GMTA.quote:
Juistquote:
Doen we! DMen we nog over.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JuistBinnenkort weer keertje meeten?
Dealquote:
NSquote:Eerst even klagen: godverdegodver geplande werkzaamheden op Zuid + seinstoring = chaos. Alle treinen op Zuid (behoorlijk druk station) behalve de treinen naar Schiphol van 1 (!) spoor laten vertrekken, OMG wat een faal.
Dat bord bij het betreffende spoor waar de treinen op kwamen is misschien wel 8 keer veranderd in zo'n 20 minuten.quote:
NSquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat bord bij het betreffende spoor waar de treinen op kwamen is misschien wel 8 keer veranderd in zo'n 20 minuten.En bijna elke trein daarvan kwam niet.
Valt wel mee, ben het gewend, maar ik blijf lachen (en klagen) om de triestheid.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NS![]()
Ik vind het lullig voor je hoor Pientje
Ja maar als je zo lang om niks moet wachten dan is dat lullig. Kan je (naderhand) wel over lachen en klagen, maar op dat moment is het gewoon lullig.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Valt wel mee, ben het gewend, maar ik blijf lachen (en klagen) om de triestheid.
Nja ben wel blij dat ik een *redelijk* goede verbinding heb, maar heel kort in een sprinter moet zitten en op Zuid meestal maar een kwartiertje moet wachten, behalve de laatste tijd dan met alle uitval steeds. Jouw treinen rijden nog wel gewoon normaal?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar als je zo lang om niks moet wachten dan is dat lullig. Kan je (naderhand) wel over lachen en klagen, maar op dat moment is het gewoon lullig.
Dat filmpje!quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:48 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn ma is boos op me. Ik ben hun trouwdag vergeten.
Hoe mijn treinen rijden is altijd verschillend. Vaak wel, meestal nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nja ben wel blij dat ik een *redelijk* goede verbinding heb, maar heel kort in een sprinter moet zitten en op Zuid meestal maar een kwartiertje moet wachten, behalve de laatste tijd dan met alle uitval steeds. Jouw treinen rijden nog wel gewoon normaal?
Ik weet het altijd omdat mijn vader dan een dagje vrij neemt en ze samen weggaanquote:[..]
Dat filmpje!Maar vind het ook een klein beetje overdreven. Natuurlijk was het netter geweest als je hen wel gefeliciteerd had, maar ik zou de trouwdag van mijn ouders ook niet weten.
Topickaap!quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:49 schreef bijdehand het volgende:
Haha de potentie voor goede grappen hehe
TS verpest het voor mijquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Topickaap!Beste topickaap ooit: Kanker Windows Live Messenger
Inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:49 schreef bijdehand het volgende:
Haha de potentie voor goede grappen hehe
DJ of Steven?quote:
Hoi trouwens!quote:
quote:
Ja idd. En nu ga ik naar mijn les. Toedeledokiequote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja idd. En nu ga ik naar mijn les. Toedeledokie