Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Uitzonderingen mogen gemaakt worden in onze regel. Anders had er vast weer IF PSV gestaan ofzo
ze gaan winnen van NEC jehquote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Uitzonderingen mogen gemaakt worden in onze regel. Anders had er vast weer IF PSV gestaan ofzo
23:00 ben je van me afquote:
Ik ben 15 hoorquote:Op maandag 16 april 2012 21:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk niet dat jij onder de kinderen valt
gedraagt*quote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou dat kan net dan, je gedraagt je iig niet als een klein kind
quote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou dat kan net dan, je gedraagt je iig niet als een klein kind
Door de kleine hoeveelheid lichtinval..quote:
EENTJE? EENTJE MAAR?quote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stelletje haters hier, éen blundertje maar
je bent gewoon een taalnoobquote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stelletje haters hier, éen blundertje maar
Eentje.quote:
Touchéquote:
Ja ik zit mobiel en wil te snel typenquote:
Ik bash nooitquote:Op maandag 16 april 2012 21:24 schreef Thorb het volgende:
Haha GJE wil altijd anderen bashen en als hij het dan terug krijgt huilie
Nederlands is gewoon een dynamische taal dus dit soort woorden kunnen gewoon.quote:Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Taalnoob is ook geen ABN dus niet te stoer he epicdude....!
Weetzelluftogquote:Op maandag 16 april 2012 21:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij verbetert mensen zodat hij matties kan worden met zijn grote idool Lindgren.
haha was iets te enthousiast ja. dat wordt een nacht zonder slaap.quote:
We missen Koscielny, Djourou mag echt weg.quote:Op maandag 16 april 2012 21:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wtf. Ik zie nu die tegengoals Thorb.
Lekker verdedigd inderdaad
Djourou is in FIFA beter jaquote:Op maandag 16 april 2012 21:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
We missen Koscielny, Djourou mag echt weg.
Liever niet..zeg ik als Ajax fan. Laat hem eerst maar rustig echt fit worden.quote:
Cabral man, naar binnen kappen en korte hoek jeweetquote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon Schaken meenemen jonge
Hij zal zich in heel weinig wedstrijden moeten profileren nog, gaat m niet worden vrees ik, maar versterking aan de linkerflank is altijd welkom, over 2 jaar staat hij er zeker als hij gewoon 2 fitte jaren tegemoet gaat.quote:
Sneijder als Bert hem niet wil laten banken.quote:Op maandag 16 april 2012 21:33 schreef Rijst het volgende:
Wie moet er dan op linksbuiten. Affelay en Elia zonder wedstrijdritme
Robben op links, Kuyt op rechts. Maar ja, ik ben meer van het crossenquote:Op maandag 16 april 2012 21:33 schreef Rijst het volgende:
Sneijder heeft daar niks te zoekenquote:Op maandag 16 april 2012 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sneijder als Bert hem niet wil laten banken.
En Ola John is ook niet echt in vorm de laatste weken.quote:Op maandag 16 april 2012 21:33 schreef Rijst het volgende:
Sorry kannu even niet. Morgen?quote:Op maandag 16 april 2012 21:33 schreef Toefjes het volgende:
Marcie, Gerrit, potje(s) voor de competitie?
Sorry. Ben niet van plan om nog op de PS3 te gaan nuquote:Op maandag 16 april 2012 21:33 schreef Toefjes het volgende:
Marcie, Gerrit, potje(s) voor de competitie?
quote:Op maandag 16 april 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Affelay zit alleen maar op de bank, verdiend hij nog wel net zoveel geld als bij PSV?
Is stopgezet. Maar als jij mee wilt doen dan kunnen we gelijk beginnen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:35 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Wie zet ook zo'n toernooi op voor xbox?
ik niet iigquote:Op maandag 16 april 2012 21:34 schreef Kamikazie het volgende:
Jullie zijn toch niet serieus over Boerke naar EK?
JEZUS HOU JE BEK GEWOONquote:Op maandag 16 april 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Affelay zit alleen maar op de bank, verdiend hij nog wel net zoveel geld als bij PSV?
Gast lul niet zo dom.quote:Op maandag 16 april 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
ga je weerquote:Op maandag 16 april 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kuytquote:Op maandag 16 april 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Ola John is ook niet echt in vorm de laatste weken.
Ik gok op dit (Bert kennende..):
Rvp
Robben - Sneijder - Kuyt
Bommel - De Jong
En dat is kut.
Ben erbijquote:Op maandag 16 april 2012 21:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is stopgezet. Maar als jij mee wilt doen dan kunnen we gelijk beginnen.
Weet ik veel of dat zo isquote:
Dan moet ik voetballen haha, kan je een meer smiddags(woensdag)?quote:
idd hoe kan je dat nou weten, altijd die haters als jij wat zegtquote:
Ben om 15:30 thuis van werken, rond 16:00 kan ik wel!quote:Op maandag 16 april 2012 21:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan moet ik voetballen haha, kan je een meer smiddags(woensdag)?
Nee, bij FC Oss mag ie in de basis dus transfer is bijna rondquote:Op maandag 16 april 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zat te denken, want je hebt toch een bepaald percentage wat je erbij krijgt als je scoort? Misschien op de lange termijn dat 'ie beter geld had bij PSVquote:
1: Het is Afellay, niet Affelayquote:
haha, je doet of je dom bent, en dan iedereen op stang jagen, en dan zit je te gniffelen op je zolderkamertjequote:
Sweetquote:Op maandag 16 april 2012 21:38 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Nee, bij FC Oss mag ie in de basis dus transfer is bijna rond
bij het denk gedeelte had je al moeten stoppen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zat te denken, want je hebt toch een bepaald percentage wat je erbij krijgt als je scoort? Misschien op de lange termijn dat 'ie beter geld had bij PSV
Ik rond 16:30... Maar zien we dan wel, je hebt dmquote:Op maandag 16 april 2012 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben om 15:30 thuis van werken, rond 16:00 kan ik wel!
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zat te denken, want je hebt toch een bepaald percentage wat je erbij krijgt als je scoort? Misschien op de lange termijn dat 'ie beter geld had bij PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |