Zo enthousiast en met zoveel passie zul je weinig coaches vandaag in de Eredivisie nog aantreffenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Van Hanegem en Van Gaal het ook erg leuk doen.
anders sla je ze zeker met de slipperquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:49 schreef inZanity het volgende:
Om even terug te komen op het opvoedissue uit het vorige topic.. Als mijn kinderen tegen beter weten in voor Ajax worden is t een enkeltje internaat of pleeggezin voor ze of een heropvoedingskamp.
Niet dat het me waarschijnlijk lijkt. Feyenoord zal er van jongs af aan ingestampt worden
Neuh, het gevoel voor Feyenoord krijg je er niet ingeslagen, net zo goed als dat je het er niet uitgeslagen krijgtquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:49 schreef inZanity het volgende:
Om even terug te komen op het opvoedissue uit het vorige topic.. Als mijn kinderen tegen beter weten in voor Ajax worden is t een enkeltje internaat of pleeggezin voor ze of een heropvoedingskamp daar ben ik nog niet uit..
Niet dat het me waarschijnlijk lijkt. Feyenoord zal er van jongs af aan ingestampt worden
geen dankquote:
Ewa sahbi, jij weetquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
anders sla je ze zeker met de slipper
Zullen we nog weleens, zien!quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neuh, het gevoel voor Feyenoord krijg je er niet ingeslagen, net zo goed als dat je het er niet uitgeslagen krijgt
Multiculturele buurt opgegroeidquote:
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:28 schreef inZanity het volgende:
Eigenlijk zou heel Nederland 1 grote multiculturele buurt moeten zijn
Ach als het zoals mijn buurt was dan zie ik het probleem nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:28 schreef inZanity het volgende:
Waarom dat? We moeten onze toekomstige NL elftal spelertjes niet aan Turkije uitlenen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee.
Anders zullen we even bussen vol met Marokkanen richting Ankara sturen.
Dat is het al hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:28 schreef inZanity het volgende:
Die van mij komt over 6 maanden, zn Feyenoord shirt ligt al klaarquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:49 schreef inZanity het volgende:
Om even terug te komen op het opvoedissue uit het vorige topic.. Als mijn kinderen tegen beter weten in voor Ajax worden is t een enkeltje internaat of pleeggezin voor ze of een heropvoedingskamp daar ben ik nog niet uit..
Goed bezigquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die van mij komt over 6 maanden, zn Feyenoord shirt ligt al klaar
Hebben we ff lekker lopen pompen dannnn!!!???quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die van mij komt over 6 maanden, zn Feyenoord shirt ligt al klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |