SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The colour of her eyes were the colour of insanity
Bron?quote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef beertje-mij het volgende:
daarbij vinden meiden het leuk om te zien dat een jongen zich niet schaamt om roze te dragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
En daarom ligt er nooit een meid bij je in bed zeker?quote:Op maandag 16 april 2012 20:57 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb één roze shirt maar daar slaap ik alleen in.
Die zijn sowieso nooit bij bewustzijn als ik ze in mijn huis heb.quote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En daarom ligt er nooit een meid bij je in bed zeker?
quote:Op maandag 16 april 2012 20:57 schreef Renesite het volgende:
De jongen zegt: het staat schattig bij jongens.
Gayboy = gay.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef SuperwormJim het volgende:
En dat in combinatie met je usernaam__!!
Alleen echte bazen kunnen roze hebbenquote:Op maandag 16 april 2012 21:00 schreef BasEnAad het volgende:
Je kunt eigenlijk niet meer normaal roze dragen, het lijkt dan net of je een statement moet maken ofzo, van; kijk mij, ik durf roze te dragen.
Ben jij een jongetje?quote:Op maandag 16 april 2012 21:02 schreef beertje-mij het volgende:
vind wat je vind maar ik vind het sexy
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |