reden is om dierenleed goed te keuren aangezien er ook nepbont is.
Maar bont is bovenal natuurlijk enorm kitch en ordinair.
Ik zag laatst een meisje in zo'n jas, dat ze dat mooi vind.quote:
Mietje, je bent gewoon hommo.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zag laatst een meisje in zo'n jas, dat ze dat mooi vind.Ze had een pitbull bij dus ik ben niet in discussie gegaan.
Haha, was ik sowieso niet van plan, dat meisje doet gewoon met de rest mee zoals de meeste deden op die leeftijd.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:36 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Mietje, je bent gewoon hommo.
Echte mannen gaan daar gewoon in discussie mee.
Klopt, maar als je je zelf houdt aan bv 2 keer in de week vlees eet en 2 keer vis en dan het liefste biologisch dan ben je al heel goed bezig.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:34 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
De massa productie van vlees waar in Nederland alleen al miljoenen kilo's worden weggegooid is gewoon overbodige luxe ?
Zo te zien heeft de kat er niet veel moeite mee, oortjes staan naar voren, snorharen ook, ogen staan niet groot en de vacht is niet opgezet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vind het zo grapig dat die pootjes vastgetapet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Met bont domme chicks die geilen op status en niet verder nadenken dan hun benen open te doen voor de eerste de beste gozer die ze een beetje aandacht geeft.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:55 schreef Coca_Cola het volgende:
Bont is mooi en swag.
Meisjes geilen erop.
Zonder bont geen chicks.
Terechte klacht.
Oké groetjes mijquote:Op woensdag 18 april 2012 01:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Met bont domme chicks die geilen op status en niet verder nadenken dan hun benen open te doen voor de eerste de beste gozer die ze een beetje aandacht geeft.
Als dat is wat jij wil, veel plezier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |