Wat???quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:04 schreef Duuc-nl het volgende:
Kan iemand mij het even uitleggen van Renly en Loras?
Renly is getrouwd met Margery, maar ze moet kinderen krijgen met Loras? Waarom? Om de familiebanden te versterken?
En stannis is de broer van Renly? En loras gewoon een persoon die loyaal is aan Renly?
En hoe heet dat vriendje van Loras?
Was het spoor daar even bijster
Dafuq? Loras is de broer van Margery. En heeft een geheime relatie met Renly.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:04 schreef Duuc-nl het volgende:
Renly is getrouwd met Margery, maar ze moet kinderen krijgen met Loras? Waarom? Om de familiebanden te versterken?
En stannis is de broer van Renly? En loras gewoon een persoon die loyaal is aan Renly?
En hoe heet dat vriendje van Loras?
Was het spoor daar even bijster
Surequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:04 schreef Duuc-nl het volgende:
Nee, Margaery Tyrell moet kinderen van Renly krijgen zodat de famillies 'officieel' met elkaar verbonden zijn. Renly is gay, Margaery weet dat en suggereert haar broer erbij te halen om het wat makkelijk te maken om haar te bezwangeren voor de homofiele koningquote:Renly is getrouwd met Margery, maar ze moet kinderen krijgen met Loras? Waarom? Om de familiebanden te versterken?
Juist. De oudere broer.quote:En stannis is de broer van Renly?
En de broer van Margaery. En een van de sterkere ridders van de Tyrells. En dus het geheime vriendje van Renly. (een homokoning werd in die tijd niet erg geapprecieerd lijkt me, vandaar de geheimhouding)quote:En loras gewoon een persoon die loyaal is aan Renly?
Welk vriendje? Ik neem aan dat je gewoon Renly bedoeltquote:En hoe heet dat vriendje van Loras?
Dat is overduidelijkquote:Was het spoor daar even bijster
oooooh. Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Sure
[..]
Nee, Margaery Tyrell moet kinderen van Renly krijgen zodat de famillies 'officieel' met elkaar verbonden zijn. Renly is gay, Margaery weet dat en suggereert haar broer erbij te halen om het wat makkelijk te maken om haar te bezwangeren voor de homofiele koning
[..]
Juist. De oudere broer.
[..]
En de broer van Margaery. En een van de sterkere ridders van de Tyrells. En dus het geheime vriendje van Renly. (een homokoning werd in die tijd niet erg geapprecieerd lijkt me, vandaar de geheimhouding)
[..]
Welk vriendje? Ik neem aan dat je gewoon Renly bedoelt
[..]
Dat is overduidelijk
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:11 schreef Zenato het volgende:
Ik denk dat Arya, Syrio gewoon weer tegen komt, zal wel ontsnapt zijn ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
De natuurlijke walging is voor mannen velen malen sterker dan bij vrouwen heb ik gemerkt in de jaren. Moreel gezien helemaal niks mee etc etc, maar vraag ons niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom hebben heteros toch altijd zoveel problemen met same sex koppels, het is natuurlijk, geen probleem.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]Grappig hoe een spoilertag toch weer een spoiler kan zijn, wat hier gespoiled is is dat er een antwoord op deze vraag is,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..].....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Duuc-nl
goeie vegelijking aapquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:47 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
De natuurlijke walging is voor mannen velen malen sterker dan bij vrouwen heb ik gemerkt in de jaren. Moreel gezien helemaal niks mee etc etc, maar vraag ons niet meer dan dat.
Seks tussen een aap en een mens, waar het concept 'wederzijdse instemming' theoretisch van toepassing kan zijn, hoeft voor mij ook niet. Ik ga dan ook niet roepen waarom Speciesisten toch altijd zoveel problemen hebben met intersoortelijke koppels.
Er was een STUK minder te zien dan in de hetero scenes vorige week... en die klikte ik ook niet vol schaamte noch walging wegquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik baseer mijn visie op problemen met homoseksualiteit op de mensen die snel wat wegklikken als er iemand binnen komt of helemaal ongemakkelijk worden van een stel zoenende mannen.
Aangezien 1 op de 10 zo is is het niet geforceerd maar realistischquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:01 schreef ems. het volgende:
Ok. Ik vind het onnodig en geforceerd aandoen.
Joffrey zou best ook een zoon van jou en Cersei kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien 1 op de 10 zo is is het niet geforceerd maar realistisch
Ik heb trouwens een secret crush op Cercei.... ik begin te twijfelen aan mijn geaardheidMaar ik heb iets met powerhungry crazy bitches. Jadis van NBarnia word ik ook warm van
Misschien zie ik teveel van mezelf in ze en is dit gewoon weer een ander facet van mijn narcisme
Nou, ik kom nu pas in t topic omdat ik spoilers wilde voorkomen en vanavond pas kon kijken ... maar in andere topics waar ik kom was het eerste wat mensen aanstipten over deze aflevering de gay scenequote:Op dinsdag 17 april 2012 20:12 schreef Littlecreep het volgende:
Prachtig hoe een topic al acht pagina's lang kan gaan over alles, behalve de serie zelf.
Joffrey is lelijk, koud, verwend en vervelend. Dus. Ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joffrey zou best ook een zoon van jou en Cersei kunnen zijn.
Ik vond het vermakelijker hoe zijn vrouw er mee omgingquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik kom nu pas in t topic omdat ik spoilers wilde voorkomen en vanavond pas kon kijken ... maar in andere topics waar ik kom was het eerste wat mensen aanstipten over deze aflevering de gay sceneBlijkbaar doet het toch nog steeds veel stof opwaaien.
Ontopic.... ik vond deze aflevering een stuk leuker dan de tweede. Of ik begin er gewoon weer een beetje in te komen, aan de nieuwe namen te wennen en beter op te letten
Ja, ik vroeg me eerst af of zij wel afwist van de relatie tussen Renly en haar broer. Maar daarna was die vraag snel beantwoord.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:34 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik vond het vermakelijker hoe zijn vrouw er mee omging
Ik ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:34 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik vond het vermakelijker hoe zijn vrouw er mee omging
Ik raakte daar anders behoorlijk opgewonden vanquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die idiote oefenscene met Roz en die andere dame uit seizoen 1 ook niet.
Maar goed dat gaat over het boek dus
Ben geen FTR-mod, even naar het feedbacktopic hier gaan of een TR plaatsen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |