Ik moest nog vanalles doen. Dan had ik er nu nog niet kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:24 schreef bijdehand het volgende:
Waarom kom je niet naar de Terminus eigenlijk?
We zijn er nogquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik moest nog vanalles doen. Dan had ik er nu nog niet kunnen zijn.
Zaad slikken. Dat schijnt de keel te zalven.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ga er nog even over nadenken. Kan atm niet geweldig praten nu, vandaag kwam er op 's sommige momenten zelfs helemaal geen geluid meer uit, alhoewel dat minder beschamend was dan mijn mannenstem gisteren.
Ben een beetje verkouden.
Goede comeback.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zaad slikken. Dat schijnt de keel te zalven.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ben maar half te verstaan, duurt te lang voor ik er ben (stink enorm dus ga niet zo de deur uit), heb gewoon niet zo'n zin en dit weekend ga ik al met jou meeten als het goed is.quote:
Wil je DJ niet meeten?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ben maar half te verstaan, duurt te lang voor ik er ben (stink enorm dus ga niet zo de deur uit), heb gewoon niet zo'n zin en dit weekend ga ik al met jou meeten als het goed is.
Jawel, maar liever een keer als ik er niet maar 3 sec. kan zijn en ik wat meer zin heb om naar de Terminus te gaan.quote:
3 seconden is wel heel kort ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jawel, maar liever een keer als ik er niet maar 3 sec. kan zijn en ik wat meer zin heb om naar de Terminus te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |