abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110427874
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  dinsdag 17 april 2012 @ 09:08:06 #2
277865 Sejt
Ondertitel
pi_110427882
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2012 08:49 schreef Fuszy het volgende:
MegaFeyenoord twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 08:39:19 #Cabral vraagt zich af, of zijn toekomst bij #Feyenoord ligt. Andersom ook. reageer retweet
het is en blijft een droogkloot, vraag me wel af wat ze met Cabral gaan doen. In potentie kan hij een aardige voetballer worden.
Ik begrijp het op zich wel. Hij zit niet lekker in z'n vel, is compleet uit vorm (ook al scoorde hij zaterdag) en geniet weinig vertrouwen van z'n trainer.
Misschien vind hij dat allemaal wel bij een andere club.
I love my mispoken words.
pi_110427905
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:08 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ik begrijp het op zich wel. Hij zit niet lekker in z'n vel, is compleet uit vorm (ook al scoorde hij zaterdag) en geniet weinig vertrouwen van z'n trainer.
Misschien vind hij dat allemaal wel bij een andere club.
Bij een andere club zal het precies hetzelfde zijn. Hij heeft best veel krediet gehad van Koeman.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_110427989
Wat dacht je, we gaan weer 150 posts aan troll er doorheen werken? :').
pi_110428014
En door.

:')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_110428039
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:12 schreef Helpmefok het volgende:
Wat dacht je, we gaan weer 150 posts aan troll er doorheen werken? :').
Je hebt een naam-topic. Wees blij en voel jezelf belangrijk!
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 09:16:50 #7
42184 crew  DaMart
pi_110428116
quote:
HSV denkt aan Feyenoord-target Kuyt"
In de strijd om de handtekening van Dirk Kuyt heeft Feyenoord weer serieuze concurrentie gekregen. Het Duitse Hamburger SV ziet de komst van de Liverpool-speler wel zitten en heeft het geld voor een lucratief contract. De Duitse club wil Kuyt komende zomer ophalen bij Liverpool, waar de voorhoedespeler naar alle waarschijnlijkheid bezig is aan zijn laatste maanden in dienst van de club, meldt De Telegraaf. HSV is in meerdere opzichten een interessante club voor Kuyt en zijn gezin. Het is een dicht bij Nederland gelegen club en men heeft de mogelijkheid het salaris van Kuyt op te hoesten.

Bij een terugkeer naar Feyenoord moet de international flink inleveren op zijn huidige salaris van drie miljoen euro, HSV kan dat bedrag evenaren. De club staat momenteel veertiende in de Bundesliga, maar lijkt zeker van lijfsbehoud. Kuyt zou één van de spelers zijn waarmee het volgend jaar betere prestaties neer wil zetten.

Naast Feyenoord en HSV werd er eerder ook gesproken over interesse vanuit Italië en Turkije.
Zou wel zonde zijn als hij naar Duitsland gaat in plaats van terug naar Feyenoord. Hopen dus dat hij zijn hart volgt, en niet zijn portemonnee :P.
  dinsdag 17 april 2012 @ 09:19:35 #8
277865 Sejt
Ondertitel
pi_110428180
Hamburg dichtbij Nederland? Dan ligt Liverpool net zo dichtbij...
I love my mispoken words.
pi_110428237
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:16 schreef DaMart het volgende:

[..]

Zou wel zonde zijn als hij naar Duitsland gaat in plaats van terug naar Feyenoord. Hopen dus dat hij zijn hart volgt, en niet zijn portemonnee :P.
Ik vind het wel een mooie club voor Kuijt.
pi_110428238
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:14 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Je hebt een naam-topic. Wees blij en voel jezelf belangrijk!
:').
pi_110428307
Van der Gijp die zegt dat Clasie aan zijn top zit en nooit zal kunnen doorgroeien boven niveau Feijenoord. :')!

Het wordt nu wel HEEL erg triest hoor :'). Ik zeg toch niet voor niets afgelopen keer dat hij het enkel als "pesterijtje" af deed tegenover Boskamp omdat hij bang is voor klappen.

ALTIJD loopt die enge klootzak te zeiken over Feijenoord.
pi_110428362
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:24 schreef Helpmefok het volgende:
Van der Gijp die zegt dat Clasie aan zijn top zit en nooit zal kunnen doorgroeien boven niveau Feijenoord. :')!

Het wordt nu wel HEEL erg triest hoor :'). Ik zeg toch niet voor niets afgelopen keer dat hij het enkel als "pesterijtje" af deed tegenover Boskamp omdat hij bang is voor klappen.

Derksen was het er nog mee eens ook :')

Alleen Hans is nog wel eens positief over Clasie :)

Doet me wel een beetje denken aan Kuyt toen. Die zou volgens alle analisten ook niet verder kunnen groeien. Eerst bij Utrecht, toen bij Feyenoord en daarna zou hij volledig door het ijs zakken bij Liverpool :')
pi_110428461
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Derksen was het er nog mee eens ook :')

Alleen Hans is nog wel eens positief over Clasie :)

Doet me wel een beetje denken aan Kuyt toen. Die zou volgens alle analisten ook niet verder kunnen groeien. Eerst bij Utrecht, toen bij Feyenoord en daarna zou hij volledig door het ijs zakken bij Liverpool :')
Hetzelfde was het toen met Sneijder hoor. Die zou toen volgens iedereen, ook van Hanegem, veels te klein zijn om te kunnen slagen in het 'moderne topvoetbal'. Is toch wel iets anders gelopen
pi_110428519
De Vrij trouwens wéér in het Elftal van de week. Is best mooi om te zien hoe vaak die jongen er al in gestaan heeft.

Clasie en Guidetti in de top 5 is ook een hele mooie constatering.
pi_110428560
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:32 schreef Helpmefok het volgende:
De Vrij trouwens wéér in het Elftal van de week. Is best mooi om te zien hoe vaak die jongen er al in gestaan heeft.

Clasie en Guidetti in de top 5 is ook een hele mooie constatering.
Centrum De Vrij - BMI O+ O+ O+
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 09:37:29 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_110428665
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:24 schreef Helpmefok het volgende:

Clasie laat zien dat hij het spelletje redelijk snapt én hij werkt zich de klere. Dat hele idee van hard werken om boven jezelf uit te stijgen, heeft René nooit helemaal begrepen. Daarom heeft-ie het met al z'n talent tot Neuchâtel Xamax geschopt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_110428688
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Clasie laat zien dat hij het spelletje redelijk snapt én hij werkt zich de klere. Dat hele idee van hard werken om boven jezelf uit te stijgen, heeft René nooit helemaal begrepen. Daarom heeft-ie het met al z'n talent tot Neuchâtel Xamax geschopt.
Ik snap niet dat ze positief over Strootman kunnen zijn in dat programma als jongens als Anita en Clasie meér dan 3 leuke wedstrijdjes hebben gespeeld dit seizoen. :{
pi_110428707
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik snap niet dat ze positief over Strootman kunnen zijn in dat programma als jongens als Anita en Clasie meér dan 3 leuke wedstrijdjes hebben gespeeld dit seizoen. :{
Strootman werd gisteren ook wel redelijk afgebrand. Het nieuwe lievelingetje is nu Adam Maher.
pi_110428729
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Strootman werd gisteren ook wel redelijk afgebrand. Het nieuwe lievelingetje is nu Adam Maher.
Mwah in het begin viel het wel mee, maar inderdaad Maher is het knuffeldiertje ineens. :{
pi_110428766
Ik vind Clasie ook verder dan Maher hoor. Is technisch minder goed maar heeft een betere trap en veel beter overzicht vind ik
pi_110428809
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik vind Clasie ook verder dan Maher hoor. Is technisch minder goed maar heeft een betere trap en veel beter overzicht vind ik
Die discussie durf ik niet aan, ik kijk niet genoeg AZ.

Ik weet wel dat hij absoluut beter is dan Anita en Strootman.
pi_110428917
"Out of the blind Guidetti gehaald, Van Geel kende hem helemaal niet".

Derksen lult weer uit zijn nek :'). Ik heb Geel gesproken en die is driemaal wezen kijken naar die jongen op trainingen, in gesprek met hem geweest et cetera.

Hij kende de speler dus weldegelijk. Het is niet dat hij een telefoontje kreeg "Pssssst Guidetti halen?", hij is er toch echt zelf achteraan gegaan.

Die man is totaal niet meer serieus te nemen als het over Feijenoord gaat...
pi_110428935
Anita sowieso. Ik vond Strootman vorig jaar erg goed en dit jaar bij PSV in een paar wedstrijdjes maar ik had veel meer van die gozer verwacht. Ik dacht dat hij nu voetballend veel verder zou zijn maar ook geestelijk. Wanneer PSV achter komt en het loopt niet lekker, gaat die mafkees met elke bal lopen en zelf iets proberen te doen. Zag je tegen Feijenoord in de Kuip toen ook heel goed, probeerde hij alles van 30 meter op goal te rammen. Als hij achter staat begint hij ook te schoppen en te zeiken tegen scheidsrechters, tegenstanders en medespelers.

Nee, doe me dan maar een gozer die 15 cm kleiner is en wel normaal blijft doen en zijn eigen spelletje speelt
pi_110428958
Derksen dan weer wel dik respect hoe hij Cabral even wegzet. Dat die jongen nog steeds niet met beide handen zijn contract aangepakt heeft :') Maar gaat zitten neuzelen
pi_110428970
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:46 schreef Helpmefok het volgende:
"Out of the blind Guidetti gehaald, Van Geel kende hem helemaal niet".

Derksen lult weer uit zijn nek :'). Ik heb Geel gesproken en die is driemaal wezen kijken naar die jongen op trainingen, in gesprek met hem geweest et cetera.

Hij kende de speler dus weldegelijk. Het is niet dat hij een telefoontje kreeg "Pssssst Guidetti halen?", hij is er toch echt zelf achteraan gegaan.

Die man is totaal niet meer serieus te nemen als het over Feijenoord gaat...
Ik kende Guidetti vorig jaar al zelfs :')

Derksen moet niet zo achterlijk lullen en van Geel er slechter uit proberen te laten zien omdat hij een hekel aan z'n vrouw heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')