Nou, dan niet he.quote:
Dat gaatje is toch echt 2 mm groot ofzo?quote:Op maandag 16 april 2012 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, dan niet he.
Al begrijp ik niet helemaal waarom ik dit zou verzinnen, ik heb best een rijke fantasie, maar hier had ik zelfs ng nooit aan gedacht.
Misschien staat er wel een tutorial op internet.quote:Op maandag 16 april 2012 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat gaatje is toch echt 2 mm groot ofzo?
Nou ik heb het gegoogled en volgensmij ziet Janies ze gewoon vliegenquote:Op maandag 16 april 2012 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien staat er wel een tutorial op internet.
Ik heb sowieso wel vaker filmpjes gezien waar ze er dingen in deden ( zoals bij die man dus ) en ook wel kleine vibratortjes of dildotjes, maar echt een man heb ik ook nog maar een keer gezien.quote:Op maandag 16 april 2012 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat gaatje is toch echt 2 mm groot ofzo?
Tot hier gelezen en niet verder want ik ga helemaal niet met autisten om, nergens staat dat. Ik ontloop ze juist. Jij zit de hele tijd te liegen over mij. En je zit zelf te verkondigen dat je seks gaat hebben met je langharige skaterboy. Ik verkondig niet meer dat ik seks ga hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toevallig heel veel ik ga met autisten om en die zijn heel slim dus door hun leer ik heel veel over het leven, en ik heb luizen en vannacht sex gehad dat wou ik even delen.
Ik zou je een link sturen, maar ik heb je mail niet en ik weet niet eens of ik het nog kan vinden...quote:Op maandag 16 april 2012 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou ik heb het gegoogled en volgensmij ziet Janies ze gewoon vliegen
Doe rustig, ik was maar een lolletje aan het maken johquote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef Cher- het volgende:
[..]
Tot hier gelezen en niet verder want ik ga helemaal niet met autisten om, nergens staat dat. Ik ontloop ze juist. Jij zit de hele tijd te liegen over mij. En je zit zelf te verkondigen dat je seks gaat hebben met je langharige skaterboy. Ik verkondig niet meer dat ik seks ga hebben.
Hou kom je bij dat soort filmpjes uit?quote:Op maandag 16 april 2012 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel vaker filmpjes gezien waar ze er dingen in deden ( zoals bij die man dus ) en ook wel kleine vibratortjes of dildotjes, maar echt een man heb ik ook nog maar een keer gezien.
![]()
Ok, ik ga nu mijn mond houden.
Dat zeg ik, ik ga nu maar mijn mond houdenquote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hou kom je bij dat soort filmpjes uit?
Meh, weet ook niet of ik het wil zienquote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou je een link sturen, maar ik heb je mail niet en ik weet niet eens of ik het nog kan vinden...
Ik voel me niet aangevallen want ik weet wie het zegt maar ik weet dat je ergens wel serieus bent.quote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe rustig, ik was maar een lolletje aan het maken johVoel je niet aangevallen
quote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef Cher- het volgende:
[..]
Tot hier gelezen en niet verder want ik ga helemaal niet met autisten om, nergens staat dat. Ik ontloop ze juist. Jij zit de hele tijd te liegen over mij. En je zit zelf te verkondigen dat je seks gaat hebben met je langharige skaterboy. Ik verkondig niet meer dat ik seks ga hebben.
En natuurlijk moest ik dat weer googelen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef n8n het volgende:
van alle gore die ik ooit gezien heb was een uthera dildo met afstand het ergst
Als je je niet aangevallen voelde had je me echt niet gequoted en gezien dat ik een grap aan het maken wasquote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen want ik weet wie het zegt maar ik weet dat je ergens wel serieus bent.
Volgens mij is dat dus dat filmpje waar Quickie ons naar linkte?quote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef n8n het volgende:
Het is meer dat je me niet gelooft, verder wil ik het je ook niet aandoen ofzoquote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh, weet ook niet of ik het wil zienIk bespaar mezelf dat trauma
Ik bedoelde niet van afgelopen maandag! Maar de allereerste maandag..quote:Op maandag 16 april 2012 20:52 schreef Fascination het volgende:
Sinos, ik heb shopping queens van afgelopen maandag terug gekeken. Lijkt me inderdaad een sympathiek meisje.
Ik voel me echt niet aangevallen, wil je d'r simpelweg op wijzen. Zelf doe je het net zo.quote:Op maandag 16 april 2012 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je je niet aangevallen voelde had je me echt niet gequoted en gezien dat ik een grap aan het maken was
nog niet vertel eensquote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef Allure_ het volgende:
Wisten jullie dat Vas seks heeft gehad afgelopen nacht?
Ik geloof je best, het lijkt me alleen héél héél raarquote:Op maandag 16 april 2012 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is meer dat je me niet gelooft, verder wil ik het je ook niet aandoen ofzo
Vannacht heb ik gewoon geslapenquote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef Allure_ het volgende:
Wisten jullie dat Vas seks heeft gehad afgelopen nacht?
Ja maar dat is ook wel zo.quote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef Cher- het volgende:
Je was sowieso wel serieus met de uitspraak dat ik heel naïef ben en blabla.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik voel me echt niet aangevallen, wil je d'r simpelweg op wijzen. Zelf doe je het net zo.
Je was sowieso wel serieus met de uitspraak dat ik heel naïef ben en blabla.
Wat? Gvd.quote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet van afgelopen maandag! Maar de allereerste maandag..
Heb je net ook gekeken?
is een fallusdildo denk hetquote:Op maandag 16 april 2012 20:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dus dat filmpje waar Quickie ons naar linkte?
picsquote:Op maandag 16 april 2012 20:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat? Gvd.!
Ja, wat een wanstaltige smaak heeft zijn.! En die outfit die ze uiteindelijk heeft gekozen vond ik niet geweldig, die riem.
! Wat jij?
quote:
Cher-mode.quote:Op maandag 16 april 2012 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toevallig heel veel ik ga met autisten om en die zijn heel slim dus door hun leer ik heel veel over het leven, en ik heb luizen en vannacht sex gehad dat wou ik even delen.
Haha welk meisje was van afgelopen maandag dan?quote:Op maandag 16 april 2012 20:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat? Gvd.!
Ja, wat een wanstaltige smaak heeft zijn.! En die outfit die ze uiteindelijk heeft gekozen vond ik niet geweldig, die riem.
! Wat jij?
Moet je even terug kijken op rtl gemist.quote:
Nevermind.quote:Op maandag 16 april 2012 20:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha welk meisje was van afgelopen maandag dan?
Ja bah, lelijke outfit. Ik vond die schoenen het lelijkst.![]()
Ben wel heel benieuwd wat dat meisje met dat enorme haar gaat doen
vrij normaal tochquote:Op maandag 16 april 2012 20:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je ziet het niet zo goed hier helaas
[ afbeelding ]
Dit heb ik nog niet gezien, maar valt tegen inderdaad. Saaie en simpele outfit.quote:Op maandag 16 april 2012 20:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je ziet het niet zo goed hier helaas
[ afbeelding ]
ik zocht dit op en nu ben ik bangquote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef n8n het volgende:
Ja en het paste ook niet bij het thema.quote:Op maandag 16 april 2012 21:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit heb ik nog niet gezien, maar valt tegen inderdaad. Saaie en simpele outfit.
Dat van vrijdag vond ik ook nergens op slaan trouwens. Die man die die Denise een 9 gaf terwijl ze alleen een simpel playsuitje, hakken en een clutch had uitgekozen
Ik vond die outfit best wel leuk, alleen niet helemaal in het thema..quote:Op maandag 16 april 2012 21:01 schreef Juminelle het volgende:
Dat van vrijdag vond ik ook nergens op slaan trouwens. Die man die die Denise een 9 gaf terwijl ze alleen een simpel playsuitje, hakken en een clutch had uitgekozen
Hahaha jij dacht dat ik het over haar had?quote:Op maandag 16 april 2012 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet je even terug kijken op rtl gemist.
[..]
Nevermind.![]()
Oh, dat vond ik nog wel meevallen. Haha, wat raar hoofd heeft zij. Ik zei nog: volgens mij was dat vroeger een man. Die van morgen gaat het volgens mij wel goed doen.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/d76c75d4-e5d3-3d05-8efb-1d9e851d2181quote:
Ja echt heeeel vreemd. Ook omdat hij zelf nog zei dat hij de schoenen niks vond en dat het niet binnen het thema was.quote:Op maandag 16 april 2012 21:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit heb ik nog niet gezien, maar valt tegen inderdaad. Saaie en simpele outfit.
Ik ook hoor, maar ik vond die 9 wel onterecht. Die outfit was heel simpel en niet zo speciaal. Dat had iedereen wel uit kunnen kiezen denk ik.quote:Op maandag 16 april 2012 21:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik vond die outfit best wel leuk, alleen niet helemaal in het thema..
Allure_ ik wil je mijn excuses nog aanbieden voor vanmiddag.quote:
Ja ik heb die aflevering dat hij die punten gaf dus niet gezien, maar zij heeft dus ook gewonnen neem ik aan dan?quote:Op maandag 16 april 2012 21:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik vond die 9 wel onterecht. Die outfit was heel simpel en niet zo speciaal. Dat had iedereen wel uit kunnen kiezen denk ik.
Ja. Die laatste aflevering was ze heel arrogant, niet tof. Ik vond die Racheila veel leukerquote:Op maandag 16 april 2012 21:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik heb die aflevering dat hij die punten gaf dus niet gezien, maar zij heeft dus ook gewonnen neem ik aan dan?
Soundhound is nog leukerquote:
Daar kan je zelfs tegen neuriënquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja echt heeeel vreemd. Ook omdat hij zelf nog zei dat hij de schoenen niks vond en dat het niet binnen het thema was.
Vond haar ook onsympathiek overkomen die aflevering
Had liever gezien dat die van maandag had gewonnen.
GMTAquote:Op maandag 16 april 2012 21:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja. Die laatste aflevering was ze heel arrogant, niet tof. Ik vond die Racheila veel leuker
Wauw ja. Ze deed kankerblij op die catwalkquote:
He, houd nou eens opquote:
quote:
Ik moest echt hard nadenken over wat je had gezegdquote:Op maandag 16 april 2012 21:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Allure_ ik wil je mijn excuses nog aanbieden voor vanmiddag.
JB vond dat ik veel te ver was gegaan
quote:Op maandag 16 april 2012 21:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest echt hard nadenken over wat je had gezegd.
Maar omdat je je excuses alleen maar van JB moet aanbieden, kun je ze in je kont steken.
Dat heb ik helemaal niet gezegd.quote:Op maandag 16 april 2012 21:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest echt hard nadenken over wat je had gezegd.
Maar omdat je je excuses alleen maar van JB moet aanbieden, kun je ze in je kont steken.
Het is ook helemaal niet zo leuk hoorquote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Shoppen is overigens wel leuk, maar dat programma lijkpt me echt geen ruk aan.
Doet niet.quote:Op maandag 16 april 2012 21:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doet me hier aan denken trouwens
[ afbeelding ]
Voor je ontbijt, ja?quote:
This is kinda sad.quote:Op maandag 16 april 2012 21:09 schreef Adolecens het volgende:
Allure_ ik wil je mijn excuses nog aanbieden voor vanmiddag.
JB vond dat ik veel te ver was gegaan
Altijd.. Dat en ik brak bijna m'n eigen vingers zojuistquote:
Ach ja, ik probeer nog wat goed te doen, maar mijn gloriedagen zijn voorbijquote:
Waarmee?quote:Op maandag 16 april 2012 21:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd.. Dat en ik brak bijna m'n eigen vingers zojuist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ooooooooohhhhh en alluregirl is niet vaak een klootzakkin?!??!?!quote:Op maandag 16 april 2012 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd.![]()
![]()
Ik heb WEL gezegd dat ie op fok soms overkomt als een lul en dat ik denk dat er mensen zijn die denken dat ie niet genoeg heeft aan mij door hoe hij praat. Nou ja, zoiets.
Wat verder overigens niets te maken heeft met die opmerking tegen jou, maar gewoon in t algemeen.
Je had er de aandacht nooit meer op moeten vestigen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef Adolecens het volgende:
Ach ja, ik probeer nog wat goed te doen, maar mijn gloriedagen zijn voorbij
Ik wou wat van onder m'n bed weg vissen en leunde met m'n handen op de grond, maar verloor half m'n evenwichtquote:
Wat voor gifje was het dan?quote:Op maandag 16 april 2012 21:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij luistert gewoon goed naar z'n vrouwtje.
Niks mis mee
quote:Op maandag 16 april 2012 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wou wat van onder m'n bed weg vissen en leunde met m'n handen op de grond, maar verloor half m'n evenwicht
Best een grappig gezicht was dat denk ik![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Nou, geef me wat sleutelwoorden en ik zal je toch een godse spann0nd avontuur vertellen :$quote:Op maandag 16 april 2012 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik denk er komt een heul spectaculair verhaal
Fixedquote:
Post eens berichten over hoe geweldig je kinderen wel niet zijn enzo!quote:Op maandag 16 april 2012 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit de hele tijd te bedenken of ik nou iets moet zeggen, maar ik besloot om alleen dit te zeggen, zodat jullie weten dat ik er wel over nadenk enzo.
quote:Op maandag 16 april 2012 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]Ik was ooit op een feest en daar was een vrouw verkleed als Poison IvySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Dat blijktquote:Op maandag 16 april 2012 21:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je had er de aandacht nooit meer op moeten vestigen.
Uiteraardquote:Op maandag 16 april 2012 21:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niks mis mee
Krekelgeluiden, stof en tumbleweedsquote:Op maandag 16 april 2012 21:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, geef me wat sleutelwoorden en ik zal je toch een godse spann0nd avontuur vertellen :$
Vorige week had de een een 4 voor haar topo en de andere haalt eigenlijk vrijwel alleen maar vieren.quote:Op maandag 16 april 2012 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Post eens berichten over hoe geweldig je kinderen wel niet zijn enzo!
Ahh, dat bedoelde ze dus.quote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ooit op een feest en daar was een vrouw verkleed als Poison Ivy
Nee, maar ik snap welke je bedoelt.quote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doet ie het hier wel?
http://www.gifbin.com/981227
quote:Op maandag 16 april 2012 21:27 schreef Sinosappel het volgende:
Niks mis mee
quote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ooit op een feest en daar was een vrouw verkleed als Poison Ivy
Samenvattingquote:Op maandag 16 april 2012 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krekelgeluiden, stof en tumbleweeds
Succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Is een slechterik, natuurlijk ken je die nietquote:Op maandag 16 april 2012 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, dat bedoelde ze dus.![]()
Kende haar niet.
[..]
Nee, maar ik snap welke je bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |