Nee, natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet juist klein blijven, heb je niet opgelet?
Dan koop je een scooter.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is een stad, daar ga je niet autorijden, dan ben je 2x zo lang onderweg. Nog afgezien van het feit dat ik geen auto heb.
Bier halen wil ook nog wel eens werken, heb ik van horen zeggen.quote:
Obviouslyquote:
Ik heb niet opgelet, waarom moet je klein blijven?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet juist klein blijven, heb je niet opgelet?
Ik ga het meteen proberen! Zodra ik thuis ben. Oh wacht, daar heb ik nog bier!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bier halen wil ook nog wel eens werken, heb ik van horen zeggen.
Vast welquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, zou ik daar een gratis bondkraagjas bij krijgen?
Stalken in die park?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:35 schreef missbehavin het volgende:
Als het mooi weer wordt, wordt het stalken wel makkelijker hoor Q. De parken
Dublinquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef missbehavin het volgende:
Zucht, aan het rondkijken voor een stedentripje met. Moet ik niet doen, zin, zin, zin!
Omdat ik ga eten van gelukkig zijn, the horror!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb niet opgelet, waarom moet je klein blijven?
Dan integreer ik wel meteen weer veel beter in de buurt. Nu nog wat auto's leegroven en ik hoor er helemaal bij.quote:
Oh god.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ik ga eten van gelukkig zijn, the horror!
Ja, hallo, ik zit al weken te wachten op Q, maar die komt niet. Moet het m makkelijk maken vrees ik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stalken in die park?Dat klinkt zo HOP-pig.
Je bent lui. Daarom.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan fietsen, geen idee waarom.
Ga ik nog liever lopen.
Ik zit vaak in het Julianapark!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:35 schreef missbehavin het volgende:
Als het mooi weer wordt, wordt het stalken wel makkelijker hoor Q. De parken
Oh daar heb ik m ook over gehoord.quote:
Juist!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik zit al weken te wachten op Q, maar die komt niet. Moet het m makkelijk maken vrees ik.
Dat is in Zuilen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh daar heb ik m ook over gehoord.
Zo'n bierhelmquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Juist!Tijd en plaats! En een speciaal petje opzetten zodat ik je kan herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |