Ik ben er geeneens in gaan staan, zit nog op kantoor.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben er geeneens in gaan staan, zit nog op kantoor.
Toch niet al te kort en pittig laten knippen?quote:
uitspoeltijd, brb, met foto'squote:Op dinsdag 17 april 2012 18:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Toch niet al te kort en pittig laten knippen?
Ik wil ook weer met rijlessen doorgaan maar als ik om 16.00 uur naar de weg kijkt die potdicht staat vind ik dat ik maaar beter met de trein kan gaan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben er geeneens in gaan staan, zit nog op kantoor.
Het een sluit het ander niet uit hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wil ook weer met rijlessen doorgaan maar als ik om 16.00 uur naar de weg kijkt die potdicht staat vind ik dat ik maaar beter met de trein kan gaan.
het regent weer eens een paar druppelsquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Holy fuck, da's geen file, da's een infarct!
Apart is dat he? Ineens kunnen mensen dan niet meer rijdenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
het regent weer eens een paar druppels
Ga naakt een vreugde dansje op je bureau doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:33 schreef Merlijn het volgende:
Pfff. volgens mij ben ik de enige nog op de hele afdeling...
Zo veel vrolijks is er de laatste tijd niet echtquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ga naakt een vreugde dansje op je bureau doen.![]()
* Merlijn hoedje afzetquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:38 schreef DJMO het volgende:
er gaan zich hier een paar mensen een hoedje schrikken
Zo snel schrik ik (vandaag) niet meer hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:38 schreef DJMO het volgende:
En dat is mijn schuld ook nog.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:38 schreef DJMO het volgende:
* honkbalknuppel alvast pakt *quote:
*Niet wacht tot resultaat geshowed wordt, gelijk honkbalknuppel van Merlijn afpakt en zelf alvast begint te meppen.quote:
* Merlijn flabbergasted staat te kijkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:43 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*Niet wacht tot resultaat geshowed wordt, gelijk honkbalknuppel van Merlijn afpakt en zelf alvast begint te meppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |