Ik heb ijskoude voeten ik zou je wakker maken danquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je komt er niet eens bij liggen?
Wie weet verzin ik alles wel omdat ik je stiekem leuk vind en verborgen wil blijven.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb geen indo's in de klas
Wtf!!! Ik typ indo's en hij autocorrect t naar pinda's
quote:
Face to face, dat levert de leukste momenten opquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey vraagje. Kassameisje kijkt altijd kwaad naar mij en ik wil weten waarom. Zal ik het haar face-to-face vragen of via haar facebook
Vast nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wie weet verzin ik alles wel omdat ik je stiekem leuk vind en verborgen wil blijven.
ze kijkt je kwaad aan omdat je altijd de laatste koekjes koopt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey vraagje. Kassameisje kijkt altijd kwaad naar mij en ik wil weten waarom. Zal ik het haar face-to-face vragen of via haar facebook
Alleen naar jou?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:47 schreef Schenkstroop het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb geen indo's in de klas
Wtf!!! Ik typ indo's en hij autocorrect t naar pinda's
Dat weet ik weer niet.quote:
Misschien is dat wel haar natuurlijke gezichtsplooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |