tiefus corps van ons is nu naar Kennemerland gegaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:56 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die niet uit Zaantje komen, mensen die geen sms kregen van Politie Zaanstreek- Waterland
Ik kreeg er wel ooit 1 van de poltie rijnmond na die dikke rellen bij de kuip en wij niet het stadion in mochtenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:56 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die niet uit Zaantje komen, mensen die geen sms kregen van Politie Zaanstreek- Waterland
Echtttquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tiefus corps van ons is nu naar Kennemerland gegaan
Ligt gewoon "stil".....als er geen zware wind is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Schijt en slaapt dat wel lekker eigelijk op een woonboot of ligt je 'huis' gewoon stil?
Ik vanmiddag omdat 3-voudig liquidatiequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg er wel ooit 1 van de poltie rijnmond na die dikke rellen bij de kuip en wij niet het stadion in mochten
ze geven geen neuk denk ikquote:
Molenwijk hoort bij Oostzanerwerf en waar hoort Oostzanerwerf bij denk je wijsneusquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt gewoon "stil".....als er geen zware wind is.
Kijk
Huh wanneer was dat dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vanmiddag omdat 3-voudig liquidatie
Bij Adam noordquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Molenwijk hoort bij Oostzanerwerf en waar hoort Oostzanerwerf bij denk je wijsneus
Nee oostzaanquote:
jaquote:
jaquote:
Jeetjequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze geven geen neuk denk ikons police station gaat ook van cas naar Limmen, echt wtf
20 decemberquote:
Staat OV niet no.1 nu?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jij bent de lekkerste. en spierig enzo
sowiesoquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:00 schreef napoleonfour het volgende:
flips is nicest daarna steven met zijn tattoos
dit bobby hoofdkwartier staat erook nog maar 6 jaar ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JeetjeVan alle oorden ook naar Limmen.
[..]
20 december
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |