Ik denigrerend? Over wie precies? Volgens mij zei ik alleen iets over de werksituatie over mij heen, en heb ik weinig tot niks gezegd over andermans gedrag? Maar je mag natuurlijk altijd met quotejes komen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Je komt hier binnenvallen met denigrerende opmerkingen over de users hier. Waz met jou manZal je klant ook leuk vinden, dat je een beetje loopt te fokken terwijl hij er zielig naast zit.
.
Godverdomme, zat je met je reactie onder ctrl v te wachtenquote:
Ja, geen zin een topic te openen. U mad?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Godverdomme, zat je met je reactie onder ctrl v te wachten
Denken dat ik voor een detacheerburo werkquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Denken dat zijn detacheerder niet 90% binnenhaalt
Zo kom je tot nu toe wel overquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denken dat ik voor een detacheerburo werk![]()
ben geen doorsnee gemiddeld IT-boertje he.
ZZP'erquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je goed je best doet, misschien, ooit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan nog steeds niet echt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
Skv, ik wil geen foto van je meer zien tot je haar weer gegroeid is.
Quoted voor het nageslachtquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
Bwhehe, en dan zeker zo`n 13 in dozijn doorsnee Sogeti-pik worden? No thanksquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je goed je best doet, misschien, ooit.
Ik heb vertrouwen in je.
Koude psychologie via Interwebz, u pro dude.quote:
Dat staat nog een trapje lager dan een detacherings-boertje.quote:
Was z'n Andrelon Perfecte Krul op?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
Jouw haar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik borstel mijn haar alleen na het wassen, instant perfection.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef Geester het volgende:
Ik vlecht mijn konthaar in het maanlicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |