Je moet alleen even de stand hier vandaan halen: XL Tennisgame #96quote:Op maandag 16 april 2012 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Oh kut, klopt de OP niet?
Misschien kan een mod hem dan aanpassen
Done... kan alleen geen recente XL-ranglijst vindenquote:Op maandag 16 april 2012 21:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je moet alleen even de stand hier vandaan halen: XL Tennisgame #96
bedoelde het meer sarcastischquote:Op maandag 16 april 2012 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Zou me niks verbazen als Haase morgen wint ja... Monaco kan goed vermoeid zijn + jetlag... en Robin is een rare als niemand iets van hem verwacht
Dat kloptquote:Op maandag 16 april 2012 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Done... kan alleen geen recente XL-ranglijst vinden
Was een risicootjequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lul de behanger die Berlocq. Opgeven in Houston, wel naar Monte Carlo vliegen, doen alsof je fit bent en na 6 games tegen zo'n pastavreter toch weer opgeven
Misschien maar een Safinnetje doen in de XL-game en claimen dat ik een paar maanden er tussen uitga om een berg te beklimmen
Break in de tweede nu. 3-1quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:11 schreef FedExpress het volgende:
zijn de Andujar'tjes al aan het zweten?
helaaschquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:09 schreef kevin_ het volgende:
Pick 3: Ferrer.
Wat een vertrouwen in Almugro..
En Almagro is doorquote:Op woensdag 18 april 2012 10:09 schreef kevin_ het volgende:
Ferrer heeft het inderdaad een stuk makkelijker......quote:Op woensdag 18 april 2012 10:09 schreef kevin_ het volgende:
Pick 3. Gisteren won hij nog welquote:Op woensdag 18 april 2012 16:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is dat nog de pick 2 van Volandri? Erg verwarrend dit.
neem die dan de laatste pick!quote:Op donderdag 19 april 2012 09:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Twijfel. Ik denk niet dat Haase wint, maar toch:
Pick 4: Haase
Dit.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:12 schreef XL het volgende:
Bellucci is ook gewoon een zekerheidje tegen Haase. Ik hield er ook wel rekening mee dat Ferrer nog niet klaar voor gravel was... maar dan nog had ik wel gedacht dat hij wel van Bellucci zou winnen.
Van die sukkels die op Bellucci vertrouwenquote:
Ik twijfelde ook, maar denk dat ik hem beter in de finale pas kan kiezen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Pick 5 Tsonga
Ik had zo weer Haase gekozen.
Ohjaquote:
Ik heb een nieuwe baanquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
XL, ben je weer single? Of zit je tussen twee opdrachten in? Je bent zo aanwezig de laatste paar weken!
waarom denk je dat de site plat lagquote:
Ik ben nog geen assistent ofzoiets, maar ik mag wel al zonder begeleiding met anderen praten!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ben je eindelijk assistent-filiaalmanager geworden?
quote:
2 weken rust is het toch?quote:Op maandag 23 april 2012 18:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nu een weekje rust en vervolgens zeven (7!) toernooien achter elkaar! Geen tijd voor vakanties of iets dergelijks, we rammen er lekker doorheen. Dankjewel XL.
En de XL-ranking moet ik nog steeds een keer naar kijken, maar dat stel ik lekker uit.
wtfquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:37 schreef APK het volgende:
Mitt was toch die choker die de spanning niet aankon?
Die telt niet, helaas.quote:
mijn unieke pick, wat doe jequote:Op maandag 7 mei 2012 17:36 schreef tennisboy het volgende:
Voortaan dan toch maar de atp livescore volgen dan livescore.com. Op deze site was de wedstrijd namelijk nog niet begonnen.
Dan Pick 1: Baghdatis
Tjaa ik kon weinig anders. de andere 2 potten kunnen alle kanten opgaan.Een winnaar is daar moeilijker te voorspellen.quote:
Echt hoor, heeft dat nou een GS gewonnen?quote:
Door god de almachtige te verslaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:24 schreef Salamando het volgende:
[..]
Echt hoor, heeft dat nou een GS gewonnen?
Maar Andreev heeft dan weer Nadal op gravel verslagen ongeveer rond dezelfde tijd...quote:Op maandag 7 mei 2012 21:24 schreef Salamando het volgende:
[..]
Echt hoor, heeft dat nou een GS gewonnen?
Dan nog, Andreevquote:Op maandag 7 mei 2012 22:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dag 2: Wawa
[..]
Maar Andreev heeft dan weer Nadal op gravel verslagen ongeveer rond dezelfde tijd...
Is al begonnenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:29 schreef BeamofLight het volgende:
Moet mijn Granollers toch inwisselen voor Wawrinka. Dus PICK 2: Wawrinka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |