Zullen we dat maar niet doen ?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal ik jouw boete betalen?
moet jij die van mij betalen
Beetje casual game, ken je beasts & bumpkins?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
wat voor spel ben je aan het maken ?
Oh zelfs dan vind ik mij niet ziekquote:Op donderdag 19 april 2012 10:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik dus ook, maar hoofdpijn zie ik niet als ziek
als ik moet kotsen, dan ben ik ziek
weet niet, ik weet nog steeds niet mn bedragquote:Op donderdag 19 april 2012 10:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zullen we dat maar niet doen ?
[..]
Beetje casual game, ken je beasts & bumpkins?
[..]
Oh zelfs dan vind ik mij niet ziek
Zal waarschijnlijk wel hoger zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet, ik weet nog steeds niet mn bedrag
50 in een 100 zondequote:Op donderdag 19 april 2012 10:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel hoger zijn
Hoeveel te hard en waar?
nee,quote:Op donderdag 19 april 2012 10:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
Beetje casual game, ken je beasts & bumpkins?
http://en.wikipedia.org/wiki/Beasts_and_Bumpkinsquote:
heb nog geluk,quote:Op donderdag 19 april 2012 10:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hmm, dat kan wel eens boven de 300-400 euro gaan komen
Heb je nog geluk, 1 km harder en je was alsnog je rijbewijs kwijt.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb nog geluk,
ze zeiden dat ik 190 reed in het 120 stuk, alleen mn auto kan maar tot de 175.
maar omdat ik dus nog helemaal naar tilburg moest hebben ze maar 50 in 100 opgeschreven
had ik in elk geval mn rijbewijs nog
op cryengine 3 ?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Beasts_and_Bumpkins
En staan ook nog filmpjes op youtube.
Die wil ik enigzins gaan remaken
haha mag je blij mee zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb nog geluk,
ze zeiden dat ik 190 reed in het 120 stuk, alleen mn auto kan maar tot de 175.
maar omdat ik dus nog helemaal naar tilburg moest hebben ze maar 50 in 100 opgeschreven
had ik in elk geval mn rijbewijs nog
Nope dat niet.quote:
wettelijk gezien mag je tot 53 op je teller te hard (correctie)quote:Op donderdag 19 april 2012 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je nog geluk, 1 km harder en je was alsnog je rijbewijs kwijt.
"Iedere kilometer die harder gereden wordt, levert een hogere boete op. Vanaf 30 km/u te hard binnen en buiten de bebouwde kom, bepaalt het Openbaar Ministerie (OM) de hoogte van de boete. Op de autosnelweg is dat vanaf 40 km/u boven de maximumsnelheid. Een overschrijding van de maximumsnelheid met méér dan 50 km/u betekent automatisch een invordering van het rijbewijs."
http://www.politie.nl/Zuid-Holland-Zuid/Verkeer/boete_overzicht/
Komt wel hoorquote:Op donderdag 19 april 2012 10:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wettelijk gezien mag je tot 53 op je teller te hard (correctie)
dus volgens mij gaat er van die 50 nog wel correctie af. maar is nu bijna 3 a 4 weken geleden, en nog niks binnen
en met een beetje pech krijg je nog artikeltje 5 aan je broek hangenquote:Op donderdag 19 april 2012 10:18 schreef Ladylike het volgende:
Volgens de site van het OM:
"Sancties
Relatief kleine overtredingen worden afgedaan met een boete. Overschrijdingen van meer dan 30 km/uur (en op de snelweg met 40 km/uur) worden geregistreerd. Afhankelijk van de voorgeschiedenis levert zo'n overtreding een forse boete of een dagvaarding op. Bij overschrijding van de maximumsnelheid van 50 kilometer of meer wordt bij staandehouding het rijbewijs ingevorderd. Bij zeer grove overtredingen kan de zogenaamde artikel 130-procedure gestart worden, waarbij de bestuurder een onderzoek moet ondergaan naar de lichamelijke of geestelijke geschiktheid om een motorrijtuig te besturen. Afhankelijk van de uitkomst kan het CBR het rijbewijs permanent ongeldig verklaren."
http://www.om.nl/onderwerpen/verkeer/overtredingen/snelheid/
die vergeten ze helaas niet neequote:Op donderdag 19 april 2012 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Komt wel hoor
Zeker zo'n hoge snelheidsovertreding
Volgens mij kon art. 5 alleen op heterdaad..quote:Op donderdag 19 april 2012 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en met een beetje pech krijg je nog artikeltje 5 aan je broek hangen
kan idd alleen op heterdaadquote:Op donderdag 19 april 2012 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij kon art. 5 alleen op heterdaad..
Ik kan me vergissen.
heb je een punt, maar nog niet gelijk rijbewijs kwijt toch ?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:20 schreef lipjes het volgende:
Tenzij je nog een beginners-rijbewijs heb
dan is 30+ doei doei
Dat bepaalt de OvJ dusquote:Op donderdag 19 april 2012 10:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb je een punt, maar nog niet gelijk rijbewijs kwijt toch ?
nee, maar ook al 6 jaar rijbewijsquote:Op donderdag 19 april 2012 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat bepaalt de OvJ dus
Heb je eerder meer dan 30 km te hard gereden?
Dan heb je al geen beginnersrijbewijs meerquote:Op donderdag 19 april 2012 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, maar ook al 6 jaar rijbewijs
mijn hoogste boete was 90 waar 70 mag.
dus jah, nu 50
Dan zal het deze keer bij een geldboete en eventueel een educatieve maatregel blijven (die je helaas wel zelf moet betalen á 800 euroquote:Op donderdag 19 april 2012 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, maar ook al 6 jaar rijbewijs
mijn hoogste boete was 90 waar 70 mag.
dus jah, nu 50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |