Sowieso een dag. Beetje internet, drawsomething, wordfeud. 's avonds meer dan overdag.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:52 schreef Olle. het volgende:
[..]
[..]
hoe lang gaat jou batterij mee dan gemiddeld?
Ik zal hem vanavond ook aan de PC hangen.
MIsschien moet ik toch de update van T-mobile zelf hebben. Al lijkt mij dat wel erg vreemd.
We zullen het meemaken.

zo'n 15 tot 18 uur. Maar vele activiteit (lees, mail/internet/facebook/twitter/whatsapp veel telefoontjes en af en toe foto's) oh, heb wel de extended 2000mAh batt )quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:52 schreef Olle. het volgende:
[..]
[..]
hoe lang gaat jou batterij mee dan gemiddeld?
Ik zal hem vanavond ook aan de PC hangen.
MIsschien moet ik toch de update van T-mobile zelf hebben. Al lijkt mij dat wel erg vreemd.
We zullen het meemaken.

Ja hier ook 2000 battquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
zo'n 15 tot 18 uur. Maar vele activiteit (lees, mail/internet/facebook/twitter/whatsapp veel telefoontjes en af en toe foto's) oh, heb wel de extended 2000mAh batt )

hier ookquote:

Wat heb je allemaal al geprobeerd?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:13 schreef Olle. het volgende:
[..]
hier ook
Maar ik kan er somds maar net de 9 uur mee halen en ik ben niet actief met de telefoon.
Wel continue 3G aan en push aanstaan van de mail en werkmail.
Komt alleen niet veel binnen
Ik heb hem nu een week ongeveer dus mag wel verwachte ndat hij nu is gestabiliseerd.

nou eigenlijk alleen nog maar echt de batterij helemaal leeg laten lopen en tot 100% laten vullen. Ook nog een keer minimaal 8 uur aan de oplader gehangen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal al geprobeerd?

Dat lukt de mijne echt niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:46 schreef Hashtag het volgende:
Ik kan er meer dan 24 uur mee zonder tussentijds opladen waarbij wifi constant aan staat en ik regelmatig de telefoon gebruik. Daarbij heb ik gewoon de standaard batterij.

zie paar berichten hierbover.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bedankt! Dan ben ik die dus kwijt.
En Vicky, ik zou ook even naar de winkel gaan.

Dat kon ik ook voor de update met mijn originele batterijquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:46 schreef Hashtag het volgende:
Ik kan er meer dan 24 uur mee zonder tussentijds opladen waarbij wifi constant aan staat en ik regelmatig de telefoon gebruik. Daarbij heb ik gewoon de standaard batterij.

Oeps, even gemist!quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
zie paar berichten hierbover.
Ik krijg een envelop om foon.op te sturen naar Samsung voor reparatie.

Betterbatterystats bedoel je?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
nou eigenlijk alleen nog maar echt de batterij helemaal leeg laten lopen en tot 100% laten vullen. Ook nog een keer minimaal 8 uur aan de oplader gehangen.
Virusscanner heb ik laten lopen ook heb ik batterystats geinstalleerd (kost geld) levert niets op omdat ik het niet goed snap.
Verder heb ik een monitoring tool geinstalleerd waaruit blijkt dat ik 53 processen heb draaien.
Maar ik heb gisteren gehoord dat het niet slim is om ze continue te killen.
Ook kun je je batterij kalibreren alleen is deze app beschikbaar voor geroote versies en dat heb ik niet.
Dat zeg maar zo'n beetje
Dus als je dingen mist of ideeen hebt hoor ik het graag van je!

Niet voor iedereen weg gelegd, maar je zou je eens kunnen verdiepen in custom ROMs.quote:

doe ik al sinds het begin en het scherm is gewoon heel goed leesbaarquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:36 schreef LePoo het volgende:
Ik zou hoe dan ook de helderheid van je scherm naar het laagste niveau zetten.

Ik heb geen bazentelefoon met een scherm van heb-ik-jou-daar om hem op zijn laagste stand te zettenquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:36 schreef LePoo het volgende:
[..]
Niet voor iedereen weg gelegd, maar je zou je eens kunnen verdiepen in custom ROMs.
Android, aangepast door gebruikers, voor bijv een beter batterij verbruik.
Hoofdtermen; ROM (Android versie, belangrijk voor die "wakelocks"), Kernel (ontzettend belangrijk voor batterij verbruik) en modem (wat de download snelheid bepaald via 3G of WiFi).
Ik draai bijv Lite'ning ROM 2.6, met de SpeedMod K3-9 kernel.
Zal je ongetwijfeld onbekend in de oren klinken, dat was bij mij ook zo aan 't begin.
Maar ben nu erg tevreden.. gisteren heb ik ongeveer 31 uur gehaald op 1 (standaard) batterij, met redelijk verbruik.
En hoe gek 't ook klinkt; een donkere achtergrond doet ook wonderen, voor zover ik weet.
Hoe meer licht, hoe meer je scherm verbruikt. En je scherm is echt een boosdoener voor batterij verbruik ook.
 kon ik net zo goed mijn 3310 weer terug pakken.
 kon ik net zo goed mijn 3310 weer terug pakken. 

Apps uit zetten? Dat heb ik nog niet gedaan..quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Betterbatterystats bedoel je?
Daar moet je bovenaan ff op Process drukken en dan Partial Wakelocks selecteren.
Kijk dan daar ff of er een app is die je phone constant aanspreekt.
Ik heb voor de update eens op die MMM app van samsung ofzo geduwt en toen ging dat steeds wakelocken. Batterij in een halve dag leeg.
En heb je die apps al uitgezet? Dat kan nu ook met 4.0

Ja, of je app is gewoon niet compatibel met ICSquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Sinds die ICS-update werkt van droidstats de data-meting niet meer. Die feature zit nu in ICS zelf en blijkbaar blokkeren ze dat dan gelijk voor andere aps.

Werk hier ook met Lite'ning ROM. Bevalt erg goed!quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:36 schreef LePoo het volgende:
[..]
Niet voor iedereen weg gelegd, maar je zou je eens kunnen verdiepen in custom ROMs.
Hoofdtermen; ROM (Android versie, belangrijk voor die "wakelocks"), Kernel (ontzettend belangrijk voor batterij verbruik) en modem (wat de download snelheid bepaald via 3G of WiFi).
Zal je ongetwijfeld onbekend in de oren klinken, dat was bij mij ook zo aan 't begin.
Maar ben nu erg tevreden.. gisteren heb ik ongeveer 31 uur gehaald op 1 (standaard) batterij, met redelijk verbruik.
En hoe gek 't ook klinkt; een donkere achtergrond doet ook wonderen, voor zover ik weet.
Hoe meer licht, hoe meer je scherm verbruikt. En je scherm is echt een boosdoener voor batterij verbruik ook.

is dat makkelijk te installeren?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:36 schreef LePoo het volgende:
[..]

Je mail lijkt wel heel vaak je telefoon wakker te maken. Hoeveel minuten staat daar vooraan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
Apps uit zetten? Dat heb ik nog niet gedaan..
Ik heb even voor je gekeken op Betterbatterystats.
Maar ik kan bovenaan Process selecteren en Partial Wakelocks. Dit zijn 2 verschillende dingen om te selecteren.
Bij Partial Wakelocks staat Mail_service bovenaan met 27,1%
en daarna facebook met 1,1%
Wanneer ik Process selecteer dan staat *wakelock* bovenaan.
com.android.exchange.exchange.services
Hier staat een blakonder met blauw en rood.
en daaronder staan allemaal kworker dingen
bijvoorbeeld kwordker/0:1
kwordker/0:0
ik kan verder nergens op klikken...
Dus ik weet niet zo heel goed wt ik hier mee moet..

mijn mail staat op 2h 14m 34s bij de partial wakelocks.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je mail lijkt wel heel vaak je telefoon wakker te maken. Hoeveel minuten staat daar vooraan?
En welke app gebruik je voor je mail, en welke mail gebruik je?
Mijn bovenste is 1m32s en dat is maxmpz audioplayer (poweramp) met 0,3%.

Volgens mij is dat wel extreem veel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:11 schreef Olle. het volgende:
[..]
mijn mail staat op 2h 14m 34s bij de partial wakelocks.
bij process staat hij op 2m 47 s
Ik gebruik de Gmail (krijg niet veel mail..) en ik gebruik de standaard email (die op android geinstalleerd is) voor een mijn werk mail (krijg ook niet echt veel gemiddel 20 per dag).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |