geslacht: Manquote:Op maandag 16 april 2012 21:02 schreef beertje-mij het volgende:
vind wat je vind maar ik vind het sexy
quote:Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef beertje-mij het volgende:
ik vind dat je helemaal gelijk hebt ik draag zelf ook wel eens hakken
Roze overhemden zijn voor paupers, roze polo's voor kakkers en roze shirts voor hipsters.quote:Op maandag 16 april 2012 21:08 schreef Nietsch het volgende:
Mja, ik associeer roze kleding bij mannen eigenlijk vooral met paupers/sjonnies.
Verkapt ik-kom-uit-de-kast topicquote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef beertje-mij het volgende:
veel mensen vinden dat roze gay is...
ben ik het echt niet mee eens ik vind roze een felle maar toch zachte kleur en ik vind dat een combinatie die juist sexy staat bij jongens....
daarbij vinden meiden medehomo's het leuk om te zien dat een jongen zich niet schaamt om roze te dragen.
Roze polo's zijn ook erg pauperquote:Op maandag 16 april 2012 21:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Roze overhemden zijn voor paupers, roze polo's voor kakkers en roze shirts voor hipsters.
Stijlbarbaar.quote:Op maandag 16 april 2012 21:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Roze overhemden zijn voor paupers, roze polo's voor kakkers en roze shirts voor hipsters.
Dit is meer voor Sjonnies.quote:Op maandag 16 april 2012 21:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan zoiets
[ afbeelding ]
Dan heb je volkomen gelijk en neem ik mijn woorden terug.quote:Op maandag 16 april 2012 21:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan zoiets
[ afbeelding ]
Dat is echt onnozel pauper, terwijl Burberry toch eerst echt een merk was voor de welgestelde fijnproeversquote:Op maandag 16 april 2012 21:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan zoiets
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |