abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110427874
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  dinsdag 17 april 2012 @ 09:08:06 #2
277865 Sejt
Ondertitel
pi_110427882
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2012 08:49 schreef Fuszy het volgende:
MegaFeyenoord twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 08:39:19 #Cabral vraagt zich af, of zijn toekomst bij #Feyenoord ligt. Andersom ook. reageer retweet
het is en blijft een droogkloot, vraag me wel af wat ze met Cabral gaan doen. In potentie kan hij een aardige voetballer worden.
Ik begrijp het op zich wel. Hij zit niet lekker in z'n vel, is compleet uit vorm (ook al scoorde hij zaterdag) en geniet weinig vertrouwen van z'n trainer.
Misschien vind hij dat allemaal wel bij een andere club.
I love my mispoken words.
pi_110427905
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:08 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ik begrijp het op zich wel. Hij zit niet lekker in z'n vel, is compleet uit vorm (ook al scoorde hij zaterdag) en geniet weinig vertrouwen van z'n trainer.
Bij een andere club zal het precies hetzelfde zijn. Hij heeft best veel krediet gehad van Koeman.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_110427989
Wat dacht je, we gaan weer 150 posts aan troll er doorheen werken? :').
pi_110428014
En door.

:')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_110428039
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:12 schreef Helpmefok het volgende:
Wat dacht je, we gaan weer 150 posts aan troll er doorheen werken? :').
Je hebt een naam-topic. Wees blij en voel jezelf belangrijk!
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 09:16:50 #7
42184 crew  DaMart
pi_110428116
quote:
HSV denkt aan Feyenoord-target Kuyt"
In de strijd om de handtekening van Dirk Kuyt heeft Feyenoord weer serieuze concurrentie gekregen. Het Duitse Hamburger SV ziet de komst van de Liverpool-speler wel zitten en heeft het geld voor een lucratief contract. De Duitse club wil Kuyt komende zomer ophalen bij Liverpool, waar de voorhoedespeler naar alle waarschijnlijkheid bezig is aan zijn laatste maanden in dienst van de club, meldt De Telegraaf. HSV is in meerdere opzichten een interessante club voor Kuyt en zijn gezin. Het is een dicht bij Nederland gelegen club en men heeft de mogelijkheid het salaris van Kuyt op te hoesten.

Bij een terugkeer naar Feyenoord moet de international flink inleveren op zijn huidige salaris van drie miljoen euro, HSV kan dat bedrag evenaren. De club staat momenteel veertiende in de Bundesliga, maar lijkt zeker van lijfsbehoud. Kuyt zou één van de spelers zijn waarmee het volgend jaar betere prestaties neer wil zetten.

Naast Feyenoord en HSV werd er eerder ook gesproken over interesse vanuit Italië en Turkije.
Zou wel zonde zijn als hij naar Duitsland gaat in plaats van terug naar Feyenoord. Hopen dus dat hij zijn hart volgt, en niet zijn portemonnee :P.
  dinsdag 17 april 2012 @ 09:19:35 #8
277865 Sejt
Ondertitel
pi_110428180
Hamburg dichtbij Nederland? Dan ligt Liverpool net zo dichtbij...
I love my mispoken words.
pi_110428237
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:16 schreef DaMart het volgende:

[..]

Zou wel zonde zijn als hij naar Duitsland gaat in plaats van terug naar Feyenoord. Hopen dus dat hij zijn hart volgt, en niet zijn portemonnee :P.
Ik vind het wel een mooie club voor Kuijt.
pi_110428238
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:14 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Je hebt een naam-topic. Wees blij en voel jezelf belangrijk!
:').
pi_110428307
Van der Gijp die zegt dat Clasie aan zijn top zit en nooit zal kunnen doorgroeien boven niveau Feijenoord. :')!

Het wordt nu wel HEEL erg triest hoor :'). Ik zeg toch niet voor niets afgelopen keer dat hij het enkel als "pesterijtje" af deed tegenover Boskamp omdat hij bang is voor klappen.

ALTIJD loopt die enge klootzak te zeiken over Feijenoord.
pi_110428362
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:24 schreef Helpmefok het volgende:
Van der Gijp die zegt dat Clasie aan zijn top zit en nooit zal kunnen doorgroeien boven niveau Feijenoord. :')!

Het wordt nu wel HEEL erg triest hoor :'). Ik zeg toch niet voor niets afgelopen keer dat hij het enkel als "pesterijtje" af deed tegenover Boskamp omdat hij bang is voor klappen.

Derksen was het er nog mee eens ook :')

Alleen Hans is nog wel eens positief over Clasie :)

Doet me wel een beetje denken aan Kuyt toen. Die zou volgens alle analisten ook niet verder kunnen groeien. Eerst bij Utrecht, toen bij Feyenoord en daarna zou hij volledig door het ijs zakken bij Liverpool :')
pi_110428461
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Derksen was het er nog mee eens ook :')

Alleen Hans is nog wel eens positief over Clasie :)

Doet me wel een beetje denken aan Kuyt toen. Die zou volgens alle analisten ook niet verder kunnen groeien. Eerst bij Utrecht, toen bij Feyenoord en daarna zou hij volledig door het ijs zakken bij Liverpool :')
Hetzelfde was het toen met Sneijder hoor. Die zou toen volgens iedereen, ook van Hanegem, veels te klein zijn om te kunnen slagen in het 'moderne topvoetbal'. Is toch wel iets anders gelopen
pi_110428519
De Vrij trouwens wéér in het Elftal van de week. Is best mooi om te zien hoe vaak die jongen er al in gestaan heeft.

Clasie en Guidetti in de top 5 is ook een hele mooie constatering.
pi_110428560
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:32 schreef Helpmefok het volgende:
De Vrij trouwens wéér in het Elftal van de week. Is best mooi om te zien hoe vaak die jongen er al in gestaan heeft.

Clasie en Guidetti in de top 5 is ook een hele mooie constatering.
Centrum De Vrij - BMI O+ O+ O+
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 09:37:29 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_110428665
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:24 schreef Helpmefok het volgende:

Clasie laat zien dat hij het spelletje redelijk snapt én hij werkt zich de klere. Dat hele idee van hard werken om boven jezelf uit te stijgen, heeft René nooit helemaal begrepen. Daarom heeft-ie het met al z'n talent tot Neuchâtel Xamax geschopt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_110428688
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Clasie laat zien dat hij het spelletje redelijk snapt én hij werkt zich de klere. Dat hele idee van hard werken om boven jezelf uit te stijgen, heeft René nooit helemaal begrepen. Daarom heeft-ie het met al z'n talent tot Neuchâtel Xamax geschopt.
Ik snap niet dat ze positief over Strootman kunnen zijn in dat programma als jongens als Anita en Clasie meér dan 3 leuke wedstrijdjes hebben gespeeld dit seizoen. :{
pi_110428707
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik snap niet dat ze positief over Strootman kunnen zijn in dat programma als jongens als Anita en Clasie meér dan 3 leuke wedstrijdjes hebben gespeeld dit seizoen. :{
Strootman werd gisteren ook wel redelijk afgebrand. Het nieuwe lievelingetje is nu Adam Maher.
pi_110428729
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Strootman werd gisteren ook wel redelijk afgebrand. Het nieuwe lievelingetje is nu Adam Maher.
Mwah in het begin viel het wel mee, maar inderdaad Maher is het knuffeldiertje ineens. :{
pi_110428766
Ik vind Clasie ook verder dan Maher hoor. Is technisch minder goed maar heeft een betere trap en veel beter overzicht vind ik
pi_110428809
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik vind Clasie ook verder dan Maher hoor. Is technisch minder goed maar heeft een betere trap en veel beter overzicht vind ik
Die discussie durf ik niet aan, ik kijk niet genoeg AZ.

Ik weet wel dat hij absoluut beter is dan Anita en Strootman.
pi_110428917
"Out of the blind Guidetti gehaald, Van Geel kende hem helemaal niet".

Derksen lult weer uit zijn nek :'). Ik heb Geel gesproken en die is driemaal wezen kijken naar die jongen op trainingen, in gesprek met hem geweest et cetera.

Hij kende de speler dus weldegelijk. Het is niet dat hij een telefoontje kreeg "Pssssst Guidetti halen?", hij is er toch echt zelf achteraan gegaan.

Die man is totaal niet meer serieus te nemen als het over Feijenoord gaat...
pi_110428935
Anita sowieso. Ik vond Strootman vorig jaar erg goed en dit jaar bij PSV in een paar wedstrijdjes maar ik had veel meer van die gozer verwacht. Ik dacht dat hij nu voetballend veel verder zou zijn maar ook geestelijk. Wanneer PSV achter komt en het loopt niet lekker, gaat die mafkees met elke bal lopen en zelf iets proberen te doen. Zag je tegen Feijenoord in de Kuip toen ook heel goed, probeerde hij alles van 30 meter op goal te rammen. Als hij achter staat begint hij ook te schoppen en te zeiken tegen scheidsrechters, tegenstanders en medespelers.

Nee, doe me dan maar een gozer die 15 cm kleiner is en wel normaal blijft doen en zijn eigen spelletje speelt
pi_110428958
Derksen dan weer wel dik respect hoe hij Cabral even wegzet. Dat die jongen nog steeds niet met beide handen zijn contract aangepakt heeft :') Maar gaat zitten neuzelen
pi_110428970
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:46 schreef Helpmefok het volgende:
"Out of the blind Guidetti gehaald, Van Geel kende hem helemaal niet".

Derksen lult weer uit zijn nek :'). Ik heb Geel gesproken en die is driemaal wezen kijken naar die jongen op trainingen, in gesprek met hem geweest et cetera.

Hij kende de speler dus weldegelijk. Het is niet dat hij een telefoontje kreeg "Pssssst Guidetti halen?", hij is er toch echt zelf achteraan gegaan.

Die man is totaal niet meer serieus te nemen als het over Feijenoord gaat...
Ik kende Guidetti vorig jaar al zelfs :')

Derksen moet niet zo achterlijk lullen en van Geel er slechter uit proberen te laten zien omdat hij een hekel aan z'n vrouw heeft
pi_110428981
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:47 schreef Helpmefok het volgende:
Derksen dan weer wel dik respect hoe hij Cabral even wegzet. Dat die jongen nog steeds niet met beide handen zijn contract aangepakt heeft :') Maar gaat zitten neuzelen
Mag lekker naar Excelsior
pi_110429012
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:48 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik kende Guidetti vorig jaar al zelfs :')

Derksen moet niet zo achterlijk lullen en van Geel er slechter uit proberen te laten zien omdat hij een hekel aan z'n vrouw heeft
Ja echt pijnlijk gewoon hoe hij Geel nog nóóít complimenten heeft gegeven.

Hansje Kraaij deed dat wel, voordat hij Gudde ophemelde.
pi_110429078
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja echt pijnlijk gewoon hoe hij Geel nog nóóít complimenten heeft gegeven.

Hansje Kraaij deed dat wel, voordat hij Gudde ophemelde.
En Hansie begon over BMI _O_ . Vorig jaar prees Kraaij ook als eerste de Vrij. De Vrij speelde toen voor een van de eerste keren centraal, uit bij Twente. Speelde echt geweldige pot toen.
pi_110429102
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 09:45:04 De jongere broertjes van Terence Kongolo, Rodney (14) en Fidel (7) spelen ook in de jeugd van #Feyenoord. reageer retweet
Fidel _O-
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 09:54:49 #30
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_110429135
Nou lekker dan, Hans Kraaij aan je zijde. :{
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_110429174
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:54 schreef Gert het volgende:
Nou lekker dan, Hans Kraaij aan je zijde. :{
Hans Kraaij is een mongool van een vent, maar hij heeft wel aardig verstand van voetbal. En dat zeg ik niet op basis van een paar complimentjes die Feijenoord gerelateerd zijn
pi_110429306
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:56 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Hans Kraaij is een mongool van een vent, maar hij heeft wel aardig verstand van voetbal. En dat zeg ik niet op basis van een paar complimentjes die Feijenoord gerelateerd zijn
Hans Kraaij :')
De jongens van JVC Cuijk die ik ken stonden nou niet echt te springen om zijn aanstelling
pi_110429323
"Viergever is een goede voetballer" <-- strekking van Kraaijs' verhaal.

Gijp: "TE KLEIN! TE KLEIN!". Nou, als dat tegenwoordig als onderbouwing geldt voor alles in de voetballerij, waarom trekt hij zich dan af op Özil, Sneijder, Messi? :?
pi_110429360
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:00 schreef Guidetti het volgende:

[..]

De jongens van JVC Cuijk die ik ken stonden nou niet echt te springen om zijn aanstelling
Wat een spannend verhaaltje!

Verder vind ik Hans Kraaij de enige écht serieus te nemen man aan de tafel van gisteren. Is als enige nog echt actief in de voetballerij, loopt niet met een plaat voor zijn kop, is openminded én was de enige die TWEE jaar achter elkaar de kampioen wist te voorspellen.
pi_110429361
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:00 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Ah, die jongens hebben natuurlijk al veel met hem gewerkt :')
pi_110429371
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:02 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ja dat dus.
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 10:03:30 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_110429380
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:56 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Hij ziet het soms wel goed, maar de manier waarop hij dat dan elke keer hé-le-maal uitmelkt, gadverdamme. "Ik.. ik.. ik.. soms zie je een speler waarvan je denkt, die heeft véél meer in zijn mars. Bij RKC had ik dat met Boerrigter. Toen zei ik al dat het nog een grote jongen ging worden... bla bla bla" :{w
pi_110429381
Die Adam Maher is ook maar 1.73 :')

Wel een goede voetballer hoor, daar niet van.
pi_110429402
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:03 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij ziet het soms wel goed, maar de manier waarop hij dat dan elke keer hé-le-maal uitmelkt, gadverdamme. "Ik.. ik.. ik.. soms zie je een speler waarvan je denkt, die heeft véél meer in zijn mars. Bij RKC had ik dat met Boerrigter. Toen zei ik al dat het nog een grote jongen ging worden... bla bla bla" :{w
Dat doe ik ook :@.

Gert mag mij niet ;(.
pi_110429419
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:03 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja klopt, irritante mongool is het, maar met verstand van het spelletje
pi_110429430
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die Adam Maher is ook maar 1.73 :')

Wel een goede voetballer hoor, daar niet van.
Ja joh dat gezeik over de lengte is zo'n tyfusonzin. Sta je in de spits en heb je flankaanvallers zoals Heerenveen waarbij koppen een veelvoud van je voortgezet-balbezit en doelpunten kan betekenen, ja dan heb je absoluut gelijk.

Maar op het middenveld hoeft klein zijn echt niet TEGEN je te werken. IN TEGENDEEL.
pi_110429445
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:02 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Lienden, de Treffers, JVC alle drie lubs die dicht bij elkaar liggen en waarvan de jongens veel met elkaar praten. Die jongens staan echt niet te springen om met hem te mogen werken. In tegendeel zelfs.
pi_110429456
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja joh dat gezeik over de lengte is zo'n tyfusonzin. Sta je in de spits en heb je flankaanvallers zoals Heerenveen waarbij koppen een veelvoud van je voortgezet-balbezit en doelpunten kan betekenen, ja dan heb je absoluut gelijk.

Maar op het middenveld hoeft klein zijn echt niet TEGEN je te werken. IN TEGENDEEL.
Op het middenveld, klein = veel wendbaarder. Dus heb je een fractie van een seconde 'extra' tijd t.o.v. iemand die groter is
pi_110429466
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:05 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Lienden, de Treffers, JVC alle drie lubs die dicht bij elkaar liggen en waarvan de jongens veel met elkaar praten. Die jongens staan echt niet te springen om met hem te mogen werken. In tegendeel zelfs.
Lienden was men anders echt wel blij met Kraaij hoor.
pi_110429479
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:06 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Op het middenveld, klein = veel wendbaarder. Dus heb je een fractie van een seconde 'extra' tijd t.o.v. iemand die groter is
Daarom juist. Ik snap dat gekat dus ook niet op die kleine mannetjes.
Ook hebben ze vaak nét dat beetje meer explosiviteit, alleen een kleinere top.
pi_110429490
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:05 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Vreemd dat ze het in Lienden dan een jaar of 7 met hem uit gehouden hebben
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 10:07:34 #47
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_110429495
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:04 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat doe ik ook :@.

Gert mag mij niet ;(.
:D ik zou je onmiddelijk inruilen daar aan die tafel voor Kraaij. Pesten we Hansie hansie vervolgens hier wel weg. ;)
pi_110429497
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:02 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wat een spannend verhaaltje!
Dat verhaal dat van Geel jou heeft verteld dat hij Guidetti 3x heeft bekeken vond ik veel spannender!
pi_110429511
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:07 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat verhaal dat van Geel jou heeft verteld dat hij Guidetti 3x heeft bekeken vond ik veel spannender!
Dat is tenminste wél realiteit _O_
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 10:09:02 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_110429519
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Vanwege alle exposure waarschijnlijk, de 15 minutes of fame van een amateurclub.
pi_110429530
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:07 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Vreemd dat ze het in Lienden dan een jaar of 7 met hem uit gehouden hebben
Y U SO SMART _O_

Kwaliteitsuser deze man ^O^
pi_110429539
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Vanwege alle exposure waarschijnlijk, de 15 minutes of fame van een amateurclub.
De man zat er 7 jaar. :D
pi_110429545
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Als uithangbord voor de club ja. Door ondermeer zijn bekendheid hebben ze snel stappen kunnen maken door de aantrekkingskracht voor sponsoren. Met Hans als trainer liepen ze niet altijd hand in hand weg.
pi_110429562
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:09 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Als uithangbord voor de club ja. Door ondermeer zijn bekendheid hebben ze snel stappen kunnen maken door de aantrekkingskracht voor sponsoren. Met Hans als trainer liepen ze niet altijd hand in hand weg.
Doe je dat op basis van natte vingerwerk of kun je dat onderbouwen? Want ik ken er genoeg mensen die er ander sover denken ^O^.
pi_110429575
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat een onzin man, die gast is drie keer gepromoveerd in 7 jaar. Dat vind ik best knap voor een onbeduidend provincieclubje hoor
pi_110429581
Maar eigenlijk is dit niet de plek om hierover te praten.

Feijenoord?
Feijenoord!
Wat gaan we doen vandaag?
Wij gaan winnen!
Alleen met hoeveel is de vraag?
pi_110429661
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Doe je dat op basis van natte vingerwerk of kun je dat onderbouwen? Want ik ken er genoeg mensen die er ander sover denken ^O^.
Ik woon er in de buurt. Ik ken spelers die er in de periode van Hans hebben gespeeld en je leest er hier in de krant het een en ander over.

Geef eens namen van de mensen die je kent...
pi_110429699
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:14 schreef Guidetti het volgende:
Geef eens namen van de mensen die je kent...
Met het risico dat je dan weet wie ik ben? Nee bedankt, ik blijf lekker anoniem op Fok! ^O^.
pi_110429738
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:11 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Wat een onzin man, die gast is drie keer gepromoveerd in 7 jaar. Dat vind ik best knap voor een onbeduidend provincieclubje hoor
Klopt. Ze zaten voor 7 jaar terug in de competitie bij mijn amateurclub die nu 5de klasse speelt. Maar toen daar het geld is gaan rollen was Lienden elk jaar het Manchester City van de Betuwe. Alles kon daar door de geldschieter C1000 Timmer. Er speelde elk jaar spelers die in een klasse speelde die ver onder hun niveau was maar toch naar Lienden kwamen omdat er goed betaald werd.
pi_110429747
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Met het risico dat je dan weet wie ik ben? Nee bedankt, ik blijf lekker anoniem op Fok! ^O^.
:')

De TT past wel weer mooi bij deze discussie.
pi_110429819
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:11 schreef Helpmefok het volgende:
Maar eigenlijk is dit niet de plek om hierover te praten.

Feijenoord?
Feijenoord!
Wat gaan we doen vandaag?
Wij gaan winnen!
Alleen met hoeveel is de vraag?
We spelen vandaag niet.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_110429865
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:16 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Klopt. Ze zaten voor 7 jaar terug in de competitie bij mijn amateurclub die nu 5de klasse speelt. Maar toen daar het geld is gaan rollen was Lienden elk jaar het Manchester City van de Betuwe. Alles kon daar door de geldschieter C1000 Timmer. Er speelde elk jaar spelers die in een klasse speelde die ver onder hun niveau was maar toch naar Lienden kwamen omdat er goed betaald werd.
Dan nog vind ik het best knap dat die spelers het over langere tijd met die Kraaij uit hebben gehouden. Als dat echt zo'n kuttrainer + kutvent was waren die spelers allang weggeweest of Kraaij was weggeweest
pi_110429889
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:19 schreef Muto het volgende:

[..]

We spelen vandaag niet.
;(
pi_110429929
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Heb je er al over nagedacht hoe je al je projectjes hier gaat presenteren dan?
pi_110429932
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:20 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dan nog vind ik het best knap dat die spelers het over langere tijd met die Kraaij uit hebben gehouden. Als dat echt zo'n kuttrainer + kutvent was waren die spelers allang weggeweest of Kraaij was weggeweest
$$$

En er zijn niet veel spelers die daar heel lang hebben gezeten. Door de snelle stappen die ze maakte hebben ze veel roulatie in de selectie gehad. Iemand die er 1 of 2 seizoen speelt en een basisplek heeft gaat niet lopen klagen op de trainer.
pi_110429958
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dadelijk herkennen we hem of haar aan zijn of haar stem :o
pi_110429964
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Jazeker. Het fijne is dat ik zelf niet voor de camera ga staan of ga voice-overen. Om dan de link te leggen wie ik ben wordt al lastiger als je met een mannetje of 10, 15 werkt. :).

Maar buiten dat: dat zien we dán wel weer.
pi_110430018
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jazeker. Het fijne is dat ik zelf niet voor de camera ga staan of ga voice-overen. Om dan de link te leggen wie ik ben wordt al lastiger als je met een mannetje of 10, 15 werkt. :).

Maar buiten dat: dat zien we dán wel weer.
Aftiteling doe je niet aan dus?
pi_110430049
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hoe weet je op basis van een aftiteling waar 15 man in staan dat ik het ben? :D.

On-ge-lo-fe-lijk dat de namen van de twee beste spitsen sinds 2004 bij Feijenoord (Dirk-Kuijt en Guidetti) beide door één user zó besmeurd worden :').

Gouden koppel met De_Kromme _O- :')

:{
pi_110430057
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dan maakt het alsnog geen reet uit als hij niet in beeld van de camera komt of voice over doet he
pi_110430095
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:26 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dan maakt het alsnog geen reet uit als hij niet in beeld van de camera komt of voice over doet he
Met alle dingen die hij hier al heeft lopen roepen en een beetje zoekwerk ben je er zo uit hoor :P

Niet dat ik daar behoefte aan heb, maar anoniem ben je dan niet meer met users als Guidetti en deKromme :P
pi_110430104
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hoe weet je op basis van een aftiteling waar 15 man in staan dat ik het ben? :D.

On-ge-lo-fe-lijk dat de namen van de twee beste spitsen sinds 2004 bij Feijenoord (Dirk-Kuijt en Guidetti) beide door één user zó besmeurd worden :').

Gouden koppel met De_Kromme _O- :')

:{
Door die 15 namen kun je er eerder achter komen dan dat jij namen zou noemen van mensen die jij van de club Lienden kent :')
pi_110430128
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:26 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Zijn adres om Pizza''s te laten bezorgen is dan zo gevonden ^O^
pi_110430138
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:29 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Je vergist je ^O^. Maar geeft niet. O+
pi_110430143
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:29 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Zou dat even een leuke streek zijn, Dat wordt sowieso lachen!
pi_110430156
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Bij de titel creative director zal jouw naam toch wel staan? :D
pi_110430170
Godverdomme waar gaat dit nog over :'). Ik ga wat nuttigs doen hoor jongens. Even wachten tot een mod Guidetti op laat rotten.

Sjaakie, het ga je goed jongen O+
pi_110430197
Ik ga de stad in, broodje halen
pi_110430201
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Bij de titel creative director zal jouw naam toch wel staan? :D
Dat ligt er op dit moment dus heel erg aan, daar er twee 'ploegen' zijn die min of meer fuseren. Rollenverdeling wordt dus heel anders, als dat überhaupt gaat lukken.

Kortom: het is allemaal afwachten.

Nu echt weg! :W
pi_110430220
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdomme waar gaat dit nog over :'). Ik ga wat nuttigs doen hoor jongens. Even wachten tot een mod Guidetti op laat rotten.

Wij willen chipszakken zien HMF! Dus besteed je tijd daar weer eens nuttig aan _O_
pi_110430238
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:

Zou ik maar doen. Anders kom je nooit aan die 80 uur in de week dat je bezig bent met diploma's halen en ondernemen. Oja, en je docu moet ook maar eens snel gestalte krijgen.
pi_110430266
Oja, die chipszakken hadden we ook nog 8-)
pi_110430280
Goed bezig jongens.
pi_110430319
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:23 schreef Guidetti het volgende:

[..]

$$$

En er zijn niet veel spelers die daar heel lang hebben gezeten. Door de snelle stappen die ze maakte hebben ze veel roulatie in de selectie gehad. Iemand die er 1 of 2 seizoen speelt en een basisplek heeft gaat niet lopen klagen op de trainer.
Ik heb natuurlijk geen idee hoeveel die gasten daar verdienden, maar dat verhaal van die C1000 heb ik wel vaker gehoord.
pi_110430328
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:33 schreef Muto het volgende:
Goed bezig jongens.
Beetje actie op de dinsdagochtend
  Admin dinsdag 17 april 2012 @ 10:36:54 #86
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110430369
Dan geen TT ook goed :W
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_110430404
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:36 schreef yvonne het volgende:
Dan geen TT ook goed :W
Wat dacht je van "Die paupermongool doet onze topspitsen geen eer aan?"

Als dat ook niet goed is: "Strijden om CL".

O+
pi_110430492
TT: 'BMI als linksback naar het EK'
  Admin dinsdag 17 april 2012 @ 10:41:34 #89
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110430530
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wat dacht je van "Die paupermongool doet onze topspitsen geen eer aan?"

Als dat ook niet goed is: "Strijden om CL".

O+
Nee
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:40 schreef SjaakBauer het volgende:
TT: 'BMI als linksback naar het EK'
Nee :')

Zo istie mooi: basic
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_110430547
Happel... Verander... Oh wacht.
pi_110430554
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee

[..]

Oke, baas
pi_110430578
Topic dan maar volspammen.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 17 april 2012 @ 10:43:14 #93
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_110430582
Feyenoord kampioen!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_110430600
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:43 schreef Muto het volgende:
pi_110430618
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee

[..]

Ja nog effe! Doe eens even een topictitel tante Yv. :(
pi_110430619
Indrukwekkend deze

quote:
In de Eredivisie-wedstrijd tussen Feyenoord en Excelsior kwamen achttien spelers, elf om zeven, in actie, die voortkomen uit Feyenoords jeugdopleiding. Dat is een nieuw record voor de jeugdopleiding van Feyenoord, zo meldt De Telegraaf dinsdag. Nooit eerder stonden er zo veel eigen spelers in een eredivisieduel in De Kuip op het veld.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Admin dinsdag 17 april 2012 @ 10:44:54 #97
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110430625
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:42 schreef Muto het volgende:
Happel... Verander... Oh wacht.
Happel ^O^

pi_110430634
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Happel ^O^
Kan die held geen mod meer worden?

Anders wil ik het wel op me nemen.
pi_110430638
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Indrukwekkend deze

[..]

Feijenoord O+

Alleen klopt daar geen reet van :D. Ahmadi, Guidetti, Schaken, Cissé... hoe zijn dat jeugdspelers?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2012 10:45:48 ]
  Admin dinsdag 17 april 2012 @ 10:45:34 #100
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110430644
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:43 schreef Muto het volgende:
Serieus, likt je dat slim nu ik in het topic zit?
Ik denk ik waarschuw maar ff...

pi_110430648
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Feijenoord O+
feyenoord :r
pi_110430661
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:45 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

feyenoord :r
Ajax :r
pi_110430672
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Doe eens mooie topictitelt maken dan O+. Zoiets als "Yvonne is regent in het Feijenoordtopic" is ook wel kicke.
pi_110430686
Of yvonne, de jojoortje van het feyenoord topic
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 10:47:17 #105
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_110430697
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:46 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Doe eens mooie topictitelt maken dan O+. Zoiets als "Yvonne is regent in het Feijenoordtopic" is ook wel kicke.
Da's meer licke.
pi_110430713
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kan die held geen mod meer worden?

Anders wil ik het wel op me nemen.
:D
pi_110430722
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Niet alleen HMF kan goed rijmen
En daarbij ook nog een potje slijmen
Dus mijn eventuele ban is zo weer voorbij
Zo lief ben jij dan wel voor mij
  dinsdag 17 april 2012 @ 10:48:10 #108
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_110430724
TT: Waar talenten liever in Rotterdam blijven!! :D

quote:
Toptalenten Feyenoord zien minder heil in overgang naar buitenland
In de Eredivisie-wedstrijd tussen Feyenoord en Excelsior kwamen achttien spelers, elf om zeven, in actie, die voortkomen uit Feyenoords jeugdopleiding. Dat is een nieuw record voor de jeugdopleiding van Feyenoord, zo meldt De Telegraaf dinsdag. Nooit eerder stonden er zo veel eigen spelers in een eredivisieduel in De Kuip op het veld.

Voor de talenten van Feyenoord wordt het steeds minder interessant om te kiezen voor een avontuur bij een buitenlandse profclub. Terence Kongolo, die nog eerstejaars A-junior is, is de zesde jeugdspeler die onder trainer Ronald Koeman zijn debuut mocht maken. Diverse jongelingen van Feyenoord kozen de afgelopen jaren voor een buitenlands avontuur, maar de stap naar het eerste blijkt te groot.

Feyenoord is in gesprek met Kongolo om zijn tot medio 2013 lopende contract open te breken en te verlengen. De jonge verdediger heeft een Engelse zaakwaarnemer, maar dat zegt niets. "De gesprekken lopen. Er spreekt veel waardering uit dat Feyenoord langer door wil", citeert het Algemeen Dagblad. "Ik loop al jarenlang op Varkenoord rond. Feyenoord is echt mijn club."
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Admin dinsdag 17 april 2012 @ 10:49:19 #109
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110430757
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Da's meer licke.
}:|

pi_110430800
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

}:|
ksst nou weer weg vrouw

je hebt vast een keuken schoon te maken of wat eten te maken
pi_110430813
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:51 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

ksst nou weer weg vrouw

Je speelt met je leven, vrees ik
pi_110430817
quote:

[..]

ksst nou weer weg vrouw

Die laptop is zo'n kut-uitvinding.
pi_110430826
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:51 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Je speelt met je leven, vrees ik
Als kind aan huis bij yvonne mag ik dat gewoon
pi_110430830
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:51 schreef Muto het volgende:

[..]

Die laptop is zo'n kut-uitvinding.
_O-
pi_110430873
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:52 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Als kind aan huis bij yvonne mag ik dat gewoon
Als ik het tegen m'n vriendin zeg dan komt ze ook met de deegroller achter me aan
pi_110430909
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:54 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Als ik het tegen m'n vriendin zeg dan komt ze ook met de deegroller achter me aan
Ik mag gewoon studio sport kijken bij yvonne thuis met voetjes op de tafel en bordje op schoot, krijg ik nog een biertje ook
pi_110430959
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:55 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik mag gewoon studio sport kijken bij yvonne thuis met voetjes op de tafel en bordje op schoot, krijg ik nog een biertje ook
Dat heb je mooi voor elkaar dan
  Admin dinsdag 17 april 2012 @ 10:59:34 #118
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110431048
IS DIT DE SLOWCHAT?

dinsdag 17 april 2012 @ 10:59:35 #119
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110431049
Kuijt misschien naar HSV? :') Dat is echt de grootste kutclub van Duitsland. En sportief gezien moet je t ook niet willen, tenzij je tegen degradatie wil vechten.. :')
  Admin dinsdag 17 april 2012 @ 11:00:16 #120
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110431071
quote:

[..]

ksst nou weer weg vrouw

Nee, zo een spoedvergadering op m'n werk
Dusse: braaf zijn.

pi_110431085
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ben altijd braaf, weet je toch :D
pi_110431090
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:59 schreef inZanity het volgende:
Kuijt misschien naar HSV? :') Dat is echt de grootste kutclub van Duitsland. En sportief gezien moet je t ook niet willen, tenzij je tegen degradatie wil vechten.. :')
Hamburg is wel een vette stad
pi_110431101
quote:
8s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:59 schreef yvonne het volgende:
IS DIT DE SLOWCHAT?
Nee, Feijenoordtopic zonder TT
pi_110431218
quote:
8s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:59 schreef yvonne het volgende:
IS DIT DE SLOWCHAT?
waar is het feyenoord topic ?
pi_110431255
quote:
Ze betalen wel debiele salarissen, kijk naar Castelen, kan Dirk nog even 2 jaartjes zijn zakken vullen.
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:06:43 #126
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_110431290
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarom heb je Happel laten stoppen?
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_110431331
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:00 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Genoeg vertier voor Dirk daar :Y
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:08:41 #128
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110431350
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:08 schreef Sejt het volgende:

[..]

Weleens aan gedacht dat ie er helemaal niks van kan? Die gozer is helemaal de hemel ingeprezen na een leuk potje tegen Roda.. Voor de rest heeft ie niks laten zien. Om het over z'n instelling maar niet te hebben. Prima als ie zo graag weg wil. Benieuwd welk eerste divisie ploegje op m zit te wachten..

Oh en over VI. Dat zei ik gister al in het VI topic. Die gasten hebben er de ballen verstand van. De enige die er nog een beetje wat van snapt is Kraay, maar die wordt telkens belachelijk gemaakt. Eugenlijk is het droevig gesteld met voetbalprogramma's in Nederland. Het is dat je bij VI nog een beetje kunt lachen af en toe...
pi_110431373
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Genoeg vertier voor Dirk daar :Y
Ik ben er met Ajax geweest en vrijgezellen weekend van mijn neef en 2x een toptijd daar gehad :D
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:09:43 #130
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110431386
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:00 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ga dan bij St. Pauli spelen O+
pi_110431403
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:09 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ga dan bij St. Pauli spelen O+
Ik zat in een hotel tegenover het stadion van St Pauli, bazenshit daar _O_
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 11:10:56 #132
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_110431433
quote:
Ligt ook een beetje aan hun plannen.
Ik vind het eigenlijk (helaas) wel een club waar hij best wel eens Ja tegen zou kunnen zeggen.
Ben bang dat Kuijt denkt dat-ie op z'n 34e ook nog prima bij Feyenoord terecht kan. Eerst nog effe 5 miljoen in Hamburg scoren ipv 2 in Rotjeknor.
pi_110431447
St. Pauli fanshop _O_ _O_ _O_ Daar kan Feyenoord nou een voorbeeld aan nemen.

http://www.fcstpauli-shop(...)3db5cde168d9650ef63b

O+
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:12:58 #134
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110431504
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Ligt ook een beetje aan hun plannen.
Vind het eigenlijk (helaas) wel een club waar hij best wel eens Ja tegen zou kunnen zeggen.
Ben bang dat Kuijt denkt dat-ie op z'n 34e ook nog prima bij Feyenoord terecht kan. Eerst nog effe 5 miljoen in Hamburg scoren ipv 2 in Rotjeknor.
Dan heeft Kuijt al z'n krediet bij mij verspeeld, betekend namelijk dat ook hij.het echt alleen maar voor t geld doet.
pi_110431517
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:12 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dan heeft Kuijt al z'n krediet bij mij verspeeld, betekend namelijk dat ook hij.het echt alleen maar voor t geld doet.
Welke voetballer doet dat niet :')
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:15:34 #136
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110431598
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:13 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Welke voetballer doet dat niet :')
Geen. Maar bij Kuijt heb je toch altijd de hoop dat ie ook echt een liefhebber is en dat geld niet het belangrijkst is..
pi_110431613
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:15 schreef inZanity het volgende:

[..]

Geen. Maar bij Kuijt heb je toch altijd de hoop dat ie ook echt een liefhebber is en dat geld niet het belangrijkst is..
Ik vrees het ergste...
pi_110431629
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:15 schreef inZanity het volgende:

[..]

Valse hoop man
Ik snap wat je bedoelt overigens want na jaren toch minimaal 3miljoen te hebben verdiend zou je denken dat het genoeg is en dat clubliefde de doorslag zal geven, maar dat bestaat niet meer denk ik
pi_110431723
1miljoen is toch ook best veel geld ??
tis nou niet alsof je dan op een houtje moet bijten...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_110431770
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:19 schreef Calciumdude het volgende:
1miljoen is toch ook best veel geld ??
tis nou niet alsof je dan op een houtje moet bijten...
Pantelic bleef niet bij Ajax omdat ie 1,5miljoen te weinig vond en hij over 10jaar nog steeds mooie kleren voor zijn kinderen wou blijven kopen :') :r

Gast voetbalde al jaren voor een miljoenen salaris :r
pi_110431823
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:20 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Pantelic bleef niet bij Ajax omdat ie 1,5miljoen te weinig vond en hij over 10jaar nog steeds mooie kleren voor zijn kinderen wou blijven kopen :') :r

Gast voetbalde al jaren voor een miljoenen salaris :r
Die hebben jullie ook wel gemist zeg
pi_110431837
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:21 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Die hebben jullie ook wel gemist zeg
Pantelic was een leuke speler voor Ajax vond ik
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:24:32 #143
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110431908
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
St. Pauli fanshop _O_ _O_ _O_ Daar kan Feyenoord nou een voorbeeld aan nemen.

http://www.fcstpauli-shop(...)3db5cde168d9650ef63b

O+
Alleen jammer dat ze er zelf amper wat aan verdienen.. :')
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:27:38 #144
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110432002
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:16 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Valse hoop man
Ik snap wat je bedoelt overigens want na jaren toch minimaal 3miljoen te hebben verdiend zou je denken dat het genoeg is en dat clubliefde de doorslag zal geven, maar dat bestaat niet meer denk ik
Ik ben er ook bang voor.. Clubliefde is uitgestorven. En als Kuijt niet terug komt is dat voor mij.het ultieme bewijs, zeker als ie dan ook nog eens naar een nietszeggend clubje gaat om nog meer te cashen dan ie al heeft gedaan.
pi_110432034
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik ben er ook bang voor.. Clubliefde is uitgestorven. En als Kuijt niet terug komt is dat voor mij.het ultieme bewijs, zeker als ie dan ook nog eens naar een nietszeggend clubje gaat om nog meer te cashen dan ie al heeft gedaan.
Achja van Nistelrooij was al het ultieme bewijs, nog gaan cashen bij Malaga :')
pi_110432092
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Die roeptoeterde echt overal dat hij sowieso zou afsluiten in Eindhoven ja _O-
pi_110432118
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:30 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Die roeptoeterde echt overal dat hij sowieso zou afsluiten in Eindhoven ja _O-
Ja en dan nu op de bank bij Malaga, wel voor 6miljoen per jaar maar toch :')
pi_110432138
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Een nieuwe uitdaging. :')
pi_110432171
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:31 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Een nieuwe uitdaging. :')
Daar gooien ze het altijd op :r

Kuijt zal ook wel zeggen wanneer ie wel naar hsv gaat dat het een uitdaging is om hsv weer omhoog te helpen

Wees dan eerlijk en zeg dat je nog je zakken wil vullen :r
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:33:18 #150
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_110432201
wtf gebeurd hier allemaal. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_110432203
Gelukkig heeft Van Geel het gelekt naar de pers, dus het is nu alleen aan Kuyt. Zegt hij nee, maakt hij zich belachelijk.
pi_110432212
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:30 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ja en dan nu op de bank bij Malaga, wel voor 6miljoen per jaar maar toch :')
Is ook wel lekker hoor
pi_110432227
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:33 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Is ook wel lekker hoor
Ja hoor, zeker wanneer je nog maar 30miljoen op je bankrekening hebt :D
pi_110432256
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:33 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ja hoor, zeker wanneer je nog maar 30miljoen op je bankrekening hebt :D
Tja, zware economische tijden he
pi_110432270
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:32 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Daar gooien ze het altijd op :r

Kuijt zal ook wel zeggen wanneer ie wel naar hsv gaat dat het een uitdaging is om hsv weer omhoog te helpen

Wees dan eerlijk en zeg dat je nog je zakken wil vullen :r
Dat Arnesen hem zo aansprak en dat ie grote rol krijgt in de wederopbouw en talenten mag begeleiden. Dat champions league het niveau moet worden

Dan nog even poseren in een shirtje. En klaar.
pi_110432292
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:34 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Tja, zware economische tijden he
Stel je voor dat je idd niet elk jaar een nieuwe auto kan kopen
pi_110432300
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:35 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Dat Arnesen hem zo aansprak en dat ie grote rol krijgt in de wederopbouw en talenten mag begeleiden. Dat champions league het niveau moet worden

Dan nog even poseren in een shirtje. En klaar.
Dit dus
pi_110432409
Maar het boeit me ook niet zoveel als Kuyt niet komt. Mr. Yellow komt toch wel met een of andere andere baas van een spits aanzetten
pi_110432453
Ik kan me best voorstellen dat zo'n Kuyt gewoon 1 miljoen euro per jaar uitgeeft aan huis/auto/eten/vakantie/kinderen etc; zonder heel erg gek te doen. Als je dan terug moet naar een jaarsalaris van 1 miljoen, je voelt het wel..
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:40:03 #160
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_110432476
Liever Guidetti nog een jaar dan Di-jek Kuijt..
pi_110432483
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat zo'n Kuyt gewoon 1 miljoen euro per jaar uitgeeft aan huis/auto/eten/vakantie/kinderen etc; zonder heel erg gek te doen. Als je dan terug moet naar een jaarsalaris van 1 miljoen, je voelt het wel..
Nee joh, wil je dat op krijgen moet je echt idioot gaan zitten doen
pi_110432499
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:40 schreef satecl het volgende:
Liever Guidetti nog een jaar dan Di-jek Kuijt..
Sowieso
pi_110432552
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:40 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Nee joh, wil je dat op krijgen moet je echt idioot gaan zitten doen
Doen ze toch ook allemaal :')

Wat je alleen al per jaar aan woonlasten kwijt bent voor die giga huizen..
pi_110432596
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Doen ze toch ook allemaal :')

Wat je alleen al per jaar aan woonlasten kwijt bent voor die giga huizen..
Lijkt me alsnog wel heel erg veel hoor
pi_110432646
Zijn palingboot niet te vergeten. :')
pi_110432769
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:42 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Lijkt me alsnog wel heel erg veel hoor
Nou ja, het blijft natuurlijk wel een enorm verschil. Voor ons is het makkelijk praten, maar ik weet niet wat ik in zijn geval zou kiezen.. Denk toch ook de euro's :P
pi_110432815
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Nou ja, het blijft natuurlijk wel een enorm verschil. Voor ons is het makkelijk praten, maar ik weet niet wat ik in zijn geval zou kiezen.. Denk toch ook de euro's :P
Wanneer ik al zoveel op mijn rekening heb en dus gewoon binnen ben zou ik wel voor 1miljoen per jaar terug naar Ajax gaan voor de laatste paar jaar van mijn carrière
pi_110432990
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:48 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Wanneer ik al zoveel op mijn rekening heb en dus gewoon binnen ben zou ik wel voor 1miljoen per jaar terug naar Ajax gaan voor de laatste paar jaar van mijn carrière
Inderdaad. En daarna nog een leuke functie in de zandbak.
pi_110433007
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:48 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Dat zeg je nu samen met bijna alle andere fans :')

Uiteindelijk maken maar heel weinig spelers wel die keuze. Blijkbaar zit het toch anders als je daadwerkelijk tussen 2 van dat soort contracten mag kiezen :P
pi_110433297
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat zeg je nu samen met bijna alle andere fans :')

Uiteindelijk maken maar heel weinig spelers wel die keuze. Blijkbaar zit het toch anders als je daadwerkelijk tussen 2 van dat soort contracten mag kiezen :P
Ja maar dat is gewoon clubliefde toch :P
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:06:40 #171
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_110433581
Echt, als Dirk morgen besluit om te stoppen met voetballen, dan hoeft ie zich ook nooit meer zorgen te maken. Hij is al lang "binnen". Tis niet alleen salaris hè, tekengeld, sponsordeals, extra premies. Noem maar op. Maar ja, het meer is nooit vol.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_110434094
Hey, wie heeft de TT gejat?
BFF met GGMM
pi_110434116
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:18 schreef DonRaja het volgende:
ik
pi_110434250
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:18 schreef DonRaja het volgende:
Yvonne
pi_110434341
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:19 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

ik
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:22 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Yvonne
Ik heb niet teruggelezen, maar iets zegt me dat Guidetti/HMF ermee te maken hebben :')
BFF met GGMM
pi_110434361
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

[..]

Ik heb niet teruggelezen, maar iets zegt me dat Guidetti/HMF ermee te maken hebben :')
Je bent aardig in de buurt ja
pi_110434368
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

[..]

zoals gewoonlijk :D
pi_110434451

Linksboven, BMI in de C1 _O-
pi_110434511
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]

Linksboven, BMI in de C1 _O-
Ik herken volgens mij ook De Vrij en Van Haaren op de bovenste rij
BFF met GGMM
pi_110434541
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:28 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik herken volgens mij ook De Vrij en Van Haaren op de bovenste rij
De Vrij ik ook, maar Dicky niet echt
pi_110434595
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:29 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

De Vrij ik ook, maar Dicky niet echt
Naast De Vrij?
BFF met GGMM
pi_110434646
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Naast De Vrij?
Wel zelfde kapsel. Is dat rechtsonder Cabral?
pi_110434714
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:32 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Volgens mij niet, maar de laatste van de middelste rij vind ik op Bakkal lijken, misschien familie :)
BFF met GGMM
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:37:04 #184
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_110434817
Voor de liefhebbers.
quote:
Ariel da Cruz Silva
Henkie Dijkhuizen
Shane van den Engel
Kevin Jansen
Niels Konijnenburg
Roy Kortsmit
Stephan Kruithof
Massaro Latuheru
Bruno Martins Indi
Andre Ntambue
Osama Rashid
Thom de Rooij
Tim Schoonheijm
Yuel dos Santos Lopes
Anthony Velder
Nygel Velder
Stefan de Vrij
Kevin Wijmer
pi_110434858
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:37 schreef Lastpost het volgende:
Voor de liefhebbers.

[..]

Aah geen van Haaren dus, wel baas dat er eentje gewoon Henkie heet :7
BFF met GGMM
pi_110435084
Henkie Dijkhuizen :7
pi_110435202
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Gaat tegenwoordig door het leven als... Henk :7

http://www.sparta-rotterdam.nl/Voetbal/Spelersinfo.aspx
pi_110435216
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Als die ooit in een eerste team komt, moet hij gewoon met z'n voornaam op het shirt spelen ^O^
BFF met GGMM
pi_110435231
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Gaat tegenwoordig door het leven als... Henk :7

http://www.sparta-rotterdam.nl/Voetbal/Spelersinfo.aspx
Jammer
BFF met GGMM
pi_110435249
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:49 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als die ooit in een eerste team komt, moet hij gewoon met z'n voornaam op het shirt spelen ^O^
Dat zou wel baas zijn
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:50:38 #191
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_110435292
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:32 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Volgens mij ook.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_110435412
Ik herken Van Gastel.
pi_110435444
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:53 schreef Muto het volgende:
Ik herken Van Gastel.
Dat heb je erg goed gezien zeg!
pi_110435756
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:53 schreef Muto het volgende:
Ik herken Van Gastel.
Jou usernaam is (sinds kort) voor altijd verbonden met een per ongeluk gecastreerde hond... :+
BFF met GGMM
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:06:53 #195
357045 Grifte
Feijenoord
pi_110435943
quote:
Vink fluit ADO Den Haag - Feyenoord

Pieter Vink is zondag de scheidsrechter bij de belangrijke wedstrijd van Feyenoord uit bij ADO Den Haag. Kevin Blom is door de KNVB aangesteld om de wedstrijd tussen Excelsior en FC Twente zaterdagavond in goede banen te leiden.

Feyenoord heeft zondag om 12:30 uur een overwinning nodig om in de race te blijven voor de tweede plaats in de eredivisie en dus de voorrondes van de Champions League. Vink floot ook al de heenwedstrijd in De Kuip waar het helemaal mis ging voor de Rotterdammers. ADO won toen met 0-3.
quote:
Nieuwe Feyenoord-debutant Kongolo: 'Uniek'

Terence Kongolo debuteerde afgelopen weekend in het eerste van Feyenoord. Na Anass Achahbar, Mats van Huijgevoort, Elvis Manu en Tonny Trindade de Vilhena was hij de vijfde A-speler bij Feyenoord. Een 'uniek' moment in zijn ogen.

"Echt heel mooi", zegt de achttienjarige Kongolo in gesprek met het Algemeen Dagblad. "We hebben het er met de jonge spelers vaak over met elkaar. Bij Feyenoord krijgen jeugdspelers de kans om door te breken. Ik ben enorm opgelucht dat ik ook mijn debuut heb gemaakt. Het is iets waar je jarenlang van droomt. Nu is het een feit."

In de winter maakte hij zijn officieuze debuut in een oefenwedstrijd tegen FC Basel. "Maar nu heb ik in een officiële wedstrijd mijn opwachting gemaakt. Ik zal al tien duels op de bank, mocht ook regelmatig warmlopen. Toen ik een seintje kreeg dat ik mocht gaan invallen, werd ik even nerveus. Assistent-trainer Jean Paul van Gastel zei dat ik gewoon moest doen. En de spanning viel inderdaad snel weg. Ik heb vooral op zekerheid gespeeld."

Kongolo trainde al enige tijd mee met het eerste team. "Door die trainingen kon ik wennen aan de handelingssnelheid. Aan wat er wordt gevraagd op het hoogste niveau. De andere jongens hebben mij stuk voor stuk gefeliciteerd met mijn eerste speelminuten. De vijfde speler al uit de A1 die mag debuteren, het is volgens mij uniek."
pi_110436253
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:37 schreef Lastpost het volgende:
Voor de liefhebbers.

[..]

Kevin Jansen speelt nou toch bij excelsior?
* Verwijderd *
pi_110436319
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:13 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Kevin Jansen speelt nou toch bij excelsior?
Ja
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:16:21 #198
357045 Grifte
Feijenoord
pi_110436397
Speelde zaterdag nog tegen ons, maargoed die waren echt ongelooflijk bagger
pi_110436423
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:02 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Jou usernaam is (sinds kort) voor altijd verbonden met een per ongeluk gecastreerde hond... :+
Daar was ik al bang voor, ja.
pi_110436501
Vink is scheidsrechter zondag.
pi_110436623
Shirt dat gisteren hier rondging:

http://www.footballkitnew(...)t-11-12-Malaysia.jpg
pi_110436734
Vandaag toch officiele presentatie van de nieuwe shirts?
pi_110437048
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandaag toch officiele presentatie van de nieuwe shirts?
Ja
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:44:29 #204
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110438735
quote:
"Amsterdammers hebben neuzen" _O_
pi_110439032
Trots: Neefje van 2,5 jaar zegt Feyenoord O+

pi_110439244
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:16 schreef charmed_angel het volgende:

Cute O+
Mijn kids denken bij elke wedstrijd op tv dat Feyenoord speelt. En vragen zich ook steevast af wanneer ik in beeld kom. (want papa voetbalt ook en dus komt hij op tv) *;
BFF met GGMM
pi_110439265
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Cute O+
Mijn kids denken bij elke wedstrijd op tv dat Feyenoord speelt. En vragen zich ook steevast af wanneer ik in beeld kom. (want papa voetbalt ook en dus komt hij op tv) *;
jouw kleinste is toch voor Ajax :D
pi_110439290
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:16 schreef charmed_angel het volgende:

Zo hoort het _O_
pi_110439336
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:21 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

jouw kleinste is toch voor Ajax :D
Neuh, hij is nu al zo tegendraads dat het me niet zou verbazen als hij dat later zou worden :')
BFF met GGMM
pi_110439357
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:23 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Neuh, hij is nu al zo tegendraads dat het me niet zou verbazen als hij dat later zou worden :')
_O_ _O-
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:29:45 #212
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_110439600
quote:

[..]

Cute O+
Gewoon naar BMI wijzen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_110439606
quote:

[..]

Cute O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:22 schreef Muto het volgende:

[..]

Zo hoort het _O_
Ik leer hem nu: Ajax Bah :')
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:31:01 #214
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110439643
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:29 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

[..]

Krijgt hij later als hij groot is een hekel aan je
pi_110439669
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Gewoon naar BMI wijzen.
Ik lijk waarschijnlijk meer op jou dan op BMI :')
Zou Van Bronckhorst nog spelen, dan kon ik ermee wegkomen...
BFF met GGMM
pi_110439737
quote:

[..]

[..]

Mijn kids weten niet van het bestaan van andere clubs af: Voetbal = Feyenoord
BFF met GGMM
pi_110439782
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Mijn kids weten niet van het bestaan van andere clubs af: Voetbal = Feyenoord
kutbeeld over voetbal hebbe ze dan
pi_110439883
quote:

[..]

[..]

Ik zou het gelijk al een stapje erger maken. Neuzen bah.
pi_110439912
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:37 schreef Muto het volgende:

[..]

Dat zei hij ook _O-
pi_110439919
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

kutbeeld over voetbal hebbe ze dan
Ze kiezen nu nog vooral op basis van de kleur shirts... :+
Ik zit PSV - Twente te kijken -->
Zoontje: Papa welke is Feyenoord?
Ik: Uh... die blauwen.
Zoontje: Ok dan ben ik voor blauw, maar rood is ook mooi, zijn die ook Feyenoord?
Ik: :') ok rood is ook Feyenoord...
Zoontje tegen z'n zusje: Jeej ik ben 'de' rode Feyenoord, dan ben jij de scheidsrechter!
BFF met GGMM
pi_110439925
quote:

[..]

Het kan nog wel een stapje erger maar dan vrees ik dat die kinderen niet lang meer op school zitten zodra ze Geschiedenis krijgen
pi_110439945
quote:

[..]

Ik heb dit liedje op een paar puntjes opnieuw ingezongen :Y Vinden ze leuk joh:

pi_110439953
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:38 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ze kiezen nu nog vooral op basis van de kleur shirts... :+
Ik zit PSV - Twente te kijken -->
Zoontje: Papa welke is Feyenoord?
Ik: Uh... die blauwen.
Zoontje: Ok dan ben ik voor blauw, maar rood is ook mooi, zijn die ook Feyenoord?
Ik: :') ok rood is ook Feyenoord...
Zoontje tegen z'n zusje: Jeej ik ben 'de' rode Feyenoord, dan ben jij de scheidsrechter!
_O-
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:39:10 #224
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110439963
Ik zal mijn kids gewoon vrijlaten in het kiezen van een club.
pi_110439970
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:37 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dat zei hij ook _O-
Prima. Ook al Spanje-fan gemaakt?
pi_110439990
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef AryaMehr het volgende:
Zolang ze je alleen maar meeneemt naar de Kuip zal 't vanzelf wel goedkomen neem ik aan.
pi_110439998
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zolang ze je alleen maar meeneemt naar de Kuip zal 't vanzelf wel goedkomen neem ik aan.
Dit dus.
pi_110440003
quote:

[..]

Dus dat ^O^
BFF met GGMM
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:40:18 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110440009
quote:
Dat zal zo ongeveer het enige zijn waar ik ze niet vrij in laat. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:40:27 #230
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110440021
quote:

[..]

Dat zeker ja.
pi_110440047
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef Muto het volgende:

[..]

Prima. Ook al Spanje-fan gemaakt?
Ja uiteraard toen hij nog baby was, hij is half Spaans :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2012 14:41:15 ]
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:41:41 #232
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110440066
Ik heb overigens ooit met een Irakees gewerkt die voor PSV was simpelweg omdat hij in Irak veel Philips producten zag.
pi_110440120
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:41 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb overigens ooit met een Irakees gewerkt die voor PSV was simpelweg omdat hij in Irak veel Philips producten zag.
Dat geldt voor 90% van de PSV supporters, die kregen een seizoenskaart bij een tv of koffiezetapparaat ofzo...
BFF met GGMM
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:43:01 #234
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_110440124
quote:

[..]

Het lijkt me normaal dat kinderen het enthousiasme van hun ouders overnemen. Als je zelf voor Feyenoord bent zal je kind dat 99% zeker weten ook worden. Ook al neem je ze niet mee naar De Kuip.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_110440179
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:43 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het lijkt me normaal dat kinderen het enthousiasme van hun ouders overnemen. Als je zelf voor Feyenoord bent zal je kind dat 99% zeker weten ook worden. Ook al neem je ze niet mee naar De Kuip.
Het is misgegaan bij mijn jongste broertje...
Vele malen een goed pak slaag hebben niet geholpen :N
BFF met GGMM
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:44:18 #236
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110440182
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:42 schreef DonRaja het volgende:
Dat geldt voor 90% van de PSV supporters, die kregen een seizoenskaart bij een tv of koffiezetapparaat ofzo...
Dat geloof ik graag. :D
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:44:58 #237
53267 TC03
pi_110440208
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:44 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het is misgegaan bij mijn jongste broertje...
Vele malen een goed pak slaag hebben niet geholpen :N
Wat is het geworden dan?
pi_110440281
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:44 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat is het geworden dan?
Ajax
BFF met GGMM
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:49:14 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110440403
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:46 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ajax
Kinderpsycholoog was geen optie?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:49:35 #240
357045 Grifte
Feijenoord
pi_110440421
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:43 schreef TC03 het volgende:

[..]

Mwah, mijn pa is Tukker en heeft ook een voorliefde voor Ajax, me broertje is PSV'er, al me neven etc hebben SK's bij Twente, en meeste van onze kennissen die we vaak zagen waren voor Utrecht en Groningen. Ben zowat de enige Feijenoorder in een hele grote familie :') :D
pi_110440516
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:46 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ajax
I feel you man. Mijn 2 broertjes zijn ook voor Ajax. :') Gelukkig heb ik een andere keuze kunnen maken.
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:52:20 #242
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110440528
Ik heb de voorliefde voor Feyenoord waarschijnlijk van mijn moeder gekregen. Mijn vader was daarentegen meer voor Ajax, net zoals elke allochtoon die zich in NL vestigt en in het buitenland enkel grote Ajax namen heeft gehoord.
pi_110440575
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:52 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb de voorliefde voor Feyenoord waarschijnlijk van mijn moeder gekregen. Mijn vader was daarentegen meer voor Ajax, net zoals elke allochtoon die zich in NL vestigt en in het buitenland enkel grote Ajax namen hoort.
Bekend dit :D
Toen mijn pa net in Nederland was nam de buurman hem mee naar een voetbalwedstrijd, mijn pa hoopte op Ajax maar het werd Az :')
Sindsdien is ie voor Az die ouwe :D
pi_110440587
quote:
Ik heb de voorliefde voor Feyenoord waarschijnlijk van mijn moeder gekregen. Mijn vader was daarentegen meer voor Ajax, net zoals elke allochtoon die zich in NL vestigt en in het buitenland enkel grote Ajax namen hoort.
Mijn moeder keek altijd het meeste voetbal van iedereen, maar ik heb haar nooit op een voorkeur kunnen betrappen. Hoogstens als Man Utd. scoorde, maar geen NL clubs.
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:54:38 #245
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_110440612
quote:
Ik ook, maar er hangt wel een feyenoordposter in mijn dochters kamertje. En ze heeft een feyenoordpyjama. Weet papa helemaal niks van natuurlijk :+
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:54:39 #246
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_110440614
Mijn pa keek altijd graag voetbal en was een zogezegd thuis supporter van Ajax.
Seizoen 93/94 ben ik me in voetbal gaan interesseren en werd voor Feyenoord. M'n pa heeft me toen in 95 meegenomen naar de beker finale en sindsdien is die volledig Feyenoord. _O_
pi_110440634
quote:
Ik heb de voorliefde voor Feyenoord waarschijnlijk van mijn moeder gekregen. Mijn vader was daarentegen meer voor Ajax, net zoals elke allochtoon die zich in NL vestigt en in het buitenland enkel grote Ajax namen heeft gehoord.
Mijn pa was in Suriname al voor Feyenoord (en Transvaal :+ ), werd alleen maar versterkt toen hij hier in Rotterdam kwam wonen en vervolgens tot de innercircle van enkele grote Feyenoorders behoorde.
BFF met GGMM
pi_110440717
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Mijn pa was in Suriname al voor Feyenoord (en Transvaal :+ ), werd alleen maar versterkt toen hij hier in Rotterdam kwam wonen en vervolgens tot de innercircle van enkele grote Feyenoorders behoorde.
Geen FC Robin Hood?
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:58:03 #249
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110440739
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Bekend dit :D
Toen mijn pa net in Nederland was nam de buurman hem mee naar een voetbalwedstrijd, mijn pa hoopte op Ajax maar het werd Az :')
Sindsdien is ie voor Az die ouwe :D
Haha, je buurman is een baas. :D
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:59:28 #250
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110440799
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn moeder keek altijd het meeste voetbal van iedereen, maar ik heb haar nooit op een voorkeur kunnen betrappen. Hoogstens als Man Utd. scoorde, maar geen NL clubs.
Lijkt mij eigenlijk wel het meest relaxte: geen voorkeuren en nooit gestressed zijn omdat je club achterstaat of weer heeft verloren.
pi_110440806
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Geen FC Robin Hood?
Nope, Robin Hood stond voor hem gelijk aan Ajax...
BFF met GGMM
pi_110440837
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:59 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Lijkt mij eigenlijk wel het meest relaxte: geen voorkeuren en nooit gestressed zijn omdat je club achterstaat of weer heeft verloren.
Dan geniet je er ook minder van volgens mij. Zeker wat betreft de Eredivisie als je ziet wat het niveau daar is.
pi_110440838
quote:

[..]

Ik zou niet zonder die stress kunnen. Dat is de meest lekkere stress die je kan hebben O+
BFF met GGMM
pi_110440851
quote:

[..]

Mijn moeder dan :')

Die is gewoon tegen Ajax om mij te irriteren, terwijl voetbal haar verder helemaal geen hol uitmaakt
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:01:02 #255
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110440864
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

In Suriname was Feyenoord wel redelijk bekend toch? Probeer in Iran maar eens uit te leggen wie Feyenoord is. :D
pi_110440894
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Die is gewoon tegen Ajax om mij te irriteren, terwijl voetbal haar verder helemaal geen hol uitmaakt
Dit klinkt ook te bekend :')
BFF met GGMM
pi_110440916
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:01 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

In Suriname was Feyenoord wel redelijk bekend toch? Probeer in Iran maar eens uit te leggen wie Feyenoord is. :D
Jazeker, maar 99% van alle Surinamers is voor Ajax (en nu steeds meer Barca).
BFF met GGMM
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:04:02 #258
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110440986
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:00 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dan geniet je er ook minder van volgens mij. Zeker wat betreft de Eredivisie als je ziet wat het niveau daar is.
Klopt.
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:05:11 #259
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_110441030
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:00 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik snapte dat ook nooit van mijn pa, die was altijd voor degene met het mooiste voetbal, die keek dus echt alleen voor het spelletje.

Mijn ma met Europees voetbal helemaal overspannen want die ouwe keek alles en dan was het zowat elke dag raak met voetbal _O-
pi_110441079
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:05 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Ik snapte dat ook nooit van mijn pa, die was altijd voor degene met het mooiste voetbal, die keek dus echt alleen voor het spelletje.

Mijn ma met Europees voetbal helemaal overspannen want die ouwe keek alles en dan was het zowat elke dag raak met voetbal _O-
Mijn pa keek/kijkt ook echt alles, laatst kwam ik thuis en toen zat hij RKC-tv te kijken :')
BFF met GGMM
pi_110441110
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Je had daar ook wel een redelijke enclave op een gegeven moment he. Wel begrijpelijk.
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:07:34 #262
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110441118
quote:

[..]

Klinkt bekend. Ik heb nog steeds het gevoel dat mijn moeder destijds enkel voor Feyenoord was om mijn vader te irriteren. Maar ze heeft ook niet echt wat met die Ajax-cultuur.
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:08:12 #263
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110441137
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
Ja, wel begrijpelijk aan de ene kant natuurlijk.
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:09:12 #264
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_110441177
quote:

[..]

Je moeder heeft gelijk, rot ajax!
pi_110441204
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:07 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Klinkt bekend. Ik heb nog steeds het gevoel dat mijn moeder destijds enkel voor Feyenoord was om mijn vader te irriteren. Maar ze heeft ook niet echt wat met die Ajax-cultuur.
Mijn moeder is ook Manchester United fan om mijn pa te irriteren die voor Chelsea is :')

Maarja ik ben al sinds jongs af aan voor City naast Ajax en laatst was ik met mijn pa City-Chelsea aan het kijken en dan vindt mijn ma het leuker om mij te irriteren omdat ik altijd fanatiek ben met voetbal :')
pi_110441240
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:08 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ja, wel begrijpelijk aan de ene kant natuurlijk.
Op een gegeven moment stelde Feyenoord met Van Hanegem als trainer in de voorbereiding een team op dat hij zelf omschreef als Transvaal met Ruud Heus als dispensatiespeler *)
BFF met GGMM
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:10:52 #267
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_110441243
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Mijn pa keek/kijkt ook echt alles, laatst kwam ik thuis en toen zat hij RKC-tv te kijken :')
Ik heb er nu ook zo één thuis. Komen we terug van de wedstrijd, gaat ie ook nog eens de wedstrijd op tv kijken :? En inderdaad ook zowat alle uitzendingen van voetbal-tv :7
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:11:20 #268
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110441259
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn moeder is ook Manchester United fan om mijn pa te irriteren die voor Chelsea is :')

Maarja ik ben al sinds jongs af aan voor City naast Ajax en laatst was ik met mijn pa City-Chelsea aan het kijken en dan vindt mijn ma het leuker om mij te irriteren omdat ik altijd fanatiek ben met voetbal :')
Haha, die moeders toch.

Mijn moeder is sowieso voor elke club in het buitenland die in het blauw speelt. Vrouwen. :') :D
pi_110441281
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:10 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Ik heb er nu ook zo één thuis. Komen we terug van de wedstrijd, gaat ie ook nog eens de wedstrijd op tv kijken :? En inderdaad ook zowat alle uitzendingen van voetbal-tv :7
Hij slaat wel consequent Ajax-tv over _O-
BFF met GGMM
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:14:31 #270
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110441362
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:10 schreef DonRaja het volgende:
Op een gegeven moment stelde Feyenoord met Van Hanegem als trainer in de voorbereiding een team op dat hij zelf omschreef als Transvaal met Ruud Heus als dispensatiespeler *)
Ja, zoveel Surinamers? :D

Ik snap best dat men voor Feyenoord of Ajax kiest, maar hoe kan je in godsnaam voor PSV kiezen? :') Feyenoord en Ajax zijn toch wel de mooiste clubs in NL.
pi_110441394
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:14 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ja, zoveel Surinamers? :D

Ik snap best dat men voor Feyenoord of Ajax kiest, maar hoe kan je in godsnaam voor PSV kiezen? :') Feyenoord (nr.1) en Ajax zijn toch wel de mooiste clubs in NL.
Psv is idd een club waarvan ik echt niet snap dat mensen er fan van zijn :')
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:18:37 #272
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110441523
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ben ik wel mee eens ja behalve als je uit Eindhoven of in de buurt van komt.
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:18:48 #273
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110441527
quote:

[..]

Blijf me erover verbazen ja. :D

De enige echte klassieker. _O_
pi_110441529
quote:

[..]

Dat heb ik bij al die bedrijfsclubs eigenlijk.
BFF met GGMM
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:19:01 #275
357045 Grifte
Feijenoord
pi_110441536
quote:

[..]

Als je uit die regio komt, ok. Maar verder? Geen uitstraling, mooi voetbal of wat dan ook :')
pi_110441571
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:19 schreef Grifte het volgende:

[..]

Als je uit die regio komt, ok. Maar verder? Geen uitstraling, mooi voetbal of wat dan ook :')
Ze hebben toch ook nagenoeg geen supporters van buiten de regio?
BFF met GGMM
pi_110441613
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:19 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Roy Beerens heeft misschien een zwak. Die balt lekker bij de Kaasfabriek
pi_110441647
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:18 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Gvd prachtig man die kleine gastjes. _O-
pi_110441669
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:19 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zitten er door het land heen toch wel wat hoor. Het zijn er idd wel minder dan Ajax en Feyenoord, maar loop er regelmatig toch een paar tegen 't lijf.
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:23:11 #280
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110441730
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:21 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Op 3:12. Die lach en vreugde bij Gaal en Hanegem. _O_ Echte voetbaljongens. O+
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:25:30 #281
53267 TC03
pi_110441859
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:49 schreef Grifte het volgende:

[..]

Mwah, mijn pa is Tukker en heeft ook een voorliefde voor Ajax, me broertje is PSV'er, al me neven etc hebben SK's bij Twente, en meeste van onze kennissen die we vaak zagen waren voor Utrecht en Groningen. Ben zowat de enige Feijenoorder in een hele grote familie :') :D
Da's raar, ik snap dat niet echt. Mijn hele familie is voor Feyenoord. Weliswaar geen enkel seizoenskaarthouder, maar toch. :P
pi_110441922
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:18 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

van Hanegem op het einde _O-
Het is toch niet te geloven, of je nou met deze gasten voetbalt of met die groterds _O-
pi_110441943
quote:

[..]

Zitten er door het land heen toch wel wat hoor. Het zijn er idd wel minder dan Ajax en Feyenoord, maar loop er regelmatig toch een paar tegen 't lijf.
Dan moet je minder door Eindhoven lopen :')
BFF met GGMM
pi_110442005
Overigens als ik uit die regio zou komen dan zou ik eerder naar Nac neigen denk ik, is toch een mooiere club dan die saaie boeren uit Eindhoven :')
pi_110442010
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:27 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik kom bijna nooit in Eindhoven man. Hoogstens met koninginnenacht.
pi_110442014
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Overigens als ik uit die regio zou komen dan zou ik eerder naar Nac neigen denk ik, is toch een mooiere club dan die saaie boeren uit Eindhoven :')
Exact.
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:30:58 #287
357045 Grifte
Feijenoord
pi_110442103
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:27 schreef DonRaja het volgende:

[..]

In ZW-Drenthe kom je er best wat tegen, al staat dat niet in verhouding tot het aantal Ajax/Feijenoord fans
pi_110442110
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Breda - Eindhoven... hoezo regio? Daar ligt Tilburg nog tussen :+
BFF met GGMM
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:31:14 #289
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110442117
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Het is toch niet te geloven, of je nou met deze gasten voetbalt of met die groterds _O-
Kijk die Van Gaal ook juichen bij die 2-2. Prachtige tijden.
pi_110442120
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Die daarna is nog mooier " Louis, geweldige prestatie van ons" :D

Mooi filmpje :)
pi_110442130
Als je dit in de SC zou zeggen over PSV.. Dan hapt Davy er op los. Maar dit is het Feyenoordtopic. daar komt hij nooit :+
pi_110442142
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

En Waalwijk :P
pi_110442145
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

bedoelde gewoon Brabant :')
pi_110442151
Waalwijk is een goede keus ja
pi_110442166
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je dit in de SC zou zeggen over PSV.. Dan hapt Davy er op los. Maar dit is het Feyenoordtopic. daar komt hij nooit :+
davy die net als jij nog nooit in een voetbalstadion is geweest :')
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:33:09 #296
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110442193
Mooiste clubs in Brabant zijn inderdaad NAC en Den Bosch.
pi_110442198
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

davy die net als jij nog nooit in een voetbalstadion is geweest :')
heel afentoe gaat hij. Maar hij is al sinds 2005 op fok. Ik schat dat hij 22 jaar oud is :{
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:33:13 #298
53267 TC03
pi_110442199
quote:

[..]

Ik moet zeggen dat Van Hanegem en Van Gaal het ook erg leuk doen. :D
pi_110442222
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

bedoelde gewoon Brabant :')
Is wel de provincie met de meeste BVO's als ik mij niet vergis...
BFF met GGMM
pi_110442223
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:33 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat Van Hanegem en Van Gaal het ook erg leuk doen. :D
Dit sowieso, het is ook een mooi filmpje gewoon
pi_110442232
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

heel afentoe gaat hij. Maar hij is al sinds 2005 op fok. Ik schat dat hij 22 jaar oud is :{
oefenwedstrijden zeker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')