Ja dit. Vriendschap met iemand van wie je houdt is een marteling. Hier mee ophouden en verder gaan met je leven. Bovendien is dit ook niet echt eerlijk tegenover zijn vriendin... en ook niet eerlijk voor jou.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:08 schreef KeimpeHart het volgende:
Move on. Gewoon geen contact houden, des eerder je 'overheen' bent en je weer iemand anders kunt vinden.
U is een mensenkenner. [14.gif].quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:28 schreef zarGon het volgende:
Wat ik denk is dat jij best weet hoe het zit, toch nog om onze mening vraagt, onze mening overeenkomt met wat wat jij zelf al weet, blijft hopen op de reacties die je wil horen en alsnog doet wat je vanaf het begin al wil doen, tegen beter weten in.
En een heel topic vol rede zal nog niet helpen...quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:28 schreef zarGon het volgende:
Wat ik denk is dat jij best weet hoe het zit, toch nog om onze mening vraagt, onze mening overeenkomt met wat wat jij zelf al weet, blijft hopen op de reacties die je wil horen en alsnog doet wat je vanaf het begin al wil doen, tegen beter weten in.
Da's niet helemaal gelukt he?quote:
Ideaal. Thuis een vriendin op de bank en in bed en daarnaast al 2 jaar een toffe meid voor de rest, die niet over vuile sokken zeurt. Wat wil hij nog meer? Misschien moet hij met z'n eigen vriendin gezellig praten ipv met jou. Zou zo maar kunnen dat ze dan minder opkropt.quote:Ik ben bang dat hij dus 'gaten aan het opvullen' is, omdat hij met mij wel heel goed kan praten en hij weet dat ik een levensgenieter ben dus met mij steeds optimaal van ieder moment geniet. Zij is meer het typetje om iedere dag een film te kijken op de bank.
Je weet al wat je moet doen, waarom vraag je het nog een keer? Hoop je op reacties als "ga ervoor" zodat je overgehaald wordt om te doen wat je evrstand afkeurt? Bij de weg, je wroet al in z'n relatie.quote:Ik ben niet iemand die in een relatie wilt en gaat lopen wroeten. Dus de enige en beste keuze is dan ook om hem minder te spreken/helemaal niet meer te spreken.
Wat is er zo bijzonder aan? Een gebonden man die bij een andere vrouw zoekt wat hij bij z'n vriendin hoort te zoeken? Zijn vriendin is niet het probleem, maar het antwoord. Afblijven.quote:En toch vind ik het heel erg lastig om zoiets bijzonders, want ja zo voelt het echt voor mij, los te laten.
quote:Op woensdag 18 april 2012 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie eigenlijk niet in wat die jongen fout doet.
Als jouw vriend dat met een andere vrouw doet (die gevoelens voor hem heeft), hoe zou jij bovenstaande vinden? Als ze met elkaar naar bed gaan is het duidelijker, maar misschien is het verstandiger om dat te voorkomen. Vreemdgaan begint niet in bed, maar met kleine aanrakingen, uitstapjes, betekenisvolle blikken, dingen met een andere vrouw doen die je met je vriendin hoort te doen. Oeps..quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:06 schreef Geena123 het volgende:
We spreken elkaar nu iedere dag en ik heb nog nooit zo'n klik met iemand ervaren (heb 2 relaties achter de rug, 1 van 4 jaar en de ander van 2 jaar). We maken elkaars zinnen af, hebben de grootste lol, flirten ook maar dat is alleen met woorden en blikken (en kleine kleine aanrakingen als een hand op mijn been). Ik heb nooit in ware liefde geloofd, in het hele 'bestemd zijn voor', maar nu heb ik toch echt het gevoel dat ik mijn soulmate ontmoet heb. We doen nu ook regelmatig leuke dingen samen, spontante uitstapjes etc.
Wij weten natuurlijk alleen hoe zij het beleeft.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:53 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Als jouw vriend dat met een andere vrouw doet (die gevoelens voor hem heeft), hoe zou jij bovenstaande vinden? Als ze met elkaar naar bed gaan is het duidelijker, maar misschien is het verstandiger om dat te voorkomen. Vreemdgaan begint niet in bed, maar met kleine aanrakingen, uitstapjes, betekenisvolle blikken, dingen met een andere vrouw doen die je met je vriendin hoort te doen. Oeps..
Maar goed TS is nu gewaarschuwd en we mogen hopen dat ze ervoor kiest om een vrijgezelle vent te vinden voor uitstapjes, geflirt, goede gesprekken en betekenisvolle blikken.
ja, want als je in een relatie zit ben je het bezit van een anderquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:08 schreef KeimpeHart het volgende:
Als hij z'n relatie verlaat om jou, is hij ook niet perfect meer. Want wie zegt dat hij dat niet meer doet bij jou in jullie relatie. Oftewel, geen contact houden, des eerder je 'overheen' bent en je weer iemand anders kunt vinden. Het feit dat hij z'n vriendin niet verlaat, zegt dat je hem meer geweldig vindt dan hij jou.
Move on.
/Case closed.
Geloof jij het? Ik heb zo'n 'als het te goed klinkt om waar te zijn is het vast niet waar'-gevoelquote:
Mja, weet niet. Lijkt me gek om zomaar ons te updaten dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Geloof jij het? Ik heb zo'n 'als het te goed klinkt om waar te zijn is het vast niet waar'-gevoel
Daar zal ze nu vast mee bezig zijn ja, gezien de updatequote:
Ach, misschien vindt hij in de toekomst ook weer iemand die nog beter bij 'em past. Zou rot voor je zijn, maar kom je wel weer overheen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:40 schreef Geena123 het volgende:
Hallo iedereen!
Een update. D. heeft het eind april uitgemaakt met zijn vriendin. Sinsdien zien we elkaar geregeld maar we doen het rustig aan. De gevoelens zijn geheel wederzijds dus daar ben ik blij om. Is het toch nog goed afgelopen voor mij. Alleen rot voor zijn ex, maar zij vindt vast iemand die beter bij haar past dan D. Dankjewel voor alle reacties.
Liefs
Je hebt gelijk. We hebben een paar geweldige (echt perfecte) maanden gehad, tot het punt van een relatie kwam. Ik vroeg hem waar we stonden en hoe de toekomst eruit zag. Hij heeft toen toegegeven nog met gevoelens voor zijn ex te zitten ondanks dat zijn gevoel voor mij veel groter was. Ik heb toen meteen gezegd dat ik niet meer door wou gaan met daten aangezien ik deze situatie wel is met mijn ex heb meegemaakt (dat hij nog gevoelens had voor zijn ex en ik me toen verschrikkelijk heb gevoeld). Nu, weer een tijd verder, is hij weer terug bij zijn ex. Ik heb er veel verdriet van maar ik denk dat ik het beste heb gedaan door het stop te zetten. Anders had ik nu in een relatie gezeten waarbij hij nog gedeeltelijk aan het twijfelen was en er niet helemaal voor kon gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:29 schreef PixieDot het volgende:
Veel plezier TS, pas wel op dat hij niet het zelfde doet bij jou
Check, check, check, checkmate.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:28 schreef zarGon het volgende:
Jammer dat het zo gelopen is, maar dan weet je nu dat je de volgende keer echt je afstand moet houden bij een bezette jongen/man. Anders krijg je dit soort drama.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:36 schreef Geena123 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. We hebben een paar geweldige (echt perfecte) maanden gehad, tot het punt van een relatie kwam. Ik vroeg hem waar we stonden en hoe de toekomst eruit zag. Hij heeft toen toegegeven nog met gevoelens voor zijn ex te zitten ondanks dat zijn gevoel voor mij veel groter was. Ik heb toen meteen gezegd dat ik niet meer door wou gaan met daten aangezien ik deze situatie wel is met mijn ex heb meegemaakt (dat hij nog gevoelens had voor zijn ex en ik me toen verschrikkelijk heb gevoeld). Nu, weer een tijd verder, is hij weer terug bij zijn ex. Ik heb er veel verdriet van maar ik denk dat ik het beste heb gedaan door het stop te zetten. Anders had ik nu in een relatie gezeten waarbij hij nog gedeeltelijk aan het twijfelen was en er niet helemaal voor kon gaan.
Ik denk dat dit één van de beste posts is die ik ooit in R&P gelezen heb. Bovendien is het antwoord van toepassing op ruim 80% van alle topics die hier geopend worden. U, mijnheer, heeft een deel van FOK! zojuist volstrekt overbodig gemaakt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:28 schreef zarGon het volgende:
Toen was hij nog geen modquote:Op zondag 18 november 2012 11:01 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik denk dat dit één van de beste posts is die ik ooit in R&P gelezen heb. Bovendien is het antwoord van toepassing op ruim 80% van alle topics die hier geopend worden. U, mijnheer, heeft een deel van FOK! zojuist volstrekt overbodig gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |