Of andersom. Had ik laatst, een verpakking van babydoekjes in de diepvries.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:21 schreef UncleSam het volgende:
Ja en helemaal als het een gekoeld product was zoals vlees, en je dat tussen de houdbaar schappen terug vind.
Vond laatst tartaar wat al maanden over datum was OPEN in een achterin een schap.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:38 schreef einschtein het volgende:
[..]
Of andersom. Had ik laatst, een verpakking van babydoekjes in de diepvries.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:19 schreef Yreal het volgende:
Hoe makkelijker je op je straat kan worden gezet, des de liever willen ze je hebben
hopeloos. Hele tent geplunderd omdat het hemelvaart is ?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:08 schreef Purdey het volgende:
[..]![]()
Nog veel mensen gewerkt hier vandaag?
Ik ben net thuis, 3 uurtjes counter gedraaidWas behoorlijk druk om 12:00. Hele groep mensen voor de deur alsof we voor het eerst sinds 2 weken weer open gingen
Heeft ie iets te vertellen daar? Zo niet, stap naar je TL. Een ander hoeft niks over jou werktempo te zeggen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
hopeloos. Hele tent geplunderd omdat het hemelvaart is ?![]()
Ben er trouwens mee gekapt gisteren. Stond het kaas schap uit te baggeren, stond het tegenovergestelde van fifo![]()
Begint een random jochie van 16 tegen mij te scheldendat ik te langzaam werk
oh, ik wilde toch al opstappenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Heeft ie iets te vertellen daar? Zo niet, stap naar je TL. Een ander hoeft niks over jou werktempo te zeggen.
Je krijgt 10% van de waarde van de aankopen met dat pasje met een max van 25 euro per maand (eigenlijk 75 euro per 3 maanden).quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:09 schreef MrBaas het volgende:
Als ik voor 2 maanden bij de AH ga werken al vakkenvuller of kassamedewerker krijg ik dan ook zo'n "pasje" ?
Toen mijn neef namelijk in de AH ging werken gaf hij mijn ouders een pasje en telkens als we daar boodschappen deden werd dat pasje ook aangeslagen en daardoor had mijn neef een soort van bonus gekregen.
Heeft iemand hier wat meer informatie over?
Volgens mij krijg je pas na 2 maand zo'n pasje opgestuurd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:09 schreef MrBaas het volgende:
Als ik voor 2 maanden bij de AH ga werken al vakkenvuller of kassamedewerker krijg ik dan ook zo'n "pasje" ?
Toen mijn neef namelijk in de AH ging werken gaf hij mijn ouders een pasje en telkens als we daar boodschappen deden werd dat pasje ook aangeslagen en daardoor had mijn neef een soort van bonus gekregen.
Heeft iemand hier wat meer informatie over?
Toen ik er nog werkte (echt twee week voordat ik er weg ging) afgelopen januari heb ik er enkele flesjes koffiemelk uitgevist van eind 2008quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:52 schreef Paxcon het volgende:
Vandaag trouwens slakkenboter (ofzo) houdbaar tot juli 2010 eruit gevist. Ben benieuwd wat er nog meer voor pareltjes in de winkel liggen.
yep. En dat is dan al met alle toeslagen, zonder krijg je 3.20.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:27 schreef MrBaas het volgende:
Als ik voor 20 uur per week bij de AH ga vakkenvullen of de kassa bezet ga houden dan verdien ik als 16 jarige iets van ¤4,79 geloof ik.
Of is dit tot maximaal 12 uur? En moet er ook nog tax worden betaald ?
12.00 tot 17.30 hier.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:08 schreef Purdey het volgende:
[..]![]()
Nog veel mensen gewerkt hier vandaag?
Ik ben net thuis, 3 uurtjes counter gedraaidWas behoorlijk druk om 12:00. Hele groep mensen voor de deur alsof we voor het eerst sinds 2 weken weer open gingen
Ik vroeg de rede waarom ze mij niet aan hadden genomen en toen zei ze dat er ook nog andere sollicitanten waren. Dat vond ik eigenlijk niet echt een antwoord op mijn vraag dus toen vroeg ik weer waarom ze niet voor mij gekozen hadden. Het antwoord daarop was dat ik niet spontaan genoeg was.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:07 schreef mrjeffhlz het volgende:
Hebben ze je verteld waarom je niet bent aangenomen?
Ja dat kan zijn, maar t kan ook zijn dat ze maar een iemand willen aannemen en dat ze de voorkeur geven aan iemand van 16 of iemand die meer beschikbaar is. Niet iedereen die solliciteert wordt aangenomen hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:14 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Ik vroeg de rede waarom ze mij niet aan hadden genomen en toen zei ze dat er ook nog andere sollicitanten waren. Dat vond ik eigenlijk niet echt een antwoord op mijn vraag dus toen vroeg ik weer waarom ze niet voor mij gekozen hadden. Het antwoord daarop was dat ik niet spontaan genoeg was.
Ze zochten mensen voor in de vakantie en ik had gezegd dat ik de hele vakantie beschikbaar ben van 8 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds. Daar zal het dus niet aan liggen. Ze zochten vakkenvullers, daar is de minimumleeftijd 15 jaar voor. Maar anders zou het ook geen probleem zijn want ik word voor de vakantie al 16. Achja, jammer dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef LDS het volgende:
[..]
Ja dat kan zijn, maar t kan ook zijn dat ze maar een iemand willen aannemen en dat ze de voorkeur geven aan iemand van 16 of iemand die meer beschikbaar is. Niet iedereen die solliciteert wordt aangenomen hoor
Denken dat je aangenomen wordt, omdat je zelf denkt dat het goed gaatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:02 schreef MrBaas het volgende:
Ik snap er niks van...
Ben 10 minuten na mijn solliforumulier te hebben ingeleverd gebeld voor een gesprek. Ik ben 15 en solliciteerde voor medewerker vulploeg.
Het gesprek ging naar mijn inzicht goed. Ik dacht wel een goede indruk achter gelaten te hebben. Ik was veel aan het woord en het ging allemaal wel goed. Ik doe VWO4 en heb daar ook kort over verteld. Ik ben sportief en zie er niet slecht uit. Er is niets opvallend aan mijn uiterlijk/gedrag en toch kreeg ik net een telefoontje dat ze me niet aannemen.
Kutbedrijf
Codeboek loopt op naar mate het per dag niet gelopen wordt, in feite moet het iedere dag gelopen worden. Zo blijf je het minst aantal pagina's houden.quote:Op maandag 21 mei 2012 03:19 schreef Froop het volgende:
In mijn filiaal pakken we het heel simpel aan met sollicitanten; er wordt nu puur gekeken naar beschikbaar in de vakantie per week. Waar wel op gelet wordt is dat nieuwe werknemers niet aan grootpraat doen. De ervaring heeft geleerd dat die er na hun proeftijd uit liggen.
Ik heb vorige week na 3 jaar een vast contract gekregen, terwijl ik an sich niet veel werk. Zaterdagochtend begin ik om 7 uur met navullen agf/codeboek vers, om vervolgens te lossen/laden en uit te sorteren. Daarna weer agf bijhouden, bij gebrek aan een groenteman tot 13.00. Zijn er meer filialen dit dit hebben?
Overigens ben ik ook benieuwd wat het aantal pagina's aan codeboek is dat andere filialen op zaterdag hebben, ik heb het idee dat het bij ons redelijk veel is.
Omdat jij niet geschikt bevonden bent, is AH een kutbedrijf. Nee, jij komt er wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:02 schreef MrBaas het volgende:
Ik snap er niks van...
Ben 10 minuten na mijn solliforumulier te hebben ingeleverd gebeld voor een gesprek. Ik ben 15 en solliciteerde voor medewerker vulploeg.
Het gesprek ging naar mijn inzicht goed. Ik dacht wel een goede indruk achter gelaten te hebben. Ik was veel aan het woord en het ging allemaal wel goed. Ik doe VWO4 en heb daar ook kort over verteld. Ik ben sportief en zie er niet slecht uit. Er is niets opvallend aan mijn uiterlijk/gedrag en toch kreeg ik net een telefoontje dat ze me niet aannemen.
Kutbedrijf
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat jij niet geschikt bevonden bent, is AH een kutbedrijf. Nee, jij komt er wel.
Die deuren, zijn die wel handig? Ik heb het idee dat die dingen enorm in de weg zitten voor de vulploeg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:06 schreef joey_k het volgende:
Wij hebben de cv-boer ontboden om de thermostaten lager te zetten en de cv na te laten kijken. Sinds kort hebben we van die mooie deuren voor de koelingen en het is echt niet meer te harden zo warm is het in de winkel!
De chocolade zou uit het vak smelten bijkans....
hoe drukker het wordt des te irritanter ze worden is mijn meningquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die deuren, zijn die wel handig? Ik heb het idee dat die dingen enorm in de weg zitten voor de vulploeg.
Ben je van Nederlandse komaf?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Ze zochten mensen voor in de vakantie en ik had gezegd dat ik de hele vakantie beschikbaar ben van 8 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds. Daar zal het dus niet aan liggen. Ze zochten vakkenvullers, daar is de minimumleeftijd 15 jaar voor. Maar anders zou het ook geen probleem zijn want ik word voor de vakantie al 16. Achja, jammer dan.
Ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:40 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Ben je van Nederlandse komaf?
De eerste week wel, maar het went in no-time.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die deuren, zijn die wel handig? Ik heb het idee dat die dingen enorm in de weg zitten voor de vulploeg.
Het went, maar het vullen duurt langer. Naast een warmere winkel worden de paden ook krapper en kunnen de klanten daardoor minder goed met hun wagentje langs elkaar heen met drukte.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:48 schreef NJ het volgende:
[..]
De eerste week wel, maar het went in no-time.
Het grote nadeel is dat er met het plannen van de winkels rekening is gehouden met de koude lucht die uit die koelingen de winkel in komt. Dat gebeurt nu niet meer, waardoor je winkel te warm wordt, de koelingen hun warmte minder goed kwijt kunnen en uiteindelijk ontzettend gaan lekken.
Dat. En nog erger is dat niemand meer kan zien wat er nou in de koeling ligt omdat de deuren beslaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:48 schreef NJ het volgende:
[..]
De eerste week wel, maar het went in no-time.
Het grote nadeel is dat er met het plannen van de winkels rekening is gehouden met de koude lucht die uit die koelingen de winkel in komt. Dat gebeurt nu niet meer, waardoor je winkel te warm wordt, de koelingen hun warmte minder goed kwijt kunnen en uiteindelijk ontzettend gaan lekken.
Albert Heijn is elk jaar de laatste. Altijd op de week van of de week voor het kampioenschap.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:32 schreef lennard92 het volgende:
Albert Heijn moet nu toch echt wel opschieten met de EK actie... nu die vreselijk lange C1000 reclame op tv is.... ik denk/hoop dat ze deze zondag(/maandag) ermee beginnen. En anders moet het toch echt de week erna zijn....
Dat is met een beetje afstellen en de deuren en vriezers een paar keer open nog wel op te lossen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat. En nog erger is dat niemand meer kan zien wat er nou in de koeling ligt omdat de deuren beslaan![]()
En de diepvries cellen zijn al helemaal ijswolken
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:32 schreef lennard92 het volgende:
Albert Heijn moet nu toch echt wel opschieten met de EK actie... nu die vreselijk lange C1000 reclame op tv is.... ik denk/hoop dat ze deze zondag(/maandag) ermee beginnen. En anders moet het toch echt de week erna zijn....
Ik denk dat alles anders al op zou zijn voor het EK begint, de populariteit van vorige acties en hoe snel die op waren in overweging genomenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Albert Heijn is elk jaar de laatste. Altijd op de week van of de week voor het kampioenschap.
Ja daar! Oh is de winkel toen ook gelijk uitgebreid, dat er een inloopavond was wegens personeelsgebrek?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:01 schreef UncleSam het volgende:
Winkelhof? Dat is een DNAH, die recentelijk verbouwd is.
Dat je 10min na je formulier ingelverd te hebben gebeld bent, betekent waarschijnlijk dar er echt mensen nodig waren. En er zijn met meer mensen gesprekken gevoerd dan er plaatsen zijn, en uiteindelijk moet er een keuze gemaakt worden. Misschien wilden ze jou wel hebben, maar hadden ze geen plekje meer en hebben ze dus willekeurig of iemand met meer ervaring aangenomenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:02 schreef MrBaas het volgende:
Ik snap er niks van...
Kutbedrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |