Zit op mijn mobiel met crappy internet, wilde alleen even mijn bericht wijzigenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Voor de zekerheid alles in duplo!
prevalentie van: 1 - 9 op de 1.000.000. Dat is zeldzaam ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:38 schreef June. het volgende:
En heb trouwens een patiënt hier met het POEMS syndroom, zeer zeldzaam maar wel erg interessant.
Hoe kwam ie daar aan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:45 schreef _Lily_ het volgende:
En 2 maanden daar weer voor iemand met PML (progressieve multifocale leukoencephalopathie) daar werd ik zelf ook diep ongelukkig van.
Onbehandelde HIV, hij wist niet dat hij HIV+ was (al jaren dus)quote:
Op dat moment niet (haha, hoe maf klinkt dat) hij had homoseksuele contacten gehad in het verleden (in zijn *wilde* jaren), maar meer om te experimenteren dan structureel. Daarna gewoon aan de vrouwquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:31 schreef starla het volgende:
Ja, die hiv infecties openbaren zich meestal met opportune infecties, dan gaat het balletje rollen.
Was hij homoseksueel trouwens?
Ik had laatst iemand met tacrolimus die we verdachten van een PML, maar die bleek 'gelukkig' alleen infarcten te hebben gehad in meerdere stroomgebieden bij AF.
Ja, zeer interessant vond ik dat destijds, de radiologische kenmerken. Maar ook de kliniek is boeiend. Er is toch een deel dat zich presenteert met insulten, wat veroorzaakt wordt door de grijze stof. Heb daar zelf geen verklaring voor. Jij Starla? Je weet er veel vanaf lijkt hetquote:
Nicequote:Op dinsdag 24 april 2012 20:21 schreef iofn het volgende:
Geil, iemand met een verdenking delier die gewoon een gezond potje ligt in te klemmen op je afdeling
Leuk, waar heen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:49 schreef _Lily_ het volgende:
ik ben begonnen met een berg vaccinaties. Ga binnenkort naar Afrika voor een coschap.
'quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk, waar heen?
Ik moet nog steeds mijn HepB krijgen, blijkt nogal een administratieve rompslomp om het terugbetaald te krijgen.
Betalen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk, waar heen?
Ik moet nog steeds mijn HepB krijgen, blijkt nogal een administratieve rompslomp om het terugbetaald te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |