Ik begrijp het op zich wel. Hij zit niet lekker in z'n vel, is compleet uit vorm (ook al scoorde hij zaterdag) en geniet weinig vertrouwen van z'n trainer.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:49 schreef Fuszy het volgende:
het is en blijft een droogkloot, vraag me wel af wat ze met Cabral gaan doen. In potentie kan hij een aardige voetballer worden.twitter:MegaFeyenoord twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 08:39:19#Cabral vraagt zich af, of zijn toekomst bij #Feyenoord ligt. Andersom ook. reageer retweet
Bij een andere club zal het precies hetzelfde zijn. Hij heeft best veel krediet gehad van Koeman.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik begrijp het op zich wel. Hij zit niet lekker in z'n vel, is compleet uit vorm (ook al scoorde hij zaterdag) en geniet weinig vertrouwen van z'n trainer.
Misschien vind hij dat allemaal wel bij een andere club.
Je hebt een naam-topic. Wees blij en voel jezelf belangrijk!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:12 schreef Helpmefok het volgende:
Wat dacht je, we gaan weer 150 posts aan troll er doorheen werken?.
Zou wel zonde zijn als hij naar Duitsland gaat in plaats van terug naar Feyenoord. Hopen dus dat hij zijn hart volgt, en niet zijn portemonneequote:HSV denkt aan Feyenoord-target Kuyt"
In de strijd om de handtekening van Dirk Kuyt heeft Feyenoord weer serieuze concurrentie gekregen. Het Duitse Hamburger SV ziet de komst van de Liverpool-speler wel zitten en heeft het geld voor een lucratief contract. De Duitse club wil Kuyt komende zomer ophalen bij Liverpool, waar de voorhoedespeler naar alle waarschijnlijkheid bezig is aan zijn laatste maanden in dienst van de club, meldt De Telegraaf. HSV is in meerdere opzichten een interessante club voor Kuyt en zijn gezin. Het is een dicht bij Nederland gelegen club en men heeft de mogelijkheid het salaris van Kuyt op te hoesten.
Bij een terugkeer naar Feyenoord moet de international flink inleveren op zijn huidige salaris van drie miljoen euro, HSV kan dat bedrag evenaren. De club staat momenteel veertiende in de Bundesliga, maar lijkt zeker van lijfsbehoud. Kuyt zou één van de spelers zijn waarmee het volgend jaar betere prestaties neer wil zetten.
Naast Feyenoord en HSV werd er eerder ook gesproken over interesse vanuit Italië en Turkije.
Ik vind het wel een mooie club voor Kuijt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou wel zonde zijn als hij naar Duitsland gaat in plaats van terug naar Feyenoord. Hopen dus dat hij zijn hart volgt, en niet zijn portemonnee.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:14 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je hebt een naam-topic. Wees blij en voel jezelf belangrijk!
Derksen was het er nog mee eens ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:24 schreef Helpmefok het volgende:
Van der Gijp die zegt dat Clasie aan zijn top zit en nooit zal kunnen doorgroeien boven niveau Feijenoord.!
Het wordt nu wel HEEL erg triest hoor. Ik zeg toch niet voor niets afgelopen keer dat hij het enkel als "pesterijtje" af deed tegenover Boskamp omdat hij bang is voor klappen.
ALTIJD loopt die enge klootzak te zeiken over Feijenoord.
Hetzelfde was het toen met Sneijder hoor. Die zou toen volgens iedereen, ook van Hanegem, veels te klein zijn om te kunnen slagen in het 'moderne topvoetbal'. Is toch wel iets anders gelopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Derksen was het er nog mee eens ook![]()
Alleen Hans is nog wel eens positief over Clasie![]()
Doet me wel een beetje denken aan Kuyt toen. Die zou volgens alle analisten ook niet verder kunnen groeien. Eerst bij Utrecht, toen bij Feyenoord en daarna zou hij volledig door het ijs zakken bij Liverpool
Centrum De Vrij - BMIquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:32 schreef Helpmefok het volgende:
De Vrij trouwens wéér in het Elftal van de week. Is best mooi om te zien hoe vaak die jongen er al in gestaan heeft.
Clasie en Guidetti in de top 5 is ook een hele mooie constatering.
Clasie laat zien dat hij het spelletje redelijk snapt én hij werkt zich de klere. Dat hele idee van hard werken om boven jezelf uit te stijgen, heeft René nooit helemaal begrepen. Daarom heeft-ie het met al z'n talent tot Neuchâtel Xamax geschopt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:24 schreef Helpmefok het volgende:
Van der Gijp die zegt dat Clasie aan zijn top zit en nooit zal kunnen doorgroeien boven niveau Feijenoord.!
Het wordt nu wel HEEL erg triest hoor. Ik zeg toch niet voor niets afgelopen keer dat hij het enkel als "pesterijtje" af deed tegenover Boskamp omdat hij bang is voor klappen.
ALTIJD loopt die enge klootzak te zeiken over Feijenoord.
Ik snap niet dat ze positief over Strootman kunnen zijn in dat programma als jongens als Anita en Clasie meér dan 3 leuke wedstrijdjes hebben gespeeld dit seizoen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Clasie laat zien dat hij het spelletje redelijk snapt én hij werkt zich de klere. Dat hele idee van hard werken om boven jezelf uit te stijgen, heeft René nooit helemaal begrepen. Daarom heeft-ie het met al z'n talent tot Neuchâtel Xamax geschopt.
Strootman werd gisteren ook wel redelijk afgebrand. Het nieuwe lievelingetje is nu Adam Maher.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze positief over Strootman kunnen zijn in dat programma als jongens als Anita en Clasie meér dan 3 leuke wedstrijdjes hebben gespeeld dit seizoen.
Mwah in het begin viel het wel mee, maar inderdaad Maher is het knuffeldiertje ineens.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Strootman werd gisteren ook wel redelijk afgebrand. Het nieuwe lievelingetje is nu Adam Maher.
Die discussie durf ik niet aan, ik kijk niet genoeg AZ.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik vind Clasie ook verder dan Maher hoor. Is technisch minder goed maar heeft een betere trap en veel beter overzicht vind ik
Ik kende Guidetti vorig jaar al zelfsquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:46 schreef Helpmefok het volgende:
"Out of the blind Guidetti gehaald, Van Geel kende hem helemaal niet".
Derksen lult weer uit zijn nek. Ik heb Geel gesproken en die is driemaal wezen kijken naar die jongen op trainingen, in gesprek met hem geweest et cetera.
Hij kende de speler dus weldegelijk. Het is niet dat hij een telefoontje kreeg "Pssssst Guidetti halen?", hij is er toch echt zelf achteraan gegaan.
Die man is totaal niet meer serieus te nemen als het over Feijenoord gaat...
Mag lekker naar Excelsiorquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:47 schreef Helpmefok het volgende:
Derksen dan weer wel dik respect hoe hij Cabral even wegzet. Dat die jongen nog steeds niet met beide handen zijn contract aangepakt heeftMaar gaat zitten neuzelen
Ja echt pijnlijk gewoon hoe hij Geel nog nóóít complimenten heeft gegeven.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik kende Guidetti vorig jaar al zelfs
Derksen moet niet zo achterlijk lullen en van Geel er slechter uit proberen te laten zien omdat hij een hekel aan z'n vrouw heeft
En Hansie begon over BMIquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja echt pijnlijk gewoon hoe hij Geel nog nóóít complimenten heeft gegeven.
Hansje Kraaij deed dat wel, voordat hij Gudde ophemelde.
Fideltwitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 09:45:04De jongere broertjes van Terence Kongolo, Rodney (14) en Fidel (7) spelen ook in de jeugd van #Feyenoord. reageer retweet
Hans Kraaij is een mongool van een vent, maar hij heeft wel aardig verstand van voetbal. En dat zeg ik niet op basis van een paar complimentjes die Feijenoord gerelateerd zijnquote:
Hans Kraaijquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hans Kraaij is een mongool van een vent, maar hij heeft wel aardig verstand van voetbal. En dat zeg ik niet op basis van een paar complimentjes die Feijenoord gerelateerd zijn
Wat een spannend verhaaltje!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:00 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hans Kraaij![]()
De jongens van JVC Cuijk die ik ken stonden nou niet echt te springen om zijn aanstelling
Ah, die jongens hebben natuurlijk al veel met hem gewerktquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:00 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hans Kraaij![]()
De jongens van JVC Cuijk die ik ken stonden nou niet echt te springen om zijn aanstelling
Ja dat dus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ah, die jongens hebben natuurlijk al veel met hem gewerkt
Hij ziet het soms wel goed, maar de manier waarop hij dat dan elke keer hé-le-maal uitmelkt, gadverdamme. "Ik.. ik.. ik.. soms zie je een speler waarvan je denkt, die heeft véél meer in zijn mars. Bij RKC had ik dat met Boerrigter. Toen zei ik al dat het nog een grote jongen ging worden... bla bla bla"quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hans Kraaij is een mongool van een vent, maar hij heeft wel aardig verstand van voetbal. En dat zeg ik niet op basis van een paar complimentjes die Feijenoord gerelateerd zijn
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij ziet het soms wel goed, maar de manier waarop hij dat dan elke keer hé-le-maal uitmelkt, gadverdamme. "Ik.. ik.. ik.. soms zie je een speler waarvan je denkt, die heeft véél meer in zijn mars. Bij RKC had ik dat met Boerrigter. Toen zei ik al dat het nog een grote jongen ging worden... bla bla bla"
Ja klopt, irritante mongool is het, maar met verstand van het spelletjequote:Op dinsdag 17 april 2012 10:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij ziet het soms wel goed, maar de manier waarop hij dat dan elke keer hé-le-maal uitmelkt, gadverdamme. "Ik.. ik.. ik.. soms zie je een speler waarvan je denkt, die heeft véél meer in zijn mars. Bij RKC had ik dat met Boerrigter. Toen zei ik al dat het nog een grote jongen ging worden... bla bla bla"
Ja joh dat gezeik over de lengte is zo'n tyfusonzin. Sta je in de spits en heb je flankaanvallers zoals Heerenveen waarbij koppen een veelvoud van je voortgezet-balbezit en doelpunten kan betekenen, ja dan heb je absoluut gelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die Adam Maher is ook maar 1.73![]()
Wel een goede voetballer hoor, daar niet van.
Lienden, de Treffers, JVC alle drie lubs die dicht bij elkaar liggen en waarvan de jongens veel met elkaar praten. Die jongens staan echt niet te springen om met hem te mogen werken. In tegendeel zelfs.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ah, die jongens hebben natuurlijk al veel met hem gewerkt
Op het middenveld, klein = veel wendbaarder. Dus heb je een fractie van een seconde 'extra' tijd t.o.v. iemand die groter isquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja joh dat gezeik over de lengte is zo'n tyfusonzin. Sta je in de spits en heb je flankaanvallers zoals Heerenveen waarbij koppen een veelvoud van je voortgezet-balbezit en doelpunten kan betekenen, ja dan heb je absoluut gelijk.
Maar op het middenveld hoeft klein zijn echt niet TEGEN je te werken. IN TEGENDEEL.
Lienden was men anders echt wel blij met Kraaij hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:05 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Lienden, de Treffers, JVC alle drie lubs die dicht bij elkaar liggen en waarvan de jongens veel met elkaar praten. Die jongens staan echt niet te springen om met hem te mogen werken. In tegendeel zelfs.
Daarom juist. Ik snap dat gekat dus ook niet op die kleine mannetjes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op het middenveld, klein = veel wendbaarder. Dus heb je een fractie van een seconde 'extra' tijd t.o.v. iemand die groter is
Vreemd dat ze het in Lienden dan een jaar of 7 met hem uit gehouden hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:05 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Lienden, de Treffers, JVC alle drie lubs die dicht bij elkaar liggen en waarvan de jongens veel met elkaar praten. Die jongens staan echt niet te springen om met hem te mogen werken. In tegendeel zelfs.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.
Gert mag mij niet.
Dat verhaal dat van Geel jou heeft verteld dat hij Guidetti 3x heeft bekeken vond ik veel spannender!quote:
Dat is tenminste wél realiteitquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:07 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat verhaal dat van Geel jou heeft verteld dat hij Guidetti 3x heeft bekeken vond ik veel spannender!
Vanwege alle exposure waarschijnlijk, de 15 minutes of fame van een amateurclub.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lienden was men anders echt wel blij met Kraaij hoor.
Y U SO SMARTquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vreemd dat ze het in Lienden dan een jaar of 7 met hem uit gehouden hebben
De man zat er 7 jaar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanwege alle exposure waarschijnlijk, de 15 minutes of fame van een amateurclub.
Als uithangbord voor de club ja. Door ondermeer zijn bekendheid hebben ze snel stappen kunnen maken door de aantrekkingskracht voor sponsoren. Met Hans als trainer liepen ze niet altijd hand in hand weg.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lienden was men anders echt wel blij met Kraaij hoor.
Doe je dat op basis van natte vingerwerk of kun je dat onderbouwen? Want ik ken er genoeg mensen die er ander sover denkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:09 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als uithangbord voor de club ja. Door ondermeer zijn bekendheid hebben ze snel stappen kunnen maken door de aantrekkingskracht voor sponsoren. Met Hans als trainer liepen ze niet altijd hand in hand weg.
Wat een onzin man, die gast is drie keer gepromoveerd in 7 jaar. Dat vind ik best knap voor een onbeduidend provincieclubje hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanwege alle exposure waarschijnlijk, de 15 minutes of fame van een amateurclub.
Ik woon er in de buurt. Ik ken spelers die er in de periode van Hans hebben gespeeld en je leest er hier in de krant het een en ander over.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe je dat op basis van natte vingerwerk of kun je dat onderbouwen? Want ik ken er genoeg mensen die er ander sover denken.
Met het risico dat je dan weet wie ik ben? Nee bedankt, ik blijf lekker anoniem op Fok!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:14 schreef Guidetti het volgende:
Geef eens namen van de mensen die je kent...
Klopt. Ze zaten voor 7 jaar terug in de competitie bij mijn amateurclub die nu 5de klasse speelt. Maar toen daar het geld is gaan rollen was Lienden elk jaar het Manchester City van de Betuwe. Alles kon daar door de geldschieter C1000 Timmer. Er speelde elk jaar spelers die in een klasse speelde die ver onder hun niveau was maar toch naar Lienden kwamen omdat er goed betaald werd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat een onzin man, die gast is drie keer gepromoveerd in 7 jaar. Dat vind ik best knap voor een onbeduidend provincieclubje hoor
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met het risico dat je dan weet wie ik ben? Nee bedankt, ik blijf lekker anoniem op Fok!.
We spelen vandaag niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:11 schreef Helpmefok het volgende:
Maar eigenlijk is dit niet de plek om hierover te praten.
Feijenoord?
Feijenoord!
Wat gaan we doen vandaag?
Wij gaan winnen!
Alleen met hoeveel is de vraag?
Dan nog vind ik het best knap dat die spelers het over langere tijd met die Kraaij uit hebben gehouden. Als dat echt zo'n kuttrainer + kutvent was waren die spelers allang weggeweest of Kraaij was weggeweestquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:16 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Klopt. Ze zaten voor 7 jaar terug in de competitie bij mijn amateurclub die nu 5de klasse speelt. Maar toen daar het geld is gaan rollen was Lienden elk jaar het Manchester City van de Betuwe. Alles kon daar door de geldschieter C1000 Timmer. Er speelde elk jaar spelers die in een klasse speelde die ver onder hun niveau was maar toch naar Lienden kwamen omdat er goed betaald werd.
Heb je er al over nagedacht hoe je al je projectjes hier gaat presenteren dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met het risico dat je dan weet wie ik ben? Nee bedankt, ik blijf lekker anoniem op Fok!.
$$$quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het best knap dat die spelers het over langere tijd met die Kraaij uit hebben gehouden. Als dat echt zo'n kuttrainer + kutvent was waren die spelers allang weggeweest of Kraaij was weggeweest
Dadelijk herkennen we hem of haar aan zijn of haar stemquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je er al over nagedacht hoe je al je projectjes hier gaat presenteren dan?
Jazeker. Het fijne is dat ik zelf niet voor de camera ga staan of ga voice-overen. Om dan de link te leggen wie ik ben wordt al lastiger als je met een mannetje of 10, 15 werkt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je er al over nagedacht hoe je al je projectjes hier gaat presenteren dan?
Aftiteling doe je niet aan dus?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jazeker. Het fijne is dat ik zelf niet voor de camera ga staan of ga voice-overen. Om dan de link te leggen wie ik ben wordt al lastiger als je met een mannetje of 10, 15 werkt..
Maar buiten dat: dat zien we dán wel weer.
Hoe weet je op basis van een aftiteling waar 15 man in staan dat ik het ben?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aftiteling doe je niet aan dus?
Dan maakt het alsnog geen reet uit als hij niet in beeld van de camera komt of voice over doet hequote:Op dinsdag 17 april 2012 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aftiteling doe je niet aan dus?
Met alle dingen die hij hier al heeft lopen roepen en een beetje zoekwerk ben je er zo uit hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan maakt het alsnog geen reet uit als hij niet in beeld van de camera komt of voice over doet he
Door die 15 namen kun je er eerder achter komen dan dat jij namen zou noemen van mensen die jij van de club Lienden kentquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe weet je op basis van een aftiteling waar 15 man in staan dat ik het ben?.
On-ge-lo-fe-lijk dat de namen van de twee beste spitsen sinds 2004 bij Feijenoord (Dirk-Kuijt en Guidetti) beide door één user zó besmeurd worden.
Gouden koppel met De_Kromme![]()
![]()
Zijn adres om Pizza''s te laten bezorgen is dan zo gevondenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan maakt het alsnog geen reet uit als hij niet in beeld van de camera komt of voice over doet he
Je vergist jequote:Op dinsdag 17 april 2012 10:29 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Zijn adres om Pizza''s te laten bezorgen is dan zo gevonden
Zou dat even een leuke streek zijn, Dat wordt sowieso lachen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:29 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Zijn adres om Pizza''s te laten bezorgen is dan zo gevonden
Bij de titel creative director zal jouw naam toch wel staan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe weet je op basis van een aftiteling waar 15 man in staan dat ik het ben?.
Dat ligt er op dit moment dus heel erg aan, daar er twee 'ploegen' zijn die min of meer fuseren. Rollenverdeling wordt dus heel anders, als dat überhaupt gaat lukken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Bij de titel creative director zal jouw naam toch wel staan?
Wij willen chipszakken zien HMF! Dus besteed je tijd daar weer eens nuttig aanquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdomme waar gaat dit nog over. Ik ga wat nuttigs doen hoor jongens. Even wachten tot een mod Guidetti op laat rotten.
Sjaakie, het ga je goed jongen
Zou ik maar doen. Anders kom je nooit aan die 80 uur in de week dat je bezig bent met diploma's halen en ondernemen. Oja, en je docu moet ook maar eens snel gestalte krijgen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdomme waar gaat dit nog over. Ik ga wat nuttigs doen hoor jongens. Even wachten tot een mod Guidetti op laat rotten.
Sjaakie, het ga je goed jongen
Ik heb natuurlijk geen idee hoeveel die gasten daar verdienden, maar dat verhaal van die C1000 heb ik wel vaker gehoord.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:23 schreef Guidetti het volgende:
[..]
$$$
En er zijn niet veel spelers die daar heel lang hebben gezeten. Door de snelle stappen die ze maakte hebben ze veel roulatie in de selectie gehad. Iemand die er 1 of 2 seizoen speelt en een basisplek heeft gaat niet lopen klagen op de trainer.
Wat dacht je van "Die paupermongool doet onze topspitsen geen eer aan?"quote:
Neequote:Op dinsdag 17 april 2012 10:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat dacht je van "Die paupermongool doet onze topspitsen geen eer aan?"
Als dat ook niet goed is: "Strijden om CL".
Neequote:
quote:In de Eredivisie-wedstrijd tussen Feyenoord en Excelsior kwamen achttien spelers, elf om zeven, in actie, die voortkomen uit Feyenoords jeugdopleiding. Dat is een nieuw record voor de jeugdopleiding van Feyenoord, zo meldt De Telegraaf dinsdag. Nooit eerder stonden er zo veel eigen spelers in een eredivisieduel in De Kuip op het veld.
Happelquote:
Feijenoordquote:
Serieus, likt je dat slim nu ik in het topic zit?quote:
feyenoordquote:
Doe eens mooie topictitelt maken danquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus, likt je dat slim nu ik in het topic zit?
Ik denk ik waarschuw maar ff...
Da's meer licke.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe eens mooie topictitelt maken dan. Zoiets als "Yvonne is regent in het Feijenoordtopic" is ook wel kicke.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan die held geen mod meer worden?
Anders wil ik het wel op me nemen.
Niet alleen HMF kan goed rijmenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus, likt je dat slim nu ik in het topic zit?
Ik denk ik waarschuw maar ff...
quote:Toptalenten Feyenoord zien minder heil in overgang naar buitenland
In de Eredivisie-wedstrijd tussen Feyenoord en Excelsior kwamen achttien spelers, elf om zeven, in actie, die voortkomen uit Feyenoords jeugdopleiding. Dat is een nieuw record voor de jeugdopleiding van Feyenoord, zo meldt De Telegraaf dinsdag. Nooit eerder stonden er zo veel eigen spelers in een eredivisieduel in De Kuip op het veld.
Voor de talenten van Feyenoord wordt het steeds minder interessant om te kiezen voor een avontuur bij een buitenlandse profclub. Terence Kongolo, die nog eerstejaars A-junior is, is de zesde jeugdspeler die onder trainer Ronald Koeman zijn debuut mocht maken. Diverse jongelingen van Feyenoord kozen de afgelopen jaren voor een buitenlands avontuur, maar de stap naar het eerste blijkt te groot.
Feyenoord is in gesprek met Kongolo om zijn tot medio 2013 lopende contract open te breken en te verlengen. De jonge verdediger heeft een Engelse zaakwaarnemer, maar dat zegt niets. "De gesprekken lopen. Er spreekt veel waardering uit dat Feyenoord langer door wil", citeert het Algemeen Dagblad. "Ik loop al jarenlang op Varkenoord rond. Feyenoord is echt mijn club."
quote:
ksst nou weer weg vrouwquote:
Je speelt met je leven, vrees ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ksst nou weer weg vrouw
je hebt vast een keuken schoon te maken of wat eten te maken
Die laptop is zo'n kut-uitvinding.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ksst nou weer weg vrouw
Als kind aan huis bij yvonne mag ik dat gewoonquote:
quote:
Als ik het tegen m'n vriendin zeg dan komt ze ook met de deegroller achter me aanquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als kind aan huis bij yvonne mag ik dat gewoon
Ik mag gewoon studio sport kijken bij yvonne thuis met voetjes op de tafel en bordje op schoot, krijg ik nog een biertje ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als ik het tegen m'n vriendin zeg dan komt ze ook met de deegroller achter me aan
Dat heb je mooi voor elkaar danquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mag gewoon studio sport kijken bij yvonne thuis met voetjes op de tafel en bordje op schoot, krijg ik nog een biertje ook
Nee, zo een spoedvergadering op m'n werkquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ksst nou weer weg vrouw
Ik ben altijd braaf, weet je tochquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, zo een spoedvergadering op m'n werk
Dusse: braaf zijn.
Hamburg is wel een vette stadquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:59 schreef inZanity het volgende:
Kuijt misschien naar HSV?Dat is echt de grootste kutclub van Duitsland. En sportief gezien moet je t ook niet willen, tenzij je tegen degradatie wil vechten..
Ze betalen wel debiele salarissen, kijk naar Castelen, kan Dirk nog even 2 jaartjes zijn zakken vullen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:59 schreef inZanity het volgende:
Kuijt misschien naar HSV?Dat is echt de grootste kutclub van Duitsland. En sportief gezien moet je t ook niet willen, tenzij je tegen degradatie wil vechten..
Waarom heb je Happel laten stoppen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, zo een spoedvergadering op m'n werk
Dusse: braaf zijn.
Weleens aan gedacht dat ie er helemaal niks van kan? Die gozer is helemaal de hemel ingeprezen na een leuk potje tegen Roda.. Voor de rest heeft ie niks laten zien. Om het over z'n instelling maar niet te hebben. Prima als ie zo graag weg wil. Benieuwd welk eerste divisie ploegje op m zit te wachten..quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik begrijp het op zich wel. Hij zit niet lekker in z'n vel, is compleet uit vorm (ook al scoorde hij zaterdag) en geniet weinig vertrouwen van z'n trainer.
Misschien vind hij dat allemaal wel bij een andere club.
Ik ben er met Ajax geweest en vrijgezellen weekend van mijn neef en 2x een toptijd daar gehadquote:
Ik zat in een hotel tegenover het stadion van St Pauli, bazenshit daarquote:
Ligt ook een beetje aan hun plannen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:59 schreef inZanity het volgende:
Dan heeft Kuijt al z'n krediet bij mij verspeeld, betekend namelijk dat ook hij.het echt alleen maar voor t geld doet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan hun plannen.
Vind het eigenlijk (helaas) wel een club waar hij best wel eens Ja tegen zou kunnen zeggen.
Ben bang dat Kuijt denkt dat-ie op z'n 34e ook nog prima bij Feyenoord terecht kan. Eerst nog effe 5 miljoen in Hamburg scoren ipv 2 in Rotjeknor.
Welke voetballer doet dat nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dan heeft Kuijt al z'n krediet bij mij verspeeld, betekend namelijk dat ook hij.het echt alleen maar voor t geld doet.
Geen. Maar bij Kuijt heb je toch altijd de hoop dat ie ook echt een liefhebber is en dat geld niet het belangrijkst is..quote:
Ik vrees het ergste...quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geen. Maar bij Kuijt heb je toch altijd de hoop dat ie ook echt een liefhebber is en dat geld niet het belangrijkst is..
Valse hoop manquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geen. Maar bij Kuijt heb je toch altijd de hoop dat ie ook echt een liefhebber is en dat geld niet het belangrijkst is..
Pantelic bleef niet bij Ajax omdat ie 1,5miljoen te weinig vond en hij over 10jaar nog steeds mooie kleren voor zijn kinderen wou blijven kopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:19 schreef Calciumdude het volgende:
1miljoen is toch ook best veel geld ??
tis nou niet alsof je dan op een houtje moet bijten...
Die hebben jullie ook wel gemist zegquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pantelic bleef niet bij Ajax omdat ie 1,5miljoen te weinig vond en hij over 10jaar nog steeds mooie kleren voor zijn kinderen wou blijven kopen![]()
Gast voetbalde al jaren voor een miljoenen salaris
Pantelic was een leuke speler voor Ajax vond ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die hebben jullie ook wel gemist zeg
Alleen jammer dat ze er zelf amper wat aan verdienen..quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
St. Pauli fanshop![]()
![]()
Daar kan Feyenoord nou een voorbeeld aan nemen.
http://www.fcstpauli-shop(...)3db5cde168d9650ef63b
Ik ben er ook bang voor.. Clubliefde is uitgestorven. En als Kuijt niet terug komt is dat voor mij.het ultieme bewijs, zeker als ie dan ook nog eens naar een nietszeggend clubje gaat om nog meer te cashen dan ie al heeft gedaan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Valse hoop man
Ik snap wat je bedoelt overigens want na jaren toch minimaal 3miljoen te hebben verdiend zou je denken dat het genoeg is en dat clubliefde de doorslag zal geven, maar dat bestaat niet meer denk ik
Achja van Nistelrooij was al het ultieme bewijs, nog gaan cashen bij Malagaquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor.. Clubliefde is uitgestorven. En als Kuijt niet terug komt is dat voor mij.het ultieme bewijs, zeker als ie dan ook nog eens naar een nietszeggend clubje gaat om nog meer te cashen dan ie al heeft gedaan.
Die roeptoeterde echt overal dat hij sowieso zou afsluiten in Eindhoven jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja van Nistelrooij was al het ultieme bewijs, nog gaan cashen bij Malaga
Ja en dan nu op de bank bij Malaga, wel voor 6miljoen per jaar maar tochquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die roeptoeterde echt overal dat hij sowieso zou afsluiten in Eindhoven ja
Een nieuwe uitdaging.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja van Nistelrooij was al het ultieme bewijs, nog gaan cashen bij Malaga
Daar gooien ze het altijd opquote:
Is ook wel lekker hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dan nu op de bank bij Malaga, wel voor 6miljoen per jaar maar toch
Ja hoor, zeker wanneer je nog maar 30miljoen op je bankrekening hebtquote:
Tja, zware economische tijden hequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoor, zeker wanneer je nog maar 30miljoen op je bankrekening hebt
Dat Arnesen hem zo aansprak en dat ie grote rol krijgt in de wederopbouw en talenten mag begeleiden. Dat champions league het niveau moet wordenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar gooien ze het altijd op
Kuijt zal ook wel zeggen wanneer ie wel naar hsv gaat dat het een uitdaging is om hsv weer omhoog te helpen
Wees dan eerlijk en zeg dat je nog je zakken wil vullen
Stel je voor dat je idd niet elk jaar een nieuwe auto kan kopenquote:
Dit dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:35 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Dat Arnesen hem zo aansprak en dat ie grote rol krijgt in de wederopbouw en talenten mag begeleiden. Dat champions league het niveau moet worden
Dan nog even poseren in een shirtje. En klaar.
Nee joh, wil je dat op krijgen moet je echt idioot gaan zitten doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat zo'n Kuyt gewoon 1 miljoen euro per jaar uitgeeft aan huis/auto/eten/vakantie/kinderen etc; zonder heel erg gek te doen. Als je dan terug moet naar een jaarsalaris van 1 miljoen, je voelt het wel..
Sowiesoquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:40 schreef satecl het volgende:
Liever Guidetti nog een jaar dan Di-jek Kuijt..
Doen ze toch ook allemaalquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee joh, wil je dat op krijgen moet je echt idioot gaan zitten doen
Lijkt me alsnog wel heel erg veel hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doen ze toch ook allemaal![]()
Wat je alleen al per jaar aan woonlasten kwijt bent voor die giga huizen..
Nou ja, het blijft natuurlijk wel een enorm verschil. Voor ons is het makkelijk praten, maar ik weet niet wat ik in zijn geval zou kiezen.. Denk toch ook de euro'squote:Op dinsdag 17 april 2012 11:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lijkt me alsnog wel heel erg veel hoor
Wanneer ik al zoveel op mijn rekening heb en dus gewoon binnen ben zou ik wel voor 1miljoen per jaar terug naar Ajax gaan voor de laatste paar jaar van mijn carrièrequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou ja, het blijft natuurlijk wel een enorm verschil. Voor ons is het makkelijk praten, maar ik weet niet wat ik in zijn geval zou kiezen.. Denk toch ook de euro's
Inderdaad. En daarna nog een leuke functie in de zandbak.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer ik al zoveel op mijn rekening heb en dus gewoon binnen ben zou ik wel voor 1miljoen per jaar terug naar Ajax gaan voor de laatste paar jaar van mijn carrière
Dat zeg je nu samen met bijna alle andere fansquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer ik al zoveel op mijn rekening heb en dus gewoon binnen ben zou ik wel voor 1miljoen per jaar terug naar Ajax gaan voor de laatste paar jaar van mijn carrière
Ja maar dat is gewoon clubliefde tochquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zeg je nu samen met bijna alle andere fans![]()
Uiteindelijk maken maar heel weinig spelers wel die keuze. Blijkbaar zit het toch anders als je daadwerkelijk tussen 2 van dat soort contracten mag kiezen
ikquote:
quote:
Ik heb niet teruggelezen, maar iets zegt me dat Guidetti/HMF ermee te maken hebbenquote:
Je bent aardig in de buurt jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet teruggelezen, maar iets zegt me dat Guidetti/HMF ermee te maken hebben
zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet teruggelezen, maar iets zegt me dat Guidetti/HMF ermee te maken hebben
Ik herken volgens mij ook De Vrij en Van Haaren op de bovenste rijquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Linksboven, BMI in de C1
De Vrij ik ook, maar Dicky niet echtquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik herken volgens mij ook De Vrij en Van Haaren op de bovenste rij
Naast De Vrij?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De Vrij ik ook, maar Dicky niet echt
Volgens mij niet, maar de laatste van de middelste rij vind ik op Bakkal lijken, misschien familiequote:Op dinsdag 17 april 2012 12:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wel zelfde kapsel. Is dat rechtsonder Cabral?
quote:Ariel da Cruz Silva
Henkie Dijkhuizen
Shane van den Engel
Kevin Jansen
Niels Konijnenburg
Roy Kortsmit
Stephan Kruithof
Massaro Latuheru
Bruno Martins Indi
Andre Ntambue
Osama Rashid
Thom de Rooij
Tim Schoonheijm
Yuel dos Santos Lopes
Anthony Velder
Nygel Velder
Stefan de Vrij
Kevin Wijmer
Gaat tegenwoordig door het leven als... Henkquote:
Als die ooit in een eerste team komt, moet hij gewoon met z'n voornaam op het shirt spelenquote:
Jammerquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig door het leven als... Henk![]()
http://www.sparta-rotterdam.nl/Voetbal/Spelersinfo.aspx
Dat zou wel baas zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als die ooit in een eerste team komt, moet hij gewoon met z'n voornaam op het shirt spelen
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wel zelfde kapsel. Is dat rechtsonder Cabral?
Jou usernaam is (sinds kort) voor altijd verbonden met een per ongeluk gecastreerde hond...quote:
quote:Vink fluit ADO Den Haag - Feyenoord
Pieter Vink is zondag de scheidsrechter bij de belangrijke wedstrijd van Feyenoord uit bij ADO Den Haag. Kevin Blom is door de KNVB aangesteld om de wedstrijd tussen Excelsior en FC Twente zaterdagavond in goede banen te leiden.
Feyenoord heeft zondag om 12:30 uur een overwinning nodig om in de race te blijven voor de tweede plaats in de eredivisie en dus de voorrondes van de Champions League. Vink floot ook al de heenwedstrijd in De Kuip waar het helemaal mis ging voor de Rotterdammers. ADO won toen met 0-3.
quote:Nieuwe Feyenoord-debutant Kongolo: 'Uniek'
Terence Kongolo debuteerde afgelopen weekend in het eerste van Feyenoord. Na Anass Achahbar, Mats van Huijgevoort, Elvis Manu en Tonny Trindade de Vilhena was hij de vijfde A-speler bij Feyenoord. Een 'uniek' moment in zijn ogen.
"Echt heel mooi", zegt de achttienjarige Kongolo in gesprek met het Algemeen Dagblad. "We hebben het er met de jonge spelers vaak over met elkaar. Bij Feyenoord krijgen jeugdspelers de kans om door te breken. Ik ben enorm opgelucht dat ik ook mijn debuut heb gemaakt. Het is iets waar je jarenlang van droomt. Nu is het een feit."
In de winter maakte hij zijn officieuze debuut in een oefenwedstrijd tegen FC Basel. "Maar nu heb ik in een officiële wedstrijd mijn opwachting gemaakt. Ik zal al tien duels op de bank, mocht ook regelmatig warmlopen. Toen ik een seintje kreeg dat ik mocht gaan invallen, werd ik even nerveus. Assistent-trainer Jean Paul van Gastel zei dat ik gewoon moest doen. En de spanning viel inderdaad snel weg. Ik heb vooral op zekerheid gespeeld."
Kongolo trainde al enige tijd mee met het eerste team. "Door die trainingen kon ik wennen aan de handelingssnelheid. Aan wat er wordt gevraagd op het hoogste niveau. De andere jongens hebben mij stuk voor stuk gefeliciteerd met mijn eerste speelminuten. De vijfde speler al uit de A1 die mag debuteren, het is volgens mij uniek."
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kevin Jansen speelt nou toch bij excelsior?
Daar was ik al bang voor, ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jou usernaam is (sinds kort) voor altijd verbonden met een per ongeluk gecastreerde hond...
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandaag toch officiele presentatie van de nieuwe shirts?
"Amsterdammers hebben neuzen"quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:44 schreef AryaMehr het volgende:
Klassieker.
http://www.geschiedenis24.nl/speler.program.7148409.html
Cutequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
Trots: Neefje van 2,5 jaar zegt Feyenoord
jouw kleinste is toch voor Ajaxquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cute![]()
Mijn kids denken bij elke wedstrijd op tv dat Feyenoord speelt. En vragen zich ook steevast af wanneer ik in beeld kom. (want papa voetbalt ook en dus komt hij op tv)
Zo hoort hetquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
Trots: Neefje van 2,5 jaar zegt Feyenoord
Neuh, hij is nu al zo tegendraads dat het me niet zou verbazen als hij dat later zou wordenquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neuh, hij is nu al zo tegendraads dat het me niet zou verbazen als hij dat later zou worden
Gewoon naar BMI wijzen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cute![]()
Mijn kids denken bij elke wedstrijd op tv dat Feyenoord speelt. En vragen zich ook steevast af wanneer ik in beeld kom. (want papa voetbalt ook en dus komt hij op tv)
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cute![]()
Ik leer hem nu: Ajax Bahquote:
Ik lijk waarschijnlijk meer op jou dan op BMIquote:
kutbeeld over voetbal hebbe ze danquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn kids weten niet van het bestaan van andere clubs af: Voetbal = Feyenoord
Ik zou het gelijk al een stapje erger maken. Neuzen bah.quote:
Dat zei hij ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zou het gelijk al een stapje erger maken. Neuzen bah.
Ze kiezen nu nog vooral op basis van de kleur shirts...quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kutbeeld over voetbal hebbe ze dan
Het kan nog wel een stapje erger maar dan vrees ik dat die kinderen niet lang meer op school zitten zodra ze Geschiedenis krijgenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb dit liedje op een paar puntjes opnieuw ingezongenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:37 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze kiezen nu nog vooral op basis van de kleur shirts...![]()
Ik zit PSV - Twente te kijken -->
Zoontje: Papa welke is Feyenoord?
Ik: Uh... die blauwen.
Zoontje: Ok dan ben ik voor blauw, maar rood is ook mooi, zijn die ook Feyenoord?
Ik:ok rood is ook Feyenoord...
Zoontje tegen z'n zusje: Jeej ik ben 'de' rode Feyenoord, dan ben jij de scheidsrechter!
Prima. Ook al Spanje-fan gemaakt?quote:
Zolang ze je alleen maar meeneemt naar de Kuip zal 't vanzelf wel goedkomen neem ik aan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zal mijn kids gewoon vrijlaten in het kiezen van een club.
Dit dus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang ze je alleen maar meeneemt naar de Kuip zal 't vanzelf wel goedkomen neem ik aan.
Dus datquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang ze je alleen maar meeneemt naar de Kuip zal 't vanzelf wel goedkomen neem ik aan.
Dat zal zo ongeveer het enige zijn waar ik ze niet vrij in laat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef AryaMehr het volgende:
Dat zeker ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja uiteraard toen hij nog baby was, hij is half Spaansquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2012 14:41:15 ]
Dat geldt voor 90% van de PSV supporters, die kregen een seizoenskaart bij een tv of koffiezetapparaat ofzo...quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:41 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb overigens ooit met een Irakees gewerkt die voor PSV was simpelweg omdat hij in Irak veel Philips producten zag.
Het lijkt me normaal dat kinderen het enthousiasme van hun ouders overnemen. Als je zelf voor Feyenoord bent zal je kind dat 99% zeker weten ook worden. Ook al neem je ze niet mee naar De Kuip.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is misgegaan bij mijn jongste broertje...quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het lijkt me normaal dat kinderen het enthousiasme van hun ouders overnemen. Als je zelf voor Feyenoord bent zal je kind dat 99% zeker weten ook worden. Ook al neem je ze niet mee naar De Kuip.
Dat geloof ik graag.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:42 schreef DonRaja het volgende:
Dat geldt voor 90% van de PSV supporters, die kregen een seizoenskaart bij een tv of koffiezetapparaat ofzo...
Wat is het geworden dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is misgegaan bij mijn jongste broertje...
Vele malen een goed pak slaag hebben niet geholpen
Mwah, mijn pa is Tukker en heeft ook een voorliefde voor Ajax, me broertje is PSV'er, al me neven etc hebben SK's bij Twente, en meeste van onze kennissen die we vaak zagen waren voor Utrecht en Groningen. Ben zowat de enige Feijenoorder in een hele grote familiequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het lijkt me normaal dat kinderen het enthousiasme van hun ouders overnemen. Als je zelf voor Feyenoord bent zal je kind dat 99% zeker weten ook worden. Ook al neem je ze niet mee naar De Kuip.
I feel you man. Mijn 2 broertjes zijn ook voor Ajax.quote:
Bekend ditquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:52 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb de voorliefde voor Feyenoord waarschijnlijk van mijn moeder gekregen. Mijn vader was daarentegen meer voor Ajax, net zoals elke allochtoon die zich in NL vestigt en in het buitenland enkel grote Ajax namen hoort.
Mijn moeder keek altijd het meeste voetbal van iedereen, maar ik heb haar nooit op een voorkeur kunnen betrappen. Hoogstens als Man Utd. scoorde, maar geen NL clubs.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:52 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb de voorliefde voor Feyenoord waarschijnlijk van mijn moeder gekregen. Mijn vader was daarentegen meer voor Ajax, net zoals elke allochtoon die zich in NL vestigt en in het buitenland enkel grote Ajax namen hoort.
Ik ook, maar er hangt wel een feyenoordposter in mijn dochters kamertje. En ze heeft een feyenoordpyjama. Weet papa helemaal niks van natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef AryaMehr het volgende:
Mijn pa was in Suriname al voor Feyenoord (en Transvaalquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:52 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb de voorliefde voor Feyenoord waarschijnlijk van mijn moeder gekregen. Mijn vader was daarentegen meer voor Ajax, net zoals elke allochtoon die zich in NL vestigt en in het buitenland enkel grote Ajax namen heeft gehoord.
Geen FC Robin Hood?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn pa was in Suriname al voor Feyenoord (en Transvaal), werd alleen maar versterkt toen hij hier in Rotterdam kwam wonen en vervolgens tot de innercircle van enkele grote Feyenoorders behoorde.
Haha, je buurman is een baas.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bekend dit![]()
Toen mijn pa net in Nederland was nam de buurman hem mee naar een voetbalwedstrijd, mijn pa hoopte op Ajax maar het werd Az
Sindsdien is ie voor Az die ouwe
Lijkt mij eigenlijk wel het meest relaxte: geen voorkeuren en nooit gestressed zijn omdat je club achterstaat of weer heeft verloren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn moeder keek altijd het meeste voetbal van iedereen, maar ik heb haar nooit op een voorkeur kunnen betrappen. Hoogstens als Man Utd. scoorde, maar geen NL clubs.
Dan geniet je er ook minder van volgens mij. Zeker wat betreft de Eredivisie als je ziet wat het niveau daar is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk wel het meest relaxte: geen voorkeuren en nooit gestressed zijn omdat je club achterstaat of weer heeft verloren.
Ik zou niet zonder die stress kunnen. Dat is de meest lekkere stress die je kan hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk wel het meest relaxte: geen voorkeuren en nooit gestressed zijn omdat je club achterstaat of weer heeft verloren.
Mijn moeder danquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
In Suriname was Feyenoord wel redelijk bekend toch? Probeer in Iran maar eens uit te leggen wie Feyenoord is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn pa was in Suriname al voor Feyenoord (en Transvaal), werd alleen maar versterkt toen hij hier in Rotterdam kwam wonen en vervolgens tot de innercircle van enkele grote Feyenoorders behoorde.
Dit klinkt ook te bekendquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn moeder dan
Die is gewoon tegen Ajax om mij te irriteren, terwijl voetbal haar verder helemaal geen hol uitmaakt
Jazeker, maar 99% van alle Surinamers is voor Ajax (en nu steeds meer Barca).quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
In Suriname was Feyenoord wel redelijk bekend toch? Probeer in Iran maar eens uit te leggen wie Feyenoord is.
Klopt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan geniet je er ook minder van volgens mij. Zeker wat betreft de Eredivisie als je ziet wat het niveau daar is.
Ik snapte dat ook nooit van mijn pa, die was altijd voor degene met het mooiste voetbal, die keek dus echt alleen voor het spelletje.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan geniet je er ook minder van volgens mij. Zeker wat betreft de Eredivisie als je ziet wat het niveau daar is.
Mijn pa keek/kijkt ook echt alles, laatst kwam ik thuis en toen zat hij RKC-tv te kijkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:05 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ik snapte dat ook nooit van mijn pa, die was altijd voor degene met het mooiste voetbal, die keek dus echt alleen voor het spelletje.
Mijn ma met Europees voetbal helemaal overspannen want die ouwe keek alles en dan was het zowat elke dag raak met voetbal
Je had daar ook wel een redelijke enclave op een gegeven moment he. Wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jazeker, maar 99% van alle Surinamers is voor Ajax (en nu steeds meer Barca).
Klinkt bekend. Ik heb nog steeds het gevoel dat mijn moeder destijds enkel voor Feyenoord was om mijn vader te irriteren. Maar ze heeft ook niet echt wat met die Ajax-cultuur.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn moeder dan
Die is gewoon tegen Ajax om mij te irriteren, terwijl voetbal haar verder helemaal geen hol uitmaakt
Ja, wel begrijpelijk aan de ene kant natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
Jazeker, maar 99% van alle Surinamers is voor Ajax (en nu steeds meer Barca).
Je moeder heeft gelijk, rot ajax!quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn moeder dan
Mijn moeder is ook Manchester United fan om mijn pa te irriteren die voor Chelsea isquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Ik heb nog steeds het gevoel dat mijn moeder destijds enkel voor Feyenoord was om mijn vader te irriteren. Maar ze heeft ook niet echt wat met die Ajax-cultuur.
Op een gegeven moment stelde Feyenoord met Van Hanegem als trainer in de voorbereiding een team op dat hij zelf omschreef als Transvaal met Ruud Heus als dispensatiespelerquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, wel begrijpelijk aan de ene kant natuurlijk.
Ik heb er nu ook zo één thuis. Komen we terug van de wedstrijd, gaat ie ook nog eens de wedstrijd op tv kijkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn pa keek/kijkt ook echt alles, laatst kwam ik thuis en toen zat hij RKC-tv te kijken
Haha, die moeders toch.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn moeder is ook Manchester United fan om mijn pa te irriteren die voor Chelsea is
Maarja ik ben al sinds jongs af aan voor City naast Ajax en laatst was ik met mijn pa City-Chelsea aan het kijken en dan vindt mijn ma het leuker om mij te irriteren omdat ik altijd fanatiek ben met voetbal
Hij slaat wel consequent Ajax-tv overquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:10 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook zo één thuis. Komen we terug van de wedstrijd, gaat ie ook nog eens de wedstrijd op tv kijkenEn inderdaad ook zowat alle uitzendingen van voetbal-tv
Ja, zoveel Surinamers?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:10 schreef DonRaja het volgende:
Op een gegeven moment stelde Feyenoord met Van Hanegem als trainer in de voorbereiding een team op dat hij zelf omschreef als Transvaal met Ruud Heus als dispensatiespeler
Psv is idd een club waarvan ik echt niet snap dat mensen er fan van zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, zoveel Surinamers?
Ik snap best dat men voor Feyenoord of Ajax kiest, maar hoe kan je in godsnaam voor PSV kiezen?Feyenoord (nr.1) en Ajax zijn toch wel de mooiste clubs in NL.
Ben ik wel mee eens ja behalve als je uit Eindhoven of in de buurt van komt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Psv is idd een club waarvan ik echt niet snap dat mensen er fan van zijn
Blijf me erover verbazen ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij al die bedrijfsclubs eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je uit die regio komt, ok. Maar verder? Geen uitstraling, mooi voetbal of wat dan ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook nagenoeg geen supporters van buiten de regio?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als je uit die regio komt, ok. Maar verder? Geen uitstraling, mooi voetbal of wat dan ook
Roy Beerens heeft misschien een zwak. Die balt lekker bij de Kaasfabriekquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook nagenoeg geen supporters van buiten de regio?
Gvd prachtig man die kleine gastjes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Blijf me erover verbazen ja.
De enige echte klassieker.
Zitten er door het land heen toch wel wat hoor. Het zijn er idd wel minder dan Ajax en Feyenoord, maar loop er regelmatig toch een paar tegen 't lijf.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook nagenoeg geen supporters van buiten de regio?
Op 3:12. Die lach en vreugde bij Gaal en Hanegem.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gvd prachtig man die kleine gastjes.
Da's raar, ik snap dat niet echt. Mijn hele familie is voor Feyenoord. Weliswaar geen enkel seizoenskaarthouder, maar toch.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mwah, mijn pa is Tukker en heeft ook een voorliefde voor Ajax, me broertje is PSV'er, al me neven etc hebben SK's bij Twente, en meeste van onze kennissen die we vaak zagen waren voor Utrecht en Groningen. Ben zowat de enige Feijenoorder in een hele grote familie![]()
van Hanegem op het eindequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Blijf me erover verbazen ja.
De enige echte klassieker.
Dan moet je minder door Eindhoven lopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zitten er door het land heen toch wel wat hoor. Het zijn er idd wel minder dan Ajax en Feyenoord, maar loop er regelmatig toch een paar tegen 't lijf.
Ik kom bijna nooit in Eindhoven man. Hoogstens met koninginnenacht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan moet je minder door Eindhoven lopen
Exact.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Overigens als ik uit die regio zou komen dan zou ik eerder naar Nac neigen denk ik, is toch een mooiere club dan die saaie boeren uit Eindhoven
In ZW-Drenthe kom je er best wat tegen, al staat dat niet in verhouding tot het aantal Ajax/Feijenoord fansquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan moet je minder door Eindhoven lopen
Breda - Eindhoven... hoezo regio? Daar ligt Tilburg nog tussenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Overigens als ik uit die regio zou komen dan zou ik eerder naar Nac neigen denk ik, is toch een mooiere club dan die saaie boeren uit Eindhoven
Kijk die Van Gaal ook juichen bij die 2-2. Prachtige tijden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van Hanegem op het einde![]()
Het is toch niet te geloven, of je nou met deze gasten voetbalt of met die groterds
Die daarna is nog mooier " Louis, geweldige prestatie van ons"quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van Hanegem op het einde![]()
Het is toch niet te geloven, of je nou met deze gasten voetbalt of met die groterds
En Waalwijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Breda - Eindhoven... hoezo regio? Daar ligt Tilburg nog tussen
bedoelde gewoon Brabantquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Breda - Eindhoven... hoezo regio? Daar ligt Tilburg nog tussen
davy die net als jij nog nooit in een voetbalstadion is geweestquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je dit in de SC zou zeggen over PSV.. Dan hapt Davy er op los. Maar dit is het Feyenoordtopic. daar komt hij nooit
heel afentoe gaat hij. Maar hij is al sinds 2005 op fok. Ik schat dat hij 22 jaar oud isquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
davy die net als jij nog nooit in een voetbalstadion is geweest
Ik moet zeggen dat Van Hanegem en Van Gaal het ook erg leuk doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gvd prachtig man die kleine gastjes.
Dit sowieso, het is ook een mooi filmpje gewoonquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Van Hanegem en Van Gaal het ook erg leuk doen.
oefenwedstrijden zekerquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heel afentoe gaat hij. Maar hij is al sinds 2005 op fok. Ik schat dat hij 22 jaar oud is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |