SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
durvenquote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vind het niet meer leuk.Waarom doen jullie geen doen-durven-waarheid?
Muhaha, ik was eerst!quote:
machtsmisbruikquote:
Kan ik niet.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef AliceWonder het volgende:
Vind je het zo leuk om te stoken tussen mij en msnk? Het is namelijk niet grappig meer. Liever iemand als Trigger dan een trollerige metroseksueel.
ik ben ook veeeuel kanapperrquote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef AliceWonder het volgende:
Vind je het zo leuk om te stoken tussen mij en msnk? Het is namelijk niet grappig meer. Liever iemand als Trigger dan een trollerige metroseksueel.
De waarheid.quote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik niet.
Doen durven of de waarheid, wie wie wie?
Thanks man.quote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
machtsmisbruik
Sorry, iets verkeerds getypt. Ik bedoel:
Kanovinnie is een schatje
je had toch altijd een foto van Tugba als avatar, waarom gebruik je die niet meer.. die chick met die grote meloenenquote:
Vast niet zo knap als msnkquote:
Wat vind je van mij als mod?quote:
WTF wat een geheugenquote:Op maandag 16 april 2012 21:21 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je had toch altijd een foto van Tugba als avatar, waarom gebruik je die niet meer.. die chick met die grote meloenen
Wie was de vorige keer aan de beurt eigenlijk?quote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik niet.
Doen durven of de waarheid, wie wie wie?
Hou je bek gewoon.quote:Op maandag 16 april 2012 21:21 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je had toch altijd een foto van Tugba als avatar, waarom gebruik je die niet meer.. die chick met die grote meloenen
ga ga ga jijquote:Op maandag 16 april 2012 21:22 schreef msnk het volgende:
[..]
WTF wat een geheugenHeette zij Tugba dan?
quote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Lady ga ga ga jijspeelt ie als de domme, jij liep toch altijd te flikflooien met haar..
Zonder foto weet ik het niet he..quote:
Het zijn feiten.quote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zonder foto weet ik het niet he..
quote:
contradictio in terminisquote:Op maandag 16 april 2012 21:24 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]give this dog a bone.. niemand praat tegen jou..
Je bent echt een idioot. Maak geen woorden meer aan jou vuil.quote:Op maandag 16 april 2012 21:24 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]give this dog a bone.. niemand praat tegen jou..
Je hebt nog geen antwoord gegevenquote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ga ga ga jijspeelt ie als de domme, jij liep toch altijd te flikflooien met haar..
ik wist serieus niet eens meer dat je niet meer met haar ging.
quote:Op maandag 16 april 2012 10:09 schreef Che_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent trouwens vergeten een aantal knopen dicht te knopen, of hoort dat zo laag
Pics willen we zien! Of ooggetuigen op zijn minst.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je bent echt een idioot. Maak geen woorden meer aan jou vuil.
Ik getuig.quote:Op maandag 16 april 2012 21:26 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Pics willen we zien! Of ooggetuigen op zijn minst.
quote:Op maandag 16 april 2012 21:27 schreef Arcadia het volgende:
Heb je die 7up al opgedronken presidente?
Ja toch?quote:
http://www.google.nl/sear(...)qi=&aql=&gs_l=serp.3...11478l11571l0l12195l2l2l0l0l0l0l107l188l1j1l2l0.&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=7e5bdb11eb84ff88&biw=1280&bih=673quote:
ooooowoooo coktan...quote:Op maandag 16 april 2012 21:27 schreef Arcadia het volgende:
Heb je die 7up al opgedronken presidente?
Andere getuigen.quote:
Die heeft jou gezien?quote:
okquote:Op maandag 16 april 2012 21:30 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik getuig alleen als ik in aanmerking kom voor een WitnessProtectionProgram..
quote:Op maandag 16 april 2012 21:30 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik heb jou en Trigger bungabunga zien doen..
Leuk voor je dan heb je iets gezien wat jij zelf nooit zal doen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:30 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik heb jou en Trigger bungabunga zien doen..
Hij heeft je afgezogen?quote:
Met Snoop Dogg is dat toch?quote:Op maandag 16 april 2012 21:30 schreef AliceWonder het volgende:
Bones is nu op rtl 4. Iedereen kijken.
Ga je gang.quote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
+veel geld, anders gaat jullie sextape op internet komen
Weet ik niet. Ik lig in bed. Hoort het alleenquote:
http://www.imdb.com/title/tt0166110/quote:Op maandag 16 april 2012 21:33 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik lig in bed. Hoort het alleen. Zij was mijn voorbeeld. Wou ook culturele antropologie doen.
doe je nu in bed ook culturele antropologiequote:Op maandag 16 april 2012 21:33 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik lig in bed. Hoort het alleen. Zij was mijn voorbeeld. Wou ook culturele antropologie doen.
Trololololquote:Op maandag 16 april 2012 21:33 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ze laat haar ware aard zien.. sen o kizin bu tarafini daha gormedin demi..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |