Lijkt precies op mijn lydia XDquote:Op woensdag 18 april 2012 22:08 schreef FerryNL het volgende:
Dit zijn mijn dames. Let niet op de graphics want die zien er niet uit.Ik speel nu nog maar op een onboard videochip.
Hopelijk heb ik snel werk dan kan ik weer eens een upgrade uitvoeren.![]()
Die rechter was wel helemaal naakt toen ik haar downloadde, dus even wat armor gegeven.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er wel een paar die nog niet nodig zijn of nog niet helpen, omdat ik eerst een videokaart moet hebben om echt het effect te hebben van betere textures etc.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
zit op 31 mods in de nexus maneger en dan nog die FXAA en Enb
SSD gaat dan ook als een vliegtuigquote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar die nog niet nodig zijn of nog niet helpen, omdat ik eerst een videokaart moet hebben om echt het effect te hebben van betere textures etc.
Maar ja ik dacht dan heb ik ze alvast geinstaleerd. Moet wel zeggen dat ik wel echt het verschil merk wat betreft een harddisk. Ik had Skyrim eerst op een 32MB cache harddisk, maar vandaag even op een SSD gezet. En damn dat gaat echt veel sneller zeg.
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
SSD gaat dan ook als een vliegtuig
Was bang dat better females totale overkill zou zijn, als je de screens bij die mod zietquote:Op woensdag 18 april 2012 22:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik heb inderdaad better females geinstalleerd ik zal wel eventjes kijken hoe het er zonder uitziet.
Better Females valt echt reuze mee hoor, tenminste ligt eraan welke opties je kiestquote:Op woensdag 18 april 2012 22:25 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Was bang dat better females totale overkill zou zijn, als je de screens bij die mod ziet
Ow en SSD's in raid 0? Heeft totaal geen nut voor een game als skyrim, een ssd is al snel zat..
Iedereen die jou volgt offer ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over Lydia gesproken, die wordt natuurlijk weer netjes bij Boethia afgeleverd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
1e is zonder better females 2e is metAh, das die grafkop die ik herken van mijn beeldschermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je toevallig nog welke setting je gebruikt hebt? Alsin: welke versie?
-edit-
Ook hogere textures op armor? Of alleen op dat specifieke armor?Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Better females by bella version 3quote:Op woensdag 18 april 2012 22:31 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ah, das die grafkop die ik herken van mijn beeldschermWeet je toevallig nog welke setting je gebruikt hebt? Alsin: welke versie?
-edit-
Ook hogere textures op armor? Of alleen op dat specifieke armor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk zo die donkere nachten en zeer donkere dungeons![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:36 schreef hans1988 het volgende:
Orianna alleen in het donkerze is pas lvl 10 maar ze wordt vrij snel beter
Eerste keer dat ik een lightning mod installeerde en naar buiten ging zag ik geen hand voor ogen omdat het gewoon pikkedonker wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk zo die donkere nachten en zeer donkere dungeons/A/non's with his waifu, all's right in the world.
En zo hoort het ook in een wereld zonder elektriciteitquote:Op woensdag 18 april 2012 22:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik een lightning mod installeerde en naar buiten ging zag ik geen hand voor ogen omdat het gewoon pikkedonker was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:54 schreef DeeCruise het volgende:
Hele verbetering al zeg ik het zelf, bedankt voor de tips De_Dakgoot!ziet er inderdaad al een heel stuk beter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Mocht je je vervelen, een overzicht van mods is wel handig...quote:Op woensdag 18 april 2012 22:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ziet er inderdaad al een heel stuk beter uit
Sexy dit, sexy datquote:Op woensdag 18 april 2012 23:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit is wat ik momenteel heb geinstalleerd aan mods.
[ afbeelding ]
Hmm, minder texture mods zelfs (characters daargelaten dan)... Vreemd. Moet wel zeggen dat het weer leuk is om even te kloten aan de game, zijn weer een hoop mods bijgekomenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen het laden dan toch neem ik aan.quote:maar vandaag even op een SSD gezet. En damn dat gaat echt veel sneller zeg.
en door die sexy mods krijg je zulke stedenquote:
Lijkt me inderdaad wel ja, maar laadtijden bij games als dit zijn ook behoorlijk relevant qua gameplay. Ik kan me DA1 nog herinneren op een oude 5400 rpm schijf.. Vreselijk...quote:Op woensdag 18 april 2012 23:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Alleen het laden dan toch neem ik aan.
Fps-wise ga je er niets op vooruit door een game op een SSD te knallen.
Welkom in Japanquote:Op woensdag 18 april 2012 23:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en door die sexy mods krijg je zulke steden
[ afbeelding ]
WTF jij had alles gecleared? ALLES?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ja, er is eerlijk gezegd niet veel meer aan als je een save hebt waar je ALLES hebt gecleared
Maar nu is er een maand of twee voorbij en weet ik al niet veel meer, dus nu is het weer leuk om alles te ontdekken etc. Mijn save was ook best wel verneukt door de hoeveelheid mods waarmee ik aan het klieren was.
My Little Ponyquote:Op woensdag 18 april 2012 23:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Dee als ik die screens van jou zo zie dan zit er toch ergens iets niet goed.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:27 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat lijkt me zonder overclock toch wel sterk. Heb hier een 6970 stock draaien, en ik merk toch wel een framedrop af en toe met alle mods erop, ultra settings en 1920 x 1080 (Ugrids ook op 9).
3rd era weaponsquote:Op woensdag 18 april 2012 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Buiten beeld staan nog 3 modjes die er eigenlijk niet zoveel toe doen
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:54 schreef DeeCruise het volgende:
Hele verbetering al zeg ik het zelf, bedankt voor de tips De_Dakgoot!Waar is die screen gemaakt, dan maak ik er ook even 1 op dezelfde plaats van hoe het er hier uit zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(tevens hoe maak ik screenshots in skyrim)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Wat dacht je van Printscreen?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Waar is die screen gemaakt, dan maak ik er ook even 1 op dezelfde plaats van hoe het er hier uit ziet
Het laden verschilt heel erg ja. nu hoef ik echt maar 2 a 3 seconden te wachten tot ik in of uit een huis/grot kom.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Alleen het laden dan toch neem ik aan.
Fps-wise ga je er niets op vooruit door een game op een SSD te knallen.
Of via Steam op F12 drukken of via Fraps een screenshot maken.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Waar is die screen gemaakt, dan maak ik er ook even 1 op dezelfde plaats van hoe het er hier uit ziet
Ik heb niks met de lighting gedaan, wat heel veel scheelt natuurlijk. Ik hou van de wat meer gritty look van de game... Deze foto heb ik gemaakt in whiterun, net voor de markt zeg maar (vanaf het main pad naar de markt toe kijkend)...quote:Op woensdag 18 april 2012 23:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit is weer een beetje te blij qua kleuren. Het mag van mij ook iets meer kleur hebben maar dit vind ik teveel eigenlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en door die sexy mods krijg je zulke steden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat dacht je van Printscreen?
''It's a fine day with you around''.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:29 schreef vosss het volgende:
Nouja deze dus van DeeCruise:
[ afbeelding ]
En deze van mij op ongeveer dezelfde plek. Wel tegen de avond:
[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat je met jouw videokaart haperingen hebt hoe je hem nu hebt draaien.
Ik heb ze amper met een i2500K en een 6870 en 8GB
Ik denk dat ik het verschil al zie:quote:Op woensdag 18 april 2012 23:29 schreef vosss het volgende:
Nouja deze dus van DeeCruise:
[ afbeelding ]
En deze van mij op ongeveer dezelfde plek. Wel tegen de avond:
[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat je met jouw videokaart haperingen hebt hoe je hem nu hebt draaien.
Ik heb ze amper met een i2500K en een 6870 en 8GB
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |