jij kan je werk dan ook volhouden tot je 67ste volgens de regeringquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
305.000 ? Daar moet ik jaren en jaren voor werken
Blijft goedquote:
Toevallig, we kregen onder de les net een ander nummer van hem voor de kiezen, ging over afscheid nemen. Heavy shitquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Een beter nummer over dit onderwerp blijft gewoon "De vierde kaart" van Brainpower.
Wat een tekst
Heeft me door dezelfde ellende heengeschopt dat nummer
Nice. Afhankelijk van weer, verdere programmering en m'n eigen agenda ben ik er bij.quote:
Je moest waarschijnlijk gaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Toevallig, we kregen onder de les net een ander nummer van hem voor de kiezen, ging over afscheid nemen. Heavy shit
Ja, die! Ik hoef em niet meer te horen, rottekstquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je moest waarschijnlijk gaan
Erg goeie plaat over de dood van een goeie vriend van hem.
Die cd Door Merg & Brain staat sowieso vol goede platen, gevoelige nummers in tegenstelling tot dat prutswerk wat'ie erna heeft gemaakt...
Je hebt zeker geen antwoord gekregen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:54 schreef Againzender het volgende:
OK, ik stuur tweets naar mijn seizoenskaart. Misschien moet ik toch eens wat minder gaan drinken.
durft ´ie nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen antwoord gekregen?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die! Ik hoef em niet meer te horen, rottekst
Sorry, ik trek het zelf niet, tekst op zich is wel mooi.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik trek het zelf niet, tekst op zich is wel mooi.
Zo goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |