nee is voor algemeen gebruik, met alle kneuzen en snotneuzen in deze slowchat mag kleenex ons wel sponsorenquote:
quote:
Voor de smaakquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Automatenkoffie is gratis dus alleen voor de smaak.
Ga niet elke keer verse bak halen a 2,50
ik geloof dat hij aan het trollen isquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor de smaak![]()
![]()
En kaasToren C
Ik hoop hetquote:
Watskeburt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens
Het was weer gezellig bij de huisarts
hahahahahaquote:
Jij heeft wel tiet mag hij ff zuigen?quote:
homoquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:16 schreef Erkannn het volgende:
hoeft niet meer, ik pak wel een "snelle jelle"
hahahaha nou, ik wist niet dat snelle jelle door homo's werd gegeten. Ik moet maar eens overschakelen naar peijnenburg ofzoquote:
Spontaan wegvallen van mijn bloeddruk zondagquote:
je neemt liever een koek dan een tiet.. das nie gezond niequote:Op dinsdag 17 april 2012 10:18 schreef Erkannn het volgende:
[..]
hahahaha nou, ik wist niet dat snelle jelle door homo's werd gegeten. Ik moet maar eens overschakelen naar peijnenburg ofzo
Dan val je flauw toch? Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spontaan wegvallen van mijn bloeddruk zondag
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij heeft wel tiet mag hij ff zuigen?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:16 schreef Erkannn het volgende:
hoeft niet meer, ik pak wel een "snelle jelle"
Zo lekker is mensenvlees niet als je het niet eerst lichtjes aanbakt hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je neemt liever een koek dan een tiet.. das nie gezond nie
Tjah...als ik er niet aan kan komen, dan ga ik voor de koek. Ik kies eieren voor mn geld :pquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je neemt liever een koek dan een tiet.. das nie gezond nie
over smaak valt niet te twisten.. jij jouw mening ik de mijnequote:Op dinsdag 17 april 2012 10:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zo lekker is mensenvlees niet als je het niet eerst lichtjes aanbakt hoor
Je gaat toch ook niet met een varkenshaas in bed liggenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten.. jij jouw mening ik de mijne
nee alleen hou ik wel van rauw mensenvlees mits het nog beweegtquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet met een varkenshaas in bed liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |