Snap dat ook niet inderdaad.. gewoon advocaat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:45 schreef Smoofie het volgende:
Neem gewoon een advocaat, in engeland moeten de spelers de zaakwaarnemers ook gewoon zelf betalen toch? Zoals het hoort. Echt verbannen die mensen. Kut leeches
Ja het project dat ik deed jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zegt dat het een project is? Dan neem ik aan dat er nog een groter geheel achter dat project zit?
Een audio winkel?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:46 schreef napoleonfour het volgende:
captain, vraagje, weet jij misschien een adio winkel in tilly? Mijn kabel van headphone is kapot en wil graag een nieuwe kabel kopen.
Echt he. Opbokken met dat soort ratjes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:47 schreef GGMM het volgende:
Sneu ventje die Labyad idd. Laten we hopen dat hij compleet mislukt.
Er zit toch gewoon een Saturn?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:46 schreef napoleonfour het volgende:
captain, vraagje, weet jij misschien een adio winkel in tilly? Mijn kabel van headphone is kapot en wil graag een nieuwe kabel kopen.
Nog ff wachten dus en vragen om een bevestiging zoals DonRaja zegt om zeker te weten dat je rekeningnummer klopt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het project dat ik deed ja
Dat was indirect voor een heel groot bedrijf dat er verder niks mee te maken heeft, ik heb iets te maken met mijn kantoor waar ik onder contract stond en de eigenaar is een bekende van mij
Het is niet alsof ik er nog helemaal niks over gezegd heb, maar wanneer een bekende van je je toezegt dat je het vandaag krijgt dan vertrouw je daar op
Klopt, maar die hadden die kabel dus niet he.quote:
Ga ff naar de HandyMan. Zit daar naast de ingang van de Emma Passage aan de kant van het Gemeentehuis.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt, maar die hadden die kabel dus niet he.
GGMM zorgde ervoor dat ik me iets beter voelde...jij trapt het weer naar beneden :pquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik 11 lessen. In 1 keer gehaald natuurlijk.
Ik heb zelf mijn gegevens ingevoerd en geen enkele ex collega heeft het geld gekegen nogquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog ff wachten dus en vragen om een bevestiging zoals DonRaja zegt om zeker te weten dat je rekeningnummer klopt.
hm, zal het morgen even doen. Sanks!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga ff naar de HandyMan. Zit daar naast de ingang van de Emma Passage aan de kant van het Gemeentehuis.
Geeft niet, je kan zeggen dat je er zeker van wil zijn dat je zelf geen fout hebt gemaakt bij het invoerenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb zelf mijn gegevens ingevoerd en geen enkele ex collega heeft het geld gekegen nog
En dan teleurgesteld zijn in PSV. Hij mag god op z'n blote knieën danken dat hij daar uberhaupt mag spelen. Zó goed is hij niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he. Opbokken met dat soort ratjes.
Ik reed heel m'n jeugd al in en op dingen. M'n vader verkocht graismaaiers, auto's, trekkers, quads en weet ik veel wat. Altijd schakelbrommers gehad en op crossmotor en karts gereden. Is ook niet echt te vergelijken he.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:48 schreef The_Groove het volgende:
[..]
GGMM zorgde ervoor dat ik me iets beter voelde...jij trapt het weer naar beneden :p
plofkipquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:49 schreef Jojoortje het volgende:
Om er maar eens een onderwerp in te brengen:
Wat eten jullie vandaag?
Te weinig hoor ik net van een maat van me. Gister bijna knockie gegaan bij het hardlopen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:49 schreef Jojoortje het volgende:
Wat eten jullie vandaag?
Dat is voor de echte toppers ook een betere oplossing, maar veel voetballers hebben toch baat bij de contacten van de zaakwaarnemersquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:45 schreef Smoofie het volgende:
Neem gewoon een advocaat, in engeland moeten de spelers de zaakwaarnemers ook gewoon zelf betalen toch? Zoals het hoort. Echt verbannen die mensen. Kut leechers
Ja maar ik heb die gast gisteren nog gesprokenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geeft niet, je kan zeggen dat je er zeker van wil zijn dat je zelf geen fout hebt gemaakt bij het invoeren
Ik weet het nog niet, ik ga bij mijn ouders etenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:49 schreef Jojoortje het volgende:
Wat eten jullie vandaag?
Klap 'm gewoon dan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb die gast gisteren nog gesproken
Hij heeft toegezegd dat het vandaag 100% erop zou staan maar ik hoor al weken dat het goedkomt enzo
Ik ben er toe in staat om dat te gaan doen jaquote:
lekker hele week kip eten ja tochquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook de AH aanbieding van een halve kilo?
Had je geen bedrijfswagen oid? Of tankpasje/laptop?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben er toe in staat om dat te gaan doen ja
Bel 'm gewoon op en zeg dat hij eerlijk moet zijn wat er precies aan de hand is. Dat je het gewoon wilt weten omdat je verplichtingen hebt en je anderen niet de dupe wilt laten worden van deze situatie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben er toe in staat om dat te gaan doen ja
Ik vond 'm een beetje meuren man gister. Niet ziek geworden hoor, dus 't zal wel aan mij hebben gelegen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker hele week kip eten ja toch
Ja ik bel zo wel ffquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bel 'm gewoon op en zeg dat hij eerlijk moet zijn wat er precies aan de hand is. Dat je het gewoon wilt weten omdat je verplichtingen hebt en je anderen niet de dupe wilt laten worden van deze situatie.
Nee helaas nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had je geen bedrijfswagen oid? Of tankpasje/laptop?
Dus je moest met jou eigen wagen rondrijden en zelf brandstof betalen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik bel zo wel ff
[..]
Nee helaas niet
ja ik denk dat ik de rest van de kip ook weg moet gooien na vanavondquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond 'm een beetje meuren man gister. Niet ziek geworden hoor, dus 't zal wel aan mij hebben gelegen.
Om wat te doen, een plaatselijke ddos aanval?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
Of anders komen wij van VBL wel ff langs bij die boi Steven.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om wat te doen, een plaatselijke ddos aanval?
Geeneens rijbewijs manquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus je moest met jou eigen wagen rondrijden en zelf brandstof betalen?
quote:
Hij past nu welquote:Op maandag 2 mei 2011 23:14 schreef Biogarde het volgende:Steven heeft geen stress. Steven behoort tot een elite mannen die het systeem neuken.
VBL Knokploegquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om wat te doen, een plaatselijke ddos aanval?
Dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen, ik dacht dat je een soort vertegenwoordiger was.quote:
Klopt, maar ik werd gebracht elke keer door een soort van chaffeurquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen, ik dacht dat je een soort vertegenwoordiger was.
omdat het een idioot isquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:56 schreef Helpmefok het volgende:
Dirk-Kuijt annex Guidetti een banWaarvoor? Mag ook via DM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |