abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110451571
Hoi allemaal!

Ik zit met een 'klein' probleempje.

Twee jaar geleden heb ik iemand ontmoet die ik nu niet meer uit mijn gedachtes krijg. Ik had/heb een leuke vriendengroep en er worden vaak mensen meegenomen als we een avondje iets leuks gaan doen. Toen was het dus D. die werd meegebracht. Het is een leuke, knappe en rustige jongen op het eerste gezicht, maar ik had er niet veel oog voor. Omdat de mannen het allemaal prima met D. konden vinden werd hij dus steeds vaker uitgenodigd bij onze avondjes en zag ik hem uiteraard ook steeds meer. We hadden regelmatig gesprekken samen, en die waren altijd erg gezellig, maar ik wist dat hij een vriendin had en dus 'onbereikbaar' was voor mij (automatisch hield ik dus al afstand).

Steeds vaker en vaker ging D. mee en steeds vaker eindigden D. en ik samen in gesprek. Alsof de rest er niet was zaten we uren te praten en te lachen. Ook hebben we erg regelmatig dat we precies hetzelfde denken en zeggen op hetzelfde moment. Ik ben iemand die niet erg open is naar andere mensen, voel me ook niet snel begrepen en daarom hou ik mezelf altijd een beetje op de achtergrond. Maar bij D. voel ik me vertrouwd. We spreken elkaar nu iedere dag en ik heb nog nooit zo'n klik met iemand ervaren (heb 2 relaties achter de rug, 1 van 4 jaar en de ander van 2 jaar). We maken elkaars zinnen af, hebben de grootste lol, flirten ook maar dat is alleen met woorden en blikken (en kleine kleine aanrakingen als een hand op mijn been). Ik heb nooit in ware liefde geloofd, in het hele 'bestemd zijn voor', maar nu heb ik toch echt het gevoel dat ik mijn soulmate ontmoet heb. We doen nu ook regelmatig leuke dingen samen, spontante uitstapjes etc.

Nou het probleem: de vriendin. Ze zijn al heel erg lang samen en als hij over het praat is het enige wat hij zegt dat ze ontzettend lief is maar een opkropper en een slechte prater. Ik ben bang dat hij dus 'gaten aan het opvullen' is, omdat hij met mij wel heel goed kan praten en hij weet dat ik een levensgenieter ben dus met mij steeds optimaal van ieder moment geniet. Zij is meer het typetje om iedere dag een film te kijken op de bank.

Ik ben niet iemand die in een relatie wilt en gaat lopen wroeten. Dus de enige en beste keuze is dan ook om hem minder te spreken/helemaal niet meer te spreken. En toch vind ik het heel erg lastig om zoiets bijzonders, want ja zo voelt het echt voor mij, los te laten.

Wat denken jullie?
pi_110451663
Als hij z'n relatie verlaat om jou, is hij ook niet perfect meer. Want wie zegt dat hij dat niet meer doet bij jou in jullie relatie. Oftewel, geen contact houden, des eerder je 'overheen' bent en je weer iemand anders kunt vinden. Het feit dat hij z'n vriendin niet verlaat, zegt dat je hem meer geweldig vindt dan hij jou.

Move on.

/Case closed.
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2012 @ 19:09:16 #3
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_110451725
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:08 schreef KeimpeHart het volgende:
Move on. Gewoon geen contact houden, des eerder je 'overheen' bent en je weer iemand anders kunt vinden.
Ja dit. Vriendschap met iemand van wie je houdt is een marteling. Hier mee ophouden en verder gaan met je leven. Bovendien is dit ook niet echt eerlijk tegenover zijn vriendin... en ook niet eerlijk voor jou.
Are you fokking to me?
pi_110451872
Ti's allemaal al gezegd hierboven.
pi_110452582
Wat ik denk is dat jij best weet hoe het zit, toch nog om onze mening vraagt, onze mening overeenkomt met wat wat jij zelf al weet, blijft hopen op de reacties die je wil horen en alsnog doet wat je vanaf het begin al wil doen, tegen beter weten in.
pi_110455098
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:28 schreef zarGon het volgende:
Wat ik denk is dat jij best weet hoe het zit, toch nog om onze mening vraagt, onze mening overeenkomt met wat wat jij zelf al weet, blijft hopen op de reacties die je wil horen en alsnog doet wat je vanaf het begin al wil doen, tegen beter weten in.
U is een mensenkenner. [14.gif].
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:12:57 #7
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_110455190
quote:
En een heel topic vol rede zal nog niet helpen...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  woensdag 18 april 2012 @ 08:18:40 #8
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110471994
Ja ik denk dat hij veel uit zij nrelatie met zijn vriendin haalt en het geen wat ie mist vult ie in met jou, is dat erg? In mijn ogen niet, immers beloofd hij jou geen relatie. Je moet alleen wel eerlijk gaan zijn tegen je zelf en je afvragen dat, wanneer je hem niet kan hebben, dit wel iets is wat je kan?

Dat of je gaat hem je eeuwige liefde verklaren en op alles of niets inzetten :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Vis een optie? woensdag 18 april 2012 @ 08:30:02 #9
70532 loveli
N
pi_110472128
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:06 schreef Geena123 het volgende:
(automatisch hield ik dus al afstand).
Da's niet helemaal gelukt he?
quote:
Ik ben bang dat hij dus 'gaten aan het opvullen' is, omdat hij met mij wel heel goed kan praten en hij weet dat ik een levensgenieter ben dus met mij steeds optimaal van ieder moment geniet. Zij is meer het typetje om iedere dag een film te kijken op de bank.
Ideaal. Thuis een vriendin op de bank en in bed en daarnaast al 2 jaar een toffe meid voor de rest, die niet over vuile sokken zeurt. Wat wil hij nog meer? Misschien moet hij met z'n eigen vriendin gezellig praten ipv met jou. Zou zo maar kunnen dat ze dan minder opkropt.
quote:
Ik ben niet iemand die in een relatie wilt en gaat lopen wroeten. Dus de enige en beste keuze is dan ook om hem minder te spreken/helemaal niet meer te spreken.
Je weet al wat je moet doen, waarom vraag je het nog een keer? Hoop je op reacties als "ga ervoor" zodat je overgehaald wordt om te doen wat je evrstand afkeurt? Bij de weg, je wroet al in z'n relatie.
quote:
En toch vind ik het heel erg lastig om zoiets bijzonders, want ja zo voelt het echt voor mij, los te laten.
Wat is er zo bijzonder aan? Een gebonden man die bij een andere vrouw zoekt wat hij bij z'n vriendin hoort te zoeken? Zijn vriendin is niet het probleem, maar het antwoord. Afblijven.

Of als je dit liever hoort: Go for it, klinkt als een pareltje, de meest bijzondere man die er rondloopt. Op deze manier beginnen de meeste affaires. Stuk voor stuk bijzonder en speciaal en soulmates.
crap in = crap out
pi_110472342
Ik zie eigenlijk niet in wat die jongen fout doet.
Je mag toch best vriendschappen opbouwen naast je relatie?
Het enige probleem is dat TS gevoelens voor hem heeft, dat zou reden kunnen zijn het contact te verbreken, niet dat ze in die relatie wroet want het is niet dat ze hem aan het verleiden is ofzo.
  Vis een optie? woensdag 18 april 2012 @ 08:53:33 #11
70532 loveli
N
pi_110472500
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie eigenlijk niet in wat die jongen fout doet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:06 schreef Geena123 het volgende:
We spreken elkaar nu iedere dag en ik heb nog nooit zo'n klik met iemand ervaren (heb 2 relaties achter de rug, 1 van 4 jaar en de ander van 2 jaar). We maken elkaars zinnen af, hebben de grootste lol, flirten ook maar dat is alleen met woorden en blikken (en kleine kleine aanrakingen als een hand op mijn been). Ik heb nooit in ware liefde geloofd, in het hele 'bestemd zijn voor', maar nu heb ik toch echt het gevoel dat ik mijn soulmate ontmoet heb. We doen nu ook regelmatig leuke dingen samen, spontante uitstapjes etc.
Als jouw vriend dat met een andere vrouw doet (die gevoelens voor hem heeft), hoe zou jij bovenstaande vinden? Als ze met elkaar naar bed gaan is het duidelijker, maar misschien is het verstandiger om dat te voorkomen. Vreemdgaan begint niet in bed, maar met kleine aanrakingen, uitstapjes, betekenisvolle blikken, dingen met een andere vrouw doen die je met je vriendin hoort te doen. Oeps..

Maar goed TS is nu gewaarschuwd en we mogen hopen dat ze ervoor kiest om een vrijgezelle vent te vinden voor uitstapjes, geflirt, goede gesprekken en betekenisvolle blikken.
crap in = crap out
  woensdag 18 april 2012 @ 09:13:05 #12
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_110472929
Allemaal hartstikke verstandige opties hierboven! Dus nu wordt het tijd voor wat onverstandige dingen.

Als je weinig respect hebt voor relaties, en iets van een hufter in je hebt, dan wordt het tijd om de trukendoos te openen.

- Zeg dat je een dagje wat leuks wil doen, maar dat het een verrassing is. Je gaat naar de... sauna! In het kruidenbad kruip je tegen hem aan en verklaar je de liefde.
- Vraag naar zijn seksuele fantasieen, en geil 'm helemaal op. Zeg dat zo'n fantasie prima haalbaar is. En wel nu, in het toilet van de kroeg waar jullie nu zitten. Op het juiste moment moet je afhaken, natuurlijk -- er wordt niet gesekst zonder beloften.
- Herprogrammeer de beste man, zorg ervoor dat hij thuis associeert met negativiteit. Bijv. "jammer dat je nu al naar huis gaat -- zoals je zelf al zei, het is vaak saai daar".

Etc.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_110472931
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 08:53 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

Als jouw vriend dat met een andere vrouw doet (die gevoelens voor hem heeft), hoe zou jij bovenstaande vinden? Als ze met elkaar naar bed gaan is het duidelijker, maar misschien is het verstandiger om dat te voorkomen. Vreemdgaan begint niet in bed, maar met kleine aanrakingen, uitstapjes, betekenisvolle blikken, dingen met een andere vrouw doen die je met je vriendin hoort te doen. Oeps..

Maar goed TS is nu gewaarschuwd en we mogen hopen dat ze ervoor kiest om een vrijgezelle vent te vinden voor uitstapjes, geflirt, goede gesprekken en betekenisvolle blikken.
Wij weten natuurlijk alleen hoe zij het beleeft.
pi_110475150
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:08 schreef KeimpeHart het volgende:
Als hij z'n relatie verlaat om jou, is hij ook niet perfect meer. Want wie zegt dat hij dat niet meer doet bij jou in jullie relatie. Oftewel, geen contact houden, des eerder je 'overheen' bent en je weer iemand anders kunt vinden. Het feit dat hij z'n vriendin niet verlaat, zegt dat je hem meer geweldig vindt dan hij jou.

Move on.

/Case closed.
ja, want als je in een relatie zit ben je het bezit van een ander :') Als hij haar leuker gaat vinden en eerst zijn huidige relatie verbreekt (wel een voorwaarde) dan is er niks mis. hij heeft zijn eigen verantwoordelijkheid. Je mag best je intenties kenbaar maken, het is aan hem wat ie daar mee doe, dat meteen handen af roepen is wat overdreven. Het is niet dat ze overduidelijk zit te stoken in die relatie (wat niet netjes is).
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_112947604
Hallo iedereen!

Een update. D. heeft het eind april uitgemaakt met zijn vriendin. Sinsdien zien we elkaar geregeld maar we doen het rustig aan. De gevoelens zijn geheel wederzijds dus daar ben ik blij om. Is het toch nog goed afgelopen voor mij. Alleen rot voor zijn ex, maar zij vindt vast iemand die beter bij haar past dan D. Dankjewel voor alle reacties.

Liefs
pi_112948277
Hehehe, die update. :D
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2012 @ 22:09:44 #17
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_112948861
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hehehe, die update. :D
Geloof jij het? Ik heb zo'n 'als het te goed klinkt om waar te zijn is het vast niet waar'-gevoel :')
Are you fokking to me?
pi_112949773
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 22:09 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Geloof jij het? Ik heb zo'n 'als het te goed klinkt om waar te zijn is het vast niet waar'-gevoel :')
Mja, weet niet. Lijkt me gek om zomaar ons te updaten dan. :@ Aangezien TS helemaal geen vaste fokster is oid.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_112950588
Wat een vertrouwen in de mens, net alsof ik hier een uit mijn duim gezogen verhaaltje ga vertellen?
pi_112950713
Neuk em gewoon joh
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 22:47:42 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112951083
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 22:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Neuk em gewoon joh
Daar zal ze nu vast mee bezig zijn ja, gezien de update
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Vis een optie? zaterdag 16 juni 2012 @ 08:51:11 #22
70532 loveli
N
pi_112960993
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:40 schreef Geena123 het volgende:
Hallo iedereen!

Een update. D. heeft het eind april uitgemaakt met zijn vriendin. Sinsdien zien we elkaar geregeld maar we doen het rustig aan. De gevoelens zijn geheel wederzijds dus daar ben ik blij om. Is het toch nog goed afgelopen voor mij. Alleen rot voor zijn ex, maar zij vindt vast iemand die beter bij haar past dan D. Dankjewel voor alle reacties.

Liefs
Ach, misschien vindt hij in de toekomst ook weer iemand die nog beter bij 'em past. Zou rot voor je zijn, maar kom je wel weer overheen.
crap in = crap out
pi_112961151
Hehe, wou ik TS net aanraden er toch eens met hem over te praten, omdat hij ongelukkig in zijn relatie lijkt en er duidelijk een klik is.. lees ik die update :)
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_112962020
Veel plezier TS, pas wel op dat hij niet het zelfde doet bij jou ;)
Hai :D
pi_119325648
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 10:29 schreef PixieDot het volgende:
Veel plezier TS, pas wel op dat hij niet het zelfde doet bij jou ;)
Je hebt gelijk. We hebben een paar geweldige (echt perfecte) maanden gehad, tot het punt van een relatie kwam. Ik vroeg hem waar we stonden en hoe de toekomst eruit zag. Hij heeft toen toegegeven nog met gevoelens voor zijn ex te zitten ondanks dat zijn gevoel voor mij veel groter was. Ik heb toen meteen gezegd dat ik niet meer door wou gaan met daten aangezien ik deze situatie wel is met mijn ex heb meegemaakt (dat hij nog gevoelens had voor zijn ex en ik me toen verschrikkelijk heb gevoeld). Nu, weer een tijd verder, is hij weer terug bij zijn ex. Ik heb er veel verdriet van maar ik denk dat ik het beste heb gedaan door het stop te zetten. Anders had ik nu in een relatie gezeten waarbij hij nog gedeeltelijk aan het twijfelen was en er niet helemaal voor kon gaan.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 november 2012 @ 22:00:37 #26
163650 Greys
pi_119326402
Wel heel eerlijk van je om dat hier te komen melden, die update.
En je hebt er zeker goed aan gedaan door het niet door te zetten op deze manier.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 17 november 2012 @ 22:27:33 #27
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_119327473
Verstandig TS, dat je er niet mee door gaat. Bedenk, er zijn nog zat andere leuke mannen (en je kan je afvragen of deze wel zo 'leuk' was) op de wereld. Het doet even pijn, maar het leven gaat door!
Sterkte! :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_119331279
quote:
Check, check, check, checkmate.
  † In Memoriam † zondag 18 november 2012 @ 03:14:53 #29
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_119334590
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 00:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Check, check, check, checkmate.
:')
Are you fokking to me?
pi_119336022
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:36 schreef Geena123 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. We hebben een paar geweldige (echt perfecte) maanden gehad, tot het punt van een relatie kwam. Ik vroeg hem waar we stonden en hoe de toekomst eruit zag. Hij heeft toen toegegeven nog met gevoelens voor zijn ex te zitten ondanks dat zijn gevoel voor mij veel groter was. Ik heb toen meteen gezegd dat ik niet meer door wou gaan met daten aangezien ik deze situatie wel is met mijn ex heb meegemaakt (dat hij nog gevoelens had voor zijn ex en ik me toen verschrikkelijk heb gevoeld). Nu, weer een tijd verder, is hij weer terug bij zijn ex. Ik heb er veel verdriet van maar ik denk dat ik het beste heb gedaan door het stop te zetten. Anders had ik nu in een relatie gezeten waarbij hij nog gedeeltelijk aan het twijfelen was en er niet helemaal voor kon gaan.
Jammer dat het zo gelopen is, maar dan weet je nu dat je de volgende keer echt je afstand moet houden bij een bezette jongen/man. Anders krijg je dit soort drama.
  zondag 18 november 2012 @ 11:01:48 #31
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_119336960
quote:
Ik denk dat dit één van de beste posts is die ik ooit in R&P gelezen heb. Bovendien is het antwoord van toepassing op ruim 80% van alle topics die hier geopend worden. U, mijnheer, heeft een deel van FOK! zojuist volstrekt overbodig gemaakt.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 18 november 2012 @ 11:42:44 #32
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119337648
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 11:01 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ik denk dat dit één van de beste posts is die ik ooit in R&P gelezen heb. Bovendien is het antwoord van toepassing op ruim 80% van alle topics die hier geopend worden. U, mijnheer, heeft een deel van FOK! zojuist volstrekt overbodig gemaakt.
Toen was hij nog geen mod :(
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119338291
quote:
6s.gif Op zondag 18 november 2012 11:42 schreef Re het volgende:

[..]

Toen was hij nog geen mod :(
Dat verklaart die wijze woorden... :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: