abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 april 2012 @ 00:37:12 #226
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_110548605
:Y en een leuke kaart

:{ Oh ligt dat aan Fok, dacht dat mijn laptop kuren had
pi_110549205
DONT CALL MY NAME, DONT CALL MY NAME, ALLEEAANDRAAA

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
  vrijdag 20 april 2012 @ 01:15:08 #228
104871 remlof
Europees federalist
pi_110549252
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 april 2012 01:15 schreef remlof het volgende:
:')
}:|
Rustig aan.
  vrijdag 20 april 2012 @ 01:27:57 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_110549400
Heb dat ranzige RTL-4 programma nog even bekeken. Over die scheiding. Wat een verschrikkelijk fout programma en wat zitten er veel fouten in. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_110549482
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 01:27 schreef golfer het volgende:
Heb dat ranzige RTL-4 programma nog even bekeken. Over die scheiding. Wat een verschrikkelijk fout programma en wat zitten er veel fouten in. :{
Wat ik niet snap dat beide partijen dan ten eerste in scheiding liggen en dan wel (moet wel) er samen over eens zijn om er aan mee te doen. Je staat toch ook voor lul 8)7 incl kids.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_110549490
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 april 2012 01:15 schreef remlof het volgende:
:')
Hoi gaan we weer es wat :7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_110549531
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 01:37 schreef Soury het volgende:

Wat ik niet snap dat beide partijen dan ten eerste in scheiding liggen en dan wel (moet wel) er samen over eens zijn om er aan mee te doen. Je staat toch ook voor lul 8)7 incl kids.
Wat ik mateloos intrigerend vind is wanneer er besloten wordt dat er een cameraploeg bij is!!!
Het kan toch niet zo zijn dat het soms nagespeeld moet worden omdat het er a. niet goed opstaat of b. er niet genoeg gebeurd o.i.d. ?
Hoe kan het zijn dat je in zo'n ingrijpende gebeurtenis in je leven op tv wil?
Geef je jezelf op?
Was er een oproep? Oh ja, we gaan binnenkort scheiden, ik geef me alvast op :o
:D
Echt _O-
  vrijdag 20 april 2012 @ 01:43:26 #234
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_110549544
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 01:37 schreef Soury het volgende:

Wat ik er niet aan snapte was die zo foute coach die hun plannen volkomen overhoop gooide en en een bank die geen rekening hield met het inkomen van een 19-jarige zoon (volwassen voor de wet dus) die als fiscale eenheid bij z'n vader wilde blijven wonen. Dus waarom zou die vader dat huis moeten verkopen?
En die vrouw had een WAO-uitkering van 800 bruto (???) en kan toch elders een huis huren????
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 20 april 2012 @ 01:43:46 #235
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_110549547
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:13 schreef Lienekien het volgende:
Ook zo.

Ik kan me wel vinden in een opmerking van Staal over blijven kijken naar ellende op de televisie terwijl je eigenlijk wel weet dat dat niet zo goed is voor je.

Soms ben ik te moe en gemakzuchtig en blijf ik suf hangen bij zo'n fout programma. Als Echt scheiden.
Bizar is dat eigenlijk wel. Vanavond heb ik dat programma "gepest" gezien. Ik kijk die ellende allemaal maar kan me er ook nog eens flink over opfokken en me echt boos maken. (Ik ben bijv. op de lagere school jarenlang verschrikkelijk gepest en op de middelbare werd ik ineens populair en heb beide situaties nooit begrepen. Nu nog niet.) Ontspannen is het niet eens en maar blijven kijken. Ook dat "Help mijn man is klusser". Ik kijk dat wel allemaal.

Overigens bedacht ik me bij de post van Joene nog eens wat anders. Allemaal jonge FOK!kers die ouder werden, vaste relaties, huwelijken, kinderen. Maar ineens lees je ook over scheidingen.
Het hoort er natuurlijk bij maar dat was niet de deal eigenlijk. Ik gun het in ieder geval niemand.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_110549620
Nou idd, dat mechanisme van waarom en wanneer 'jij' diegene bent die blijkbaar gepest moet worden begrijp ik gewoon niet. Wat maakt het dat je out of the blue 'de pispaal' bent en op een andere school, andere omgeving totaal niet.?

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 20-04-2012 02:09:20 ]
  vrijdag 20 april 2012 @ 02:09:30 #237
42366 Staal
pi_110549778
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 01:50 schreef Bluezz het volgende:
Nou idd, dat mechanisme van waarom en wanneer 'jij' diegene bent die blijkbaar gepest moet worden begrijp ik gewoon niet.

Wát maakt het dat je out of the blue 'de pispaal' bent en op een andere school, andere omgeving totaal niet.?
Dat is eigenlijk wat ik me nog steeds afvraag. Waarom toen zo en later die omslag.
Dat programma geeft het antwoord ook niet. De mensen die gepest zijn kunnen dat antwoord ook niet geven. Twee van die meiden waren inderdaad dik maar weer een ander was heel mooi bijv.

Heb jaren gedacht dat het kwam omdat ik op een zwaar christelijke basisschool zat en dat die benepenheid weg was op het HL. Dat was een Hervormde school en ik was dol op de man die bijbelles gaf omdat hij zo mooi kon vertellen. Ik gooide het in ieder geval op het geloof. Dan voel ik heel snel minachting en nog steeds. Maar eigenlijk weet ik gewoon helemaal niet waarom die basisschooltijd zo'n hel was en de omslag trouwens ook helemaal niet.

Als je dat programma ziet denk je al snel van ja joh, lullig dat je voor luizenbol bent uitgemaakt maar dat is maar schelden. Het is gewoon akelig om als je je laarsjes na gym aantrekt om je voeten in natte boterhammen te steken en na school ook nog eens in elkaar gemept te worden voor geld waarmee je iedere dag boodschappen doet voor je ouders. Thuis was het ook niet erg gezellig en dan je nergens meer veilig voelen. Dus ja, dat programma, ik leef wel mee met al die meiden. Vind het ook dapper van ze maar ergens is het ook zo zinloos. Zou het zelf nooit doen in ieder geval.
Un certain jeune homme
  vrijdag 20 april 2012 @ 02:13:35 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_110549811
Ken het programma niet en heb het nog nooit gezien, maar zijn het alleen meiden die daarin gepest worden?
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 20 april 2012 @ 02:25:38 #239
42366 Staal
pi_110549887
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 02:13 schreef golfer het volgende:
Ken het programma niet en heb het nog nooit gezien, maar zijn het alleen meiden die daarin gepest worden?
Ja zo lijkt het wel. Vrouwen schrijven zich in op dat programma. Mannen zijn gewoon een rationeler volk denk ik dan. Geen gelul maar overleven.

Het was vandaag (inmiddels gisteren) blijkbaar antipestdag. Uit onderzoek (vaag) blijkt dat 1 op de 10 mensen gepest worden. Is het niet op school dan komt het voor op de werkvloer.

We worden dagelijks overgoten met onderzoekende onderzoekjes maar 1 op de 10 mensen wordt kennelijk dagelijks gepest. Dat aantal is ernstig veel. Mag toch hopen dat we onderling niet echt zo'n treiterkutvolk zijn. Taboe is het wel.
Un certain jeune homme
  vrijdag 20 april 2012 @ 02:30:13 #240
42366 Staal
pi_110549920
Zeker voor mannen trouwens. Er zijn ook niet veel mannen die aangifte doen van mishandeling door de vrouw.
Taboe. Maar het komt zeker wel voor.

Ik ga Ryan even zien te spanken want het is laat en morgen weer vroeg dag.

Trusten.
Un certain jeune homme
  vrijdag 20 april 2012 @ 06:59:33 #241
136 V.
Like tears in rain...
pi_110550159
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 02:09 schreef Staal het volgende:

maar weer een ander was heel mooi bijv.
Ze vinden altijd wel een reden, hoe belachelijk ook. Voor mij waren 4 en 5 havo een hel. In het begin van de vierde viel het wel mee, maar toen ik niet aansloot bij een groepje dat anderen pestte, was ik dubbel de lul. Ik was toen behoorlijk bleu, bleuer dan nu in ieder geval, maar ik kon me niet inhouden toen een 19-jarige klasgenootten overstaan van een groot deel van de klas tegen mij zei dat ik dom was. Het enig dat ik toen kon antwoorden was: "Ik ben 15 en jij 19 en we zitten in dezelfde klas. Wie is er dan dom?"

En toen was het bal. Niet meer goed gekomen. Ze gingen mij zelfs treiteren met het feit dat mijn moeder op de radio was. Niet dat ik mij daar ooit op heb laten voorstaan, maar hoe in jezusnaam is dát pestwaardig :?

Hoe dan ook, zoals Staal al zegt... het is niet het schelden. Het is de terreur die je op een gegeven moment knettergek maakt. Ik wilde halverwege mijn examenjaar naar een andere school. Niet echt handig.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 20 april 2012 @ 17:50:33 #242
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110563509
quote:
Lievvvv... O+

tja, zie het nu pas natuurlijk want en gisteravond en vanmorgen om kwart over 4 nog steeds geen fok ....
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:07:35 #243
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110564183
Ik moet bekennen dat ik mijn ex(to-be) hier (lees andere topic) ook niet netjes heb neergezet op bepaalde momenten, maar dan wel verkapt in hetgeen hij mij aandeed. Helaas is het nu vechten bij de mediator maar ik moet wel om uiteindelijk te krijgen wat ik echt nodig heb. Niet mijn stijl. Gelukkig praten we nog wel met elkaar en proberen we het op een normale manier af te sluiten. Zal soms lastig zijn. Tijd zal het leren. Maar om mijn scheiding nu op televisie te laten komen, no way. En dan ook je kinderen zo voor lul zetten. Dat kunnen ze nu nog niet goed beseffen omdat de meeste erg jong zijn en het klinkt wel ontzettend stoer als je kunt vertellen op school dat je op televisie komt, maar wat zullen die mogelijk later als ze het beter begrijpen zich kapot schamen.

Zoals Loesje zegt: verbeter de wereld, begin bij de ouders
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:19:55 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110566708
Bij het afzeiken van de ex maakt het wat mij betreft nogal wat uit of die ex ook al jaren op FOK! post en of degenen die al wat langer op FOK! zitten weten over wie het gaat.

En ja, ik kan me best voorstellen dat je pissig bent op sommige momenten, maar wat dat betreft vind ik FOK! net als een stamkroeg; niet doen als de ander ook vaste gast is, en zo wel dan maar onder een kloon.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:29:55 #245
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110567095
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:19 schreef Leandra het volgende:
Bij het afzeiken van de ex maakt het wat mij betreft nogal wat uit of die ex ook al jaren op FOK! post en of degenen die al wat langer op FOK! zitten weten over wie het gaat.

En ja, ik kan me best voorstellen dat je pissig bent op sommige momenten, maar wat dat betreft vind ik FOK! net als een stamkroeg; niet doen als de ander ook vaste gast is, en zo wel dan maar onder een kloon.
Wel mee eens, hij zit hier niet als fokker, mogelijk wel als lurker maar dat kan mij dan weinig schelen. Bovendien zwart maken, tja, niet steevast en helemaal tot de grond toe afbranden, maar we zijn allemaal wel eens boos op iemand.

Overigens heb ik pas 1 post van de betreffende persoon gezien in de topic serie waar ik ook in zit, maar komt misschien omdat ik er eigenlijk nauwelijks nog zit. En als ik er kom probeer ik meestal meer te sussen bij anderen dan mijn eigen ding er neer zetten. Dat je boos kan zijn vanwege liefdesverdriet heb ik dan wel weer begrip voor, want genaaid voel je je wel.
pi_110570562
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Wel mee eens, hij zit hier niet als fokker, mogelijk wel als lurker maar dat kan mij dan weinig schelen. Bovendien zwart maken, tja, niet steevast en helemaal tot de grond toe afbranden, maar we zijn allemaal wel eens boos op iemand.

Overigens heb ik pas 1 post van de betreffende persoon gezien in de topic serie waar ik ook in zit, maar komt misschien omdat ik er eigenlijk nauwelijks nog zit. En als ik er kom probeer ik meestal meer te sussen bij anderen dan mijn eigen ding er neer zetten. Dat je boos kan zijn vanwege liefdesverdriet heb ik dan wel weer begrip voor, want genaaid voel je je wel.
Willen jullie allebei scheiden of komt het van 1 kant?
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:45:05 #247
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110570844
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:39 schreef Karzai het volgende:

[..]

Willen jullie allebei scheiden of komt het van 1 kant?
1 kant, de zijne, maar ik zou niet meer terug willen. Hoezo?
pi_110571137
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:45 schreef Mickeys het volgende:

[..]

1 kant, de zijne, maar ik zou niet meer terug willen. Hoezo?
Gewoon interesse
Ik val er net in
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:55:47 #249
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110571393
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:50 schreef Karzai het volgende:

[..]

Gewoon interesse
Ik val er net in
Ah, ging sinds eergisteren geloof ik, over dat programma "echt scheiden" en toen iets over verbroken relaties op fok en dat dan op fok "uitvechten".
pi_110571458
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 01:42 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wat ik mateloos intrigerend vind is wanneer er besloten wordt dat er een cameraploeg bij is!!!
Het kan toch niet zo zijn dat het soms nagespeeld moet worden omdat het er a. niet goed opstaat of b. er niet genoeg gebeurd o.i.d. ?
Hoe kan het zijn dat je in zo'n ingrijpende gebeurtenis in je leven op tv wil?
Geef je jezelf op?
Was er een oproep? Oh ja, we gaan binnenkort scheiden, ik geef me alvast op :o
:D
Echt _O-
Tis inderdaad wel erg bizar
Maar het is eigenlijk net al twitter en facebook waar ook iedereen alles maar vertelt waar je achteraf spijt van krijgt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')