Broek aan houden jijquote:
Nee, natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet juist klein blijven, heb je niet opgelet?
Dan koop je een scooter.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is een stad, daar ga je niet autorijden, dan ben je 2x zo lang onderweg. Nog afgezien van het feit dat ik geen auto heb.
Bier halen wil ook nog wel eens werken, heb ik van horen zeggen.quote:
Obviouslyquote:
Ik heb niet opgelet, waarom moet je klein blijven?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet juist klein blijven, heb je niet opgelet?
Ik ga het meteen proberen! Zodra ik thuis ben. Oh wacht, daar heb ik nog bier!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bier halen wil ook nog wel eens werken, heb ik van horen zeggen.
Vast welquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, zou ik daar een gratis bondkraagjas bij krijgen?
Stalken in die park?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:35 schreef missbehavin het volgende:
Als het mooi weer wordt, wordt het stalken wel makkelijker hoor Q. De parken
Dublinquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef missbehavin het volgende:
Zucht, aan het rondkijken voor een stedentripje met. Moet ik niet doen, zin, zin, zin!
Omdat ik ga eten van gelukkig zijn, the horror!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb niet opgelet, waarom moet je klein blijven?
Dan integreer ik wel meteen weer veel beter in de buurt. Nu nog wat auto's leegroven en ik hoor er helemaal bij.quote:
Oh god.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ik ga eten van gelukkig zijn, the horror!
Ja, hallo, ik zit al weken te wachten op Q, maar die komt niet. Moet het m makkelijk maken vrees ik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stalken in die park?Dat klinkt zo HOP-pig.
Je bent lui. Daarom.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan fietsen, geen idee waarom.
Ga ik nog liever lopen.
Ik zit vaak in het Julianapark!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:35 schreef missbehavin het volgende:
Als het mooi weer wordt, wordt het stalken wel makkelijker hoor Q. De parken
Oh daar heb ik m ook over gehoord.quote:
Juist!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik zit al weken te wachten op Q, maar die komt niet. Moet het m makkelijk maken vrees ik.
Dat is in Zuilen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh daar heb ik m ook over gehoord.
Zo'n bierhelmquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Juist!Tijd en plaats! En een speciaal petje opzetten zodat ik je kan herkennen.
The plot thickensquote:
Fietsen is heerlijk!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan fietsen, geen idee waarom.
Ga ik nog liever lopen.
Barbequende allochtonen parkquote:
Wááát? Je zou me moeten kunnen dromen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Juist!Tijd en plaats! En een speciaal petje opzetten zodat ik je kan herkennen.
Ik ben zo goed als een allochtoon, ik hou van bbq'en..quote:
Dat doe ik al te vaak.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wááát? Je zou me moeten kunnen dromen!
Klopt. Lopen doe ik als ik van de natuur wil genieten ofzo (ja, dat doe ik), fietsen is handiger want sneller. Tot zover mijn relaas hoor, nu hou ik op.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Fietsen is heerlijk!!
Lopen schiet niet op.
Count me out!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Singles-meet van de zomer in Utrechts park
En sporten kan mijn lijf niet tegen hequote:
Beter dan dat nare hipster-Wilhelmina-park.quote:
Je past er dan primaquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben zo goed als een allochtoon, ik hou van bbq'en..
Pizza bestellen in het parkquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Beter dan dat nare hipster-Wilhelmina-park.
Hipsters met sjaaltjes in de zomer..
Ik moet wel meer gaan wandelen als ik die vierdaagse inca-trail wil overleven.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt. Lopen doe ik als ik van de natuur wil genieten ofzo (ja, dat doe ik), fietsen is handiger want sneller. Tot zover mijn relaas hoor, nu hou ik op.
Wilhemina park zit vol met studenten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Beter dan dat nare hipster-Wilhelmina-park.
Hipsters met sjaaltjes in de zomer..
Dat zeg ik. Hipsters.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wilhemina park zit vol met studenten.
Yay!quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:37 schreef Q. het volgende:
Valt het op dat het vandaag saai is op mijn werk?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:43 schreef L-E het volgende:
Ik kan niet naar het park met jullie. Want Q gaat mijn haar afknippen en Miss aan mn borsten zitten, en hoewel dat klinkt als een gemiddelde zaterdagavond lijkt het me toch wat naar.
Ik wilde misschien de bloesemtocht gaan lopen. Te beginnen met 8 kmquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet wel meer gaan wandelen als ik die vierdaagse inca-trail wil overleven..
Pizza, bierkoerier, chinees, etc.quote:
Het IS mijn gemiddelde zaterdagavond.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:43 schreef L-E het volgende:
Ik kan niet naar het park met jullie. Want Q gaat mijn haar afknippen en Miss aan mn borsten zitten, en hoewel dat klinkt als een gemiddelde zaterdagavond lijkt het me toch wat naar.
Die is best mooi, heb daar een keer de 25 gelopen. Nou ja, was de bedoeling, we verdwaalden en bleken uiteindelijk 15 te hebben gelopen. Het was ook gewoon te gezellig.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde misschien de bloesemtocht gaan lopen. Te beginnen met 8 km
O, ik heb een keer andersom gedaan met de Airborne. Discussie gehad met mede-loper over welk bord we moesten volgen. Semantiek is blijkbaar toch meer mijn ding want ik geloofde hem op z'n mooie blauwe ogen en toen liepen we ineens de 25.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is best mooi, heb daar een keer de 25 gelopen. Nou ja, was de bedoeling, we verdwaalden en bleken uiteindelijk 15 te hebben gelopen. Het was ook gewoon te gezellig..
Wat doe je hipsterig met je @.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:44 schreef missbehavin het volgende:
Ben beste benieuwd of ik Q ga tegenkomen @ een park deze zomer
Met onze hippe hoedjes en zonnebrillen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Van die kijk ons eens een leuk leven hebben-figuren.
Ze heeft vast en zeker ook een sjaaltje voor de zomerquote:
quote:
We gaan ons best doen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:44 schreef missbehavin het volgende:
Ben beste benieuwd of ik Q ga tegenkomen @ een park deze zomer
Uh-ohquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Met onze hippe hoedjes en zonnebrillen..
Nee, wel een bril hequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze heeft vast en zeker ook een sjaaltje voor de zomer
Q is bang voor vrouwen? Wat jij nodig hebt schatje, is een echte man.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik zit al weken te wachten op Q, maar die komt niet. Moet het m makkelijk maken vrees ik.
Sorry babe. Ik heb vandaag mn midlifecrisisdag van deze maand.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]He, je doet naar tegen me vandaag. En ik ben niet eens over je boobs begonnen.
Nog een kale man erbij!quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Q is bang voor vrouwen? Wat jij nodig hebt schatje, is een echte man.Wanneer heb je tijd?
Daar is het wel weer eens tijd voor jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:47 schreef Barbusse het volgende:
Alhoewel ik moet zeggen dat ik ook best zin heb in een BBQ
Nou vooruit...quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:48 schreef L-E het volgende:
Ik ga even mijn zere rug onder een warme douche zetten. En de rest van mijn lichaam moet dan mee. Dag dropjes! Kusje voor Miss.
Ja ja..quote:
Hebben ze in Utrecht nog geen verwarming?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit hier met twee truien en extra sokken aan en jullie hebben het over barbecueën en parkhangen
Promises, promises...quote:
We hebben hier nog buiten-wc'squote:Op dinsdag 17 april 2012 14:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben ze in Utrecht nog geen verwarming?
Ja, BBQquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit hier met twee truien en extra sokken aan en jullie hebben het over barbecueën en parkhangen
I'm going to show you more of a woman then you've ever known and more of a man then you've ever had! Hemel en aarde bewegen als ik jou aanraak!quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm going to show you more of a woman then you've ever known and more of a man then you've ever had! Hemel en aarde bewegen als ik jou aanraak!Alle hoeken van de tot in de puntjes verzorgde kamer!
Kan dat alleen als je hipster bent?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Van die kijk ons eens een leuk leven hebben-figuren.
Hier noemen ze het 'de tuin van de buren'.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Die noemen we sinds een paar weken "grachten".
Badum-TSSSSSSJJJJJJJquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe kan je leven nou ooit leuk zijn zonder vijf zomersjaaltjes?!
Nou, ik ben anders best tevreden hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
met 5 al? Dan ben je snel tevreden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er maar tweequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |