hotmail app?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:25 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb vandaag de standaard-app eraf gegooid en ik draai nu de Hotmail app.
Oke dat is wel vrij veel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel extreem veel.
Iemand anders die met die standaard app ook zoveel wakelocks heeft?
Ja, in de market gedownload.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef Olle. het volgende:
[..]
hotmail app?
Je hebt de email app verwijderd?
Maar ik neem aan dat meerdere mensen gebruik maken van de email app en die hebben dit probleem niet..
zou het misschien zijn dat ik addaware oid op mijn telefoon heb die constand via mijn mail dataverstuurd ofzo naar derden?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel extreem veel.
Iemand anders die met die standaard app ook zoveel wakelocks heeft?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:31 schreef Olle. het volgende:
[..]
zou het misschien zijn dat ik addaware oid op mijn telefoon heb die constand via mijn mail dataverstuurd ofzo naar derden?
Ik noem maar iets hoor...
zo ja hoe kan ik dat checken?
Dat moet hier ook mee lukken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:52 schreef rcco het volgende:
Airpush detector gebruik ik zelf voor die ads. Geeft precies aan welke kut apps die Airpush ads geven. Dan kun je die apps verwijderen en heb je nooit meer ads in je notificatiebalk.
mijn werkmail gaat via outlook..quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[..]
Dat moet hier ook mee lukken.
En als je hotmail binnen haalt met standaard app dan zou ik ook de hotmail app gebruiken.
Gmail weet ik niet of daar een app voor is.
ik zal je vertellen dat ik die al op mijn tel had staanquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
mijn werkmail gaat via outlook..
we hebben eigen server omgeving
ik ga airpush proberen.
t1?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ik zou echt ff 't 1 uitschakelen en iets anders proberen en kijken of je een verschil merkt in wakelocks en daarmee in batterijverbruik
( 't 1 - het één )quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef Olle. het volgende:
[..]
t1?
Hoe kan ik dat uitschakelen?
Of kan dat alleen door het te verwijderen?
En bedoel je de "vage" applicatie of de mail?
Aaaah duidelijk nuquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
( 't 1 - het één )Het een uitschakelen. Dus dat je in ieder geval er voor zorgt dat je standaard mail app niks binnen haalt en dat dan je airpush wel werkt. Anders krijg je 2 apps die mails gaan pushen.
(weet niet zeker of je het kan instellen gebruik geen mail apps op de phone)quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:34 schreef Olle. het volgende:
[..]
Aaaah duidelijk nu't 1.
het enige wat airpush in mijn ogen doet is controlleren of een app rommer in je taakbalk zet. Dus die kan ik niet uitzetten. Hij schakeld zichelf in wanneer je hem opstart.
Ik kan kijken wanneer ik mijn email uit zet wat er dan gebeurt en dan zal ik mijn gmail gewoon laten lopen.
Volgens mij staat gmail standaard op push. Deze instelling kan ik nergens vinden. Ik heb mijn email ook op push staan nu. Maar eens kijken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:07 schreef netolk het volgende:
[..]
(weet niet zeker of je het kan instellen gebruik geen mail apps op de phone)
zorg dat je gmail app p push mail staat en niet elke x min op mail checkt dat scheelt namelijk heel veel energie omdat bij pushmail je mobiel niet uit slaapmodes komt als er geen mail is
Dat hoort bij Kiesquote:Op woensdag 25 april 2012 10:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Kies doet wel heel vreemd.
kan het niet zo zijn dat de nieuwe batterij gewoon niet goed is?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
( 't 1 - het één )Het een uitschakelen. Dus dat je in ieder geval er voor zorgt dat je standaard mail app niks binnen haalt en dat dan je airpush wel werkt. Anders krijg je 2 apps die mails gaan pushen.
Nee dat heeft geen zin.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:37 schreef Olle. het volgende:
[..]
kan het niet zo zijn dat de nieuwe batterij gewoon niet goed is?
Ik heb ook al eens iets gelezen om een accu in de koelkast te leggen 24 uur ofzo?
Die instellingen kun je vinden onder:quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
Volgens mij staat gmail standaard op push. Deze instelling kan ik nergens vinden. Ik heb mijn email ook op push staan nu. Maar eens kijken.
Thnx!
Krijg je die melding van het programma Kies of niet?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:14 schreef Ofresca het volgende:
Waarom krijg ik nu nog steeds een melding over een software-update?
Nee, van mijn telefoon zelf.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Krijg je die melding van het programma Kies of niet?
4.0.3...quote:Op woensdag 25 april 2012 11:22 schreef automatic_ het volgende:
Oh
Heb je bij toestel informatie wel 4.0 staan? Misschien heb je eerdere updates niet gedaan / gehad en heeft hij er nu bijvoorbeeld 2.3.4 (ofzo) opgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |