Nou, dan niet he.quote:
Dat gaatje is toch echt 2 mm groot ofzo?quote:Op maandag 16 april 2012 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, dan niet he.
Al begrijp ik niet helemaal waarom ik dit zou verzinnen, ik heb best een rijke fantasie, maar hier had ik zelfs ng nooit aan gedacht.
Misschien staat er wel een tutorial op internet.quote:Op maandag 16 april 2012 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat gaatje is toch echt 2 mm groot ofzo?
Nou ik heb het gegoogled en volgensmij ziet Janies ze gewoon vliegenquote:Op maandag 16 april 2012 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien staat er wel een tutorial op internet.
Ik heb sowieso wel vaker filmpjes gezien waar ze er dingen in deden ( zoals bij die man dus ) en ook wel kleine vibratortjes of dildotjes, maar echt een man heb ik ook nog maar een keer gezien.quote:Op maandag 16 april 2012 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat gaatje is toch echt 2 mm groot ofzo?
Tot hier gelezen en niet verder want ik ga helemaal niet met autisten om, nergens staat dat. Ik ontloop ze juist. Jij zit de hele tijd te liegen over mij. En je zit zelf te verkondigen dat je seks gaat hebben met je langharige skaterboy. Ik verkondig niet meer dat ik seks ga hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toevallig heel veel ik ga met autisten om en die zijn heel slim dus door hun leer ik heel veel over het leven, en ik heb luizen en vannacht sex gehad dat wou ik even delen.
Ik zou je een link sturen, maar ik heb je mail niet en ik weet niet eens of ik het nog kan vinden...quote:Op maandag 16 april 2012 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou ik heb het gegoogled en volgensmij ziet Janies ze gewoon vliegen
Doe rustig, ik was maar een lolletje aan het maken johquote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef Cher- het volgende:
[..]
Tot hier gelezen en niet verder want ik ga helemaal niet met autisten om, nergens staat dat. Ik ontloop ze juist. Jij zit de hele tijd te liegen over mij. En je zit zelf te verkondigen dat je seks gaat hebben met je langharige skaterboy. Ik verkondig niet meer dat ik seks ga hebben.
Hou kom je bij dat soort filmpjes uit?quote:Op maandag 16 april 2012 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel vaker filmpjes gezien waar ze er dingen in deden ( zoals bij die man dus ) en ook wel kleine vibratortjes of dildotjes, maar echt een man heb ik ook nog maar een keer gezien.
![]()
Ok, ik ga nu mijn mond houden.
Dat zeg ik, ik ga nu maar mijn mond houdenquote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hou kom je bij dat soort filmpjes uit?
Meh, weet ook niet of ik het wil zienquote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou je een link sturen, maar ik heb je mail niet en ik weet niet eens of ik het nog kan vinden...
Ik voel me niet aangevallen want ik weet wie het zegt maar ik weet dat je ergens wel serieus bent.quote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe rustig, ik was maar een lolletje aan het maken johVoel je niet aangevallen
quote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef Cher- het volgende:
[..]
Tot hier gelezen en niet verder want ik ga helemaal niet met autisten om, nergens staat dat. Ik ontloop ze juist. Jij zit de hele tijd te liegen over mij. En je zit zelf te verkondigen dat je seks gaat hebben met je langharige skaterboy. Ik verkondig niet meer dat ik seks ga hebben.
En natuurlijk moest ik dat weer googelen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef n8n het volgende:
van alle gore die ik ooit gezien heb was een uthera dildo met afstand het ergst
Als je je niet aangevallen voelde had je me echt niet gequoted en gezien dat ik een grap aan het maken wasquote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen want ik weet wie het zegt maar ik weet dat je ergens wel serieus bent.
Volgens mij is dat dus dat filmpje waar Quickie ons naar linkte?quote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef n8n het volgende:
van alle gore die ik ooit gezien heb was een uthera dildo met afstand het ergst
Het is meer dat je me niet gelooft, verder wil ik het je ook niet aandoen ofzoquote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh, weet ook niet of ik het wil zienIk bespaar mezelf dat trauma
Ik bedoelde niet van afgelopen maandag! Maar de allereerste maandag..quote:Op maandag 16 april 2012 20:52 schreef Fascination het volgende:
Sinos, ik heb shopping queens van afgelopen maandag terug gekeken. Lijkt me inderdaad een sympathiek meisje.
Ik voel me echt niet aangevallen, wil je d'r simpelweg op wijzen. Zelf doe je het net zo.quote:Op maandag 16 april 2012 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je je niet aangevallen voelde had je me echt niet gequoted en gezien dat ik een grap aan het maken was
nog niet vertel eensquote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef Allure_ het volgende:
Wisten jullie dat Vas seks heeft gehad afgelopen nacht?
Ik geloof je best, het lijkt me alleen héél héél raarquote:Op maandag 16 april 2012 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is meer dat je me niet gelooft, verder wil ik het je ook niet aandoen ofzo
Vannacht heb ik gewoon geslapenquote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef Allure_ het volgende:
Wisten jullie dat Vas seks heeft gehad afgelopen nacht?
Ja maar dat is ook wel zo.quote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef Cher- het volgende:
Je was sowieso wel serieus met de uitspraak dat ik heel naïef ben en blabla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |