Ik heet niemand.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:16 schreef Bizznitch het volgende:
Ik vraag me af hoe iedereen er irl uitzieeet en hoe iedereen heeeet.
Oke oke ik heet Stevenquote:
Er hebben 7 jaar lang foto's van mij op Fok! gezworvenquote:
En waarom niet meerquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:19 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Er hebben 7 jaar lang foto's van mij op Fok! gezworvenhet is pas sinds een maand ofzo dat ik geen foto's meer in mn fobo heb
.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:08 schreef Bizznitch het volgende:
Zijn er hier ook mensen die niet bij hun moeder wonen!?
Ik zal je nog eens foto's DM-enquote:
Ik bedacht me dat het niet zo tof zou zijn als ik zou worden herkend door patiënten/collega'squote:
Ik wil zienquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens foto's DM-en.
[..]
Ik bedacht me dat het niet zo tof zou zijn als ik zou worden herkend door patiënten/collega's.
Stuur maar een foto van jezelf in DM dan krijg je er 1 terugquote:
hoezoquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:16 schreef Bizznitch het volgende:
ik heel heetquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:16 schreef Bizznitch het volgende:
alleen steven en flips weten hoe ik heet, en dat hou ik liever ook zoquote:
Jij DM'ed wel naar mijquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bizz mag ik ook dm?foto's van mij in fobo
Ik wil het ook wel wetenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alleen steven en flips weten hoe ik heet, en dat hou ik liever ook zo
Napoleon Bonaparté?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dus mocht je op een meet komen dan moet iedereen je napoleon noemenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hou het voor mij hoor stanquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
is goed svenquote:
omg je hebt geen ondergoed aan :$ :Squote:
ik prefereer keizer. en naar meets zal ik niet komen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:29 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dus mocht je op een meet komen dan moet iedereen je napoleon noemen.
Ik heb je gezien in je fobo, je ziet wel wie ik ben als ik je verras op hesquote:
Lelijke bankquote:
Ook niet als er lekkere wijven zijn>quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik prefereer keizer. en naar meets zal ik niet komen.
Doet mij denken, toevallig nog die absolut vanille gezien?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik prefereer keizer. en naar meets zal ik niet komen.
Nog niet langs geweest, ik ga morgen op de fiets naar school zal dan wel even kijken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doet mij denken, toevallig nog die absolut vanille gezien?
Op foks? Illusie manquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook niet als er lekkere wijven zijn>
Hehe ben benieuwdquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nog niet langs geweest, ik ga morgen op de fiets naar school zal dan wel even kijken.
Neeequote:Op dinsdag 17 april 2012 20:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb je gezien in je fobo, je ziet wel wie ik ben als ik je verras op hes
Dat laatste sowieso nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neeedat vind ik vreselijk
wel naar me toekomen dan he. Ik vind die berichtjes met: ik heb je gezien vandaag zo eng
ik heb je gezien vandaagquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neeedat vind ik vreselijk
wel naar me toekomen dan he. Ik vind die berichtjes met: ik heb je gezien vandaag zo eng
Ziet ze er beter uit irl ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb je gezien vandaag
en vanacht ga ik het weer doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |