Nee, ze waren allebei indo. Dat zei hij in de serie ook (in het gesprek met de buuf), dat het weer een oude man was en weer een indo waar ze voor had gekozen nu.quote:Op maandag 23 april 2012 16:32 schreef computergirl het volgende:
dus in het echt was de indo het slachtoffer?
Ik snap het gemekker over BN-ers niet zo...quote:Op maandag 23 april 2012 16:05 schreef Bombshell het volgende:
Dat badpak blijft idd echt een raadsel wat een debiel stukje.
En het is er idd niet op vooruit gegaan met de BN'ers erbij. Alleen Johny de Mol (wie had dat gedacht) deed het aardig. Ik zit ook echt niet op BN'ers te wachten in zo'n serie van mij hadden ze weg mogen blijven.
Klopt, met als lesschool een soap. Daar zijn inderdaad een aantal goede acteurs uit voort gekomen maar niet Yo en John.quote:Op maandag 23 april 2012 17:11 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik snap het gemekker over BN-ers niet zo...
Voor zover ik weet is tnt Kim Feenstra de enige niet acterende BN-er. Johnny en Yolanthe zijn beide gewoon acteurs.
dit stond in het krantenartikel dat ik had gepost:quote:Op maandag 23 april 2012 15:58 schreef NoCigar het volgende:
En hoe oud was de vriendin in het echt? Ook zo jong en knap? Ik kan het helaas nergens vinden. Misschien had ze inmiddels verkering met de rechter.
quote:Bij Heiko D (51) uit Maarssen sloegen de stoppen door toen hij erachter kwam dat zijn ondergeschikte bij de immigratiedienst een relatie was begonnen met de bloedmooie Turkse kantoormedewerkster op wie hij zelf smoorverliefd was
Ja klopt, hij was muzikant in de indo-popscene.quote:Op maandag 23 april 2012 16:32 schreef computergirl het volgende:
dus in het echt was de indo het slachtoffer?
Over het acteervermogen valt te twisten maar het is niet zo dat dit seizoen volzit met mensen die met acteren niets van doen hebben (tnt dan).quote:Op maandag 23 april 2012 17:17 schreef hexje het volgende:
[..]
Klopt, met als lesschool een soap. Daar zijn inderdaad een aantal goede acteurs uit voort gekomen maar niet Yo en John.
Johnny acteerde anders vrij sterk in de van god los aflevering.quote:Op maandag 23 april 2012 17:17 schreef hexje het volgende:
[..]
Klopt, met als lesschool een soap. Daar zijn inderdaad een aantal goede acteurs uit voort gekomen maar niet Yo en John.
Alleen in het echt is het slachtoffer waarschijnlijk een gewone jonge jongen en bestond de relatie van de leidinggevende met dat meisje waarschijnlijk alleen in zijn hoofd if you know what I meanquote:Op maandag 23 april 2012 16:33 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, ze waren allebei indo. Dat zei hij in de serie ook (in het gesprek met de buuf), dat het weer een oude man was en weer een indo waar ze voor had gekozen nu.
Wel interessant en origineel verhaal, kende deze moord niet en sommige dingen waren herkenbaar (nooit een relatie op je werk beginnen). Bij tijd en wijlen waren dingen ook wel komisch.quote:Op maandag 23 april 2012 09:41 schreef Psy-freak het volgende:
Wat tenenkrommend. Slechte opbouw, doorzichtig subplot, slecht acteerwerk, slecht script...
Het punt was dat hij met de meest goede wil niet geil van haar kon worden maar heus wel doorhad dat zij hem leuk vond (en dat hij daar gebruik van maakte, o.a. bij het alibi). Die vrouw doet alles voor hem. Dacht eerst dat zij de moord zou plegen ivm jas.quote:Op maandag 23 april 2012 16:05 schreef Bombshell het volgende:
Dat badpak blijft idd echt een raadsel wat een debiel stukje.
En het is er idd niet op vooruit gegaan met de BN'ers erbij. Alleen Johny de Mol (wie had dat gedacht) deed het aardig. Ik zit ook echt niet op BN'ers te wachten in zo'n serie van mij hadden ze weg mogen blijven.
Nee, in het echt gaf ze als een van de redenen voor het verbreken van de relatie aan dat haar familie het er niet mee eens was dat ze een relatie had met een oudere man. Hij was ook al eens getrouwd geweest. Niets jonge jongen dus.quote:Op maandag 23 april 2012 21:06 schreef Mishu het volgende:
[..]
Alleen in het echt is het slachtoffer waarschijnlijk een gewone jonge jongen en bestond de relatie van de leidinggevende met dat meisje waarschijnlijk alleen in zijn hoofd if you know what I mean
Da's geen excuus om een hele aflevering te verneuken.quote:Op maandag 23 april 2012 21:12 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wel interessant en origineel verhaal, kende deze moord niet en sommige dingen waren herkenbaar (nooit een relatie op je werk beginnen). Bij tijd en wijlen waren dingen ook wel komisch.
Maar bij seizoen 1 begon het beginnuziekje steeds veel harder en dramatischer.
O, zoquote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, in het echt gaf ze als een van de redenen voor het verbreken van de relatie aan dat haar familie het er niet mee eens was dat ze een relatie had met een oudere man. Hij was ook al eens getrouwd geweest. Niets jonge jongen dus.
Dus neemt ze met een nog oudere manquote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, in het echt gaf ze als een van de redenen voor het verbreken van de relatie aan dat haar familie het er niet mee eens was dat ze een relatie had met een oudere man. Hij was ook al eens getrouwd geweest. Niets jonge jongen dus.
Dan moet je dus ook de dader Heiko gekend hebben en dat (Turkse?) meisje?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:06 schreef mane het volgende:
Ik heb het slachtoffer gekend in de tijd dat ik bij de IND werkte: hij werkte op de administratie, oftewel (in IND-termen) de ondersteuning. Heb niet de indruk dat de aflevering echt recht doet aan het verhaal, noch aan de personen. Terwijl ik de indruk heb van andere afleveringen dat dit wel wat meer het geval is.
Hoeveel moet je er hebben?quote:Op zondag 22 april 2012 22:54 schreef golfer het volgende:
Overigens wat mij altijd opvalt in dit soort zaken: het schijnbare gemak waarmee je dus blijkbaar aan vuurwapens kunt komen? Ik zou echt niet weten hoe zoiets werkt? Zijn daar speciale marktplaatsen voor waar je dat kunt vinden?
Nee, IND is (was, zeker toen) vrij groot en ik ben in 2002 al weggegaan bij die afdeling in Rijswijk. Dat is dus behoorlijk lang geleden inmiddels. Maar Ron kan ik me goed herinneren omdat het een erg leuke, sympathieke man was, iedereen mocht hem graag. Hij zag er ook echt veel jonger uit dan hij was. En zijn naam zit ook goed in mijn hoofd omdat hij als ondersteuner veel informatie van dossiers invoerde in het systeem waardoor ik heel erg vaak zijn naam voorbij heb zien komen. Echt triest verhaal hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je dus ook de dader Heiko gekend hebben en dat (Turkse?) meisje?
Volgens mij was er niet direct sprake van een liefdes relatie, maar hadden zij en het slachtoffer een nauwe band.quote:
Ja! Vind het ook erg interessant!quote:Op woensdag 25 april 2012 09:49 schreef Radobe het volgende:
Kijkt iemand hier ook de sessies met van Marle? Dat is namelijk erg boeiend na de uitzending, hij legt uit hoe en wat van de dader.
waar te bekijken?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:49 schreef Radobe het volgende:
Kijkt iemand hier ook de sessies met van Marle? Dat is namelijk erg boeiend na de uitzending, hij legt uit hoe en wat van de dader.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:08 schreef Radobe het volgende:
[..]
deze is van de laatste aflevering, ook op de site van Van God Los te zien
Ahquote:Op zondag 29 april 2012 20:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
The Ultimate Dance Battle
TUDB 2012 #7 Moeten we battlen?
Met Dan![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|