SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
durvenquote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vind het niet meer leuk.Waarom doen jullie geen doen-durven-waarheid?
Muhaha, ik was eerst!quote:
machtsmisbruikquote:
Kan ik niet.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef AliceWonder het volgende:
Vind je het zo leuk om te stoken tussen mij en msnk? Het is namelijk niet grappig meer. Liever iemand als Trigger dan een trollerige metroseksueel.
ik ben ook veeeuel kanapperrquote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef AliceWonder het volgende:
Vind je het zo leuk om te stoken tussen mij en msnk? Het is namelijk niet grappig meer. Liever iemand als Trigger dan een trollerige metroseksueel.
De waarheid.quote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik niet.
Doen durven of de waarheid, wie wie wie?
Thanks man.quote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
machtsmisbruik
Sorry, iets verkeerds getypt. Ik bedoel:
Kanovinnie is een schatje
je had toch altijd een foto van Tugba als avatar, waarom gebruik je die niet meer.. die chick met die grote meloenenquote:
Vast niet zo knap als msnkquote:
Wat vind je van mij als mod?quote:
WTF wat een geheugenquote:Op maandag 16 april 2012 21:21 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je had toch altijd een foto van Tugba als avatar, waarom gebruik je die niet meer.. die chick met die grote meloenen
Wie was de vorige keer aan de beurt eigenlijk?quote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik niet.
Doen durven of de waarheid, wie wie wie?
Hou je bek gewoon.quote:Op maandag 16 april 2012 21:21 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je had toch altijd een foto van Tugba als avatar, waarom gebruik je die niet meer.. die chick met die grote meloenen
ga ga ga jijquote:Op maandag 16 april 2012 21:22 schreef msnk het volgende:
[..]
WTF wat een geheugenHeette zij Tugba dan?
quote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Lady ga ga ga jijspeelt ie als de domme, jij liep toch altijd te flikflooien met haar..
Zonder foto weet ik het niet he..quote:
Het zijn feiten.quote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zonder foto weet ik het niet he..
quote:
contradictio in terminisquote:Op maandag 16 april 2012 21:24 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]give this dog a bone.. niemand praat tegen jou..
Je bent echt een idioot. Maak geen woorden meer aan jou vuil.quote:Op maandag 16 april 2012 21:24 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]give this dog a bone.. niemand praat tegen jou..
Je hebt nog geen antwoord gegevenquote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ga ga ga jijspeelt ie als de domme, jij liep toch altijd te flikflooien met haar..
ik wist serieus niet eens meer dat je niet meer met haar ging.
quote:Op maandag 16 april 2012 10:09 schreef Che_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent trouwens vergeten een aantal knopen dicht te knopen, of hoort dat zo laag
Pics willen we zien! Of ooggetuigen op zijn minst.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je bent echt een idioot. Maak geen woorden meer aan jou vuil.
Ik getuig.quote:Op maandag 16 april 2012 21:26 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Pics willen we zien! Of ooggetuigen op zijn minst.
quote:Op maandag 16 april 2012 21:27 schreef Arcadia het volgende:
Heb je die 7up al opgedronken presidente?
Ja toch?quote:
http://www.google.nl/sear(...)qi=&aql=&gs_l=serp.3...11478l11571l0l12195l2l2l0l0l0l0l107l188l1j1l2l0.&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=7e5bdb11eb84ff88&biw=1280&bih=673quote:
ooooowoooo coktan...quote:Op maandag 16 april 2012 21:27 schreef Arcadia het volgende:
Heb je die 7up al opgedronken presidente?
Andere getuigen.quote:
Die heeft jou gezien?quote:
okquote:Op maandag 16 april 2012 21:30 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik getuig alleen als ik in aanmerking kom voor een WitnessProtectionProgram..
quote:Op maandag 16 april 2012 21:30 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik heb jou en Trigger bungabunga zien doen..
Leuk voor je dan heb je iets gezien wat jij zelf nooit zal doen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:30 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik heb jou en Trigger bungabunga zien doen..
Hij heeft je afgezogen?quote:
Met Snoop Dogg is dat toch?quote:Op maandag 16 april 2012 21:30 schreef AliceWonder het volgende:
Bones is nu op rtl 4. Iedereen kijken.
Ga je gang.quote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
+veel geld, anders gaat jullie sextape op internet komen
Weet ik niet. Ik lig in bed. Hoort het alleenquote:
http://www.imdb.com/title/tt0166110/quote:Op maandag 16 april 2012 21:33 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik lig in bed. Hoort het alleen. Zij was mijn voorbeeld. Wou ook culturele antropologie doen.
doe je nu in bed ook culturele antropologiequote:Op maandag 16 april 2012 21:33 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik lig in bed. Hoort het alleen. Zij was mijn voorbeeld. Wou ook culturele antropologie doen.
Trololololquote:Op maandag 16 april 2012 21:33 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ze laat haar ware aard zien.. sen o kizin bu tarafini daha gormedin demi..
Ben jij dat?quote:
Wat nou?quote:
Niet zoietsquote:
4real?quote:
Trigger heeft mij geblowd? Wanneer?quote:Op maandag 16 april 2012 21:37 schreef SpikedPsych het volgende:
EL_Presidente zegt net dat jij msnk nooit heb geblowd, maar wel trigger
Nee hoor. Je lijkt wel echt op een Turk hey damn! Wel bazenfotoquote:
Haha nee man, ben ik nietquote:Op maandag 16 april 2012 21:38 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee hoor. Je lijkt wel echt op een Turk hey damn! Wel bazenfoto.
Laat maar zien dan.quote:Op maandag 16 april 2012 21:37 schreef EL_Presidente het volgende:
ik heb NSFW foto's van AliceWonder
Cursusje voor jouquote:Op maandag 16 april 2012 21:39 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nee, dat alice jou nooit heeft gezogen, maar dat ze trigger wel heeft afgezogen
Klopt ja. Net nog achter het station.quote:Op maandag 16 april 2012 21:37 schreef SpikedPsych het volgende:
EL_Presidente zegt net dat jij msnk nooit heb geblowd, maar wel trigger
Jij bent wel erg naïf. Tuurlijk is hij dat niet. Hij staat op zijn UIquote:Op maandag 16 april 2012 21:38 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee hoor. Je lijkt wel echt op een Turk hey damn! Wel bazenfoto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Ohquote:
Kinderbedtijd is al geweest. Daaag.quote:
Vast nietquote:
Screenshots.quote:Op maandag 16 april 2012 21:42 schreef EL_Presidente het volgende:
Alice even serieus, Trigger stuurt mij steeds PMs dat ie jou "gedaan'' heeft..
De vuurtoren dus. Ongv wel,maar dit keer waren er lichtjes bijquote:Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef EL_Presidente het volgende:
Alice heeft wel op de DenizFeneri van Trigger lopen blowen, ik weet niet of dat hetzelfde is..
Krijg je hier een kick van? Van trollen? Ga a.u.b iets nuttigs met je tijd doen..quote:Op maandag 16 april 2012 21:42 schreef EL_Presidente het volgende:
Alice even serieus, Trigger stuurt mij steeds PMs dat ie jou "gedaan'' heeft..
ik ben slechts de ontvanger van de berichten.. beschuldig mij niet aubquote:Op maandag 16 april 2012 21:43 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Krijg je hier een kick van? Van trollen? Ga a.u.b iets nuttigs met je tijd doen..
Screenshots.quote:Op maandag 16 april 2012 21:43 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik ben slechts de ontvanger van de berichten.. beschuldig mij niet aub
wat bedoel jequote:Op maandag 16 april 2012 21:43 schreef Che_ het volgende:
Waarom ben jij steeds geïnteresseerd in die hetero zaken, el_p?
Eerst was je nog heel knap.quote:
je mocht willen dat je er zo uit zag..quote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh my bad.. aan de hand van je foto en de reacties daarop dacht ik ff..
Als jij zo doorgaat, komt die ban er sowieso aan.quote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik post die shit niet, daar staat een ban op volgens mij
PM ze dan.quote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik post die shit niet, daar staat een ban op volgens mij
Liegenaar!quote:
kom we gaan çay drinken..quote:Op maandag 16 april 2012 21:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat, komt die ban er sowieso aan.
quote:Op maandag 16 april 2012 21:45 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je mocht willen dat je er zo uit zag..
Als je pics geeft kan ik het beoordelen. Ik zal lief zijn.quote:
post foto's van jou danquote:Op maandag 16 april 2012 21:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar hoe heb je die broek zo strak gekregen? Met een vacuüm zuiger ofzo?
quote:Op maandag 16 april 2012 21:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar hoe heb je die broek zo strak gekregen? Met een vacuüm zuiger ofzo?
haramquote:Op maandag 16 april 2012 21:47 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Als je pics geeft kan ik het beoordelen. Ik zal lief zijn.
Ruzie.quote:
Verhevenheid, ik begrijp niet zo goed wat je nog doet in dit topic.quote:Op maandag 16 april 2012 21:45 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je mocht willen dat je er zo uit zag..
Hahah, waarom ben je pissed?quote:Op maandag 16 april 2012 21:48 schreef EL_Presidente het volgende:
he Che, ik zou mijn bek houden als ik jou was, want jij hebt alleen van die drollenvangende Pesmerge broeken..![]()
![]()
Ook. anonimiteit, dalijk valt Presidente me lastigquote:Op maandag 16 april 2012 21:50 schreef AliceWonder het volgende:
Maar serieus Trigger. Wat is de reden dat je nooit een foto van jezelf hebt gepost in al die jaren? Ik doe het omdat ik anoniem wil blijven voor bepaalde mensen. Familie.
Hey Presidente, ik zou een beetje inbinden als ik jou was.quote:Op maandag 16 april 2012 21:48 schreef EL_Presidente het volgende:
he Che, ik zou mijn bek houden als ik jou was, want jij hebt alleen van die drollenvangende Pesmerge broeken..![]()
![]()
hij begint, hij maakt me uit voor homo vanwege skinny jeansquote:Op maandag 16 april 2012 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hey Presidente, ik zou een beetje inbinden als ik jou was.
Wat?quote:
Serineus nou!quote:Op maandag 16 april 2012 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook. anonimiteit, dalijk valt Presidente me lastig
Ik heb je nooit zo genoemdquote:Op maandag 16 april 2012 21:51 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hij begint, hij maakt me uit voor homo vanwege skinny jeans
Ok ok vrede.quote:
Ewaquote:Op maandag 16 april 2012 21:52 schreef Weissman het volgende:
dafuqben ik een dagje weg, loop ik al 4 topics achter
quote:Op maandag 16 april 2012 21:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb je nooit zo genoemd. Enkel een vermoeden.
niet geloven, die foto is niet van hem..quote:
Hij ziet er niet uit als iemand die het neemt, maar eerder als iemand die het geeft, zo iemand is toch volgens Turkse normen geen homo?quote:Op maandag 16 april 2012 21:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
aight zand eroverquote:Op maandag 16 april 2012 21:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb ook echt wat gestuurd hequote:Op maandag 16 april 2012 21:54 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
[..]
niet geloven, die foto is niet van hem..![]()
jij wilt ontvangenquote:Op maandag 16 april 2012 21:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij ziet er niet uit als iemand die het neemt, maar eerder als iemand die het geeft, zo iemand is toch volgens Turkse normen geen homo?
Nope, nie doen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ewa, heb ik nog iets gemist ? zal ik teruglezen ?
Er schijnt veel discussie te zijn over de functies van een zender en ontvanger ja.quote:Op maandag 16 april 2012 21:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij ziet er niet uit als iemand die het neemt, maar eerder als iemand die het geeft, zo iemand is toch volgens Turkse normen geen homo?
ik doe wel shemalesquote:Op maandag 16 april 2012 21:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er schijnt veel discussie te zijn over de functies van een zender en ontvanger ja.
Dan denk je bij jezelf "Wat een mafketel, die negeer ik voortaan"quote:Op maandag 16 april 2012 21:51 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hij begint, hij maakt me uit voor homo vanwege skinny jeans
we hebben het al uitgepraat..quote:Op maandag 16 april 2012 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan denk je bij jezelf "Wat een mafketel, die negeer ik voortaan"
Een moslim die een andere moslims ongelovige verklaard wordt zelf een ongelovige, ik hoop dat je dat beseft.quote:
Waarom voel jij je aangesprokenquote:Op maandag 16 april 2012 22:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een moslim die een andere moslims ongelovige verklaard wordt zelf een ongelovige, ik hoop dat je dat beseft.
Deze reactie had ik voorspeld. Nouja, ARCADIAHquote:Op maandag 16 april 2012 22:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een moslim die een andere moslims ongelovige verklaard wordt zelf een ongelovige, ik hoop dat je dat beseft.
Over wie had je het dan? Aangezien jij continu op mij loopt te vitten zie ik geen ander persoon over wie je het kon hebbenquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 22:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
denk je echt dat ik moslim zou willen zijn
Merhaba canim. Hoe gaat het?quote:Op maandag 16 april 2012 22:03 schreef Turquaz52 het volgende:
Merhaba Arc.Merhaba Weiss
en Merhaba xMinator
Wrm dat bij Weiss ? Haat je hem ?quote:Op maandag 16 april 2012 22:03 schreef Turquaz52 het volgende:
Merhaba Arc.Merhaba Weiss
en Merhaba xMinator
Nope.quote:Op maandag 16 april 2012 22:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet op ingaan wat ik of anderen hierboven zeiden.
Eyvallah sagol abii, iidir, senden naber..?quote:
Ik haat hem evenveel als dat ik van jou houquote:Op maandag 16 april 2012 22:04 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wrm dat bij Weiss ? Haat je hem ?
Same shit, different toilet..quote:
Doen, durf of waarheid.quote:Op maandag 16 april 2012 22:09 schreef Ayca het volgende:
Moslims dit dat![]()
Vond doen,durf of waarheid een leuker idee
Nee.quote:Op maandag 16 april 2012 22:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Check die ajax voetbalfans op rtl7je matties?
Sagol genco!quote:Op maandag 16 april 2012 22:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Eyvallah sagol abii, iidir, senden naber..?
[..]
Ik haat hem evenveel als dat ik van jou houThink about it..
[..]
Same shit, different toilet..
Antwoord daarop is toch zoo voorspelbaar..?quote:
Geniaalquote:Op maandag 16 april 2012 22:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Eywallah broquote:Same shit, different toilet..
Dus je haat hem niet...quote:Op maandag 16 april 2012 22:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Eyvallah sagol abii, iidir, senden naber..?
[..]
[..]
Same shit, different toilet..
Ik voel de laatste tijd een kleine spanning tussen mij en Ayca, weet niet waarom, kan daar nu achterkomen denk ik.quote:Op maandag 16 april 2012 22:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Antwoord daarop is toch zoo voorspelbaar..?
Omdat je de islam "beschermt" enzo,quote:Op maandag 16 april 2012 22:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik voel de laatste tijd een kleine spanning tussen mij en Ayca, weet niet waarom, kan daar nu achterkomen denk ik.
Oh? Ben het niet altijd met je eens maar verder is er niks hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 22:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik voel de laatste tijd een kleine spanning tussen mij en Ayca, weet niet waarom, kan daar nu achterkomen denk ik.
quote:Op maandag 16 april 2012 22:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hiermee misbruik je het spel toch wel een beetje hoor..
Ik ben niet anti-islam ofzo hoorquote:Op maandag 16 april 2012 22:15 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Omdat je de islam "beschermt" enzo,
Vind ze ( denk ik ) niet echt leuk.
Nee ik hou van je, hier heb je mijn linker nier uit respect wat ik voor je opbreng:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ik ben goed met misbruiken.quote:Op maandag 16 april 2012 22:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hiermee misbruik je het spel toch wel een beetje hoor..
Sanadaquote:Op maandag 16 april 2012 22:19 schreef SpikedPsych het volgende:
Nouja, slaap lekker iedereen. Allah rahatlik versin
Glaasje melk al gedronken?quote:Op maandag 16 april 2012 22:19 schreef SpikedPsych het volgende:
Nouja, slaap lekker iedereen. Allah rahatlik versin
quote:Op maandag 16 april 2012 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uit jouw mond klinkt dit kinky en eng tegelijk.
Ik ga d'r van transpireren...
Amin. Allah cümlemizin gönlüne göre versin.quote:Op maandag 16 april 2012 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Allah hepinizin gönlüne göre versin.
Haha, vind je vast flauw maar ik ben flauwquote:
Romanticus.quote:Op maandag 16 april 2012 22:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Haha, vind je vast flauw maar ik ben flauwSamenwonen en heel heel lang gelukkig zijn met A
Verliefdheid doet gekke dingen met je. Niets is meer belangrijker. Heb gister niet eens Ajax gekeken door haarquote:
Ik zie dat ze een goede invloed op je heeft. Go A!quote:Op maandag 16 april 2012 22:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Verliefdheid doet gekke dingen met je. Niets is meer belangrijker. Heb gister niet eens Ajax gekeken door haar
Nee ik geloof je wel hoor, ik ben ook wel eens verliefd geweest.quote:Op maandag 16 april 2012 22:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Verliefdheid doet gekke dingen met je. Niets is meer belangrijker. Heb gister niet eens Ajax gekeken door haar
quote:Op maandag 16 april 2012 22:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Begin dan aan een serie?quote:Op maandag 16 april 2012 22:32 schreef Blocko het volgende:
[..]
Welke film dan? Volgens mij heb ik zowat alles op tpb al gezien.
Ik ben niet zo goed in dit spelletjequote:
quote:Op maandag 16 april 2012 22:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in dit spelletje
Uhmm... Weet je wat, Ayca! Wat is JOUW ultieme fantasie![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 22:36 schreef Turquaz52 het volgende:
Weiss en Xmin, houden jullie 2 mij gezelschap..?
Oeps.quote:Op maandag 16 april 2012 22:37 schreef Ayca het volgende:
Je moet eerst doen durf of waarheid vragen!
durven lan..!quote:Op maandag 16 april 2012 22:37 schreef Ayca het volgende:
Je moet eerst doen durf of waarheid vragen!
Vet... Echt een film voor jouquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 22:36 schreef Turquaz52 het volgende:
Weiss en Xmin, houden jullie 2 mij gezelschap..?
1. Investeren in een online spelquote:Op maandag 16 april 2012 22:38 schreef Blocko het volgende:
[..]
Dat is net zo kansloos.
Arcadia, ik heb zwaar tijd teveel. Wtf moet ik met al deze tijd?
Homoquote:Op maandag 16 april 2012 22:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben nu bezig met American History X kijken (al eerder gezien), maar ik wil binnenkort aan de serie Sleeper Cell beginnen. Lijkt me ook wat voor jou.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 22:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voetbal missen
Binnenkort ook schort aan
Mahalle baskisi, internet censuur allesquote:Op maandag 16 april 2012 22:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja hallostel dat mn moeder het toevallig leest
Oké, jouw beurt weer om te vragen toch?quote:Op maandag 16 april 2012 22:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik ga even een torrent aanzettenquote:Op maandag 16 april 2012 22:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben nu bezig met American History X kijken (al eerder gezien), maar ik wil binnenkort aan de serie Sleeper Cell beginnen. Lijkt me ook wat voor jou.
Niet weten hoe een vrouwsbrein werktquote:Op maandag 16 april 2012 22:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Alles voor mijn AMaar dat zal niet nodig zijn
Of je broertje. Hij heeft zelfs een account, Broertje.van.Ayca?quote:Op maandag 16 april 2012 22:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou? Enlighten me.quote:Op maandag 16 april 2012 22:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet weten hoe een vrouwsbrein werkt
Ze weet dat ik alles voor haar over heb. Is niets nieuws.quote:Op maandag 16 april 2012 22:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als jij alles zegt, neemt ze ook alles.
Been there done that, probleem alleen is dat het 010101001 blijven.quote:
Ik ben van mening dat ik op een gouden middenweg zitquote:2. Investeren in je geloof
checkquote:3. Verschillende series beginnen
:| Doe jij dit zelf?quote:4. Bollywood films kijken
Old skool top. Gaan we doen. Steve jobs gedoe moet ik nog altijd lezen trouwens.quote:5. Een boek lezen
Zelfkennis: kan ik niet.quote:6. Een boek schrijven
check zie toplum.nlquote:7. Een eigen blog, twitter, of tumblr beginnen.
wikipedia is my friend.quote:8. Onderzoek doen naar de geschiedenis
Top tip; Blocko de Turkse Enait. Gaan we gebruik van maken. dankjequote:9. http://www.oiepoie.nl/Moeilijke_Woorden/ dit van buiten leren
ha-haquote:10. Mijn posthistory bekijken en alles van mij lezen
Inshallah mashallah.quote:11. Lezingen bekijken van geleerden op Youtube
quote:
Ik wil het ook wel lezen.quote:Op maandag 16 april 2012 22:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Watje.quote:Op maandag 16 april 2012 22:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze weet dat ik alles voor haar over heb. Is niets nieuws.
Nee, ik heb persoonlijk een afkeer van Bollywood films, mijn vader kijkt ze echter continu. Je kan ook gewoon een setje dumbells kopen, een optrekstang (totaal 50~ euro) en dan een dieet + fitnessroutine van deze site volgen, goede resultatenquote:Op maandag 16 april 2012 22:47 schreef Blocko het volgende:
[..]
Been there done that, probleem alleen is dat het 010101001 blijven.
[..]
Ik ben van mening dat ik op een gouden middenweg zit.
[..]
check
[..]
:| Doe jij dit zelf?
[..]
Old skool top. Gaan we doen. Steve jobs gedoe moet ik nog altijd lezen trouwens.
pro tip.
[..]
Zelfkennis: kan ik niet.
[..]
check zie toplum.nl
[..]
wikipedia is my friend.
[..]
Top tip; Blocko de Turkse Enait. Gaan we gebruik van maken. dankje
[..]
ha-ha
[..]