quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:00 schreef napoleonfour het volgende:
flips is nicest daarna steven met zijn tattoos
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:00 schreef napoleonfour het volgende:
flips is nicest daarna steven met zijn tattoos
quote:
Zonde dan van al het gemeentegeldquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit bobby hoofdkwartier staat erook nog maar 6 jaar ofzo
dan komik inbrekertje spelenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil mijn snoep in een kluis stoppen
ach ze geven hier ook miljoenen uit aan een gemeentehuis terwijl ze dat niet hoefde te doen. Krijg je met dat vorige beleid van de Pvda. Gelukkig nu vvdquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zonde dan van al het gemeentegeld
Van der Laan in Adamquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach ze geven hier ook miljoenen uit aan een gemeentehuis terwijl ze dat niet hoefde te doen. Krijg je met dat vorige beleid van de Pvda. Gelukkig nu vvd
Niemand die mint m&m's gaat jatten hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil mijn snoep in een kluis stoppen
vd Laan verdient sowieso een nekschot samen met ten Havequote:Op dinsdag 17 april 2012 20:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van der Laan in Adam______________!
Die is mijn mama aan het etenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Niemand die mint m&m's gaat jatten hoor![]()
!
.
Bij ons ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach ze geven hier ook miljoenen uit aan een gemeentehuis terwijl ze dat niet hoefde te doen. Krijg je met dat vorige beleid van de Pvda. Gelukkig nu vvd
Purmerend kan toch niet nog meer verkankerd worden of wat?quote:
Wie is sv?quote:
Oh jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |