Nou dat bedoel ik eigenlijk ook meer... Dat dus Jons missie en leven bij TNW wat meer invloed gaat hebben op de gebeurtenissen zuidelijkerquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:34 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Verder is het spannend dat terwijl de halve wereld in oorlog is, er nog 2 grote gevaren naderen (The Others/White Walkers & Daenerys)
Maak er maar een absoluut voordeel van.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:37 schreef eQuaL het volgende:
Lijkt me helemaal episch, White Walkers tegen draken van Daenerys
Al zijn die laatsten redelijk in het voordeel
Eh, hij is ondertussen in alle drie de afleveringen al in beeld geweest met tekst en wordt in verband gebracht met Arya. Dan kan iedereen bedenken dat hij niet belangrijk gaat worden in het verhaal, maar dat hij belangrijk IS. Het probleem is niet dat er gespoilerd werd, het probleem is dat jij niet oplet als je kijkt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:08 schreef planethugo het volgende:
nee de sfeer wordt verziekt door steeds van die opmerkingen over dingen die je als seriekijker nog helemaal niet kunt weten
Natuurlijk, dat zijn ook gewoon spoilers. Er is hier echter geen informatie verteld die al niet bekend was voor de (oplettende) kijker...alleen zijn naam was nog niet bekend (als je de previews niet had bekeken)quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:53 schreef Onufriev het volgende:
Ik snap het wel dat sommigen het jammer vinden als er informatie uit de boeken komt wat je als serie-kijker niet kon weten/opmaken nog.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hell, voor hetzelfde geld vind ik 'm misschien wel interessant genoeg omdat ik de acteur een lekker ding vind. Want dat vind ik ook.
Precies datquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik lees de boeken niet en hij was me wel opgevallen, namelijk omdat hij als enige in die kar iedere keer in de close up gaat.
Ik heb al vanaf de eerste scene (S01E01) en de eerste mention van draken (weetnietmeerwaneer) de stiekeme hoop/het idee dat dat het uiteindelijke idee van de schrijver is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:37 schreef eQuaL het volgende:
Lijkt me helemaal episch, White Walkers tegen draken van Daenerys
Al zijn die laatsten redelijk in het voordeel
Zodra ze groot zijn en er een leger achter ze staat?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:01 schreef Donleke het volgende:
Wanneer gaan die draken aanvallen? Of is dat te simpel gezegd
Heb je gezien hoe klein ze zijn? Aint killing no one yetquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:01 schreef Donleke het volgende:
Wanneer gaan die draken aanvallen? Of is dat te simpel gezegd
Ik snap echt nix van je zinquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef stinkie het volgende:
Hee, is het julie trouwens opgevallen dat een hoop personages elke weer weer in beeld komen? Zou dat komende week ook weer zo zijn? Of heb ik nu het plezier van de niet-boeken-lezers gespoilerd
Nee the Fingers is een plaats in westeros, daarnaast is pinkie ook gewoon een engels woord. Little is niet littlest. Dus de vertaling blijft verkeerd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan klopt de vertaling nog steeds, want een pink is de kleinste vinger (dacht zelf dat het over z'n geslacht zou gaan).
Quote dan ook de hele post. Ik snap dat mensen in eerste instantie balen als ze erachter komen dat iemand dus een belangrijke(re) rol gaat spelen, of nog iets langer in de serie blijft (tot wanneer is ook totaal onduidelijk) omdat hij in het boek beter is 'uitgewerkt'. Maar wat is dit van invloed op het hele verhaal van de serie? Alsof je door deze informatie kan afleiden dat hij de hele oorlog oplost ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:55 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat zijn ook gewoon spoilers. Er is hier echter geen informatie verteld die al niet bekend was voor de (oplettende) kijker...alleen zijn naam was nog niet bekend (als je de previews niet had bekeken)
http://en.wikipedia.org/wiki/Little_fingerquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee the Fingers is een plaats in westeros, daarnaast is pinkie ook gewoon een engels woord. Little is niet littlest. Dus de vertaling blijft verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |